زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

کرم لیفتینگ صورت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تیم تحریریه مو تن رو
2,407
9 دقیقه
کرم لیفتینگ صورت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

آیا شما هم جزو افرادی هستید که سنتان در حال بالا رفتن است و نشانه‌های پیری را روی پوست خود حس می‌کنید؟ آیا به دنبال راهی هستید که بدون انجام جراحی‌های پر خطر و پر هزینه، به راحتی چین و چروک‌های پوستتان را محو کنید؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم از کرم لیفتینگ صورت غافل نشوید چون این محصولات مراقبتی در صورت استفاده صحیح نتایج شگفت انگیزی برای شما به همراه خواهند داشت. با ما همراه باشید تا در مورد این محصولات بیشتر بدانید.

کرم لیفتینگ صورت چیست؟

زمانی که شما با دیگران در ارتباط هستید اولین چیزی که از زیبایی شما برای مخاطبتان جلب توجه می‌کند، پوست شماست. پوست انسان‌ها معمولا در دوران نوجوانی و جوانی بسیار شاداب و شفاف بوده و بعد از گذشت دوران جوانی، کم کم شروع به افتادگی و چروک شدن می‌کند.

با بالا رفتن سن چون چربی زیر پوست کم می‌شود، پوست قابلیت کشسانی و انعطاف خود را از دست می‌دهد و به مرور حالت جمع شدگی، افتادگی و چروک روی آن ایجاد می‌شود. قسمت هایی از پوست که آسیب بیشتری می‌بینند، دور چشم و اطراف دهان هستند که پوستشان نازک تر است.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوره اوج جوانی خود را پشت سر گذاشته اید و کم کم خط و خطوط چروک و افتادگی را روی پوستتان حس می‌کنید، وقتش رسیده که مراقبت از پوست خود را شروع کنید. یکی از مهم ترین مواردی که به رفع افتادگی پوست کمک می‌کند، لیفتینگ (محکم سازی) پوست است.

لیفتینگ صورت معمولا به دو روش زیر انجام می‌شود:

  1. لیفتینگ با جراحی
  2. لیفتینگ به روش غیر جراحی

روش جراحی روش سخت تری بوده و عوارض و هزینه‌های خاص خودش را دارد. اما در روش غیر جراحی با استفاده از محصولات لیفتینگ صورت می‌توانید پوست خود را از بروز نشانه‌های پیری نجات دهید.

کرم لیفتینگ صورت

روش استفاده از کرم لیفتینگ صورت

یکی از مهم ترین مواردی که به جلوگیری از افتادگی و یا ترمیم افتادگی پوست کمک می‌کند، کرم های لیفتینگ پوست صورت هستند. موادی که در این کرم‌های مراقبتی به کار رفته، استحکام لازم را به پوست می‌دهد و از افتادگی آن جلوگیری می‌کند. وقتی از این کرم‌ها استفاده می‌کنید، بلافاصله پس از مصرف مشاهده می‌کنید که پوستتان جوان تر دیده می‌شود. این مسئله نشان دهنده تاثیر کوتاه مدت این محصول است.

کرم های لیفتینگ و مقاوم کننده پوست تاثیر طولانی مدت هم دارند و بعد از این که چندین روز و به صورت مدوام استفاده شوند، باعث افزایش میزان کلاژن در پوست شده و پوست را مستحکم می‌کنند.

در کرم‌های لیفت کننده پوست صورت از مواد زیر استفاده شده است:

  • روغن های مخصوص گیاهی
  • مواد مرطوب کننده برای ایجاد رطوبت و شادابی در پوست
  • اسیدهای چرب ضروری مانند امگا ۳ و امگا ۶
  • ویتامین های A و E و D برای افزایش استحکام پوست

روش استفاده از کرم‌های لیفتینگ پوست صورت به این شکل است که روزی دوبار باید مصرف شوند. کافیست هر صبح و شب پس از این که پوست خود را تمیز کردید، مقدار مناسبی از کرم را روی پوست خود بمالید و اجازه دهید تا کامل جذب شود.


پیشنهاد نویسنده: راهنمای مراحل روتین پوستی


بهترین کرم لیفتینگ صورت

افتادگی پوست پدیده ای است که با بالا رفتن سن در پوست صورت و گردن افراد ظاهر می‌شود. مهمترین دلایل افتادگی پوست عبارتند از:

  • کاهش حجم بافت چربی موجود در پوست
  • کاهش پروتئین های رشته ای کلاژن و الاستین در پوست

برای پیشگیری و درمان افتادگی پوست راه‌های مختلفی وجود دارد مانند اصلاح تغذیه، متناسب کردن وزن بدن و استفاده از محصولات مراقبتی و بهداشتی. در ادامه قصد داریم چند مورد از بهترین کرم‌های ضد چروک و لیفتینگ صورت را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

کرم لیفتینگ و کلاژن ساز فابریگاس

کرم لیفتینگ صورت و کلاژن ساز فابریگاس یک محصول ایرانی باکیفیت است که باعث تولید کلاژن در پوست شده و سبب ایجاد یک تعادل آنزیمی استاندارد بین آنزیم‌های از بین برنده کلاژن و مهارکننده های طبیعی آن‌ها در پوست می‌شود.

این کرم لیفتینگ به افزایش قوام و الاستیسیته پوست کمک کرده و سلول‌های پوست را عمیقا آبرسانی می‌کند. در نتیجه آثار پیری زودرس مانند لک های پوستی، چین و چروک و کدر شدن پوست را از بین می‌برد. کرم کلاژن ساز فابریگاس مناسب افراد 55 – 45 سال با انواع پوست می‌باشد.

کرم لیفتینگ صورت
کرم لیفتینگ و کلاژن ساز فابریگاس مدل Matrix++

برای مشاهده و خرید کرم لیفتینگ فابریگاس کلیک کنید

کرم لیفتینگ و رطوبت رسان عمقی ریچ ژاندارسل

یکی از کرم های مراقبتی، کرم لیفتینگ و رطوبت رسان عمقی ریچ ژاندارسل است که محصول کشور آلمان بوده و قیمت تقریبا بالایی دارد. این محصول جدیدترین و مدرن ترین ترکیب گیاهی شبه هورمونی (Iris Isoflavones) که از نوعی زنبق به نام فیتو استیمولین یا ایزوفلاونوئید استخراج شده است، را دارد. این ترکیب سنتز کلاژن و الاستین پوست را بالا برده و به تقویت عملکرد غشاء پوست کمک بسیاری خواهد کرد.

کرم لیفتینگ صورت ریچ ژاندارسل رطوبت رسان عمیق بوده و برای پوست‌های خشک، خیلی خشک و دهیدراته مناسب است. از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • افزایش سنتز کلاژن و الاستین
  • رفع سریع علائم پیری و چین و چروک
  • محافظ بسیار قوی در برابر اشعه های مضر آفتاب
  • حاوی عصاره پلانکتون و آلگوهیدران
  • حاوی پنتاویتین
  • دارای هیالورونیک اسید
  • حاوی اسیدهای چرب ضروری
  • بازسازی کننده محل اتصال درم و اپیدرم
کرم لیفتینگ صورت
کرم لیفتینگ و رطوبت رسان عمقی ریچ ژاندارسل

برای مشاهده و خرید کرم لیفتینگ ریچ ژاندارسل کلیک کنید

کرم شب لیفتینگ اوریفلیم

کرم شب لیفتینگ اوریفلیم سری نوایج مدل Ultimate Lift یکی دیگر از محصولات بسیار خوب در زمینه مراقبت از پوست است. این کرم با تکنولوژی انحصاری AspartoLift ، باعث استحکام پوست صورت شما شده و از افتادگی پوست جلوگیری خواهد کرد. اما نکته مهمی که در استفاده از این کرم‌ها وجود دارد این است که باید به صورت مستمر مصرف شوند تا نتایج خوب آن‌ها را بتوان مشاهده کرد.

این کرم برای افراد بالای 40 سال مناسب است و چون قدرت بالایی دارد بهتر است افراد زیر چهل سال از آن استفاده نکنند.

ویژگی‌های کرم لیفتینگ اوریفلیم:

  • آبرسان قوی
  • سفت کننده پوست صورت
  • بازگرداندن خاصیت ارتجاعی به پوست
  • از بین برنده چین و چروک روی سطح پوست صورت
  • تغذیه پوست در زمان استراحت شب
کرم لیفتینگ صورت
کرم شب لیفتینگ اوریفلیم سری نوایج مدل Ultimate Lift

برای مشاهده و خرید کرم شب لیفتینگ اوریفلیم کلیک کنید


پیشنهاد نویسنده: چرا باید از کرم‌های روز و شب استفاده کنیم؟


کرم ضد افتادگی پوست الی ژن

کرم لیفت خاویار الی ژن یکی از محصولات بسیار خوب جهت لیفتینگ پوست صورت می‌باشد چون در این کرم لیفتینگ صورت از مواد زیر استفاده شده است:

  • عصاره تخم خاویار برای تقویت پوست
  • عصاره پروتئین ابریشم برای بازسازی و لطافت پوست
  • روغن بذر کتان و آرگان برای مرطوب کنندگی
  • ویتامین های E و B5: برای ویتامینه کردن پوست
  • عصاره همیشه بهار که ضد التهاب بوده و شفاف کننده است
  • کلاژن هیدرولیز شده برای جایگزینی کلاژن از بین رفته پوست

عصاره خاویار به کار رفته در این کرم به جوانی پوست صورت کمک شایانی می‌کند. تخم خاویار و عصاره آن غنی از مواد غذایی ضروری بوده و باعث حفظ کیفیت و سلامت پوست خواهند شد.

کرم لیفتینگ صورت
کرم ضد افتادگی پوست الی ژن حاوی عصاره خاویار

برای مشاهده و خرید کرم ضد افتادگی الی ژن کلیک کنید

کرم ضد چروک و سفت کننده صورت پرودرما

پرودرما یک برنده ایرانی مرغوب و قیمت مناسب است که محصولات تخصصی مراقبت از پوست تولید می‌کند. محصولاتی مانند کرم‌های ضدآفتاب، مرطوب کننده، ضدجوش، محصولات لایه بردار، کرم های ضد چروک و …

کرم ضد چروک و سفت کننده پرودرما مدل Vitavest یکی از محصولات خوب این برند ایرانی بوده که سنتز پروتئین های ساختاری مانند کلاژن و الاستین را سرعت بخشیده و به از بین رفتن چروک های سطحی کمک می‌کند. همچنین این محصول می‌تواند عمق چروک‌های خیلی عمیق را هم کمتر کند.

ترکیبات ویژه‌ای که در کرم ضد چروک پرودرما به کار رفته عبارتند از:

  • روغن آرگان و سویا که نرم کننده های طبیعی بوده و با داشتن اسید های چرب، ساختار پوست را تقویت کرده و به حفظ رطوبت و افزایش نرمی پوست صورت کمک می‌کنند.
  • پالمیتویل الیگو پپتید و کلاژن هیدرولیز شده هم ساختار پوست را بازسازی می‌کنند و باعث کاهش چین و چروک و رفع افتادگی پوست صورت می‌شوند.
کرم لیفتینگ صورت
کرم ضد چروک و سفت کننده صورت پرودرما مدل Vitavest

برای مشاهده و خرید کرم ضد چروک پرودرما کلیک کنید

لوسیون گردن پریم

پوست گردن خیلی ظریف است و زود شروع به شل شدن و افتادن می‌کند. می‌توان گفت اولین جایی که نشانه‌های پیری در فرد در آن قسمت بروز می‌کند، پوست گردن است.

برای جلوگیری از چروک شدن پوست گردنتان می‌توانید از لوسیون گردن پریم استفاده کنید چون این لوسیون باعث افزایش تولید کلاژن و بازسازی سلول ها می شود. وقتی از این لوسیون استفاده کنید، مشاهده می‌کنید که حالت ارتجاعی پوستتان بالا رفته و چین و چروک های ناحیه گردن به مرور از بین می‌روند. پپتیدهای موجود در این لوسیون، انقباض سلول های عضلانی را کاهش داده و ماهیچه های گردن را تقویت می‌کنند. همچنین سبب ترمیم ماتریکس سلولی شده و به عنوان سفت کننده در کاهش چین و چروک ها بسیار خوب و موثر عمل خواهند کرد.

آیا با کرم‌های جوان کننده پوست آشنایی دارید؟ در مطلبی دیگر شما را با این کرم‌ها آشنا کرده‌ایم.

ویژگی‌های لوسیون گردن پریم:

  • حاوی ترکیبات موثر برای کلاژن سازی و جوان کنندگی پوست
  • استحکام بخش قسمت‌های گردن و دکلته
  • مناسب پوست‌های خشک و افتاده
  • روشن کننده
  • آبرسان
  • افزایش دهنده انعطاف و نرمی پوست
  • ضد پیری زودرس
  • ضد چروک قوی
کرم لیفتینگ
لوسیون گردن پریم مناسب پوست خشک و افتاده

برای مشاهده و خرید لوسیون گردن پریم کلیک کنید

ممنونیم که تا پایان این مقاله از مو تن رو با ما همراه بودید. امیدواریم این نوشته برایتان مفید بوده باشد. لطفا اگر سوال یا پیشنهادی درباره کرم های لیفت کننده پوست صورت دارید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.