زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

راهنمای خرید عطر ارزان زنانه و مردانه

تیم تحریریه مو تن رو
970
10 دقیقه
راهنمای خرید عطر ارزان زنانه و مردانه
امروزه خیلی از افراد به عطر و بوی خود اهمیت می‌دهند و کمتر کسی را خواهید دید که از انواع عطر و خوشبو کننده‌های بدن استفاده نکند. اما قیمت برخی از عطر ها خیلی بالا بوده و امکان خرید این عطرهای گران قیمت برای هر کسی مقدور نیست. در این مقاله ما سعی کرده ایم به شما در خرید عطر و ادوکلن کمک کنیم تا بتوانید علاوه بر انتخاب یک محصول باکیفیت ، هزینه کمتری پرداخت کنید. اگر خانم هستید و به دنبال یک عطر ارزان زنانه هستید یا آقا بوده و می‌خواهید یک عطر ارزان مردانه بخرید، این مقاله مخصوص شماست. پس تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی عطر ارزان قیمت

در دنیای امروز شما نباید فقط به لباس و ظاهر خود توجه کنید، بلکه خوشبو بودن در محیط کار، مهمانی‌ها و هر مناسبتی، نشانگر شخصیت و توجه شما به استایلتان است. استفاده از عطر و ادکلن و خوشبو کردن بدن از گذشته‌های دور وجود داشته و بیشتر افراد سطح بالا و ثروتمند از این لوازم استفاده می‌کرده‌اند. اما با گذشت زمان استفاده از عطر و ادکلن در بین مردم عادی هم رواج پیدا کرد. امروزه هر شخصی در بین وسایل خود حداقل یک یا دو ادکلن دارد و برای مناسبت‌های و مهمانی‌ها از آن استفاده می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم در خرید ادکلن ارزان قیمت به شما کمک کنیم. پس با ما همراه باشید.

خرید ادکلن ارزان قیمت

هنگام خرید عطر و ادوکلن دقت کنید که در هر فصل باید از عطری مناسب همان فصل استفاده کرد. مثلا در فصل سرد سال استفاده از عطرهای با بوی گرم و در فصل گرم سال استفاده از عطرهای ملایم، معتدل یا خنک توصیه می‌شود. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر نیازی نیست مثل قبلا ساعت‌های زیادی را برای خرید صرف گشتن در بازار کنید. کافیست در خانه نشسته و با خرید اینترنتی در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. شاید خرید عطر ارزان زنانه یا عطر ارزان مردانه به صورت اینترنتی ابتدا کاری سخت و پیچیده به نظر بیاید، اما این روش خرید مزایای بسیاری به همراه دارد. فروشگاه اینترنتی مو تن رو یک فروشگاه متخصص در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است که انواع عطر و ادکلن اصلی و اورجینال را هم می‌توانید در آن پیدا کنید.

خرید عطر ارزان زنانه

خانم‌ها به ظاهر و خوشبو بودن خود اهمیت بسیاری می‌دهند و معمولا برای ظاهر و خوشبویی خود نسبت به آقایان، هزینه بیشتری صرف می‌کنند. امروزه در بازار عطر و ادوکلن مشاهده می‌کنیم که در کنار کارهای اورجینال و اصل، کالاهای تقلبی و بی‌کیفیت هم وجود دارند. اما توصیه می‌کنیم به جای خرید یک عطر تقلبی ارزان، یک عطر اصل قیمت مناسب تهیه کنید.
معرفی عطر ارزان زنانه
معرفی عطر ارزان زنانه

بهترین و پر فروش ترین عطرهای زنانه:

برای مشاهده و خرید هر یک از عطرهای فوق، کافیست روی آن کلیک کنید. اگر قصد خرید عطر ارزان زنانه دارید با ما همراه باشید تا چند مورد به شما معرفی کنیم.

عطر ارزان زنانه :ادو پرفیوم زنانه اجمل مدل Rain Drops

ادوپرفیوم های اجمل که یک شرکت اماراتی است در کشور فرانسه تولید میشود. این عطرها از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردارند. اگر به دنبال یک ادوپرفیوم ماندگار هستید به شما عطر زنانه اجمل مدل Rain Drops با حجم 50 میل را پیشنهاد میکنیم.
نت های گیاهی و جسورانه این عطر از آن ادوپرفیومی ایده آل برای یک زن فوق مدرن امروزی می سازد. این ادوپرفیوم با یک ترکیب منحصر به فرد از گل ها، میوه ها تشکیل یافته است. این عطر مدرن دارای ظاهری زیبا، ظریف و ساده است که شاید از لحاظ ظاهر با عطرهای عجیب و غریب امروزی متفاوت باشد.
این عطر مختص خانم ها در سال 2006 برای اولین بار طراحی و ساخته شد و به بازار معرفی شد. این ادوپرفیوم در یک بسته بندی ساده شیشه ای با درب آبی ارائه میگردد.

عطر زنانه رین دراپس

عطر ارزان زنانه : ادوتویلت زنانه مانیلا باند مدل Tight

ادو تویلت زنانه مانیلا باند مدل Tight از مرکبات، گل، میوه و گیاهان معطر ساخته شده است و به عنوان یک عطر ارزان زنانه بسیار خوشبو شناخته می‌شود. طبع این عطر شیرین و گرم بوده و برای روزهای خنک بهترین انتخاب است. ادو تویلت زنانه مانیلا باند مدل Tight رایحه های گلی و نت های میوه ای دارد که این راحیه‌های بی نظیر سبب شده هر خانمی برای خرید آن وسوسه شود.
ادو تویلت زنانه مانیلا باند مدل Tight یک عطر ارزان زنانه
ادو تویلت زنانه مانیلا باند مدل Tight یک عطر ارزان زنانه

عطر ارزان زنانه : ادو پرفیوم زنانه اسکلاره مدل Mariana

ادو پرفیوم زنانه اسکلاره مدل Mariana یک عطر خوشبوی قیمت مناسب است. این عطر بر پایه شکلات، میوه، چوب، چرم ساخته شده است. بسته بندی و شکل ظاهری این عطر ارزان زنانه بسیار شیک و زیبا بوده و می‌توان آن را برای هدیه تهیه کنید. بعد از زدن اولین اسپری از این عطر بوی نارنج در فضا پخش خواهد شد که حس طراوت و شادی به همراه دارد. سپس در ادامه بوی قهوه و شکلات به مشام می‌رسد و در آخر بوی چرم و چوب سدر خواهد داشت. رایحه این عطر شیرین و گرم است.
عطر ارزان زنانه
ادو پرفیوم زنانه اسکلاره

عطر ارزان زنانه : ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل ECLAT La Violette

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل ECLAT La Violette یک عطر بسیار مشهور و پرطرفدار است که متعلق به یک برند اماراتی می‌باشد. این عطر ماندگاری و پخش بالایی دارد و با اولین اسپری از آن، متوجه بوی برگ چای و شکوفه‌ی درخت هلو خواهید شد. این ترکیب فوق العاده توجه اطرافیانتان را به سمت شما جلب خواهد کرد. بعد از چند دقیقه نت‌های میانی که شامل ترکیب پونه، مشک و ویستریا است، در فضا پخش می‌گردد. در آخر نت‌های پایانی از چوب درخت سدر، گیاه اوسمانتوس و عنبر بر روی بدن شما ماندگار خواهد شد. رایحه ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل ECLAT LVia olette  این عطر زنانه خوشبو ، استرس و اضطراب را از شما دور کرده و آرامش و اعتماد به ‌نفس به شما خواهد بخشید.
ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل ECLAT La Violette
ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل ECLAT La Violette

عطر ارزان زنانه : ادوتویلت زنانه Magnolia

ادوتویلت زنانه Magnolia یک عطر با رایحه ای شیرین و گرم می باشد که برای استفاده بانوان خوش سلیقه در روزهای خنک و سرد سال بسیار مناسب است. این عطر با ساختار رایحه های میوه, چوب, مرکبات, اقیانوس, گیاهان معطر, گل و شرقی ساخته شده است که در اولین اسپری از آن رایحه های گل یاس، شکوفه‌ پرتقال و گل نیلوفر آبی را استشمام خواهید کرد که باعث افزایش انرژی و احساس سرزندگی شما می شود.
عطر مگنولیا زنانه

پیشنهاد نویسنده : معرفی بهترین عطرهای زنانه ۲۰۲۰ – ۲۰۱۹ با ماندگاری بالا

خرید عطر ارزان مردانه

عطر مردانه نشانگر شخصیت و اعتماد به نفس بالا، برای یک آقا است. اگر شما به عنوان یک آقا دوست دارید در نظر دیگران جذاب و زیبا دیده شوید، استفاده از عطر و ادوکلن مردانه را فراموش نکنید. نکات مهم در انتخاب عطر مردانه: هنگام خرید عطر مردانه باید بدانید هر شیشه و بسته بندی برای خود ارزشی دارد. در ادامه رنگ هر شیشه عطر مردانه را بریتان توضیح می‌دهیم:
  • رنگ آبی: این عطرها حس تازگی و خنک بودن دارند. افرادی که این رنگ عطر را انتخاب می‌کنند، دوست دارند مثل دریا، آرام و گاهی خروشان باشند.
  • رنگ طلایی: این عطر برای آقایانی که ذائقه بویایی غریب دارند مناسب است. این رنگ عطر برای مهمانی و مجالس خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • رنگ زرد: مردانی که عطر زرد می‌خرند، عاشق فصل تابستان و گرمای آن هستند و دوست دارند همیشه شاد، پر انرژی و آتشی باشند.
  • رنگ سبز: افرادی که عطر به رنگ سبز را انتخاب می‌کنند، عاشق طبیعت بوده و به گیاهان و فضای سبز علاقه مند هستند.
  • رنگ سیاه: این عطرها بوی تند و تلخ دارند. مردانی که عطر سیاه استفاده می‌کنند، مغرور بوده و اعتماد به نفس بالایی دارند.
  • رنگ قرمز: مردانی که علاوه بر تندی، علاقه زیادی به شاد و سرزنده بودن دارند، عطر قرمز رنگ تهیه می‌کنند.
عطر ارزان مردانه
عطرهای مردانه
در ادامه چند مدل عطر ارزان مردانه به شما عزیزان معرفی می‌کنیم:

عطر ارزان مردانه : ادوتویلت مردانه مای مدل Concordia Champ

این عطر ساخت کشور ایران بوده و رایحه‌ای گرم و شیرین دارد. ادوتویلت مردانه مای Concordia Champ دارای بطری شیشه‌ای زیبا و بسیار ساده بوده که توضیحات اضافی روی آن وجود ندارد و همین امر باعث جذابیت آن شده است. این عطر به تازه دامادها پیشنهاد می‌شود تا در لیست خرید لوازم آرایش مخصوص داماد قرار بگیرد. آقایان می‌توانند از این عطر زیبا و جذاب در خودرو، روی میز توالت، و هر جای دیگری استفاده کنند. عطر Concordia Champ که طبع شیرین و گرم دارد را می‌توان در تمام فصول سال استفاده کرد. ساختار این عطر شامل رایحه‌های میوه‌های جنگلی مانند شاه توت و سیب وحشی و همچنین ادویه جات گوناگونی از جمله نعناع و مرکبات و… می‌باشد. عطر مردانه ارزان

عطر ارزان مردانه : ادو پرفیوم مردانه فراگرنس ورد مدل Suave Intense

ادو پرفیوم مردانه فراگرنس ورد مدل Suave Intense اماراتی بوده و از یک برند مشهور است که عطر مرغوب و باکیفیتی می‌باشد. رایحه این عطر شیرین‌، تند و خنک است که با اولین اسپری بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر فضا را پر خواهد کرد. رایحه این عطر به گونه‌ای است که پاسخگوی هر سلیقه‌ای می‌باشد و می‌توان در فصول گرم سال از این عطر مردانه خوشبو استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های عطر فراگرنس ورد می‌توان به ماندگاری بالای آن اشاره نمود. عطر مردانه فراگرنس ورد مدل Suave Intense

ادوپرفیوم مردانه اسکلاره مدل Style

این عطر مردانه ساخت کشور ایران بوده و در عین حال که از کیفیت بالایی برخوردار است قیمت مناسبی هم دارد. نوع رایحه این عطر بسیار شیک بوده و طبع آن تلخ و خنک می‌باشد. ساختار رایحه عطر مردانه اسکلاره مدل Style به این ترتیب است که شامل بوی میوه، ادویه، چوب، گیاهان معطر و گل می‌شود. نت ابتدایی این عطر ترنج، جوانه انگور فرنگی، نارنگی و برگ گوجه فرنگی می‌باشد. بعد از آن نت میانی که شامل رز و فلفل می‌شود را استشمام خواهید کرد و در نهایت بوی چوب صندل سفید و نعناع هندی روی بدن شما ماندگار خواهد شد. بعد از استفاده از این محصول حس متفاوتی را تجربه خواهید کرد و از ماندگاری عطر لذت خواهید برد. عطر مردانه style

عطر ارزان مردانه : ادوپرفیوم مردانه اسکلاره مدل Telegram Intense

عطر اسکلاره مردانه مدل تلگرام اینتنس رایحه خنک و تند دارد و در همه فصل‌های سال می‌توان از آن استفاده کرد. بوی این عطر بسیار خاص و ماندگار است. اسکلاره یک برند ایرانی است که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردارند. ادو پرفیوم مردانه مدل Telegram Intense علاوه بر کیفیت بالا ، قیمت مناسبی هم دارد. در ساخت این عطر مردانه از رایحه‌های گیاهان معطر و طبیعی استفاده شده است. پس از اسپری کردن عطر اسکلاره Telegram ، بوی گیاهان معطر، اسموکی و چوب در فضا پخش خواهد شد. بعد از گذشت چندین دقیقه این بوها جای خود را به بوی چوب، علف وتیور و رایحه دودی خواهند داد.
عطر زنانه تلگرام
ادو پرفیوم مردانه اسکلاره مدل Telegram Intense
امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. از سری مقالات مو تن رو می‌توانید مقاله معرفی ۵ عطر اسپرت یونی سکس ، مناسب برای هر جنسیتی را مطالعه فرمایید. همچنین می‌توانید سوالات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. از این که تا پایان مقاله عطر ارزان زنانه و عطر ارزان مردانه همراه ما بودید، از شما همراهان گرامی سپاسگزاریم.