زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

هر آن چه باید راجع به کربوکسی تراپی بدانید

wordcamp
1,141
4 دقیقه
هر آن چه باید راجع به کربوکسی تراپی بدانید

 

حتما تا به حال نام کربوکسی تراپی به گوشتان رسیده است. کربوکسی تراپی روشی است که از آن برای درمان سلولیت، حلقه های تیره زیر چشم و از بین بردن ترک های پوست که ناشی از چاق و لاغر شدن باشد، کمک می کند. کربوکسی تراپی می تواند مقاوت و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشد و هم چنین چین و چروک پوست را از بین ببرد.

هم چنین کربوکسی تراپی به ساخت کلاژن نیز کمک می کند، دایره های تیره زیر چشم را از بین می برد و جریان خون را در زیر چشم افزایش می دهد. هم چنین در خیلی از موارد به درمان ریزش مو نیز، کمک می کند.

برای درمان سلولیت و کاهش آن نیز، به نسبت سایر روش های پر خطر، این روش جایگزین شده است.

از کربوکسی تراپی می توان روی صورت، پلک ها، گردن، شکم، بازو، پاها و باسن نیز استفاده کرد.

هزینه کربوکسی تراپی چقدر است؟

معمولا برای این که از کربوکسی تراپی نتیجه بگیرید، به 7 تا 10 جلسه درمان نیاز دارید. از آن به بعد تازه می توانید در انتظار نتایج باشید. هزینه کربوکسی تراپی برای هر جلسه درمان از $75 تا $200 متغیر است و بستگی دارد به جا و متخصصی که به آن مراجعه می کنید.

چگونه برای انجام کربوکسی تراپی آمادگی پیدا کنیم؟

هیچ گونه آمادگی خاصی برای این پروسه وجود ندارد. بنا به شرایط و متخصص شما، دستورالعمل های خاصی ممکن است صورت بگیرد.

کربوکسی تراپی چیست و چگونه کار می کند؟

گردش خون ضعیف معمولا باعث ایجاد سلولیت، ترک های پوست و تیرگی زیر چشم می شود. همان طور که می دانید سلول ها در بدن کربن دی اکسید آزاد می کنند. گلبول های قرمز، اکسیژنی که استنشاق می کنید را به بافت های بدن می رسانند و کربن دی اکسید را جدا می کنند. در نهایت کربن دی اکسید توسط ریه ها به بیرون رانده می شود.

متخصص شما می تواند گردش خون را در ناحیه ای از بدن شما با تزریق کربن دی اکسید افزایش دهد و باعث شود که گلبول های قرمز در آن ناحیه جوش بیشتری داشته باشند. زمانی که گلبول های قرمز به ناحیه تزریق برسند، گردش خون را افزایش می دهند. این کار برای بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، به خصوص در زیر چشم بسیار موثر خواهد بود.

کربوکسی تراپی

  • بهبود خطوط و ترک های پوستی:

ترک های پوستی که روی بدن خود مشاهده می کنید، در نتیجه ی پارگی کلاژن پوستی هستند. کربوکسی تراپی، باعث ساخت کلاژن های جدید می شود که باعث استحکام وست شده و ظاهر آن را بهبود می بخشد.

  • سلولیت:

کربن دی اکسید هم چنان می تواند به سلول های چربی تزریق شود که باعث می شود به راحتی از بین بروند. سلولیت زمانی ایجاد می شود که چربی های زیر پوستی از پوست بیرون بزنند. مطالعات نشان داده اند که کربوکسی تراپی برای درمان سلولیت ایمن است.

  • تیرگی زیر چشم:

تیرگی زیر چشم معمولا به خاطر گردش خون ضعیف به وجود می آید. تزریق گاز زیر چشم، این تیرگی را از بین می برد و آن را بهبود می بخشد.

  • درمان آلوپسی یا ریزش مو:

آلوپسی (Alopecia)، به واسطه گردش خون ضعیف ایجاد می شود که هم چنین می توند با کربوکسی تراپی درمان گردد.

عوارض جانبی کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی Carboxytherapy یک روش نسبتا امن است که تقریبا بدون عوارض جانبی می باشد. افراد ممکن است در محل تزریق، مقداری کبودی به ویژه در دست و پاها داشته باشند. این کبودی باید ظرف یک هفته از بین برود. افرادی که از کربوکسی تراپی برای کاهش چربی یا سلولیت استفاده می کنند تا 24 ساعت نباید در معرض آب قرار بگیرند.

آیا کربوکسی تراپی درد دارد؟

اگر از کربوکسی تراپی برای درمان جای زخم یا ترک های پوستی استفاده شود، نسبتا بدون درد خواهد بود. به این دلیل که بافت زخم، هیچ گونه عصبی ندارد. فقط ممکن است کمی احساس خارش داشته باشید. احساس خارش باید بعد از 5 دقیقه از بین برود.

افرادی که از این روش برای برای درمان سلولیت و چربی های انباشته شده استفاده می کند، ممکن است کمی درد هنگام تزریق را تجربه کنند. تقریبا احساس آن شبیه به زمانی است که می خواهید آزمایش خون بگیرید.