زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین مدل‌های عطر زنانه و مردانه دیور

تیم تحریریه مو تن رو
275
6 دقیقه
معرفی بهترین مدل‌های عطر زنانه و مردانه دیور

دیور نام یک برند فعال در زمینه تولید محصولات آرایشی است که در سراسر دنیا شهرت داشته و طرفداران خاص خودش را دارد. لوازم آرایشی تولید شده توسط این برند فوق العاده باکیفیت هستند و به همین خاطر قیمت محصولات این برند بالاست و جزو برندهای لاکچری به حساب می‌آید. در این مقاله می‌خواهیم درمورد عطر دیور با شما صحبت کنیم و مدل‌های پرفروش آن را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان مقاله معرفی بهترین عطرهای دیور همراه ما باشید.

معرفی بهترین عطرهای دیور

عطرهای گران قیمت برند دیور توسط یک کمپانی تولید کننده عطر و ادکلن فرانسوی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این برند فرانسوی تا به امروز بیش از 170 عدد عطر و ادکلن تولید کرده است. دیور از سال 1946 میلادی شروع به کار نموده و توانسته با طراحی و تولید عطرهای منحصر به فرد و خاص، نظر همه را به خود جلب کرده و طرفداران زیادی در سراسر دنیا برای خود پیدا کند. در ادامه پرفروش ترین و بهترین عطرهای مردانه و زنانه برند دیور را به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر قصد خرید عطر و ادکلن دیور را دارید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

ادو تویلت مردانه Dior Homme

اگر جزو مردهایی هستید که به عطرهای گرم علاقه زیادی دارید، پیشنهاد می‌کنیم از ادو تویلت مردانه دیور مدل Dior Homme استفاده کنید. این مدل عطر دیور رایحه گیاهان معطر، چوب و مشک را دارد و بعد از اسپری آن روی بدن سرشار از شور و نشاط خواهید شد. این عطر مردانه توسط عطر ساز معروف و خوش ذوق Francois Demachy طراحی و در سال 2011 به بازار معرفی شد. نت ابتدایی این عطر را رایحه تازه مریم گلی، اسطوخودوس و ترنج، تشکیل داده، سپس نت میانی با بوی زنبق، کهربا و کاکائو آشکار می‌شود و در نهایت بوی خوش خس خس، نعناع هندی و چرم به عنوان نت انتهایی روی بدن ماندگار خواهد شد.

عطر مردانه Dior Homme

ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Pure Poison

جالب است بدانید که عطر و ادکلن‌هایی که کمپانی دیور تولید می‌کند اکثرا زنانه هستند و بانوان شیک پسند می‌توانند با خیال راحت از این برند خرید کنند. یکی دیگر از عطرهای شگفت انگیز این برند ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Pure Poison است که بوی بسیار خوشی دارد و می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. بسته بندی این محصول بسیار شیک و زیبا طراحی شده و می‌توان برای هدیه دادن این گزینه را انتخاب کرد.

نت اولیه این عطر لاکچری پرتقال، نارنگی ماندارین، ترنج و یاس می‌باشد که پس از اسپری روی بدن نمایان شده و انرژی شما را زیاد می‌کند. رفته رفته با گذشت زمان نت‌های میانی جای نت‌های اولیه را می‌گیرند و بوی شکوفه پرتقال و گاردنیای یاسمنی فضای اطراف شما را پر خواهد کرد. در آخر نت پایانی ظاهر شده و بوی خوش سدر، چوب صندل و کهربا روی بدن شما ماندگار شده و بوی فوق العاده‌ای در فضا پراکنده می‌شود. نوع رایحه این عطر زنانه معتدل است و برای استفاده در روزهای تابستانی توصیه می‌شود.

معرفی بهترین عطرهای دیور


پیشنهاد نویسنده: راهنمای خرید عطر ارزان زنانه و مردانه


ادو پرفیوم مردانه دیور مدل Sauvage

عطر بعدی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم یک ادکلن مردانه است که ماندگاری فوق العاده بالایی داشته و پخش بوی آن بسیار خوب است. این عطر در سال 2015 با ظاهری شیک به بازار عرضه شد. نام این عطر ادو پرفیوم مردانه دیور مدل Sauvage است که ساختار آن بر پایه ادویه، وانیل و چوب می‌باشد. عطر معروف ساواج که یک عطر گرم و شیرین است مناسب فصول سرد سال بوده و توسط عطر ساز مشهور به نام Francois Demachy طراحی شده است. نت‌های این عطر مردانه به شکل زیر هستند:

  • نت اولیه: رایحه خوش فلفل سیاه و نارنج که باعث افزایش انرژی و شادابی شما می‌شود
  • نت میانی: رایحه تند فلفل سیچوان، اسطوخودوس، گل شمعدانی، صمغ لامی، فلفل صورتی، علف وتیور و گیاه پاتچولی که احساس سرزندگی را در شما ایجاد می‌کند.
  • نت پایانی: رایحه چوب سدر، گل لادن و عنبر باعث ماندگاری بوی خوب این عطر خواهد شد.

عطر مردانه ساواج دیور

عطر زنانه Miss Dior Blooming Bouquet

اکثر خانم‌ها و دختران جوان عاشق بوی گل هستند. اگر شما هم به رایحه گل علاقه دارید، ادو تویلت Miss Dior Blooming Bouquet برای شما گزینه مناسبی خواهد بود. چون این عطر رایحه دلنشینی از گل دارد و بوی آن خنک است. ادکلن میس دیور بلومینگ بوکت علاوه بر بوی خوب ظاهر بسیار شیکی هم دارد. پاپیون نقره‌ای دور گردن عطر، زیبایی آن را دو چندان کرده است. این عطر بعد از اسپری روی بدن باعث می‌شود بوی خوش نارنگی ماندارین به عنوان نت آغازین در فضا پخش شود. سپس رایحه زردآلو، هلو، رز و گل صدتومانی را استشمام خواهید کرد و این بوی خوب حس خاص بودن را در شما به وجود خواهد آورد. در انتها بوی مشک به عنوان نت پایانی در فضای اطراف شما پخش خواهد شد و همراهانتان به خاطر بویی خاصی دارید از شما به عنوان یک زن جسور و جذاب یاد می‌کنند.

دیور زنانه


پیشنهاد نویسنده: ترفندهایی برای افزایش ماندگاری بوی عطر و ادکلن


ادو تویلت مردانه دیور مدل Dune

یکی دیگر از عطرهای شگفت انگیز و خاص برند لاکچری دیور ، عطر مردانه دیور مدل Dune است. این عطر ساختار چوبی‌ مشک و گلی دارد و به همین خاطر می‌تواند نظر سخت پسندترین سلیقه ها را به خود جلب کند. عطر Dune در سال 1997 میلادی توسط عطر ساز مشهوری به نام «Olivier Cresp» طراحی شد و بعد از آن وارد بازار برای فروش گردید. نت‌های این عطر مردانه شیرین و خنک به این صورت است که در ابتدا پس از اولین اسپری بوی برگ انجیر، سالویا، ریحان، برگ و جوانه انگور فرنگی را احساس خواهید کرد. بعد از گذشت مدتی نت های میانی که شامل بوی گل اسپرک، رز و پوست چوب انجیر می‌شود، جای نت اولیه را می‌گیرند. در آخر بوی وانیل، چوب صندل، دانه تونکا و سدر شما را به وجد خواهند آورد. این عطر گران قیمت ظاهر شیکی هم دارد و برای هدیه دادن گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

عطر مردانه Dune برند دیور

جمع بندی

برند دیور یک برند بسیار معروف در دنیاست که به خاطر محصولات باکیفیت خود توانسته محبوبیت بسیاری برای خود کسب کند. این برند اصالتا فرانسوی است و تا کنون بیش از 167 عدد عطر تولید و روانه بازار نموده است. حالا که مقاله معرفی بهترین عطرهای دیور را خواندید می‌توانید انواع مدل‌های مختلف عطر این برند را از فروشگاه آنلاین مو تن رو خریداری کنید و از اصالت کالای خود اطمینان کامل داشته باشید.