زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

آرایش ملایم دخترانه تنها در 5 دقیقه!

wordcamp
1,912
6 دقیقه
آرایش ملایم دخترانه تنها در 5 دقیقه!

دنیای دخترها بدون حضور لوازم آرایشی و اکسسوری‌های فانتزی تقریبا بی‌معنی می‌شود. آرایش کردن نه برای خودنمایی، بلکه برای نمایش هر چه بهتر و بی‌نقص‌تر جذابیت‌های ظاهری هر دختری مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از افراد یک آرایش ملایم دخترانه جذاب اما سریع و بی‌دردسر را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند! این موضوع خصوصا وقتی برای رفتن به محل کار، قرار عاشقانه یا یک دورهمی خانوادگی عجله داشته باشید بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند.

آرایش کردن برای دختر خانم‌های نوجوان و جوان که می‌خواهند نواقص ظاهری جزیی مانند لک، جوش، قرمزی یا بی‌روح بودن را برطرف کنند و هر چه زیباتر به نظر برسند، بسیار مهم است. اما همه که قرار نیست مدت زمان زیادی را برای یک آرایش غلیظ و سنگین صرف کنند! اگر به دنبال یک آرایش ملایم صورت هستید مقاله پیش‌‌رو نکات مهمی را به شما ارائه می‌کند تا در کمترین زمان ممکن جذابیت صورت خود را با یک آرایش بسیار سبک، افزایش دهید.

آرایش سریع و بی‌عیب و نقص در 5 دقیقه!

قطعا با خواندن چنین تیتری با خودتان فکر می‌کنید که امکان ندارد در چنین مدت کوتاهی بتوان یک آرایش درست و حسابی داشت. اما واقعیت این است که اگر صرفا به دنبال خودنمایی نباشید، در همین زمان کم نیز می‌توانید جذابیت خود را افزایش دهید.
برای داشتن یک آرایش دخترانه سبک و سریع اما جذاب باید نکات مهمی را رعایت کنید. برای اینکه حتی با سبک‌ترین آرایش‌ها نیز زیبا و جذاب به نظر برسید باید از پوست خود به خوبی مراقبت کنید. استفاده از کرم‌های مرطوب کننده، ضد آفتاب‌ها، کرم‌های آبرسان و تغذیه کننده باید در لیست کارهای روزانه شما قرار داشته باشد.

استفاده حداکثری از زیبایی طبیعی صورت

آرایش ملایم صورت با بی بی کرم و سی سی کرم
بی بی کرم و سی سی کرم

به‌کارگیری بی بی کرم یا سی سی کرم می‌تواند تا حد زیادی شما را از شر جای جوش، لکه‌های به جای مانده از آکنه و یا لک‌های زر و کدر خلاص کند. کرم پودر نیز یکی دیگر از ضروریات یک آرایش ملایم دخترانه محسوب می‌شود که البته رنگ آن باید با دقت انتخاب شود. کرم پودر انتخاب شما باید به خوبی با تُن پوست شما هماهنگ باشد.
اگر از پوشش ضخیم کرم پودر خوشتان نمی‌آید و احساس می‌کنید صورت شما مصنوعی به نظر می‌رسد، استفاده ترکیبی از ضد آفتاب و کانسیلر به شما کمک خواهد کرد. کانسیلرها به خوبی زخم‌ و هاله‌های سیاه به خصوص در نواحی اطراف چشم را پوشش می‌دهند.

با استفاده از برس یا اسفنج آرایشی به خوبی کرم پودر یا مرطوب کننده را بر روی پوست صورت خود پخش کنید تا ظاهری محو داشته باشند. استفاده از یک قطره هایلایتر مناسب نیز می‌تواند به افزایش درخشش آرایش ساده شما کمک زیادی کند. بهتر است از قسمت مرکزی صورت شروع کرده و به آرامی با اسفنج کرم پودر را به اطراف پخش کنید.

در صورت تمایل می‌توانید مقداری کرم پودر را بر روی پلک و زیر چشم نیز استفاده کنید تا ظاهری یکدست‌ و حرفه‌ای‌تر را برای صورت خود ایجاد نمایید. دقت داشته باشید، استفاده از یک کرم مرطوب کننده مناسب پیش از کرم پودر یا کانسیلر بسیار مهم و حتی ضروری می‌باشد. همچنین اگر صورت شما پس از آرایش (حتی آرایش ملایم) بیش از اندازه براق و چرب به نظر می‌رسد، بهتر است از کرم‌ پودر یا کانسیلرهای بسیار مات استفاده کنید.

آرایش سریع اما جذاب چشم‌ها و ابروها

آرایش ملایم صورت و چشم
آرایش ملایم صورت و چشم

حتی اگر به دنبال یک آرایش ملایم دخترانه باشید باز هم نباید چشم‌ها و ابروها را نادیده بگیرید! با کشیدن یک خط قهوه‌ای یا خاکستری در نزدیکی محل رویش مژه‌ها، ظاهری برجسته‌تر و جذاب‌تر را به چشمان شما خواهد داد. در صورتی که قصد استفاده از سایه چشم را دارید نیز رنگ‌های بسیار ملایم و دخترانه‌ای مانند کرم، صورتی و یا بژ می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای یک آرایش ملایم دخترانه به حساب آیند.
اگر با وجود اینکه در مرحله آرایش پوست به نواحی زیر چشم کرم پودر زده‌اید باز هم لکه‌ها و هاله‌های سیاهی در این قسمت قابل مشاهده هستند، بهتر است از مقدار کمی کانسیلر استفاده کنید. بدین منظور می‌توانید از یک برس مخصوص با موهای مصنوعی کمک بگیرید.

برای اینکه ظاهری متمایز و برجسته به چشمان خود بدهید، استفاده از ریمل هم گزینه خوبی است. استفاده از مقدار کمی ریمل قهوه‌ای یا مشکی قادر است مژه‌های شما را بلندتر و جذاب‌تر به نمایش بگذارد. اگر خیلی عجله دارید و یا می‌خواهید آرایش چشم‌ها را در ساده‌ترین حالت نگه دارید، استفاده از ریمل بر روی مژه‌های پایینی توصیه نمی‌شود، برای اینکه ابروها ظاهر جذاب‌تری پیدا کنند، ابتدا آنها را به سمت بالا شانه زده و سپس با استفاده از انگشت به سمت بالا بکشید تا به خوبی حالت بگیرند.

جذابیت نهایی با آرایش ملایم لب‌ها

آرایش ملایم دخترانه لب
استفاده از رژ لب

برای اینکه حالت بی‌روح لب‌هایتان را به خوبی پنهان کرده و ظاهر آنها را با آرایش دخترانه خود هماهنگ نمایید، استفاده از یک رژ لب مایع یا جامد ملایم ضرورت دارد. از آنجایی که برای ساده نگه داشتن ظاهر خود نمی‌توانید از رنگ‌های تند مانند قرمز استفاده کنید، رژ لب گلبهی یا کرم و یا صورتی خیلی روشن می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند.

توصیه می‌شود همیشه یک برق لب رنگی یا بالم لب متناسب را در کیف خود داشته باشید تا هر از گاهی جذابیت را مجددا به لب‌های خود بازگردانید. همچنین استفاده از یک مرطوب کننده یا بالم لب پیش از رژ لب به حفظ شادابی و جذاب‌تر به نظر رسیدن لب‌هایتان کمک می‌کند.

نکات مهم برای آرایش ملایم دخترانه

برای هر چه طبیعی‌تر به نظر رسیدن آرایش خود باید تا حد امکان زیرساخت یا فوندانسیون آرایشی سبک و ساده‌تری را ایجاد کنید. به همین دلیل استفاده از موادی مانند کرم پودر یا کانسیلر باید به حداقل برسد. از سوی دیگر، اگر قصد استفاده افزودن جزییات بیشتری با رژ گونه یا پنکیک را دارید، بهتر است با مقدار کم و در رنگ‌های بسیار ملایم مانند گلبهی یا کرم بهره ببرید.
استفاده از هایلایتر بر روی قسمت‌هایی مانند بالای استخوان گونه‌ها، گوشه داخلی چشم‌ها، زیر ابروها و بالای خط لب، ظاهری شاداب و درخشان را ایجاد نموده و باعث بزرگ‌‌تر به نظر رسیدن چشمان شما می‌شود.