زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

رنگ ابرو و 5 اشتباه رایج مهم

تیم تحریریه مو تن رو
16,161
5 دقیقه
رنگ ابرو و 5 اشتباه رایج مهم

رنگ کردن ابروها از آن کار‌هایی است که تا چند وقت پیش چندان مد نبود. اما با تغییراتی که این چند وقته در مد مو و به ویژه رنگ مو به وجود آمده است، رنگ ابرو هم به یکی از دغدغه‌های خانم های با کلاس ایرانی تبدیل شده است. این یعنی آن‌که خانم‌ها برای رنگ کردن ابروهایشان به رنگی نیاز دارند که با پوست و موهای ابرو بیشتر سازگاری داشته باشد. ولی آیا رنگ مو را بجای رنگ ابرو می‌توان استفاده کرد؟ آیا برای رنگ کردن ابروها می توان از دکلره استفاده کرد؟ اصلا رنگ ابرو با رنگ مو چه فرقی دارد؟ این‌ها و ده‌ها سوال دیگر، ما را بر آن داشت که مطلبی درباره 5 اشتباه مهم درباره رنگ کردن ابروها بنویسیم.


پیشنهاد نویسنده: با رنگ ابرو هماهنگی را به اوج برسانید


1. رنگ ابرو یا رنگ مو

موهای ابرو شاید از جنس و رنگ موهای شما باشد اما استفاده از رنگ مو برای رنگ کردن موهای ابرو یک اشتباه تمام عیار است. زیرا این که شما ابروی خود را مانند مو‌هایتان رنگ کنید چندان جذاب نیست. اگر موهایتان روشن است، ابروها را دو درجه تیره تر رنگ کنید و اگر موهایتان تیره است رنگ ابروهای خود را دو درجه روشن تر انتخاب کنید. از طرفی دوام رنگ مو بر روی موهای شما با شامپو شدن کم می شود اما این رنگ با شامپو تماس نمی‌یابد و تغییر رنگ آن با رنگ مو بسیار متفاوت است پس اگر از رنگ مو بجای رنگ ابرو استفاده کنید احتمال تغییر رنگ نا‌خواسته بر روی ابرو‌های شما بسیار بیشتر است.

اگر قصد خرید رنگ ابرو را دارید باید بدانید این محصول در بسیاری از برندهای معتبر وجود دارد که یکی از بهترین فرمول های برای این کار در برند مارال نهفته است. رنگ مخصوص تارهای ابرو مارال کاملا برای ابرو ساخته شده است و از رنگ دانه‌های بسیار غلیظی برای رنگ کردن ابرو بهره می‌جوید و به هیچ عنوان زردی و قرمزی روی ابروها برجای نمی‌گذارد.

یکی از راه های جدید و دائم برای تیره تر کردن ابرو، استفاده از از روش میکروبلیدینگ و میکروشیدینگ در تاتو ابرو است. با این روش ها علاوه بر رنگ بخشیدن به ابرو هایتان، تا چندین سال می توانید ابرو های زیبا و جذاب با فرم دلخواه داشته باشید.


پیشنهاد نویسنده: ریز و درشت نکات رنگ مخصوص ابروها، بهترین رنگ ابرو کدام است؟


2. به هیچ عنوان ابروها را دکلره نکنید.

دکلره یکی از خطرناک ترین موادی است که در آرایش استفاده می‌شود. برای روشن کردن ابروها به هیچ عنوان از دکلره استفاده نکنید زیرا دکلره به هنگام ترکیب از خود گازی متصاعد می‌کند که هم سمی است و هم می‌تواند موجبات امراض چشمی را برای شما به وجود آورد از این رو وقتی دکلره را روی موهای ابرو می‌مالید کاری بسیار پر ریسک را مرتکب شده اید که کاملا خطرناک است. 

دکلره ابرو


پیشنهاد نویسنده: راهنمای روشن کردن ابروها بدون دکلره !!


3. نگران موهای سفید ابرو نباشید.

خیلی از خانم‌ها وقتی می‌خواهند موهای ابرو را به دست رنگ ابرو بسپارند. ابتدا موهای سفید را دانه به دانه از میان موهای ابروی خود می‌کنند. این کار را نکنید اولین دلیل آن هم این است که درد دارد! از درد کندن موهای سفید که بگذرید کندن موهای سفید سبب می‌شود موهای سفید بیشتر شوند. اما برای رنگ کردن موهای سفید ابرو می‌توانید از رنگ مخصوص ابروها یا ریمل ابرو استفاده کنید این رنگ به راحتی می‌تواند ابروهای شما را پوشش دهد و حتی موهای سفید را بی هیچ کم و کاستی پوشش می دهد.

4. تجدید رنگ ابرو

رنگ مخصوص موهای ابرو هم مانند دیگر رنگ موها با شستشو کم رنگ می‌شود ولی شما با اندکی اکسیدان و همان تیوپ رنگی که داشته اید، می‌توانید در خانه و جلوی آینه ابرو‌های خود را رنگ کنید. پس نگران کم رنگ شدن رنگ ابروهای خود هم نباشید، این رنگ  براحتی بر روی ابروهای شما باز گردانده می شود.

5. رنگ مژه

مژه جایی است که از ابرو بسیار حساس‌تر است. استفاده از رنگ ابرو برای مژه‌ها بسیار خطرناک است و به هیچ عنوان از رنگ مخصوص ابروها برای مژ‌ه‌ها استفاده نکنید. این کار سبب می‌شود مژه های شما دچار ریزش شود و گاهی این رنگ ها روی بینایی شما تأثیر می‌گذارند. هر استایل آرایشی که دارید مژه های تیره زیباتر به نظر می رسد. و البته از ریمل های رنگی‌ هم می‌توانید برای زیباتر کردن مژه‌ها هم بهره ببرید. پس برای پر رنگ کردن مژه فقط از ریمل چشم استفاده کنید.

سایه ابرو


پیشنهاد نویسنده: راهنمای استفاده و خرید بهترین ریمل ابرو


نکته آخر

توجه داشته باشید که در استفاده از رنگ مخصوص برای رنگ کردن ابروها، حتما تست حساسیتی که روی جعبه محصول درج شده است را 24 ساعت قبل از استفاده به کار ببندید و از رنگ انتخابی برای ابرو مطمئن شوید. اگر می‌خواهید نحوه آرایش ابرو را به خوبی یاد بگیرید، می‌توانید این مقاله را با عنوان آرایش ابرو مطالعه نمایید.