زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

روش کشیدن سایه ابرو، راز داشتن ابروهای زیبا

تیم تحریریه مو تن رو
887
7 دقیقه
روش کشیدن سایه ابرو، راز داشتن ابروهای زیبا

در دنیای امروز افرادی که در زمینه گریم و آرایش تخصص دارند به زیبایی ابروها اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و برای کشیدن ابرو وقت زیادی می‌گذارند. در گذشته هر چه ابرو نازکتر و کوتاه‌تر بود زیبایی چهره هم از نظر بقیه بیشتر بود حتی کار به جایی می‌رسید که برخی آرایشگرها برای هر چه نازک‌تر و کوتاه‌تر شدن ابرو، از تیغ استفاده می‌کردند و نصف ابرو را تیغ می‌زدند. اما امروزه این روش‌ها کاملا رد شده و ابرو هر چه پر پشت‌تر و طبیعی تر باشد زیباتر است. یکی از محصولاتی که در زیباتر کردن ابروها نقش مهمی دارد، سایه ابرو می‌باشد. اگر می‌خواهید درباره روش کشیدن ابرو با سایه بیشتر بدانید، حتما این مقاله از مو تن رو را تا پایان با دقت بخوانید.

چگونه سایه ابرو بزنیم

ابروها به چشم‌ها نزدیک هستند و به همین خاطر اهمیت ویژه‌ای در صورت هر فرد دارند. زیبایی ابروها در زیبایی چشم‌ها و در نهایت زیبایی چهره موثر بوده و به همین خاطر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

با بالا رفتن سن معمولا قسمت‌هایی از ابرو ریخته و کم پشت می‌گردد. اما این مسئله اصلا جای نگرانی ندارد چون به سادگی می‌توان ابروها را با مداد یا سایه ابرو پر کرد. در این مقاله قصد داریم روش کشیدن ابرو با سایه را برای شما توضیح دهیم.

در کشیدن ابروها باید این نکته را دقت کنید که معمولا دو ابرو از نظر شکل ظاهری تفاوت کمی با هم دارند و با صبر و حوصله باید هم ابروها را مرتب کرد و هم شکل مناسبی به آن‌ها داد.

اولین قدم برای استفاده از سایه ابرو، انتخاب رنگ مناسب برای آن است. اگر موهای تیره‌ای دارید، بهتر است رنگ ابرو دو درجه روشن تر از رنگ موها باشد ولی اگر رنگ موهایتان بلوند و خیلی روشن است، رنگ ابروها باید دو درجه تیره تر از رنگ موها انتخاب شود.

طرز کشیدن سایه ابرو
کشیدن سایه ابرو

روش کشیدن ابرو با سایه و مراحل آن

  • برای آرایش ابروها اولین کاری که باید انجام شود مرتب کردن آن‌هاست. برای مرتب کردن ابروها کافیست موچین خود را برداشته و موهای اضافی را با آن بردارید.

بعد از اینکه موهای اضافی برداشته شد، برس ابروی خود را برداشته و تارهای ابروهایتان را به طرف بالا شانه بزنید. حالا باید از قیچی مخصوص ابرو کمک بگیرید و موهای بلند ابرو را کوتاه کنید.

توصیه می‌کنیم اگر در برداشتن ابرو مهارت ندارید، حتما این کار را به یک آرایشگر ماهر در زمینه ابرو، بسپارید.

روش کشیدن ابرو با سایه
مرتب کردن ابرو
  • بعد از این که ابروها مرتب شد و موهای اضافی برداشته شدند، حالا نوبت شکل دهی به ابروها با استفاده از سایه ابرو است. برای شکل دهی به ابرو باید سه نقطه مشخص شوند:
  1. نقطه شروع ابرو
  2. نقطه تاج ابرو
  3. نقطه انتهای ابرو

1- ابتدا باید نقطه شروع ابروها مشخص شود. نقطه شروع هر دو ابرو بسیار مهم است چون فاصله آن‌ها را مشخص می‌کند. فاصله کم یا فاصله خیلی زیاد بین دو ابرو روی چهره شما تاثیر بسیار زیادی دارد.

برای این که نقطه شروع ابرو مشخص شود، باید یک خط فرضی که از کنار سوراخ بینی و از گوشه داخلی چشم عبور ‌کند و به ابرو می‌رسد، را در نظر گرفت. این نقطه، نقطه شروع ابروی شماست. (به زبان ساده تر یک مداد را کنار بینی خود قرار دهید به طوری که از کنار گوشه داخلی چشم رد شود و به ابرو برسد)

وقتی نقطه شروع ابرو مشخص شد با مداد یا سایه ابرو جای آن را مشخص کنید.

2- برای اینکه نقطه تاج ابرو را مشخص کنید لازم است یک مداد را کنار بینی قرار داده و آن را کج کنید تا از وسط چشمتان بگذرد و با ابروهایتان برخورد کند. این قسمت نقطه تاج ابروی شماست. این نقطه را هم با یک مداد ابرو یا سایه مشخص کنید.

3- برای مشخص کردن نقطه انتهایی ابرو هم لازم است مداد را کنار بینی بگذارید، سپس آن را کج کرده تا از انتهای چشمتان عبور کند و به ابرو برسد. این نقطه نقطه انتهای ابروی شماست. آن را مشخص کنید.

برای درک بهتر مشخص کردن این سه نقطه، به عکس زیر توجه کنید:

مشخص کردن ابتدا، انتها و تاج ابرو
مشخص کردن ابتدا، انتها و تاج ابرو
  • بعد از اینکه جای کشیدن ابرو مشخص شد حالا نوبت پر کردن داخل ابرو است.

روش کشیدن ابرو با سایه اینگونه است که ابتدا براش یا قلم موی را باید بردارید و درون سایه پودری ابرو بزنید. سپس چند ضربه آرام به انتهای قلم مو بزنید تا اگر پودر اضافی برداشته‌اید، بریزند و رنگ زیادی روی ابروها نگذارید.

حالا خط پایین ابرو را با همان براش بکشید. قوس و کمان ابرو را تیز نکنید و از قوس‌های ملایم استفاده کنید. قوس‌های تیز باعث می‌شود چهره، حالت مصنوعی به خود بگیرد.

بعد از آن که خط پایین کشیده شد، نوبت خط بالایی است. خط بالای ابرو را از جایی که در مرحله قبل علامت زده‌اید، بکشید. دقت کنید قسمت تاج ابرو با قوس ملایم کشیده شود.

اگر برای کشیدن ابرو از مداد ابرو استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که مدادتان نرم باشد. همچنین از فشار آوردن زیاد به مداد خودداری کنید چون باعث می‌شود رنگ مداد پررنگ و غیر طبیعی شود.

حالا بین دو خط بالایی و پایینی که کشیده‌اید را پر کنید. با براش سایه به آرامی بین دو خط بکشید و جاهای خالی را با دقت پر کنید.

وقتی همه ابرو را با سایه پر کردید، در آخر با یک برس تمیز مخصوص ابرو ، موهای ابروها را به سمت بالا شانه بزنید. دلیل این کار این است که هم باعث مرتب شدن موهای ابرو می‌شود و هم سایه را پخش می‌کند تا به صورت یکنواخت پخش شده و طبیعی به نظر برسد.

حالا با یک کانسیلر اطراف ابرو را تمیز و مرتب کنید.

در انتهای کار می‌توانید از کمی ژل ابرو یا اسپری فیکس کننده استفاده کنید تا آرایش ابرویتان ثابت نگه داشته شود.

روش کشیدن ابرو با سایه
روش کشیدن ابرو با سایه

رنگ سایه ابرو

سایه ابرو در رنگ‌های متنوعی در بازار موجود می‌باشد که شما می‌توانید مطابق سلیقه خود، رنگ دلخواهتان را تهیه کنید.

انتخاب رنگ سایه‌ ابرو، اهمیت بسیار زیادی در زیبایی چهره شما دارد. فکر نکنید که هر چه ابرویتان را روشن تر کنید بهتر است! رنگ ابرو باید متناسب با رنگ پوست و موی شما باشد.

در صورتی که رنگ ابرو با مو و پوست شما همخوانی نداشته باشد، چهره‌تان غیر طبیعی و مصنوعی خواهد شد.

یک پشنهاد خوب ! دنبال روش رنگ ابرو روشن بدون دکلره هستید رو این مقاله همین حالا کلیک کنید!

بهترین مارک سایه ابرو

در انتخاب کردن و خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، نهایت دقت و توجه خود را به خرج دهید. در صورتی که لوازم آرایشی نامرغوب از جاهای نامعتبر تهیه کنید، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید. پس همیشه به دنبال خرید برندهایی باشید که شناخته شده‌اند و امتحان خود را پس داده‌اند.

از بهترین سایه‌های ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

همانطور که می‌بینید برندهای آرایشی بسیار متنوع بوده و محصولات آرایشی بسیاری در بازار موجود می‌باشد، اما انتخاب نهایی با شماست، سعی کنید با یک انتخاب درست از بین برندهای سایه ابرو، زیبایی چشم، ابرو و چهره خود را تضمین کنید.

خرید سایه ابرو

اگر قصد خرید سایه ابرو دارید و حوصله رفتن به فروشگاه‌های مختلف را ندارید، بهترین راه خرید کردن از فروشگاه‌های آنلاین می‌باشد.

ما در فروشگاه اینترنتی مو تن رو برندهای معتبر سایه ابرو را برای شما فراهم کرده‌ایم و شما می‌توانید با صرف هزینه معقول، از اجناس با کیفیت و مرغوب ما نهایت استفاده را ببرید.

پس توصیه می‌کنیم بهترین راه، خرید سایه ابرو از مو تن رو ، را انتخاب کنید.

سایه ابرو
سایه ابرو کنویس

قیمت سایه ابرو

برای سایه‌های ابرو و سایر لوازم آرایشی نمی‌توان قیمت مشخصی تعیین کرد. مثلا قیمت سایه ابرو به چند پارامتر بستگی دارد که عبارتند از:

  • برند سازنده محصول
  • مواد بکار رفته در تولید محصول
  • تعداد رنگ‌های به کار رفته در کیت سایه ابرو

پس قیمت‌های مختفی برای سایه ابرو وجود دارد.

در فروشگاه اینترنتی موتن رو سایه ابرو با مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان موجود می‌باشد.