زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

چگونه خط لب بکشیم؟

wordcamp
204
3 دقیقه
چگونه خط لب بکشیم؟

داشتن لب های زیبا و خوش فرم، آرزوی هر شخصی است. متاسفانه بعضی از افراد به دلایل گوناگون دارای لب های نا متقارن و کوچک هستند و دوست دارند که به لب هایشان فرم و حالتی خاص بدهند، البته بعضی از افراد دوست دارند بطور مداوم خط لب رنگی و یا حتی لب های رنگی داشته باشند. نکته مهم برای داشتن لب های زیبا، توجه داشتن رسم خط لب با توجه به رنگ پوست، رنگ رژلب و حتی رنگ لباس است. افرادی هستند که با وجود رعایت موارد گفته شده، باز لب هایی نازک یا بسیار کلفت دارند، چرا که رسم صحیح خط لب از جمله مواردی است که اگر درست کشیده نشود، باعث زشت شدن لب و چهره می شود. افرادی که دارای لب های نازک هستند باید از خط لب تیره استفاده نمایند و اگر رژلب 24 ساعته باشد، برای کل روز،لبانی زیبا و خوش فرم درانتظار شما خواهد بود.

مراحل کشیدن خط لب

در این بخش می خواهیم، طرز صحیح کشیدن خط لب را با هم یاد بگیریم، برای کشیدن خط لب باید مراحل زیر را طی کنید تا خط لبی زیبا متناسب با پوست، رژلب و لباس داشته باشید.

آماده کردن لب ها جهت رسم خط لب

قبل از شروع به کار باید لب هایتان را آماده کنید، برای اینکه خط لب درستی بکشید، درابتدا باید یک لایه برداری از لب ها داشته باشید یعنی از شر خشکی و پوستهای مرده خلاص شوید که این کار با انواع ماسک ها، مرطوب کننده ها یا همان بالم لب امکان پذیر است. هنگامی که لب شما صاف و نرم شد و دیگر اثری از خشکی و پوسته شدن نبود، حالا نوبت به استفاده از خط لب می رسد.

 کشیدن خط لب به طور صحیح

بعد از اینکه لب هایتان را برای کشیدن خط لب آماده کردید، حالا باید شروع به کار شوید. خط لب موردنظر خود را بردارید، البته خط لب باید از رژلبتان کمی تیره تر باشد. حالا از لب بالایی شروع به رسم خط کنید، ابتدا در وسط لب، یک حالت X مانند،  ایجاد کنید و در دو قسمت گوشه لب، علامت هایی را بگذارید و سپس از انتهای لب به قسمت X اتصال برقرار کنید. در حالت کلی بر روی خط موجود در لبتان، یک خط بیرونی ایجاد نمایید. به هنگام کشیدن خط لب، سعی کنید سرعت دست تان بیشتر باشد و اگر با سرعت آهسته تری این کار را کنید، باعث کج شدن خط لب می شود.

کشیدن رژلب بعد از ایجاد خط لب

بعد از اینکه خط لبی زیبا بر روی لبان خود کشیدید، باید رژلبی که یک درجه روشن تر از خط لبتان است، بکشید. البته برای کشیدن رژلب، علاوه بر سر رژلب، می توانید از براش رژلب بر روی لبانتان استفاده کنید، چرا که پالت رژلب با براش، رنگ و جلوه زیباتری به خط لب شما می دهد.

نکات مهم برا یکشیدن خط لب

از خط لب فقط برای بزرگتر کردن و زیباتر کردن لب استفاده نمی شود؛ از خط لب که معمولا به صورت مداد دربازار موجود است، بعنوان کشیدن بر روی لب و جایگزین کردن رژ هم  می توان استفاده کرد.

  • هیچگاه خط لب تان را پهن نکشید، چرا که فرم اصلی لب به هم می ریزد و زشت می شود.
  • همیشه و در هرکجا خط لب به رنگ طبیعی لب هایتان همراه داشته باشید.

امیدوارم از این مقاله استفاده کرده باشید.لطفا نظرات خود را در دیدگاه ارسال نمایید.