زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی 17 مدل از بهترین‌های ماشین اصلاح صورت و بدن

wordcamp
2,705
13 دقیقه
معرفی 17 مدل از بهترین‌های ماشین اصلاح صورت و بدن

فهرست مطالب

ماشین اصلاح صورت یک وسیله‌ی فوق العاده کاربردی و خوب برای آقایان است. با استفاده از این وسیله دیگر نیازی نیست برای اصلاح موی سر و صورت به آرایشگاه مراجعه کنید. در نتیجه خودتان در خانه می‌توانید کار یک آرایشگر را انجام دهید. اما آیا برندهای خوب ماشین اصلاح را می‌شناسید؟ با ما در مو تن رو همراه باشید تا شما را با لیست هفده‌تایی از بهترین انواع ماشین اصلاح صورت و بدن آشنا کنیم.

چرا استفاده از ماشین اصلاح مهم است؟

برخی مردان از تیغ برای اصلاح موهای صورت استفاده می‌کنند، اما باید بگوییم که تیغ آسیب‌هایی به پوست صورت وارد خواهد کرد. برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • خراشیدگی
  • ایجاد زخم در صورت
  • قرمزی
  • حساسیت پوست

برای رفع مشکلات ناشی از اصلاح با تیغ، می‌توانید از ماشین‌های تراش استفاده کنید. این محصولات معمولا بی خطر هستند و ضرری برای پوست صورت ندارند. در ادامه این مقاله ما هفده مورد از ماشین‌های اصلاح صورت را به شما معرفی کرده‌ایم. تمام این اجناس در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود هستند و در صورت تمایل، می‌توانید با بهترین قیمت خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ماشین ریش تراش

ماشین اصلاح صورت فیلیپس

ماشین اصلاح صورت و بدن فیلیپس
ماشین اصلاح صورت فیلیپس

به‌جرئت می‌توان گفت یکی از پرفروش‌ترین برندهای ماشین اصلاح صورت و بدن در ایران، محصولات شرکت فیلیپس است. به همین دلیل هم ابتدای مقاله، با معرفی محصولات این برند آغاز می‌شود.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل BT7206

یکی از مشکلات آقایان در هنگام اصلاح، پخش شدن موها در محیط اطراف است. پمپ مکنده‌ی موی موجود در این مدل ریش تراش باعث جلوگیری از چنین اتفاقی می‌شود. همچنین در کارخانه‌ی شرکت فیلیپس تیغ‌های محصول تیز گشته‌اند. با این حال طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای است که با برخورد بهم مجددا تیز می‌شوند. در نتیجه هیچ‌گاه شاهد کندی تیغ این ماشین اصلاح صورت فیلیپس نخواهید بود. از دیگر مزیت‌های این محصول عبارت است از:

  • تیغه با جنس استیل ضدزنگ و قابل‌شستشو
  • قابلیت تنظیم تیغه
  • خط‌زن
  • باتری شارژی

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل SP9860

استفاده از فناوری و تیغه‌های چرخشی در ریش تراش فیلیپس مدل SP9860 کیفیت اصلاح را بسیار افزایش می‌دهد. وجود یک باتری باکیفیت که تا ۱۸۰ دقیقه همراه شما خواهد بود، خیال‌تان را از کارآمدی دستگاه راحت می‌کند. تیغه‌های این محصول توانایی اصلاح ریش‌های بلند را نیز دارند. به جز این‌ها می‌توانید حتی زیر دوش هم از این مدل ریش تراش استفاده کنید.

ماشین اصلاح 6 کاره فیلیپس مدل MG3710

هرکدام از انواع ماشین‌ اصلاح، کاربرد خاصی دارند اما با خرید این مدل همه‌ی آن‌ها را یک‌جا خواهید داشت. تیغه‌های تیز و ضدزنگ ماشین فیلیپس مدل MG3710 تا سال‌ها نیاز شما را بدون هزینه‌ی اضافی رفع می‌کند. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ این محصول ۹۶ دقیقه است. پس از شارژ کامل نیز این دستگاه ۶۰ دقیقه توانایی اصلاح صورت را دارد. وجود شانه‌های ۱، ۲، ۳ و ۵ میلی‌متری در کنار این ماشین ریش‌ تراش، توانایی مانور بالایی به شما می‌دهد. پس با خرید این کالا نه تنها اصلاح صورت، بلکه اصلاح بینی و گوش نیز ممکن می‌شود.

ست ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7715

در ساخت این مدل ریش تراش از فناوری DualCut استفاده می‌شود. پس شما می‌توانید یک اصلاح راحت و دقیق را تجربه کنید.وجود ابزارهایی همچون موزن و انواع شانه در کنار این ست ماشین اصلاح فیلیپس، آن را مناسب هرنیازی می‌کند. باتری پرقدرت این محصول برند فیلیپس تا ۱۲۰ دقیقه اصلاح را پوشش می‌دهد. اگر هم نیاز به شستشوی محصول پیدا کردید، اصلان نگران نباشید؛ چرا که تنها کار لازم قرار دادن آن زیر شیر آب است.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S7970 سری 7000

برخی افراد دارای پوست حساسی هستند و این مسأله برایشان به یک دغدغه تبدیل شده است. اما با استفاده از این ریش تراش فیلیپس می‌توانند با آرامش به اصلاح صورت‌شان مشغول شوند. نه تنها تراشیدن ریش بلکه خط کردن آن نیز، تخصص این محصول است. کافی است که ریش تراش را شارژ کنید و تا ۵۰ دقیقه از آن کار بکشید.

ماشین اصلاح صورت پاناسونیک

برندهای ژاپنی یکی از محبوب‌ترین اجناس در بین مردم ایران هستند. کیفیت بالا و خلاقیت خارق‌العاده موجود در آن‌ها، هرکسی را وسوسه به خرید آن‌ها می‌کند. یکی از معروف‌ترین برندهای ژاپنی در عرصه‌ی لوازم خانگی نیز، پاناسونیک است. به همین دلیل هم این دفعه نوبت به این نامِ آشنا می‌رسد.

ماشین ریش تراش پاناسونیک
ماشین اصلاح بدن و صورت پاناسونیک

از دست ندهید: استفاده و نگهداری از ماشین اصلاح صورت

ماشین اصلاح سر و صورت پاناسونیک ER217

اگر به دنبال یک محصول مقرون‌به‌صرفه و کاربردی هستید، این ریش تراش و ماشین اصلاح مناسب شما است. با خرید این محصول برند پاناسونیک می‌توانید به‌جز صورت، به اصلاح سرتان نیز بپردازید. تیغه‌ی این ماشین از نوع مستقیم است و به همین دلیل‌ هم توانایی بالایی دارد. البته این مدل ریش‌ تراش پاناسونیک نمی‌تواند مو را کم‌تر از ۰.۵ میلی‌متر بتراشد. پس اگر به دنیال تراشیدن کامل صورت خود هستید، به این نکته نیز حواس‌تان باشد.

ماشین اصلاح صورت و بدن موزر

نام برند موزر برای همه‌ی شما آشنا خواهد بود. هردفعه که به آرایشگاه می‌روید احتمالا یکی از محصولات این شرکت را مشاهده می‌کنید. در خانه‌ی اکثر ایرانی‌ها نیز یکی ماشین اصلاح صورت و بدن موزر پیدا می‌شود. اگر به‌دنبال محصولی مطمئن هستید، تولیدات این شرکت را از دست ندهید.

ماشین اصلاح موزر
ماشین ریش تراش موزر

ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 2IN1 Primat

یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرخریدارترین محصولات برند موزر در ایران، همین مدل ریش تراش است. تیغه‌های مقاوم و ضدزنگ این ماشین اصلاح می‌تواند بین ۰.۵ تا ۱۵ میلی‌متر را اصلاح کند. وجود برس نظافت و قوطی روغن در جعبه ماشین 2IN1 Primat از دیگر مزایای آن است.

ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 1400-050

رنگ قرمز و سفید این مدل ماشین اصلاح برای شما آشنا نیست؟ وزن سبک، صدای کم و موتور پرقدرت آن نیازهای مختلف را رفع خواهد کرد؛ اصلاح صورت، اصلاح مو، خط ریش یا دور گردن همه‌ی این‌ها به کمک این مدل ماشین موزر انجام می‌شود.

ماشین اصلاح مو سر و صورت موزر مدل 1400 Professional

اگر به دنبال یک ماشین اصلاح بادوام می‌گردید، موزر مدل 1400 Professional را از دست ندهید. سیم بلند این کالا باعث می‌شود تا بتوانید در جاهای مختلف خانه از آن استفاده کنید. وجود ۴ شانه‌ی مختلف در جعبه نیز سبب می‌شود نیاز به هیچ مدل ماشین ریش تراش دیگری پیدا نکنید. به کمک تیغه‌ی قابل تنظیم این محصول نیز می‌توانید انواع مدل‌های ریش را تجربه کنید.

ماشین اصلاح صورت و سر براون

ماشین اصلاح صورت و بدن براون
ماشین اصلاح براون

بعضی از شرکت‌ها چندان شناخته شده نیستند، اما محصولات اقتصادی آن‌ها برای رفع نیازهای مختلف کاربردی است. شرکت براون یکی از این نمونه‌ها است که اجناس باکیفیت و مقرون‌‌به‌صرفه‌ای تولید می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این برند، به این بخش توجه داشته باشید.

ماشین اصلاح سر و صورت براون مدل 3220

بعضی وقت‌ها نمی‌خواهید هزینه‌ی چندانی کنید و در این حال به دنبال جنسی کارآمد هستید. این مدل ریش تراش براون در چنین مواقعی کارتان را راه می‌اندازد. البته این محصول توانایی اصلاح با نمره‌ی کاملا صفر را ندارد؛ زیرا کم‌ترین سایز اصلاح این مدل ۰.۵ میلی‌متر است. البته با وجود ابزارهای مختلف در جعبه‌ی آن، عموم نیازهای شما را رفع می‌کند. همچنین باتری این محصول توانایی شارژدهی تا ۵۰ دقیقه را دارد که میزان خوبی است.

ماشین اصلاح بدن براون مدل BG5010

اگر از سوزش و زخم هنگام استفاده از خودتراش خسته شده‌اید، چرا ماشین اصلاح بدن براون مدل BG5010 را امتحان نمی‌کنید؟ نه تنها با کمک شانه‌های موجود در جعبه می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید، بلکه امکان اصلاح صفر را هم دارید. تیغ ۵ لبه‌ی موجود روی این ماشین ریش تراش، به خوبی هرنوع مویی را حذف می‌کند. طراحی ارگونومیک آن هم باعث راحتی در هنگام استفاده می‌گردد. تنها کافی است بگذارید باتری این ماشین اصلاح شارژ شود تا ۵۰ دقیقه بی‌وقفه به جنگ موها بروید.

ماشین اصلاح صورت و سر وی جی ار

برند وی جی ار مانند محصولات بروان محصولاتی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هستند. پس اگر در بین این برند کالای موردعلاقه‌تان را نیافتید، می‌توانید محصولات وی جی ار را امتحان کنید.

ماشین ریش تراش وی جی ار
ماشین اصلاح وی جی ار

ماشین اصلاح وی جی ار مدل 258

قبل از همه‌چیز ظاهر این محصول شما را جذب خواهد کرد. اما این تنها حسن آن نیست و امکانات این ماشین اصلاح صورت و بدن نیز، بسیار کاربردی خواهد بود. وجود سه نوع سری مختلف در بسته‌بندی، به ماشین اصلاح وی جی ار توانایی بالای مانور را می‌دهد؛ در نتیجه می‌توانید از آن برای کوتاه کردن، خط کردن یا تراشیدن ریش استفاده کنید. به‌جز باتری، می‌توانید دستگاه را به جریان برق شهری نیز متصل کنید که مزیت بسیار بزرگی است.

ماشین اصلاح وی جی ار مدل 262

اگر به دنبال یک ریش تراش ارزان و خوش‌ساخت می‌گردید، پس این مدل محصول را از دست ندهید. تیغه‌ی ضدزنگ این دستگاه می‌تواند حتی موهای ریز را اصلاح کند و چیزی باقی نگذارد. از ماشین اصلاح صورت و بدن وی جی ار مدل ۲۶۲ به‌عنوان خط زن هم می‌توانید استفاده کنید. باتری لیتومی موجود در این کالا بازدهی مطلوبی دارد؛ با این حال در مواقع ضروری امکان اتصال ماشین به برق را نیز دارید.

ماشین اصلاح وی جی ار مدل 227

یکی از نکات مهم در آرایش مو، اصلاح موهای پشت گردن است. برای این کار می‌توانید از این مدل ماشین اصلاح برند وی جی از کمک بگیرد. همچنین شانه‌های موجود در بسته‌بندی این کالا، آن را مناسب کارهای دیگر نیز می‌کند. تیغه‌ی این ماشین اصلاح از جنس استیل و ضدزنگ است که در نتیجه طول عمرش را افزایش می‌دهد. با کمک برس موجود در جعبه نیز پس از هراصلاح می‌توانید محصول را نظافت کنید. وجود باتری در این مدل ماشین ریش تراش، یکی دیگر از مزایای آن است.

ماشین اصلاح برند مک استایلر

به کسانی که به دنبال خرید محصولات باکیفیت‌تری نسبت به مدل‌های اقتصادی هستند، برند مک استایلر توصیه می‌شود. تولیدات این شرکت دارای امکانات بیشتری هستند و به همین دلیل، ذائقه‌های فروان‌تری را پوشش می‌دهند.

ماشین اصلاح برند مک استایلر
ماشین ریش تراش مک استایلر

ماشین اصلاح سر و صورت مک استایلر مدل MC-058

اگر هنگام اصلاح، صدا و لرزش ماشین اذیت‌تان می‌کند با کمک این مدل ریش تراش از آن خلاص می‌شوید. همچنین تیغه‌ی سرامیکی به‌کاررفته در این محصول، دقت بالایی به آن می‌بخشد. طراحی ارگونومیک این ماشین اصلاح، باعث راحتی شما در حین استفاده از آن می‌شود. باتری این مدل به‌قدری قدرت‌مند است که پس از ۱۸۰ دقیقه شارژ، تا ۲۴۰ دقیقه اصلاح را پوشش می‌دهد. با وجود دو شانه‌ی موجود در جعبه نیز، می‌توانید به مرتب کردن گردن و ریش‌های‌تان بپردازید.

ماشین اصلاح برند جیمی

یکی دیگر از برندهای تولیدکننده محصولات مقرون‌به‌صرفه، جیمی است. محصولات این برند نیز برای موارد مختلف کاربرد دارند. پس با پرداخت هزینه‌ای معقول، می‌توانید ماشین اصلاحی مناسب و پرکاربرد تهیه کنید.

ریش تراش جیمی
ماشین اصلاح برند جیمی

ماشین اصلاح موی سر جیمی مدل GM 862

برای حذف موهای ضخیم یا بلند، به یک مدل ریش تراش با موتوری پرقدرت نیاز دارید. این محصول برند جیمی با داشتن این ویژگی، به یاری شما خواهد آمد. تغیه‌ی استیل ضدزنگ آن نیز در مقابلِ هیچ‌نوع مویی سر خم نمی‌کند. وجود شانه‌های مختلف در جعبه‌ی این ماشین اصلاح، به آن قابلیت‌های مختلفی می‌بخشد. هنگامی نیز که مو بین سری دستگاه گیر کرد، به‌راحتی امکان شسشتوی آن را دارید. البته این محصول با یک آداپتور تغذیه می‌شود و خبری از باتری در آن نیست.

ماشین اصلاح برند وربنا

محصولات این شرکت مناسب افراد خاص‌پسند است و دلیلش نیز، طراحی منحصر‌به‌فرد آن‌ها است. می‌پرسید «چه امکاناتی؟» در قسمت پایین آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

ماشین اصلاح صورت و بدن وربنا
ماشین ریش تراش وربنا

ماشین اصلاح سر و صورت لمسی وربنا مدل VR-1821

ضربه زدن به صفحه‌های لمسی، حس بسیار جالبی دارد. به همین دلیل نیز در طراحی این مدل ماشین اصلاح صورت و بدن، از دکمه‌های لمسی استفاده می‌شود. تیغه‌ی این دستگاه به‌گونه‌ای است که حتی با صورت خشک نیز می‌توانید کار اصلاح را انجام دهید. همچنین این مدل، اصلاحی یک‌دست را (حتی هنگام استفاده از نمره‌ی صفر) به شما می‌بخشد. منبع تغذیه آن نیز یک باتری لیتویمی است که دستگاه را قابل استفاده در همه‌جا می‌کند.

ماشین اصلاح برند دینگ لینگ

تا این‌جا با محصولات لوکس و اقتصادی آشنا شدید، اما برخی به دنبال یک ماشین اصلاح بسیار ارزان‌اند. برند دینگ لینگ برای نیاز چنین کسانی، وارد عمل شده است.

ماشین ریش تراش دینگ لینگ
ماشین اصلاح دینگ لینگ

ماشین اصلاح سر و صورت دینگ لینگ مدل RF-699

قیمت پایین این ریش تراش، شما را به اشتباه نیندازد؛ زیرا هزینه‌ی خرید کم آن دلیل بی‌کیفیتی محصول نیست. موتور این دستگاه توانایی اصلاح بین نمره‌ی ۰.۵ تا ۲.۵ میلی‌متر را دارد. این کار توسط یک تیغه‌ی استیلی انجام می‌گیرد و شانه‌های موجود در بسته، به کمک آن می‌آیند. وزن ۲۵۰ گرمی این محصول باعث می‌شود هنگام استفاده از آن کاملا راحت باشید. به جز شانه، درون جعبه روغن، برس نظافت و آداپتور برق نیز وجود دارد. این ماشین جمع‌وجور را حتی در سفر نیز می‌توانید با خود ببرید؛ زیرا باتری آن تا ۴۵ دقیقه نیروی مورد نیاز موتور را تأمین خواهد کرد.

سخن پایانی

در این متن با مدل‌های مختلفی از ماشین اصلاح صورت و بدن آشنا شدیم؛ از نمونه‌های لوکس و اقتصادی تا گزینه‌های ارزان. باتوجه به اوضاع اقتصادی کنونی، خرید اجناسی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه به اولویت بیشتر مردم تبدیل شده است. پس ممنون می‌شویم اگر این متن را با آشنایان خود به اشتراک بگذارید. اگر تجربه‌ی خرید هرکدام از موارد بالا را داشتید، آن را با ما در بخش نظرات در میان قرار دهید.