زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

آشنایی با ریش تراش فیلیپس و بررسی کیفیت آن

wordcamp
3,011
11 دقیقه
آشنایی با ریش تراش فیلیپس و بررسی کیفیت آن

اصلاح کردن ریش و سبیل (شیوه نوشتاری غلط: سیبیل) مردها، با وسایل و روش‌های متفاوتی انجام می‌شود. یکی از راه‌ها و روش‌هایی که مردها می‌توانند با آن صورت خود را به خوبی اصلاح کنند، استفاده از ماشین اصلاح یا همان ریش تراش است. ریش تراش‌ها تنوع زیادی در بازار دارند. برای انتخاب بهتر یک ریش تراش، باید اول در مورد ویژگی‌های همه موارد موجود اطلاع داشته باشید تا بتوانید بین آنها، بر اساس بودجه و سلیقه خود، انتخاب را انجام دهید. ما در این مقاله قرار است تا در مورد برند فیلیپس و استفاده از ریش تراش فیلیپس صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با برند فیلیپس

برند فیلیپس متعلق به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های الکترونیک جهان است. این شرکت در زمینه تولید محصولات بهداشتی برقی و روشنایی فعالیت دارد. شرکت فیلیپس که شرکت معروفی است، در سال ۱۸۹۱ توسط جرارد فیلیپس و پدرش فردریک تاسیس شد. فیلیپس یک شرکت هلندی است که دفتر اصلی آن در آمستردام قرار دارد. اولین محصولی که آنها روانه بازار کردند لامپ‌های سبک بود. شرکت فیلیپس در زمینه تولید تجهیزات صوتی مانند هدست، هندزفری و غیره نیز بسیار فعال است تا حدی که در سال ۲۰۱۲ توانست عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تجهیزات روشنایی و نورپردازی در جهان را به دست بیاورد. این شرکت در حال حاضر بیش از ۷۴ هزار کارمند دارد که در کشورهای مختلف دنیا مشغول به فعالیت‌ هستند.

محصولات فیلیپس در سه دسته محصولات خانگی الکترونیکی، لوازم آرایشی فیلیپس برای مراقبت بهداشتی و محصولات روشنایی جای می‌گیرند. یکی از محصولات مراقبت بهداشتی این برند، ریش تراش‌های آن است که قرار است در این جا در مورد استفاده از ریش تراش فیلیپس صحبت کنیم.

کیفیت محصولات فیلیپس

محصولات این برند هلندی کیفیت و کارایی خوبی دارد؛ به طوری که به راحتی می‌توانید سالیان سال از محصولات این برند، با کیفیت روز اول، استفاده کنید. فیلیپس توانسته با ارائه محصولات باکیفیت و مرغوب، رضایت مشتریان را به خود جلب کند. در ضمن قابلیت‌های محصولات فیلیپس باعث شده تا روز به روز طرفداران بیشتری داشته باشد.

نکاتی در مورد اصلاح صورت آقایان که حتما باید بدانید، مقاله دیگری است که به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع به اصلاح صورت خود آن را مظالعه کنید. این مقاله برای راحت کردن اصلاح برای شما نوشته شده است.

خصوصیات ریش تراش خوب

در این بخش قرار است تا با خصوصیات ریش تراش خوب آشنا شوید تا هنگام خرید به آنها توجه کنید.

موتور مقاوم و مقاومت همیشگی

موتورهای ضعیفی که در بعضی از ریش تراش‌ها استفاده می‌شود یا باتری‌هایی که طول عمر کمی دارند، می‌توانند منجر به مشکلات مختلف در حین اصلاح صورت شوند. این موضوع بیشتر برای کسانی که موهای کلفت‌ و ضخیمی دارند، اهمیت بیشتری دارد. این افراد برای اصلاح صورت خود به یک ریش تراش با موتور و تیغ قوی احتیاج خواهند داشت. آرایشگران حرفه‌ای معمولا یک ریش تراش سیمی را انتخاب می‌کنند که وسط اصلاح صورت مشتری، مجبور به شارژ کردن دستگاه نشوند.

مردی در حال اصلاح صورت با ریش تراش
موتور مقاوم استفاده از ریش تراش فیلیپس را لذت بخش می‌کند.

اگر شما استفاده از یک ریش تراش شارژی را ترجیح می‌دهید، باید به دنبال یک ریش تراش با عمر باتری بالا باشید. معمولا روی بسته‌بندی دستگاه ریش تراش، عمر باتری نوشته شده اما فهمیدن اینکه موتور در هر دستگاه اصلاح ریش چقدر قدرتمند است کمی دشوارتر است. بهترین جایی که می‌توانید نظرات مردم درباره محصول خاصی را بدانید، کامنت‌هایی است که زیر محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی می‌گذارند.

وزن ریش تراش

علاوه بر داشتن موتور قدرتمند، یکی دیگر از خصوصیات ریش تراش خوب، سبک بودن آن است تا به راحتی بتوانید با آن روی صورت خود کار کنید. ماشین ریش تراش استیل براق ممکن است برای شما جذاب‌تر به نظر برسد، اما ریش تراش با بدنه پلاستیکی به دلیل وزن پایین‌تری که دارد، استفاده آسان‌تری خواهد داشت. ریش تراش سنگین باعث ایجاد حس در و خستگی در دست شده و نمی‌گذارد به درستی اصلاح را انجام دهید.

شانه‌ با سایزهای مختلف

برای کوتاه کردن موها در سایزها و قدهای مختلف، احتیاج دارید تا ریش تراش شما شانه‌هایی با اندازه‌های متفاوت داشته باشد. با وجود شانه‌های مختلف، امکان اصلاح تمام نقاط صورت فراهم خواهد شد. استفاده از ریش تراش فیلیپس این امکان را برای اصلاح راحت‌تر به شما می‌دهد تا دیگر نگرانی بابت قد موهای صورت خود نداشته باشید.

وسایل جانبی ریش تراش
وسایل جانبی ریش تراش و شانه با سایزهای مختلف

تیغه‌های تیز

تیغه‌های کند ماشین ریش تراش، شبیه به یک تیغ کند دستی عمل می‌کند. با این تیغه‌ها نه تنها اصلاح مرتب و خوبی نخواهید داشت، بلکه ممکن است باعث آسیب رسیدن به پوست شما شود. گیر کردن موهای صورت در میان تیغه‌ها هم مشکل دیگری است که می‌تواند دردناک باشد. برای آن که با این مشکل مواجه نشوید، می‌توانید از ریش تراش‌هایی که تیغه‌های خود تیز شونده دارند استفاده کنید. با وجود این تکنولوژی، کند شدن تیغ ریش تراش فیلیپس در بسیاری از مدل‌های آن اتفاق نمی‌افتد. تیغه‌ها در حین حرکت روی صورت، خود را تیز خواهند کرد تا به راحتی اصلاح صورت را انجام دهید.

روش تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل

متاسفانه وقتی برندی به یک برند محبوب و پرفروش تبدیل می‌شود، سودجویانی برای کسب درآمد دست به تولید محصول تقلبی و شبیه به اصل آن می‌زنند. برند فیلیپس یکی از برندهایی است که تقلبی محصولات آن در بازار موجود هستند. برای جلوگیری از به دام افتادن شما توسط این شیادان، روش تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل را در این بخش توضیح خواهیم داد.

دکمه پاور (دکمه روشن و خاموش)

در ریش تراش اصل فیلیپس به دلیل خاصیت ضد آبی که دستگاه دارد، دکمه پاور دارای یک پوشش پلاستیکی نرم است تا آب به آن نفوذ نکند و باعث خراب شدن دستگاه نشود. در ریش تراش تقلبی این دکمه بدون هیچ روکشی روی بدنه قرار دارد. این اولین راهی است که می‌توانید ریش تراش اصل فیلیپس را تشخیص دهید.

برای خرید ریش تراش فیلیپس با بهترین قیمت، روی لینک کلیک کنید تا به صفحه محصولات فیلیپس در فروشگاه اینترنتی مو تن رو هدایت شوید. مدل‌های مختلف ریش تراش فیلیپس را بررسی کنید و برای خرید بهترین گزینه اقدام کنید.

تیغه های ریش تراش

در ریش تراش اصل فیلیپس، تیغه‌ها دولبه هستند و سری آن متحرک است. تیغه‌های اصلی به دلیل کیفیت بالایی که دارند تا سالیان سال عمر خواهند کرد. طول عمر تیغه‌ها در ریش تراش تقلبی بسیار کوتاه است و از تیغه‌های معمولی در دستگاه تقلبی استفاده می‌کنند. تیغه‌های اصلی به دلیل آن که می‌توان از دستگاه هم به صورت خشک و هم به صورت مرطوب استفاده کرد، ضد آب هستند؛ ولی در ریش تراش تقلبی از فلز مناسب این کار استفاده نمی‌شود.

شستن تیغه ریش تراش با آب
تیغه‌های ضد زنگ و قابل شستشو یکی از خصوصیات ریش تراش خوب است.

طراحی و عملکرد تیغه ها

در ریش تراش فیلیپس اصل تیغه‌ها عملکرد بهتر و درست‌تری دارند. طوری که به راحتی می‌توانند کوتاه‌ترین موها را از سطح پوست صورت بردارند اما این دقت در ریش تراش تقلبی وجود ندارد. علاوه بر آن طراحی منحنی ریش تراش فیلیپس اصل باعث راحتی کار شده است. به کمک این ریش تراش دسترسی به تمام نقاط ممکن است و احتیاج به فشار زیادی برای اصلاح صورت نخواهد داشت.

خصوصیات دیگر

خصوصیات دیگری که به شما کمک می‌کند تا متوجه اصل یا تقلبی بودن دستگاه شوید، بسته‌بندی محصول است. دقت کنید که در نمونه اصل بسته‌بندی ریش تراش همیشه پلمپ است. علاوه بر این آداپتور محصول اصل باید سه شاخه باشد و برای استفاده از آن باید از یک تبدیل کمک گرفت. نکته نهایی که باید به آن توجه کرد قیمت ریش تراش است. اگر قیمت ریش تراش به طرز عجیب وغیرطبیعی پایین باشد، نشان از تقلبی بودن آن محصول است. البته گاهی اوقات محصولات تقلبی را به قیمت اصل آن می‌فروشند، پس در این صورت از طریق راه‌های دیگر متوجه اصل بودن ریش تراش شوید.

راهنمای خرید ماشین ریش تراش (ماشین اصلاح صورت و سر) + پرفروش‌ترین ریش تراش‌ها، مقاله دیگری است که برای شما نوشته شده است. برای مقایسه پرفروش‌ترین ریش تراش‌های موجود با یکدیگر، این مقاله را دنبال کنید.

معرفی ریش تراش های فیلیپس

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S7970 سری 7000

این ریش تراش برای اصلاح کسانی که پوست حساسی دارند گزینه مناسبی است. آموزش ریش تراش فیلیپس مدل S7970 سری 7000 به این صورت است که قبل از استفاده از ریش تراش، یک ساعت آن را شارژ کنید. شارژ یک ساعته دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که تا ۵۰ دقیقه از ریش تراش استفاده کنید. این محصول به گونه‌ای طراحی شده که هم به صورت خشک و هم مرطوب می‌توان از آن استفاده کرد. این ریش تراش قابلیت اتصال به اپلیکیشن فیلیپس را دارد تا بتوانید برای اصلاح صورت خود برنامه‌ریزی کنید. تعویض تیغه ریش تراش فیلیپس این مدلی لازم نیست انجام شود، چون تیغه‌ها از نوع خود تیز شونده هستند. مشخصات این محصول به اختصار به شرح زیر است:

خرید ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S7970 سری 7000
  • استفاده به صورت خشک و مرطوب
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر
  • تیغه‌های خود تیز شونده
  • دارای استند Smart Clean
  • طراحی ارگونومیک
  • دارای گارانتی 2ساله سیما سرویس

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل BT7206

استفاده از ریش تراش فیلیپس مدل BT7206 بسیار جذاب است. این محصول محفظه‌ای دارد که به وسیله یک پمپ مکنده، خرده موهای اصلاح شده را درون خود جای می‌دهد. به این ترتیب مشکلی بابت ریزش موهای اصلاح شده در اطراف نخواهید داشت. چیزی که در معرفی و آموزش ریش تراش فیلیپس باید بدانید این است که تعویض باتری ریش تراش فیلیپس برای این مدل لازم نیست. باتری‌های این مدل قابل شارژ هستند. شما می‌توانید از طریق این باتری ها و از طریق برق دستگاه خود را شارژ کنید. ویژگی‌های این ریش تراش را با هم مرور کنیم:

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل BT7206
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • طول اصلاح: قابل تنظیم از 0.5 تا 10 میلی‌متر
  • مدت شارژ کامل: 60 دقیقه
  • مدت استفاده با شارژ: 60 دقیقه
  • دارای قابلیت خط زن
  • دارای تیغههای خود تیز شونده
  • دارای سر قابل شستشو
  • دارای پمپ مکنده خرده مو

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل QP2520

این ریش تراش دارای تیغه‌هایی با جنس مرغوب و ضد زنگ است. این دستگاه دارای شانه‌های ۱، ۳ و ۵ میلی‌متری است که این ویژگی یکی از خصوصیات ریش تراش خوب است. استفاده از ریش تراش فیلیپس مدل QP2520 آسان است و به گونه‌ای طراحی شده که به همه قسمت‌های صورت دسترسی داشته باشید. این ریش تراش به دلیل قیمتی که دارد جز محصولات ارزان فیلیپس دسته‌بندی می‌شود. ویژگی‌های این ریش تراش را با هم مرور کنیم:

خرید ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل QP2520
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • منبع تغذیه: باتری قابل شارژ (بی‌سیم)
  • دارای 3 عدد شانه (1،3 و 5 میلی متر)
  • دارای قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب
  • مدت زمان شارژ دستگاه: 480 دقیقه
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ: 45 دقیقه
  • دارای تکنولوژی اصلاح برش مستقیم

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

سخن پایانی

برای استفاده از ریش تراش فیلیپس باید در ابتدا به معرفی و آموزش ریش تراش فیلیپس در مدل‌های مختلف می‌پرداختیم. در این مقاله شما را با خصوصیات ریش تراش خوب آشنا کردیم تا انتخاب بهتری انجام دهید. به نکاتی که برای روش تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل گفتیم دقت کنید تا در خرید مشکلی برای شما ایجاد نشود. شما تجربه‌ای در زمینه استفاده از ریش تراش فیلیپس دارید؟ تجربه و سوالات خود را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد استفاده از ریش تراش فیلیپس

ریش تراش فیلیپس ساخت کدام کشور است؟

فیلیپس یک برند هلندی است که فعالیت خود را از سال ۱۸۹۱ توسط یک پر و پسر شروع کرده است. در حال حاضر دفتر اصلی این برند در شهر آمستردام هلند است.

خصوصیات ریش تراش خوب چه چیزهایی است؟

موتور قوی، جنس خوب و ضد زنگ تیغه‌ها، تنوع شانه‌ها، وزن کم و سبک بودن و تیغه‌های تیز جز خصوصیات ریش تراش خوب هستند.

روش تشخیص ریش تراش فیلیپس اصل چیست؟

معمولا دکمه پاور در اکثر ریش تراش‌های فیلیپس دارای یک روکش پلاستیکی برای جلوگیری از نفوذ آب به دستگاه است ولی این پوشش در نمونه تقلبی وجود ندارد. جنس تیغه‌ها در نمونه اصلی از فلزی مقاوم و ضد زنگ است که تا سال‌ها ماندگاری دارد. تیغه‌های نمونه تقلبی کیفیت پایینی دارند و زود خراب می‌شوند. این موارد تنها بخشی از تفاوت نمونه اصل و تقلبی هستند.

مدل‌های ریش تراش فیلیپس کدامند؟

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S7970 سری 7000، ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل BT7206 وماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل QP2520 سه مدل از ریش تراش‌های برند فیلیپس هستند.