زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی محصولات کامان + پیشنهاد پرفروش ترین‌ها

تیم تحریریه مو تن رو
566
10 دقیقه
معرفی محصولات کامان + پیشنهاد پرفروش ترین‌ها

این روزها با افزایش سرسام آور قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی باید به دنبال محصولات قیمت مناسب بود که به کمک این محصولات بتوان سلامت و زیبایی پوست را حفظ کرد. اما این مسئله به این معنی نیست که به دنبال هر برند ارزان قیمتی باشید بلکه باید از میان برندها به دنبال برندی باشید که علاوه بر این که محصولات مرغوب و باکیفیتی تولید می‌کند قیمت مناسبی هم روی محصولات خود گذاشته باشد. در بین برندهای موجود، پیشنهاد ما به شما استفاده از محصولات کامان است. آیا با برند کامان آشنایی دارید؟ با ما همراه باشید تا درباره این برند باکیفیت و محبوب بیشتر برایتان توضیح دهیم.

معرفی محصولات کامان

برند کامان (COMEON) نام یک برند ایرانیست که این روزها نام آن زیاد روی زبان‌ها افتاده و محبوب شده است. این برند ایرانی که در زمینه تولید محصولات مراقبتی بهداشتی فعالیت می‌کند تحت لیسانس سوییس بوده و هدف آن تهیه و تولید محصولات بهداشتی سازگار با انواع پوست است. کامان می‌کوشد بدون آسیب به محیط زیست، محصولات خود را تولید و به مشتریان عرضه کند. نکته مهم درباره این برند این است که دارای گواهی بالاترین استاندارد کیفیت از لابراتوار اتو سوییس است و شما با خیال راحت می‌توانید از محصولات کامان استفاده کنید.

جالب است بدانید که امروزه محصولات بهداشتی کامان در بیش از ۷۰ کشور دنیا بفروش می‌رسد و این برند ایرانی می‌تواند با برندهای معروف دنیا رقابت کند. اما  آیا می‌دانید دلیل این توانایی رقابت با برندهای معتبر جهانی چیست؟!

  1. کامان به کیفیت محصولات خود اهمیت می‌دهد.
  2. کنترل‌های کیفی را به صورت پی در پی برای تولیدات خود انجام می‌دهد.
  3. در بسته بندی محصولات خود خلاقیت به خرج می‌دهد.
  4. کامان در محصولات خود از ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید استفاده می‌کند که رطوبت رسانی زیادی برای پوست دارد.
  5. آزمایشگاه های معتبر دنیا تولیدات کامان را مورد تست و آزمایش قرار داده و همه محصولات آن دارای مجوز بهداشت و پروانه ساخت هستند.

کامان به راحتی در ایران در دسترس است و توانسته رضایت خریداران و مصرف کنندگان را جلب کند. در ادامه به معرفی محصولات پرفروش این برند می‌پردازیم:

پرفروش ترین محصولات کامان

همانطور که پیش از این هم گفتیم کامان یک برند ایرانی است که گواهی نامه بالاترین استاندارد کیفیت از لابراتور اتو و گارنو سوئیس را دارد. تمامی کالاهای برند کامان برای همه قابل دسترس بوده و خریداران به راحتی می‌توانند محصولات کامان را از فروشگاه‌های آرایشی بهداشتی و داروخانه‌ها تهیه کنند.

یکی از فروشگاه‌هایی که با خیال راحت می‌توانید از آن خرید کنید فروشگاه اینترنتی مو تن رو است که محصولات برند کامان را با مناسب ترین قیمت، در دسترس شما مصرف کنندگان گرامی قرار می‌دهد.

از محصولات پرفروش کامان که طرفداران زیادی دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کرم آبرسان کامان سری واتربمب

اگر سری به بازار بزنید می‌بینید که محصولات کامان در بسیاری از فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی دیده می‌شوند. بمب آبرسان کامان یکی از محصولات پرفروش این برند است که طرفداران بسیاری دارد. بمب آبرسان که به آن واتر بمب کامان هم گفته می‌شود، در ۴ نوع مختلف تولید و وارد بازار شده است. هدف این محصول آبرسانی عمقی به پوست بوده و کمک می‌کند شادابی و سلامت پوست شما حفظ شود.

بافت واتر بمب کامان ژلی و بسیار سبک است و پس از استفاده بر روی پوست، احساس خنکی و خیسی روی پوست خود خواهید داشت. این کرم ژلی به سرعت جذب پوست شده و به هیچ وجه اثر چربی روی صورت شما باقی نخواهد گذاشت.

محصولات کامان در چهار نوع زیر تولید و به بازار فروش ارائه شده است:

  1. بمب آبرسان عسل
  2. بمب آبرسان کیوتن
  3. بمب آبرسان کلاژن
  4. بمب آبرسان ویتامین سی

بافت و عملکرد اصلی این چهار نوع واتر بمب تقریبا شبیه به هم بوده و هدف همه آن‌ها آبرسانی به پوست است. تنها تفاوت آن‌ها در یکی از مواد اکتیو و اسانس می‌باشد.

  1. بمب آبرسان عسل کامان: این آبرسان برای افرادی که مستعد قرمزی پوست هستند بسیار مناسب است.
  2. بمب آبرسان کیوتن کامان: این آبرسان به دلیل وجود ترکیبات ضد چروک و جوان ساز، برای افراد بالای ۳۵ سال سن، گزینه خوبی خواهد بود.
  3. بمب آبرسان کلاژن کامان: این آبرسان حاوی عصاره آناناس بوده و برای افرادی که بالای ۳۰ سال سن دارند، گزینه مناسبی است چون کلاژن سازی پوست را تقویت می‌کند و برای رفع التهابات پوستی بسیار خوب عمل می‌کند.
  4. بمب آبرسان ویتامین سی: این محصول برای افرادی که پوست کدر و تیره دارند، مناسب است، چون ویتامین C پوست را شفاف کرده و چروک‌های کم عمق پوست را هم رفع می‌کند.
محصولات کامان
کرم بمب آبرسان کامان حاوی ویتامین C

کرم مرطوب کننده کامان

کرم مرطوب کننده کامان مدل ب کمپلکس که یکی از محصولات پرطرفدار کامان است، حاوی عصاره آووکادو بوده و برای پوست‎های حساس و خشک بسیار مناسب است.

عصاره آووکادو، گلیسیرین، روغن بادام شیرین، عصاره شی باتر و روغن زیتون ترکیباتی هستند که در این محصول به کار رفته و همگی باعث نرم و لطیف شدن بافت پوست در 24 ساعت شبانه روز می‎شوند.

کرم مرطوب کننده کامان حاوی ب کمپلکس و آووکادو برای استفاده دست، صورت و بدن مناسب بوده و پس از 7 روز استفاده از مرطوب کننده آووکادوی کامان شاهد 98 درصد افزایش رطوبت پوست خود خواهید بود. در این کرم از دو ماده آووکادو و ب کمپلکس استفاده شده که در ادامه خواص خوب این دو را برای شما شرح می‌دهیم:

ویژگی‌های آووکادو:

  • مرطوب کننده طبیعی
  • محافظت از پوست در برابر اشعه های UV مضر آفتاب
  • از بین بردن علائم پیری روی پوست
  • پیشگیری و درمان آکنه و التهابات پوستی
  • پیشگیری از ایجاد لکه های قهوه ای روی پوست که ناشی از آفتاب سوختگی و یا افزایش سن هستند
  • پیشگیری و درمان اسکار
  • مناسب برای افراد دارای پسوریازیس و اگزما

ویژگی‌های B-Complex:

  • پیشگیری از بروز علائم پیری و ایجاد چین و چروک روی پوست
  • جلوگیری از خشک و پوسته پوسته شدن پوست
  • رطوبت رسانی فوق العاده به پوست
  • روشن کننده پوست صورت و بدن
  • کاهش دهنده آکنه و جوش
  • بهبود زخم ها و مشکلات پوستی
  • تامین مواد مورد نیاز برای رشد و سلامتی ناخن‌ها
  • محافظت از پوست در مقابل اشعه مضر UV
  • کاهش دهنده خارش و قرمزی پوست

از دیگر کرم‌های کامان می‌توان کرم مرطوب کننده کامان حاوی ب کمپلکس و عصاره توت و کرم مرطوب کننده کامان حاوی ب کمپلکس و عصاره آرگان را نام برد.

محصولات کامان
کرم مرطوب کننده کامان حاوی ب کمپلکس و عصاره آووکادو

کرم ضد ترک پا کامان

اگر پاهای خشکی دارید و پوست پای شما دچار ترک شده بهترین گزینه استفاده از کرم ضد ترک پا است. کرم ترک پا کامان حاوی شی باتر و موم زنبور عسل است و با بهترین مواد مغذی پوست پای شما را نرم و لطیف می‌کند.

این کرم خاصیت لایه برداری از پوست‌های خشک و مرده را دارد و به همین خاطر نرمی، لطافت و رطوبت را به نواحی زبر و ترک دار از جمله کف پا، زانو و آرنج می‌رساند. هم چنین کرم ضد ترک پا کامان خاصیت آنتی باکتریال داشته و با قدرت ترمیم کنندگی بالایی که دارد باعث درمان سریع تر خوردگی و خشکی کف پا می‌شود. این محصول به حدی خوب عمل می‌کند که از استفاده از آن پشیمان نخواهید شد.

کرم ضد ترک پا کامان
کرم ضد ترک پا کامان

پیشنهاد نویسنده: درمان میخچه پا در منزل با ۱۲ روش کاربردی


کرم مرطوب کننده مردانه کامان

کامان فقط محصولات بهداشتی مراقبتی مخصوص زنان را تولید نمی‌کند بلکه سلامت پوست مردان را هم در نظر گرفته و محصولات مناسب آن‌ها را نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند. کرم مرطوب کننده مردانه کامان یکی از محصولات مخصوص آقایان است که حاوی هیالورونیک اسید می‌باشد.

اسید هیالورونیک نقش مهمی در حفظ رطوبت پوست دارد و با در نظر گرفتن شرایط رطوبت هوا، مقدار مناسبی از رطوبت را برای پوست ما جذب می‌کند که این رطوبت سبب سلامتی پوست، جوانی و شادابی آن می گردد. با افزایش سن، رطوبت پوست کاهش می یابد و علائم پیری مانند کاهش خاصیت الاستیسیته و ایجاد چین و چروک ها بروز می‌کنند. اینجاست که مصرف هیالورونیک اسید موجود در کالاهای مراقبتی پوست، نجات بخش پوست خواهند بود و پوست شما را از پیری نجات خواهند داد.

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده مردانه کامان:

  • مناسب برای استفاده پوست صورت و دست و بدن
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • دارای فیلتر محافظتی UV+ برای حفاظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید
  • ضد حساسیت
  • بدون ایجاد ظاهر براق روی پوست
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • تحت لیسانس سوئیس
کرم مرطوب کننده مردانه کامان
کرم مرطوب کننده مردانه کامان

ژل آبرسان کامان حاوی عصاره آلوئه ورا

اگر به دنبال یک ژل آلوئه ورای خوب هستید بهترین انتخاب برای شما ژل آبرسان کامان حاوی عصاره آلوئه ورا خواهد بود. این محصول کامان حاوی آلوئه ورا، ویتامین E، و ویتامین سی می‌باشد.

ویژگی‌های ژل آبرسان کامان حاوی عصاره آلوئه ورا:

  • آبرسان برای پوست
  • ترمیم کننده پوست
  • مرطوب کننده
ژل آبرسان کامان حاوی عصاره آلوئه ورا و ویتامین C
ژل آبرسان کامان حاوی عصاره آلوئه ورا و ویتامین C

شوینده صورت کامان

یکی از ژل شستشوی صورت که علاوه بر کارایی خوبی که دارد، از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است، شوینده صورت کامان می‌باشد. این شوینده یک گزینه مناسب برای استفاده روزانه پوست بوده و ترکیبات لطیف و ملایم موجود در آن، استفاده از آن را حتی برای پوست حساس دور چشم هم مناسب کرده است. کامان شوینده‌های خود را برای انواع پوست چرب و نرمال و خشک تولید کرده است و هر کس متناسب با نوع پوست خود می‌تواند شوینده مناسب خود را تهیه کند.

محصولات کامان
شوینده صورت کامان مناسب پوست نرمال

ویژگی‌های شوینده صورت برند کامان:

  • پاکسازی پوست صورت از آلودگی های سطحی
  • شستشوی عمیق پوست
  • آبرسانی پوست تا 98% در هفت روز
  • تغذیه کننده مناسب پوست
  • جوان کننده و شاداب کننده پوست صورت
  • روشن کننده پوست صورت
  • جلوگیری از ایجاد احساس کشیدگی بعد از شستشوی پوست
  • قابل استفاده برای پوست حساس دور چشم
  • حاوی آنتی اکسیدان
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • فاقد صابون

پیشنهاد نویسنده: چگونه یک شوینده صورت مناسب انتخاب کنیم؟


بالم نرم و براق کننده لب کامان

داشتن لب‌های زیبا و سالم خواسته هر فردی است چون لب‌های خشک و پوسته پوسته واقعا ظاهر خوبی ندارند. پس خیلی مهم است که مراقبت از لب‌ها را در برنامه روتین پوستی خود قرار دهید. برای مراقبت از لب‌ها اولین قدم این است که پوست‌های خشک لب را بزدایید و بعد از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

برای محافظت از لب‌ها، ما به شما استفاده از بالم نرم و براق کننده لب کامان را پیشنهاد می‌کنیم. بالم لب کامان به نگهداری رطوبت و نرمی پوست لب کمک شایانی می‌کند و زیبایی لباهایتان را حفظ می‌کند.

بالم لب‌های کامان حاوی فیلتر Uv برای محفاظت از پوست لب در برابر اشعه های مضر خورشید بوده و با داشتن انواع ویتامین و روغن های مفید به حفظ سلامت و رطوبت لب کمک می‌کند.

این محصول با کیفیت ایرانی، مواد مغذی بسیاری برای پوست لب دارد و به کمک آن‌ها باعث نرم و مرطوب شدن لب شده و از خشکی لب های شما جلوگیری می‌کند.

بالم لب‌های کامان با عصاره‌های مختلفی مانند آلوئه ورا، عسل و توت فرنگی به بازار عرضه شده اند.

محصولات کامان
بالم نرم و براق کننده لب توت فرنگی کامان

پیشنهاد نویسنده: بهترین بالم لب های قیمت مناسب کدامند؟!


دستمال مرطوب پاک کننده آرایش چشم حساس کامان

یکی دیگر از محصولات کامان که بسیار پرفروش بوده و طرفداران زیادی دارد دستمال مرطوب پاک کننده آرایش چشم می‌باشد که مخصوص افرادیست که چشمان حساسی دارند. این محصول حاوی پاک کننده روغن توت شور و ویتامین بوده و حتی قادر است خط چشم و ریمل‌های ضد آب را هم به خوبی پاک کند.

نکته مهم دیگری که درباره دستمال مرطوب پاک کننده آرایش چشم کامان وجود دارد این است که به هیچ وجه باعث ناراحتی پوست پلک شما نخواهد شد و هنگام استفاده از این محصول نگرانی بابت بروز حساسیت ندارید.

محصولات کامان
دستمال مرطوب پاک کننده آرایش چشم حساس کامان

ممنونیم که تا پایان این مقاله از مو تن رو همراه ما بودید.  لطفا اگر سوال یا پیشنهادی درباره محصولات کامان دارید در قسمت نظرات مطرح کنید.