زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین محصولات رفع موخوره با تاثیر فوق‌العاده

wordcamp
4,298
6 دقیقه
بهترین محصولات رفع موخوره با تاثیر فوق‌العاده

موخوره چیست؟

یکی از مشکلات شایعی که بسیاری از افراد، به خصوص خانم‌ها در طول زندگی خود با آن مواجه می‌شوند موخوره است. این مشکل در افرادی که موهای خشک دارند بیشتر مشاهده شده و زمانی اتفاق می‌افتد که لایه محافظ مو یا کوتیکول دچار آسیب می‌شود. تریکوپتیلوز نام علمی این مشکل است که در هر سن و جنسیتی امکان وقوع آن وجود دارد، اما معمولا افرادی که موهای بلندی دارند و یا به طور مداوم از ابزارها و محصولات حالت دهنده مو استفاده می‌کنند، بیشتر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

انواع شکل موخوره
انواع حالت های موخوره

در این حالت قسمت انتهایی ساقه مو به دو قسمت تقسیم شده و یا لبه انتهایی مو آسیب دیده و ضعیف و شکننده می‌شود. بسیاری از افراد کوتاه کردن مو و به خصوص قسمت‌های آسیب دیده را تنها و بهترین راه درمان موخوره می‌دانند. اما روش‌هایی وجود دارند که به شما کمک می‌کند شدت موخوره را کاهش داده و از درگیر شدن با این مشکل در آینده نیز پیشگیری نمایید.

محصولات پیشگیری و درمان موخوره!

باید بدانید که راه حل نهایی برای درمان موخوره شدید ، کوتاه کردن قسمت انتهایی مو یا نوک مو است. این قسمت اکنون به دو قسمت تقسیم شده و ساختاری بسیار ضعیف و شکننده دارد، بنابراین راهی برای بازیابی سلامت آن وجود نخواهد داشت!

اگر خانم هستید و موهای بلندی دارید باید بدانید که حداقل هر 6 ماه باید موهای خود را کوتاه و مرتب کنید. اما اگر مدتی پیش این کار را انجام داده‌اید و اکنون گرفتار مشکل موخوره هستید، محصولاتی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم قادرند موهای خشک، شکننده و آسیب دیده شما را تا زمانی که مجددا به آرایشگاه مراجعه می‌کنید، تا حدی ترمیم کنند.

شامپو ضد موخوره

همان‌طور که گفتیم یکی از دلایل ایجاد موخوره خشکی بیش از اندازه موها و آسیب دیدن آنهاست. استفاده از شامپوهای نامناسب و یا نامرغوب به مرور زمان باعث می‌شوند تا موهایتان خشک شده و حالت کدری به خود بگیرند. بهتر است از شامپوهای نرم‌ کننده‌ای که خواص محافظتی از مو دارند استفاده کنید.

شامپو ضد ریزش رنه بلانش و درمان موخوره
شامپو ضد شوره و تقویت کننده رنه بلانش مدل EX3 ME مناسب موهای آسیب دیده و خشک

شامپو ضد ریزش مو رنه بلانش، یکی از محصولات بسیار خوب در زمینه رفع موخوره است که با توجه به دارا بودن روغن آرگان، اسید هیلارونیک و روغن ماکادمیا، خاصیت بازسازی، تغذیه، آبرسانی و نرم کنندگی موهای شما را در حد مناسبی ارائه می‌دهد. اسید هیلارونیک نیز به آبرسانی و جلوگیری از پیری مو کمک نموده و از خشکی بیش از حد مو و در نتیجه موخوره پیشگیری می‌کند.

ماسک مو ضد موخوره و خشکی مو

ماسک‌ مو نحوه استفاده بسیار آسانی داشته و اگر به طور مرتب از آنها استفاده کنید تا حد زیادی به ترمیم و بازسازی مو و همچنین پیشگیری از موخوره و آسیب دیدن موها در آینده کمک خواهند کرد. این محصولات معمولا حاوی ویتامین‌، روغن و مواد تقویت‌ کننده مو (نظیر کراتین و آرژنین) هستند که در بلند مدت به نرمی، درخشندگی و شفاف به نظر رسیدن موهای شما کمک می‌کنند.

ماسک مو آرگان یکی از محصولات رفع موخوره
ماسک مو ویتامینه فابریگاس حاوی روغن آرگان

ماسک مو ویتامینه فابریگاس حاوی روغن آرگان سرشار از ویتامین‌های مهمی مانند A ،E و F بوده و از موهای شما در برابر عوامل خارجی نظیر آلودگی هوا محافظت خواهد کرد. روغن آرگان نیز با نفوذ به درون حفره‌های فولیکول مو، خاصیت الاستیسیته آن را افزایش داده و باعث طراوت و جوانی موها می‌شود.

برای استفاده از ماسک‌ مو ضد موخوره کافیست پس از اینکه موهایتان را با شامپوی مناسب شستید، ماسک مو را مستقیما بر روی موهای خود قرار داده و به خوبی پخش کنید. پس از 5 الی 15 دقیقه می‌توانید موهایتان را آبکشی کنید. تکرار این کار به صورت منظم می‌تواند تاثیر خوبی در حفظ شادابی موهایتان داشته باشد.

سرم‌ ترمیم کننده مو، یکی از محصولات رفع موخوره

استفاده از یک سرم ترمیم کننده در کنار شامپویی متناسب با جنس موی شما، به بازسازی سریع‌تر موهای آسیب دیده، شکننده و درگیر موخوره کمک خواهد کرد. این محصولات معمولا با فرمولاسیونی غنی شده از انواع روغن‌های طبیعی نظیر آرگان، پلی سیلیکون‌ها و موادی با خاصیت ضد آفتاب و اشعه UV به خوبی می‌توانند لایه محافظتی را بر روی تارهای مو ایجاد نموده و ضمن تثبیت رنگ، نرمی، لطافت و درخشندگی مو را به شما هدیه دهند.

سرم ترمیم کننده مو میس ادن و درمان موخوره
سرم ترمیم کننده روغن آرگان میس ادن مناسب موهای خشک و آسیب دیده

سرم ترمیم کننده روغن آرگان میس ادن یک سرم ترمیم کننده مناسب موهای خشک و آسیب دیده است که با توجه به ترکیبات موثر حاوی روغن آرگان و مواد آنتی‌اکسیدانی مختلف قادر است به موهای شما لطافت بخشیده، آبرسانی روزمره و لازم را انجام داده و در نتیجه از خشکی، وز شدن و موخوره تا حدی زیادی جلوگیری کند.

نرم کننده‌های مخصوص

نرم کننده‌های مخصوص مو با ترکیباتی سرشار از آنتی‌اکسیدان و عصاره میوه‌ها و گیاهان مفیدی نظیر انبه، ریشه جنسینگ، آلوئه‌ورا، رزماری، مریم گلی، گل بابونه، روغن جوجوبا، گل همیشه بهار، شیره نخل، انواع پروتئین‌های ضروری برای حفظ سلامت موها، به خوبی می‌توانند حالت کدری و زبری موهای شما را تا حد زیادی کاهش داده و با از بین بردن خشکی و شکنندگی تارهای مو، از آنها در برابر موخوره محافظت نمایند.

نرم کننده موی فریمن مدل Papaya یک محصول بسیار مناسب حاوی ترکیبات گیاهی و پروتئین‌های مهم است که به بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده و شکننده کمک نموده و از گسترش موخوره در آینده جلوگیری خواهد کرد. برای استفاده از نرم کننده‌ها، کافیست پس از شستشو با شامپو، مقدار مناسبی از آن را بر روی موهای خود قرار داده و به خوبی پخش کنید. پس از 3 الی 5 دقیقه می‌توانید موهایتان را آبکشی نمایید. استفاده منظم از این محصولات می‌تواند به داشتن موهایی سالم، شاداب، نرم و ابریشم مانند کمک کند.

محلول‌های تقویت کننده مو برای درمان موخوره

محلول بازسازی و ترمیم مو رفع موخوره
محلول بازسازی و تقویت کننده مو و جلوگیری از موخوره

اگر رنگ کردن مو و دکلره کردن یکی از کارهای همیشگی شماست، عدم مراقبت و رسیدگی مناسب به موها باعث ایجاد خشکی و زبری آنها خواهد شد. این خشکی در نهایت می‌تواند به ایجاد موخوره منتهی شود. محلول‌های تقویت کننده مو یکی از محصولات رفع موخوره مناسب هستند که معمولا حاوی، ویتامین‌های ضروری مانند B5، دی-پانتنول، مواد محافظت کننده و انرژی رسان به ریشه و ساقه مو بوده و نه تنها به تثبیت و تنظیم غلظت رنگ مو کمک می‌کنند، بلکه از آسیب‌های احتمالی به مو نیز پیشگیری خواهند کرد.

برای استفاده از محلول‌های تقویت کننده مو کافیست پس از حمام، در حالی که موهایتان هنوز مقداری رطوبت دارد، محلول را بر روی مو قرار داده و سپس شانه بکشید.