زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

سه مدل آرایش دخترانه فوق‌العاده هیجان انگیز

تیم تحریریه مو تن رو
1,892
7 دقیقه
سه مدل آرایش دخترانه فوق‌العاده هیجان انگیز

آرایش کردن و امتحان کردن انواع اقسام مدل ها، رنگ‌ها و پودرها روی صورت یک دختر خانم، از شیرینی‌های دختر بودن و جوانی او است. از آنجایی که، امتحان کردن هر مدل آرایش روی صورت شبیه به ماجراجویی می‌ماند، این ماجراجویی‌ها تمام نخواهد شد و سال‌های سال مانند قصه‌ای که سینه به سینه به نسل‌ها و دخترها ی بعد منتقل می‌شود، انتقال داده خواهد شد.


پیشنهاد نویسنده: آموزش خود آرایی براساس فرم چهره


آرایش

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های آرایش دخترانه، آرایش ساده و طبیعی است. چرا که چهرۀ خدادادی شما را نه تنها تغییر نمی‌دهد، بلکه آن را به زیباترین شکل ممکن نشان می‌دهد و همین تغییرات باعث متفاوت و زیباتر شدن شما نسبت به بقیه می شود. اما همیشه هم قرار نیست طبیعی باشید. گاهی کمی شیطان بودن و آرایش‌های تند و براق برای زندگی لازم است. ما در این مقاله 3 مدل از هیجان‌انگیزترین آرایش‌های دخترانه را که با انواع سلیقه‌ها می‌تواند هماهنگ باشد را به شما معرفی خواهم کرد. اما…

از شما تمنا می‌کنیم که قبل از شروع هر نوع آرایش ابتدا پوست صورتتان را کاملا بشویید؛ چرا که پوست شما گناهی نکرده که به خاطر تنبلی شما نابود شود. پس حسابی به فکرش باشید.

آرایش

3 مدل آرایش دخترانه که حتما باید امتحانشان کنید

همانطور که میدانید شیطون بودن و شیطونی کردن جز ویژگی های یک دختر است، و یکی از شیطنت های دختر، آرایش کردن به روش های مختلف با رنگ های متفاوت است. در ادامه به معرفی سه مدل آرایش دخترانه می پردازیم.

صورتی، دخترانه‌ترین رنگ جهان است

این آرایشی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم از انواع آرایش‌هایی است که شما را به زیبایی طبیعی‌تان نزدیک می‌کند. در ادامه  این آرایش را به طور کامل به شما معرفی می‌نماییم.

آرایش

  1. رنگ کرم پودر خود را خیلی نزدیک به رنگ پوستتان انتخاب کنید. همینجا لازم است اضافه کنیم یکی از رنگ‌هایی که با بسیاری از پوست‌ها سازگار است، “بژ طبیعی” یا natural beige است که روی اکثر پوست‌ها بسیار طبیعی جلوه می‌کند. دقت کنید که برای پخش کردن کرم‌پودر روی صورتتان حتما از اسفنج یا یک براش استفاده کنید.
  2. در این مرحله از کانسیلر روشن‌تر از رنگ کرم‌پودر خود برای زیر چشمان خود استفاده کنید.
  3. در نهایت با یک براش، پنکیک همرنگ با کرم‌پودر خود را به سراسر صورت خود بمالید.
  4. برای گونههایتان از یک رژگونۀ هلویی رنگ استفاده کنید. خواهش می‌کنیم در این مرحله اصلا زیاده‌روی نکنید. قرار است تنها یک سایۀ صورتی رنگ ملایم روی گونه‌های شما بیافتد، آن هم به صورت طبیعی.
  5. خبر خوشحال کننده‌ای برای شما داریم این است که در این مدل آرایش دخترانه اصلا لازم نیست از سایۀ چشم استفاده کنید. تنها کافی است که از همان رژگونه تنها کمی به بالای پلک‌های خود بمالید که هم ملایم بودن آرایش شما حفظ شود و هم یک هارمونی درخشان با گونه‌ها و تمام صورت شما پیدا می‌کند. (باز به شما می‌گوییم که اینجا هم خیلی ملایم سایه بزنید که رنگ آن توی چشم نزند.)
  6. برای خط چشم از یک خط چشم مایع استفاده کنید، چرا که راحت‌تر می‌توانید نازکی و کلفتی خط را کنترل کنید. یک خط باریک دنباله‌دار بکشید پس از کشیدن خط چشم از یک ریمل حجم‌دهنده برای تکمیل آرایش چشمان خود استفاده کنید.
  7. فقط یک کار دیگر در این مرحله مانده است و آن یک رژ لب صورتی روشن براق(یا اگر دوست دارید مات) است که زیبایی صورت شما را تکمیل کند.

خرید لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایش

آرایش رنگارنگ و براق مخصوص دخترهای شاد و سرزنده

یکی از مهیج‌ترین آرایش‌های دخترانه استفاده از رنگ‌های تند و شاد است. اما مراحل این آرایش به شرح زیر است:

  1. رنگ کرمپودری که برای این آرایش به شما پیشنهاد می‌کنم رنگ بژ طلایی یا (golden beige) است که با این آرایش غوغا می‌کند.
  2. یک رژگونه مسی رنگ به گونه‌های خود بمالید. میزان رژگونۀ خود را با استفاده از یک براش خوب کاملا کنترل کنید. حالا کمی بالای گونه‌هایتان را با یک سایۀ براق صدفی سایه بیندازید، که در نهایت یک ترکیب هماهنگ و براق را در تمام صورتتان داشته باشید.
  3. حالا نوبت بخش هیجان انگیز چشم‌ها فرا می‌رسد. برای سایۀ چشمان خود از نارنجی پررنگ برای بالای پلک‌های خود استفاده کنید و آن را به صورت هلالی تا در امتداد چشمانتان ادامه دهید. در ادامه از یک سایۀ قرمز رنگ که تیره‌تر از رنگ قبلی است برای انتهای پلک‌تان استفاده کنید. رنگ قهوه‌ای تیره را برای خط بالای مژه‌ها استفاده کنید. در نهایت از سایۀ صورتی روشن براق برای پوشاندن پلک‌ها استفاده کنید.
  4. سپس با یک ریمل حجم دهنده به مژه‌های بالا و پایین چشمتان را حسابی ریمل بزنید.
  5. زیر چشمانتان با یک سایۀ قرمز تیره یک خط باریک بکشید.
  6. و حالا برای لب‌هایتان از یک رنگ نارنجی تند استفاده کنید.

شاید این آرایش کمی متفاوت به نظر برسد و شما در ابتدا نگران باشید که به صورتتان نیاید، اما لازم است که در آرایش کردن کمی جسور باشید و گاهی آرایش‌های متفاوت را امتحان کنید، خدا را چه دیدید، شاید میان همین مدل آرایش ها چیزی کشف کنید که خیلی به صورتتان بیاید.

آرایش


پیشنهاد نویسنده: معرفی محصولات بایودرما


از آرایش گرم پاییزی که نمی‌توان گذشت

در این مدل آرایش دخترانه، مهم‌ترین بخش آرایش، سایه زدن است؛ چرا که بیشترین میزان گرمی آرایش شما در این مدل از چشمانتان احساس می‌شود.

  1. با یک سایۀ قهوه‌ای تیره، روی سطح استخوان زیر پلکتان را پر کنید. در حقیقت در این مرحله باید یک نیمدایرۀ قهوه‌ای روی پلک‌های خود بکشید. سپس از یک سایۀ بسیار تیره‌تر برای گوشه‌های چشم و خط مژه استفاده کنید. بالای همین قسمت از یک سایۀ روشن‌تر مثلا کرمی یا صدفی استفاده کنید. سپس با یک سایۀ نارنجی تیره، بالای پلکتان را پر کنید و با رنگ‌های دیگر سایه کمی ترکیب کنید تا مرز‌های رنگی از بین برود. چند بار این مراحل را انجام دهید که سایه شما تثبیت شود و در طول روز نریزد. در نهایت با یک براش تمیز مرز‌های رنگی را از بین ببرید.

برای زیر چشمان خود از سایۀ سفید براق استفاده کنید.

  1. پیشنهاد ما به شما انتخاب یک کرمپودر رنگ بژ طلایی است که با این آرایش فوق‌العاده می‌شوید.
  2. برای رژگونه از یک رنگ مسی استفاده کنید. برای اینکه صورت شما سایه روشن درخشانی داشته باشد و آرایش شما چذاب‌تر شود، کمی از رژگونه‌تان را به چانه و پیشانی هم بزنید که در نهایت ترکیب زیباتری داشته باشید. در این مرحله اگر احساس کردید رژگونۀ شما بیش از حد رنگ دارد، می‌توانید با همان برسی که با آن کرم‌پودر زدید کمی روی گونه‌هایتان بمالید.
  3. حالا نوبت بخش نهایی و هیجان‌انگیز آرایش شماست. یک رژ لب نارنجی براق، که ما را به یاد برگ‌های پاییزی بیاندازد.

آرایش

حرف آخر

آرایش خود را متناسب با شرایط متفاوت انتخاب کنید. مثلا اگر قرار است از بقالی ماست بخرید، قطعا آرایش پاییزی مناسب نیست. اما اصلا از امتحان کردن انواع اقسام رنگ‌ها روی صورتتان نترسید. جوانید و سال‌های سال فرصت زندگی و رنگ عوض کردن دارید. جسور باشید و با سلیقه!


پیشنهاد نویسنده: آموزش یک مدل آرایش ساده و لایت


این مطلب را خانم الینا الله بیگی برای مجله مو تن رو نوشته اند.