زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

دیوید بکام و رازهای زیبایی او؛ ستاره سابق فوتبال چطور همیشه جذاب است؟

wordcamp
704
9 دقیقه
دیوید بکام و رازهای زیبایی او؛ ستاره سابق فوتبال چطور همیشه جذاب است؟

دیوید بکام، نامی است که حتی اگر فوتبالی هم نباشید، به گوش‌تان آشنا می‌آید. بی‌راه نیست اگر بگوییم دیوید بکام، خوش‌تیپ‌ترین فوتبالیست تمام دوران‌هاست. او در 46 سالگی هم جوان و جذاب به نظر می‌آید و در این راه، از روش‌های مختلفی برای حفظ زیبایی‌اش استفاده کرده است.

دیوید بکام کیست؟

بخواهیم خیلی خلاصه بگوییم، دیوید بکام نماد زیبایی و جذابیت مردانه در دوران معاصر به شمار می‌رود. دیوید بکام فوتبالیست سرشناس انگلیسی بود که سال‌ها برای مطرح‌ترین باشگاه‌های فوتبال دنیا از جمله منچستریونایتد و رئال مادرید بازی کرد. او همچنان کاپیتان تیم ملی انگلستان بود. دیوید بکام در زدن شوت‌های از راه دور، ارسال پاس‌های بلند و البته زدن ضربات آزاد، مهارت بالایی داشت.

اگرچه بکام یک ویژگی دیگر هم دارد که او را از بقیه متمایز می‌کند و این ویژگی چهره جذاب اوست. چهره کاریزماتیک، زیبا و جذاب دیوید بکام، او را به شخصیتی مشهورتر و محبوب‌تر نسبت به سایر فوتبالیست‌های هم‌نسلش تبدیل کرده است. چهره جذاب دیوید بکام، باعث شد شرکت‌های بسیاری در دنیا خواهان همکاری تبلیغاتی با او باشند. حدود 15 سال پیش در ایران، می‌توانستید در هر تعمیرگاه اتومبیل یک ماکت از دیوید بکام ببینید زیرا او اسپانسر تبلیغاتی شرکت روغن موتور کاسترول بود. دیوید بکام پس از خداحافظی از فوتبال، وارد دنیای تجارت شد و الان رییس باشگاه اینتر میامی آمریکا است. اگرچه او همواره فعالیت‌های مدلینگ نیز داشته است. همسر دیوید بکام نیز ویکتوریا بکام نام دارد که از خوانندگان گروه مشهور «اسپایس گرلز» بود. رابطه این زوج، هم‌چنان پایدار است اما همواره رابطه آن‌ها فراز و نشیب‌هایی داشته است. دیوید بکام، چهار فرزند دارد.

ستاره فوتبال انگلیس
دیوید بکام را همه به عنوان یکی از خوش‌ترین فوتبالیست‌های جهان می‌شناسند

رازهای زیبایی دیوید بکام

دیوید بکام، ستاره سابق جهان فوتبال که نماد خوش‌تیپی و جذابیت مردانه به شمار می‌رود، در مصاحبه‌ای مفصل با وب‌سایت IntoTheGloss، رازهایی درباره چگونگی زیبایی پوست و مو، سلامت بدن و خوش‌تیپی را فاش کرده است که در زیر به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت. بکام صحبت‌هایش را این‌گونه شروع کرد:

اوایل، رویکرد من برای خوش‌تیپی و داشتن ظاهری خوب، کش رفتن لوازم آرایشی همسرم بود. همیشه می‌دانستم که می‌خواهم چه موهایی داشته باشم اما من در دوران کاری‌ام همیشه بیرون از خانه بودم. در شهرهای منچستر، مادرید، لس آنجلس و … زندگی کرده‌ام که هر یک از این شهرها، مکان‌هایی متفاوت با آب و هوایی متفاوت هستند. به همین دلیل باید از پوستم مراقبت می‌کردم اما چون وقت نداشتم، از لوازم همسرم استفاده می‌کردم. دلیلش این بود که می‌دانستم همسرم، بهترین‌ها را دارد. در عین حال می‌دانستم پس از خداحافظی از فوتبال، وارد دنیای تجارت می‌شوم. پس تصمیم گرفتم با شرکت آرایشی بهداشتی لورآل همکاری کنم و یک خط تولید مخصوص خودم به نام House99 راه اندازی کردیم. قبلا به جز محصولات همسرم، از وسایل شست‌وشوی صورت استفاده نمی‌کردم. اما حالا از ماسک و اسکراب استفاده می‌کنم و حالا احساس بهتری دارم.

ستاره فوتبال انگلیس و همسرش
دیوید بکام در کنار ویکتوریا، همسرش

مراقبت از مو

دیوید بکام درباره مدل موهای جالب و زیبایی که داشته، توضیحاتی ارائه کرد:

مادرم آرایش‌گر بود. در واقع او کسی بود که اولین مدل موهای مرا را شکل داد. یک ظرف از ژل را روی سرم خالی می‌کردم و پس از ژل زدن، موهایم را به سمت بالا می‌دادم. منچستریونایتد، بازیکنی به نام کلایتون بلک‌مور داشت که موهای روی سرش نسبتا کوتاه بود اما موهای پشت سرش بلند و تقریبا فر بود. من می‌خواستم شبیه او بشوم اما مادرم مخالفت کرد. حق با او بود چون مردم برخی دیگر از مدل موهایم مثل مدل Mohawk و بافت به سبک آفریقایی‌ها را نپسندیدند. شاید به 20 سال پیش برگردم، برخی از مدل موهای عجیب را امتحان نکنم. برای آرایش موهایم الان دیگر از چیزهایی که خیلی چرب باشند، استفاده نمی‌کنم و دوست ندارم خیلی مدل موهایم را تغییر دهم. اسپری‌های حالت دهنده مو برایم بسیار کاربردی هستند. من الان 46 ساله‌ام و نمی‌توانم کارهایی که در 23 سالگی می‌کردم را انجام دهم.

مراقبت از پوست

دیوید بکام می‌گوید مراقبت از سلامت پوست برایش مهم است اما خیلی درباره آن وسواسی نیست:

اولین باری که از ماسک صورت استفاده کردم، در واقع همین چند وقت پیش بود. اخیرا از ماسک صورت تام فورد استفاده کردم و واقعا دوستش داشتم. به ندرت وقت استفاده از ماسک صورت را دارم اما ویکتوریا قبل از خواب و بعد از بیدار شدن از خواب، عاشق این کار است. وقت صرف کردن برای داشتن صورتی زیبا، مهم است. این کار نه تنها شما را بهتر جلوه می‌دهد بلکه باعث می‌شود حس بهتری داشته باشید. هر صبح از ژل شست‌وشوی صورت Purefectly Clean استفاده می‌کنم. عادت ندارم هر صبح صورتم را اسکراب کنم اما استفاده از مرطوب‌کننده حین شستن صورتم، امری همیشگی است. سپس از بالم لب و کرم دور چشم استفاده می‌کنم. مشخصا به پیر نشدن فکر می‌کنم اما این طور نیستم که بگویم اوه، امروز یک چروک اضافه روی پوستم پیدا شده و فورا آن را باید برطرف کنم. اخیرا گفته‌اند من صورتم را بوتاکس کرده‌ام اما هرگز این کار را نکرده و نخواهم کرد. می‌دانم موهایم نسبت به چند سال پیش سفیدتر شده اما این صرفا گذر سن است. نمی‌خواهم موهایم را رنگ کنم چون همین رنگ فعلی مو و ریشم را دوست دارم. این کاملا طبیعی است.

سلامت بدن

دیوید بکام، تتوهای زیادی روی بدنش دارد و در واقع بکام یکی از اولین فوتبالیست‌هایی بود که بدنش را پر از تتو کرد. او در خصوص مراقبت از پوست تتو شده‌اش گفت:

از تتوآرتیست‌ها راز مراقبت از تتوهایم را یاد گرفتم. پیش‌تر از اهمیت این کار بی‌اطلاع بودم اما پس از متوجه شدن اهمیت مراقبت از تتوها تصمیم گرفتم محصولاتی را عرضه کنم که از پوست تتو شده محافظت کند. ممکن است پوست تتو شده لکه‌دار شود یا تحت تاثیر نور خورشید قرار گیرد. پس تصمیم گرفتم کرم مرطوب‌کننده تتو را روانه بازار کنم.

بکام درباره سلامت بدن از جمله کنترل وزن، گردش مناسب خوب و نرمی عضلات هم به صحبت پرداخت:

وقتی بازی می‌کردم، خوش شانس بودم. همیشه مراقب خورد و خوراکم بودم. اصلا از مشروبات الکلی استفاده نمی‌کردم. به قدری مراقب وزنم بودم که پس از سه هفته تعطیلات هم با همان وزن قبلی به تمرین بر می‌گشتم. الان که بازنشسته شده‌ام، مشخصا نسبت به آن زمان وضعیت متفاوتی دارم و بنابراین باید ورزش‌هایی انجام دهم که از آن‌ها لذت می‌برم. الان نسبت به 20 سال پیش آگاه‌ترم و فعالیت‌هایی مثل ماساژ، طب سوزنی و بادکش کردن را دوست دارم.

دیوید بکام و همکاری با شرکت‌های آرایشی و بهداشتی

دیوید بکام درباره این‌که چگونه ظاهر خوبش را حفظ می‌کند، گاهی اوقات سرنخ‌هایی به دنبال کنندگانش می‌دهد. بکام 46 ساله، عادت دارد همیشه پوستش را تمیز و مرطوب نگه دارد. دیوید بکام از سال 2017 فعالیتش به عنوان سفیر شرکت Biotherm شروع کرده، به توسعه خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی این شرکت کمک می‌کند. دیوید بکام در خصوص این همکاری گفته:

مدت زیادی بود که به توسعه یک طیف مراقبت پوستی فکر می‌کردم و وقتی با شرکت Biotherm صحبت کردم، خیلی سریع توافق کردیم. آن‌ها مثل من جاه طلب هستند و منتظریم خیلی سریع ثمره کارمان را به همه نشان دهیم.

در یک ویدیوی تبلیغاتی برای این شرکت، دیوید بکام از اهمیت آراستگی و پرداختن به فعالیت‌های زیبایی صحبت کرده است:

وقتی مراقبت خودتان باشید، احساس بهتری دارید و بهتر به نظر می‌رسید. من پوستم را همیشه تمیز و مرطوب می‌کنم. کل این فرایند برای من فقط هفت دقیقه طول می‌کشد. برای زیباتر بودن همیشه رقابت می‌کنم، حتی با فرزندانم. خیلی‌ها به من می‌گویند که با ریش، چهره بهتری دارم اما در واقع تنبلی در اصلاح صورت باعث شد این را کشف کنم!

سرم جوان کننده پوست
سرم تقویتی جوان سازی سلول‌ها، برند ویکتوریا بکام

برند شخصی خانواده بکام

خانواده بکام در واقع خودشان، برند مخصوص به خود را دارند. ویکتوریا بکام، همسر دیوید بکام چند ماه پیش، درباره برند خودش صحبت‌هایی انجام داد:

با برند محبوب و خوش‌نام آگوستینوس بادر، همکاری نزدیکی را شروع کرده‌ایم تا دو محصول ویژه خودم و دیوید را توسعه دهیم. وقتی کار را با بادر شروع کردیم، خواستار استفاده از فرمول مخفی TFC8 آن‌ها در محصولات خودمان شدیم.

سرم جوان‌کننده سلول‌های پوستی

با ادغام محصولات شرکت بادر و بکام، آن‌ها یک نوع مرطوب‌کننده و سرم تقویتیِ مخصوص جوان‌سازی سلول‌های پوست را تولید کردند. این محصول متشکل از آمینواسیدها، ویتامین‌ها و مولکول‌های سنتز شده‌ای است که به صورت طبیعی در پوست وجود دارند.

ویکتوریا بکام اضافه کرد:

من و دیوید پس از استفاده از این دو محصول، متوجه ایجاد تفاوت‌هایی مثبت در پوست خودمان شدیم. دیوید هرروز از این سرم‌ و مرطوب‌کننده استفاده می‌کند. متوجه شده‌ایم اندازه منافذ پوستی‌ما کوچک‌تر و خطوط اطراف چشم ما، کم‌رنگ تر شده‌اند.

استفاده منظم از مرطوب‌کننده پوست

ویکتوریا بکام درباره اهمیت استفاده منظم خودش و همسرش از مرطوب‌کننده‌ نیز صحبت کرده است. آن‌ها از مرطوب‌کننده برند خودشان به نام «مرطوب‌کننده گلدن پرایم» استفاده می‌کنند. همسر دیوید بکام در این باره گفت:

مرطوب کننده پوست
مرطوب کننده پوست گلدن پرایم، برند ویکتوریا بکام

وقتی از این مرطوب‌کننده استفاده می‌کنیم، انگار که اصلا چیزی به صورت‌مان نزده‌ایم. دیوید از مواد آرایشی برای صورت استفاده نمی‌کند. او حتی از مرطوب‌کننده رنگ دار هم بهره نمی‌برد. با این حال مرطوب‌کننده گلدن پرایم برای او محبوب است. این مرطوب‌کننده احساس خوبی به پوست می‌دهد و البته این محصول روی پوست چیزی فراتر از یک مرطوب‌کننده نیست.

سوالات متداول

دیوید بکام چطور پوستش را شاداب و زیبا نگه می‌دارد؟

استفاده منظم از مرطوب کننده‌ها و شست‌و‌شوی منظم از جمله رازهای شادابی پوست این ستاره فوتبال انگلیس است

آیا دیوید بکام برای حفظ زیبایی از مواد آرایشی استفاده می‌کند؟

خیر؛ او از برای زیبایی صورتش از لوازم آرایشی بهره نمی‌برد اما از لوازم مراقبت پوست چون ماسک‌های صورت، کرم‌های مراقبتی و اسکراب استفاده می‌کند.

دیوید بکام چگونه تناسب اندام خود را حفظ می‌کند؟

خلاف خیلی از فوتبالیست‌ها که پس از بازنشستگی از فرم ایده‌آل بدنی خارج می‌شوند و اضافه وزن می‌آورند، دیوید بکام به رژیم غذایی سالم ئ تمرین‌های منظم ورزشی اهمیت می‌دهد.