زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی سرم مو برای موهای خشک و وز فر و مجعد

تیم تحریریه مو تن رو
2,938
8 دقیقه
معرفی سرم مو برای موهای خشک و وز فر و مجعد

اگر موهای شما خشک و وز بوده یا موهایی مجعد و خشن دارید، استفاده از بهترین سرم مو برای موهای خشک و وز و محصولات تقویت مو، بهترین راه حلی است که می‌توانید امتحان کنید. موهای خشک، شکننده و آسیب پذیر شده و پس از هر بار شستشو، صدمه بیشتری می‌بینند. از این روی اهمیت زیادی دارد که سرم مو برای موهای وز و خشک را متناسب با نوع موی خود شناخته و به درستی از آن استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا 8 نمونه از بهترین این محصولات را مرور کنیم.

سرم مو برای موهای خشک و وز

سرم مو دارای ساختار نرم و مایع است. با اسپری کردن آن روی موهای خود، می‌توانید حالت خشک و شکننده را به راحتی از بین ببرید. به علاوه اگر سرم موی باکیفیت خریداری کنید، ضمن رفع حالت خشک موهای شما، درخشش و حالت فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد.

مزایای استفاده از سرم مو برای موهای خشک و وز

دقت داشته باشید که استفاده از این سرم ها، تنها برای افرادی که موهای آسیب دیده دارند محدود نشده است. تمام افراد برای محافظت از موهای خود و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی بعدی، این گروه محصولات را عالی خواهند یافت.

در ادامه به برخی از مزایای استفاده از سرم‌های مو می‌پردازیم تا زوایای این موضوع برای شما بیشتر روشن شود:

ارتقای درخشش موها

سرم‌های موی حرفه‌ای و باکیفیت، باعث درخشش بیشتر موها می‌شوند. اینطور زیبایی موهای شما را دو چندان می‌کنند. اشتباه نکنید؛ این درخشش با برق ناخوشایند کرم‌هایی که باعث چرب شدن موها می‌شوند، کاملا متفاوت است. به این شکل در عین حال که موهای شما هیچ چربی اضافی نشان نمی‌دهد، کاملا سالم، شاداب و براق به نظر می‌رسد.

کمک به شانه کردن موها

زمانی که از سرم مو استفاده می‌کنید، گره خوردن تار موهای شما در هم به حداقل می‌رسد. اینطور می‌توانید به راحتی موهای خود را شانه بزنید. احتمالا پیش آمده که بارها پس از حمام کردن، موهایتان در هم گره خورده و شانه کردن آن‌ها به شدت سخت می‌شود. کافی است که از سرم مخصوص موی خود استفاده کرده و سپس شانه کردن را امتحان کنید.

پیشگیری از خشک شدن موها

اگر موهایی خشک دارید، استفاده از سرم مو مخصوص موهای وز و خشک، باعث می‌شود که خشکی موهای شما برطرف شود.اینطور لطافت موهای خود را بازپس خواهید گرفت. اما در شرایطی که موهای شما مشکلی بابت خشکی ندارند، این سرم ها، از هر گونه آسیب احتمالی و خشکی و وز شدن موها، پیشگیری خواهد کرد. قطعا قصد ندارید که منتظر آسیب دیدن موهای خود مانده، سپس به دنبال محصولات درمانی بروید. به ویژه برای آن دسته از خانم‌هایی که موهای خود را رنگ یا دکلره کرده اند. در این حالت مشکل خشک و وز شدن، بیشتر پیش بینی می‌شود.

محافظت کننده در برابر حرارت سشوار

به طور کلی چندان سشوار کشیدن موها را توصیه نمی‌کنیم. اما اگر می‌خواهید برای حالت دادن موهای خود از حرارت سشوار استفاده کنید، به کار بردن سرم مو پیش از آن مفید است. سرم مو کمک خواهد کرد تا کمترین ریسک بابت آسیب رسیدن را تجربه کنید. در واقع این سرم به عنوان محافظت کننده موها در مقابل حرارت پوست، کارایی دارد.

بهترین سرم مو برای موهای خشک و وز

در زیر به 8 مدل از بهترین سرم مو برای موهای خشک و وز اشاره می‌کنیم:

سرم موی سریتا

سرم موی سریتا برای موهای خشک و وز کاملا مناسب است. می‌توانید به وسیله آن، خشکی و آسیب دیدگی موهای شکننده خود را برطرف کنید. این سرم مو دارای مواد مغذی از جمله ویتامین E است. اینطور باعث می‌شود تا موها حالت نرم و لطیفی به خود بگیرند. همین طور براقی موها پس از هر بار به کار بردن سرم موی سریتا، فوق العاده به چشم می‌آید.

سرم موی کریستال

این سرم مو به عنوان یکی از بهترین سرم مو برای موهای وز و خشک، دارای روغن جوجوبا مطرح است. این برند برای موهای مجعد و وز، معجزه آسا عمل می‌کند. کافی است که پس از هر بار حمام کردن، موهای خود را با این سرم اسپری کرده و سپس آن را حالت بدهید. حتی سشوار کشیدن پس از استفاده این سرم، عالی بوده و به هیچ وجه موهای شما سوخته نمی‌شود. سرم موی کریستال از موخوره زدن موها پس از رنگ کردن و سشوار کشیدن نیز جلوگیری می‌کند. به علاوه این سرم موجب حفظ رطوبت پوست سر و موها شده و درخشش عالی نیز به همراه خواهد داشت.

سرم موی پنتن

اگر موهایی آسیب دیده و خشک دارید و پس از هر بار حمام کردن، برای سشوار کشیدن چالش حسابی پیش روی خود دارید. در این مواقع سرم موی پنتن به عنوان یک سرم مو برای موهای خشک را امتحان کنید. به کار بردن سرم موی پنتن کمک می‌کند تا موهای شما در برابر حرارت کاملا مقاوم شود. همین طور خیلی زود ترمیم شده و از حالت خشکی خارج شود. به ویژه موهای وز کرده که حالت ناخوشایندی نیز دارند، پس از استفاده از سرم موی پنتن، نرم و لطیف خواهند شد. این محصول از بهترین محصولات پنتن بوده و دارای ویتامین E بوده و با کراتین نیز غنی شده است.

سرم موی پنتن
سرم موی برند پنتن مناسب موهای مجعد و خشک

سرم مو آرگان پلاس شید

سرم موی آرگان پلاس شید، برای موهای خشک و نازک که آسیب پذیر هستند، عالی عمل خواهد کرد. کافی است که پس از هر بار حمام کردن، مقداری از این بهترین سرم مو برای موهای وز و خشک را به موهای خود زده و به آرامی روی سطح تمام تارها پخش کنید. پس از آن موهای شما چربی و رطوبت لازم را کسب کرده و از موخوره زدن و شکنندگی بیشتر در امان خواهند بود. دقت داشته باشید که این سرم مو نیز مانند دیگر محصولات، نیازی به شستشو ندارد و کافی است که از آن روی موهای مرطوب و نمناک، استفاده کنید.

سرم مو خاویار لدورا

این سرم مو برای موهای خشک و وز فر و مجعد، دارای هیالورونات سدیم، نیاسین آمید، عصاره هیدروگلیکولی خاویار و … است. اگر موهایی نازک و آسیب دیده دارید که بارها و بارها به خاطر رنگ کردن با مواد شیمیایی، شکننده شده اند، این سرم مو به شما کمک می‌کند تا موهای خود را احیا کنید. به علاوه خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی سرم موی خاویار لدورا، برای ترمیم موهای خشک و وز کرده، فوق العاده است.

سرم مو بیول

سرم مو بیول خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی عالی برای موهای خشک و مجعد دارد. این سرم حاوی فیبر و پروتئین بوده و به بهبود و تقویت تارهای مو کمک می‌کند. روغن‌های گیاهی موجود در این سرم، کمک می‌کند تا چربی متوسط و قابل قبولی به موها اضافه شده و درخشان به نظر برسند. برای استفاده از این سرم مو، کمی از آن را کف دست خود ریخته و به تار موها بزنید. همچنین می توانید از ماسک موی بیول استفاده کنید.

سرم مو اورفین فارما

سرم مو اورفین فارما، ضمن آن که از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می‌کند، به علاوه به تقویت رشد مو نیز منجر می‌شود. این سرم غنی شده از ترکیبات پروتئینی و گیاهی بوده و مواد مغذی را به تار و ریشه موها می‌رساند. اگر موهای شما پس از حمام کردن، حالت ناخوشایندی داشته و از خشکی آن رنج می‌برید؛ حتما سرم موی اورفین فارما را امتحان کرده و اثربخشی آن را مشاهده کنید.

سرم موهای خشک اویدرم

اگر به دنبال یکی از بهترین‌ها در گروه سرم مو برای موهای خشک و وز فر و مجعد هستید، سرم موهای خشک اویدرم را پیشنهاد می‌کنیم. روغن آرگان موجود در این سرم، باعث می‌شود که خیلی زود خشکی و شکنندگی موها برطرف شده و موهای وز و مجعد، خاصیت حالت گرفتن پیدا کنند. رطوبتی که پس از استفاده این سرم ، روی موهای خود احساس می‌کنید تا چند روز دوام داشته و از وز شدن موها جلوگیری می‌کند.

سرم موی اویدرم-eviderm
سرم موی اویدرم-eviderm

سخن پایانی

در بالا به معرفی بهترین محصولات سبد کالایی سرم مو برای موهای خشک و وز فر و مجعد پرداختیم. اما حالا بگویید شما چه تجربه ای در این خصوص داشته و معمولا چطور وز و خشکی موهای خود را برطرف می‌کنید؟ در انتها لطفا نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما و دیگر همراهان موتن رو در میان بگذارید.