زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی محصولات چای سبز برای مو و پوست

wordcamp
405
13 دقیقه
معرفی محصولات چای سبز برای مو و پوست

حدوداً سه هزار سال قبل، شاید ساکنین مناطق جنوب غربی چین نمی‌دانستند گیاهی که در حال جویدنش هستند روزی به یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین منابع درمانی و زیبایی در سراسر دنیا تبدیل شود. زمانی که دمنوش چای سبز را می‌نوشید، بدن خود را مهمان ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی می‌کنید. پلی فلن‌های چای سبز نه تنها بر سلامت بدن و مغز شما مؤثر است، بلکه در حفاظت و سلامت پوست اثری ضد سرطان دارند. استفاده از این گیاه ارزشمند تنها محدود به مصارف خوراکی و درمانی نیست. دنیای زیبایی و آرایشی نیز از فواید چای سبز بی خبر نیست و اقدامات گسترده‌ای در تولید محصولات چای سبز برای مو و پوست انجام شده است.

اگر علاقه‌ی شما به چای سبز محدود به نوشیدن آن نیست، با من همراه باشید تا با محصولات چای سبز برای پوست و مو بیشتر آشنا شویم و سلامت و زیبایی را به خود هدیه دهیم.

مهم‌ ترین خواص چای سبز برای مو که باید بدانید

کتچین یا کتکین یک آنتی اکسیدان است. از قوی‌ترین و فراوان‌ترین نوع کتچین می‌توان اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) را نام برد که خود با کاهش خطر بیماری‌های قلبی و انواعی از سرطان‌ها مرتبط است. حالا این چه ارتباطی به مو دارد؟

زمانی که چرخه‌ی طبیعی رشد مو بهم می‌ریزد، دو هورمون به نام‌های تستوسترون و دی هیدروتستوسترون فاز رشد را کاهش و فاز ریزش را افزایش می‌دهند. برخی تحقیقات نشان دادند که EGCG می‌تواند اثر این دو هورمون را مدیریت کند و در نتیجه ریزش مو را کاهش بدهد.

EGCG موجود درمحصولات چای سبز برای مو، در تحریک فولیکول مو و کمک به رشد مو نیز نقش دارد. این تنها گوشه‌ای از خواص چای سبز بر روی موی شماست.

به دنبال اطلاعات بیشتری درمورد خواص چای سبز برای پوست و مو هستید؟ پس مطلب خواندنی درمورد فواید عصاره چای سبز برای پوست و مو را از دست ندهید.

چای سبز
چای سبز

آشنایی با محصولات چای سبز برای مو

آقایی که به موهای خود دست می کشد
آقایی که به موهای خود دست می‌کشد

شامپو مورینگا و چای سبز سینره

برند شون یکی از محبوب‌ترین‌ها در ارائه‌ی محصولات آرایشی و بهداشتی است. این برند ایرانی با شامپو چای سبز و گریپفروت خود به کمک موهای چرب شما می‌آید. عصاره‌ی گریپفروت موجود دراین شامپو از پروتئین موهای شما حفاظت می‌کند. اگر به دنبال شامپویی هستید که درخشندگی موهای شما را افزایش دهد، این شامپو برای شماست. ویتامین A و C موجود در گریپفروت به رشد بهتر موهای شما کمک می‌کند.

پوست چرب و شوره‌ی سر شما را خسته کرده؟ می‌توانید به خواص چای سبز برای مو اعتماد کنید. شامپو چای سبز سینره به تنظیم چربی پوست سر کمک کرده و لباس‌های شما را از شر شوره خلاص می‌کند. با تنظیم PH و چربی، خارش پوست سر شما هم رفع خواهد شد و سلامتی و زیبایی موهای شما حفظ می‌شود.

خرید شامپو مورینگا و چای سبز مخصوص موهای چرب سینره حجم 250 میل

هدیه شامپو چای سبز سینره به موهای شما

  • درخشش موها با کمک ویتامین C موجود در گریپفروت
  • حفظ سلامت مو و پوست سر بخاطر عدم وجود پارابن
  • کنترل چربی سطح پوست به کمک خواص چای سبز برای مو

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

ماسک مو دو فاز کراتینه آدرا حاوی عصاره چای سبز و آلوئه ورا

کیفیت بالا و برخورداری از دانش به‌روز برای تولید و ارائه ی محصولاتی باکیفیت، برند آدرا را به پرفروش‌ترین‌های مو تن رو تبدیل کرده. این برند ایرانی با ترکیبات و مواد اولیه ی تایید شده از سمت شرکت های سوئیسی، ژاپنی و آمریکایی طیف گسترده ای از محصولات را برای شما به ارمغان می آورد. از ضد آفتاب، شامپو مو و ماسک مو گرفته تا ژل بهداشتی و افتر شیو، با هر نیاز و سلیقه‌ای که داشته باشید آدرا محصولی برای شما تولید کرده است.

یکی از بهترین محصولات چای سبز برای مو های شما ماسک چای سبز آدرا است. موهای شکننده و آسیب دیده‌ی شما با کمک کراتین موجود در این محصول، ترمیم و در مقابل آسیب‌هایی مثل حرارت اتو حفاظت می‌شود. اشعه‌ی مضر UV را فراموش نکنید. آدرا از موهای درخشان و لطیف شما در برابر این اشعه محافظت می کند.

همانطور که می دانید از خواص عصاره‌ی چای سبز کمک به رشد مو و کنترل چربی پوست سر شما است. حضور این دو ترکیب در یک محصول، سلامتی و زیبایی را به موهای شما هدیه می کند.

خرید ماسک مو دو فاز کراتینه آدرا حاوی عصاره چای سبز و آلوئه ورا حجم 200میل

هدیه ماسک چای سبز آدرا به موهای شما

  • درخشندگی که نشان از سلامت مو دارد
  • لطافتی که از خورد شدن موها جلوگیری می‌کند
  • کاهش چربی و تقویت موها
  • خلاصی موهای شما از موخوره

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

اسپری مو رولون مدل Uniq One حاوی عصاره چای سبز

مطمئنم حداقل یک بار نام این برند آمریکایی_چند ملیتی را شنیده اید، چرا که تقریباً هر دسته از محصولات را پوشش میدهد. آرایشی باشد یا مراقبتی و عطر رولون همیشه حرفی برای گفتن دارد. سال 1932 سفر خود را از نیویورک شروع کرده و امروز محصولات متنوع و کم‌نظیر خود را به سراسر جهان به فروش می رساند.

به دنبال محصولی هستید که بهترین‌ها را یک جا برای موهای شما فراهم کند؟ رولون با اسپری چای سبز خود به شما سلام می‌کند. موهایی که ابریشمی و لطیف هستند بدون این که چرب و روغنی به نظر بیایند. گره هایی که به راحتی از موهای شما باز می شوند و کار شانه کردن موها ساده تر می‌شود. عطر خوش چای سبز با نوتی از بوی مشک که حس طراوت و تمیزی به شما خواهد داد. رولون همه ی این‌ها را برای شما فراهم می کند و به همین علت به یکی از بهترین محصولات چای سبز برای مو تبدیل شده است.

خرید اسپری مو رولون مدل Uniq One حاوی عصاره چای سبز حجم 150 میل _ محصولات چای سبز برای مو

هدیه اسپری چای سبز رولون به موهای شما

  • رطوبت رسانی سریع و قوی
  • باز شدن تمام گره‌های مو و رفع وز و شکستگی آن
  • درخشندگی و حفظ سلامت مو
  • حفاظت در برابر اشعه آفتاب و حرارت اتو و سشوار

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

از خواص چای سبز برای پوست چه می‌ دانید؟

پوست اولین و مهم ترین لایه‌ی محافظتی در برابر آلودگی و میکروب‌ها است، پس همه می دانیم علاوه بر زیبایی باید به سلامت آن نیز اهمیت بدهیم. همانطور که در مقدمه‌ی مقاله اشاره کردم خواص چای سبز برای پوست بی شمار است. یکی از مهم ترین فاکتورهای کمک کننده به سلامت پوست EGCG ها هستند، که طبق مطالعات انجام شده در سال 2018 مشخص شد این ترکیب پلی فنولی خواص درمانی گسترده‌ای را از خود نشان داده است.

یکی از دلایل محبوبیت چای سبز وجود میزان زیادی از ترکیبات آنتی اکسیدانی است. این ترکیبات با مولکول‌هایی به اسم رادیکال های آزاد مبارزه می‌کنند و از آسیب به سلول ها جلوگیری می کنند. نکته ی مهم این است که این آسیب سلولی با افزایش سن و برخی بیماری‌ها مرتبط است، پس بیخود نیست که محصولات چای سبز برای پوست از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

به حفظ شادابی و جوانی پوست خود اهمیت می‌دهید؟ می‌خواهید بدانید راز جوانی مردم شرق آسیا چیست؟ درمورد تغذیه آن‌ها کنجکاو هستید؟ بر روی لینک کلیک کنید و جواب سؤالات خود را پیدا کنید.

چیدن چای سبز
بوته‌ی چای سبز

محصولات چای سبز برای پوست

شیر پاک کن فاربن حاوی عصاره چای سبز

در سال 1392 برندی ایرانی به نام فاربن متولد شد که محصولات خود را در راستای سلامت و تقویت پوست و مو تولید می کند. این برند جوان بر این باور است که استفاده از عصاره‌های طبیعی هم چون چای سبز، روغن آرگان و جوانه گندم نقش کلیدی در شادابی و سلامت پوست انسان ها دارند.

با این شیر پاک کن آلودگی و چربی سطح پوست شما به طور کامل و به راحتی کنار می‌رود. آکنه ها از تجمع بیش از اندازه ی سبوم در منافذ پوست شما شکل می‌گیرند که فرصت رشد باکتری ها را فراهم می کنند. EGCG به کاهش و تنظیم ترشح سبوم کمک می کند که خود موجب کم شدن بروز آکنه‌ی پوست خواهد شد.

خرید شیر پاک کن فاربن حاوی عصاره چای سبز مناسب پوست چرب حجم 200 میل

هدیه شیر پاک کن چای سبز فاربن به پوست شما

  • تنظیم چربی سطح پوست
  • لطافت و نرمی پوست
  • جلوگیری از جوش

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

ژل شستشوی صورت شون حاوی عصاره چای سبز و آلوئه ورا

از همکاری شرکت آریان کیمیا تک ایران و شرکت کریس اند کارل آلمان، برندی به نام شون خلق شد. شون به معنای زیبا است و همین نشان می‌دهد که این برند در تلاش برای هدیه دادن زیبایی به شماست. ژل ضدجوش چای سبز شون از محبوب‌ترین‌ها در بین محصولات چای سبز برای پوست است.

EGCG موجود در چای سبز و قدرت آنتی اکسیدانی اش که پیش تر درموردش صحبت کردیم، به عنوان یک ضدالتهاب و ضدمیکروب عمل می کند. از طرفی در کنترل چربی پوست و درمان آکنه مؤثر است.

اگر به دنبال تقویت حالت ارتجاعی پوست هستید تا روند پیری آن را به تعویق بیاندازید، پس ژل ضدجوش چای سبز شون انتخاب درستی برای شما است.

خرید ژل شستشوی صورت شون حاوی عصاره چای سبز و آلوئه ورا حجم 150 میل

هدیه ژل ضدجوش چای سبز شون به پوست شما

  • شست‌وشو وپاکسازی صورت بدون ایجاد حس خشکی روی پوست
  • حفظ رطوبت و لطافت پوست
  • ایجاد حس خنکی و رفع التهاب و خارش پوست
  • جلوگیری از ایجاد جوش با خاصیت آنتی اکسیدانی و تنظیم چربی پوست

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

ماسک ورقه ای بایوآکوا حاوی عصاره چای سبز

امروزه برندهای چینی با عملکرد قابل قبول خود توانسته اند ثابت کنند که حرفی برای گفتن در دنیای زیبایی و مراقبتی دارند. برند چینی بایوآکوا در سال 2009 شکل گرفت تا زیبایی منحصر بفرد هرکدام از شما را پررنگ تر از قبل کند. این برند توانست با مواد اولیه ی طبیعی و با کیفیت خود جایگاه خوبی در میان طرفداران زیبایی طبیعی پیدا کند. بایوآکوا با استفاده از چای سبز،که خود خواستگاهش چین است، ماسک چای سبز را برای شما تولید کرده.

خانم باشید یا آقا، داشتن چنین ماسک صورت ارگانیکی در روتین پوستی به شما توصیه می شود. از ویتامین E گرفته تا خواص بی شمار چای سبز، همه در این محصول به کمک پوست شما آمده اند.

خرید ماسک ورقه ای بایوآکوا حاوی عصاره چای سبز وزن 25 گرمی

هدیه ماسک چای سبز بایوآکوا به پوست شما

  • ایجاد حس آرامش و رفع تنش در پوست صورت به کمک خواص چای سبز
  • رطوبت رسان و روشن کننده‌ی فوق العاده
  • جوان سازی پوست از طریق بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
  • جذب و حفظ رطوبت پوست به کمک پلی ساکارید موجود در آلوئه ورا

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

کرم مرطوب کننده پوست گارنیه مدل Yesil Cay حاوی چای سبز

برندی با قدمت و تجربه ی بالا که اولین لوسیون موی گیاهی خود را در سال 1904 ارائه کرد. شاید به همین دلیل است که این برند امروزه یکی از اصلی ترین سردمداران زیبایی طبیعی است. گارنیه در راستای پایبندی به هدف خود یعنی زیبایی سبز و طبیعی، 90 درصد از فرمولاسیون محصولات خود را از ترکیبات طبیعی انتخاب کرده است.

این برند که محصولات خود را بدون تست بر روی حیوانات تولید می کند، این بار با کرم چای سبز خود به سبد محصولات مراقبتی شما آمده است. این کرم چای سبز با قدرت مرطوب کنندگی بالا و ایجاد حس لطافت، انتخابی مناسب برای پوست های چرب، حساس و مختلط است.

خرید کرم مرطوب کننده پوست گارنیه مدل Yesil Cay حاوی چای سبز حجم 50 میل

هدیه کرم چای سبز گارنیه به پوست شما

  • احساس لطافت و شادابی پوست به لطف خاصیت مرطوب کنندگی و آب رسانی قوی
  • حفظ جوانی و شادابی پوست بخاطر ترکیبات موجود در چای سبز
  • کمک به سلامت سلول‌های پوست با کمک ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در چای سبز

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

صابون داو مدل Fresh Touch عصاره خیار و چای سبز

اگر از محصولات داو استفاده کرده باشید، حس نرمی و لطافت فوق‌العاده ای را روی پوست خود احساس کرده اید. این برند آمریکایی سفر خود را از سال 1957 و با معرفی Cleansing Bar خاص خود شروع کرد. البته برخی این محصول داو را با نام صابون و برخی دیگر با نام پن پاک کننده می‌شناسند.

در هر صورت چیزی که همه با آن موافق هستند، حفظ رطوبت و جلوگیری از خشکی پوست بعد از استفاده از این محصول است. این بخاطر وجود ترکیبات آبرسان و عصاره ی خیار است. خیار سرشار از مواد معدنی و ویتامین هایی همچون A,B و C می باشد. اگر پوستی حساس دارید و یا در قسمتی از پوست خود احساس تنش و خارش می کنید، عصاره ی خیار به خنک شدن و آرامش پوست شما کمک شایانی می کند.

این محصول به عنوان صابون چای سبز ، در کنار عصاره ی خیار عملکردی ضد التهابی دارد. EGCG های موجود در چای سبز با خاصیت ضد سرطانی خود به سلامت پوست شما کمک می کنند.

خرید صابون داو مدل Fresh Touch عصاره خیار و چای سبز 100 گرم

هدیه صابون چای سبز داو به پوست شما

  • حفاظت از پوست شما در برابر اشعه های UV بخاطر عصاره‌ی چای سبز
  • حس طراوت و سبکی با زدودن لایه های مرده ی پوست و آلودگی‌ها
  • حفظ شادابی و جوانی پوست با قدرت آبرسانی بالا و ترکیبات آنتی اکسیدانی عصاره ی چای سبز
  • ایجاد لایه‌ی جذب کننده‌ی رطوبت بر روی پوست، به لطف پلی ساکارید موجود در خیار

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

کلام آخر

محصولات چای سبز برای مو و پوست از تنوع بالایی برخوردار هستند و این برندها تنها بخشی از محبوب‌ترین محصولات چای سبز برای پوست و مو از دیدگاه مو تن رو بودند. امیدوارم اطلاعات مفیدی را درباره‌ی خواص چای سبز کسب کرده باشید.

راستی به نظر شما جای کدام یک از محصولات چای سبز برای مو و یا پوست اینجا خالی است؟ نظر خود را برای من بنویسید.

سوالات متداول

آیا صابون چای سبز داو پوست را چرب می‌کند؟

خیر، این صابون حاوی ترکیبات مرطوب کننده است که ارتباطی به چرب شدن پوست ندارد. از طرفی عصاره‌ی چای سبز موجود در صابون به متعادل کردن PH و چربی پوست کمک می‌کند.

استفاده از ماسک چای سبز بایوآکوا در چه زمانی بهتر است؟

هرگاه که احساس کردید پوست شما نیاز به دریافت مواد مغذی دارد، می توانید از این ماسک استفاده کنید. هرچند توصیه می کنم این ماسک را در مرحله‌ی سوم روتین پوستی خود و کمی بعد از استفاده کردن تونر، بر روی صورت خود قرار دهید.

ژل ضدجوش چای سبز سینره موجب خشکی پوست نخواهد شد؟

این ژل شست و شو فاقد ترکیبات صابونی و دارای عصاره‌ی آلوئه‌ورا است. همین مسئله موجب حفظ رطوبت پوست شما خواهد شد. عصاره‌ی چای سبز موجود در این محصول نیز به آبرسانی و شادابی پوست شما کمک می‌کند.

ماسک چای سبز مخصوص موی آدرا نیاز به آبکشی دارد؟

خیر، بعد از حمام این محصول را با خیال راحت بر روی موهای تمیز خود استفاده کنید و از نتیجه لذت ببرید. موهای شما بدون اینکه ظاهری چرب یا روغنی پیدا کنند، لطافت و درخشندگی خاصی پیدا خواهند کرد.