زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بادی پرفیوم یا بادی میست چیست؟ + معرفی بادی میست هیدرودرم

تیم تحریریه مو تن رو
384
9 دقیقه
بادی پرفیوم یا بادی میست چیست؟ + معرفی بادی میست هیدرودرم

نام بادی میست هیدرودرم را تا به حال شنیده‌اید؟ اصلا آیا می‌دانید بادی میست چیست و چه کاربردی دارد؟ شاید با شنیدن نام بادی میست فکر کنید که داریم درمورد بادی اسپلش صحبت می‌کنیم! در صورتی که این طور نیست و این دو محصول باهم متفاوت هستد. اگر می‌خواهید در مورد بادی میست که یک محصول مراقبتی پوست بدن است، بیشتر بدانید با ما تا پایان این مقاله از مو تن رو همراه باشید.

بادی میست چیست و چه کاربردی دارد؟

بادی میست یک نوع خوشبو کننده است که تقریبا می‌توان گفت مثل عطر و ادکلن‌هاست و بوی خوشی روی بدن ایجاد می‌کند. بادی‌ میست‌‌ها که به آن‌ها بادی پرفیوم هم گفته می‌شود یک سری محصولات جدید هستند که خیلی افراد آن‌ را با بادی اسپلش اشتباه می‌گیرند. اما باید بگوییم بادی میست و بادی اسپلش دو محصول کاملا متفاوت هستند و نباید آن‌ها را یکی دانست. اما تفاوت این دو محصول چیست؟!

باید در مورد تفاوت این دو خوشبو کننده بدن بگوییم که بادی میست‌ها ماندگاری خیلی بیشتری نسبت به بادی اسپلش‌ها دارند و حتی می‌توان گفت بادی میست در حد یک عطر یا پرفیوم روی بدن دوام داشته و به این اندازه برای شما کارایی خواهد داشت. در بادی میست‌ها مقدار زیادی عطر بکار رفته که نوع الکل موجود در آن از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین املاح استفاده شده در این محصول باعث شده‌اند، بوی بادی میست قوی‌تر و بهتر شده و پخش بوی بسیار خوبی داشته باشد.

در مورد تفاوت بادی‌میست‌ها با عطرها هم باید بگوییم که بادی میست‌ها نسبت به عطرهای موجود در بازار ملایم‌تر، نرم‌تر و سبک‌تر بوده و از لحاظ قیمت هم به میزان قابل توجهی ارزان‌تر هستند.

کاربرد بادی میست
کاربرد بادی میست

پیشنهاد نویسنده: بادی اسپلش و هرآنچه باید در مورد آن بدانید


مزایای استفاده از بادی میست

تا به اینجا متوجه شدید که بادی میست و بادی اسپلش یکی نیستند و این دو محصول باهم تفاوت‌هایی دارند. بادی میست غلیظ تر بوده و ماندگاری بیشتری دارد. علاوه بر این بادی میست ویژگی‌های مثبت دیگری هم دارا می‌باشد که از مزایا و ویژگی‌های اصلی بادی میست می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • آبرسانی پوست بدن
  • نرم کننده پوست بدن
  • طراوت و شادابی بخشیدن به پوست
  • شفاف کننده پوست
  • جلوگیری از تعریق بدن
  • خوشبو کننده

جالب است بدانید که بادی میست هم مانند عطر سه نت بویایی دارد و به مرور که روی پوست می‌ماند می‌توانید رایحه‌های مختلف را احساس کنید. برخی بادی میست‌ها هم خاصیت Shine داشته و بعد از اسپری روی بدن، اکلیل روی پوست جا می‌گذارند و باعث درخشش پوست می‌شوند. تولیدکنندگان بادی میست سعی کرده‌اند همه سلیقه‌ها را پوشش دهند و برای هر مکان و هر سلیقه‌ای رایحه‌ای وجود دارد. مثلا بوهای ملایم برای حضور در محل کار، بوی گرم و شیرین برای مهمانی‌ها و
بوی خنک و تازه برای زمانی که در حال ورزش کردن هستید، کاربرد دارد.

نحوه استفاده از بادی میست

برای استفاده از بادی میست حتما باید پوست بدنتان تمیز باشد. پس بهتر است قبل از استفاده از این محصول به حمام رفته و دوش بگیرید.

برای این که از رایحه خوش بادی میست‌ها لذت ببرید بهتر است در طول روز آن را تجدید کنید تا این عطر بوی خوش خودش را حفظ کند. حتی می‌توانید برای اینکه بوی خوب شما ماندگارتر شود از بادی میست‌ها به عنوان مکمل عطر‌ استفاده کنید. البته حواستان باشد بوی انتخابی بادی میست با بوی عطر هماهنگ باشد.

پس نحوه استفاده از بادی پرفیوم یا همان بادی میست به این شکل است که باید بعد از حمام و خشک کردن بدن استفاده شود. کافیست مقداری از آن را به زیر بغل‌ها و سینه خود بپاشید و کمی نواحی اسپری شده را ماساژ دهید. بادی‌میست مقداری چرب بوده و به همین خاطر مثل لوسیون بدن روی پوست عمل می‌کند.

مصارف دیگر بادی میست

علاوه بر موارد گفته شده در بالا می‌توان از بادی میست‌ها استفاده‌های دیگر هم کرد. مثلا:

  • بادی میست عطر ملایم داشته و غلظت روغن موجود در آن کم است پس می‌توان از آن روی ظریفترین و حساس ترین پارچه‌ها هم استفاده کرد.
  • می‌توانید در زمان عوض کردن ملحفه‌ها و روبالشی‌های تخت خوابتان کمی بادی میست به آن‌ها بزنید تا هر شب رایحه شادی بخشی را احساس کنید.
  • قبل از پوشیدن یا تا کردن لباس‌ها می‌توانید مقداری از بادی میست ملایم را به آن‌ها بزنید.
  • از بادی میست حتی می‌توان در خودرو استفاده کرد تا بوهای نامطبوع رفته و رایحه‌ای منحصر به فرد در ماشینتان ایجاد شود.

معرفی بادی میست هیدرودرم

تا به اینجا با بادی پرفیوم‌ها آشنا شدید و دانستید از آن‌ها چه استفاده‌هایی می‌توان کرد. حالا می‌خواهیم شما را با یک برند تولید کننده بادی میست آشنا کنیم که محصولات فوق العاده باکیفیتی تولید می‌کند. اگر قصد خرید بادی میست را دارید باید با برندهای تولید کننده این محصول آشنا باشید.

هیدرودرم نام یک برند ایرانی است که در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و در زمینه تولید محصولات مراقبتی پوست، لب، ناخن و محصولات ضد آفتاب فعالیت دارد. برند هیدرودرم با تولید محصولات مرغوب و باکیفیت، یک رقیب قدرتمند برای محصولات مشابه خارجی به حساب می‌آید و از نظر شکل ظاهری، بسته بندی و تنوع محصولات می‌تواند شما را از خرید محصولات خارجی بی نیاز کند. در ادامه چند مورد از بهترین بادی میست های هیدرودرم را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

بادی میست Moon Desire هیدرودرم

بادی میست هیدرودرم مدل Moon Desire یک محصولی جدید از این برند ایرانی است که توانسته طرفداران زیادی برای خود پیدا کند. این محصول رایحه شیرین و تندی دارد که برای استفاده در فصول سرد سال مناسب می‌باشد. این بادی میست دارای رایحه مرکباتی بوده و بعد از اسپری بر روی پوست بدن طراوت و شادابی خاصی به پوستتان خواهد بخشید. نت اولیه این محصول با تمشک و سیب آغاز شده و بعد از گذشت مدتی نت پایانی با رایحه چوب کشمیر و مشک نمایان می‌شود. نکته بعدی این است که بادی میست Moon Desire مخصوص بانوان می‌باشد و علاوه بر بوی بسیار جذاب و دوست داشتنی، ماندگاری بالایی هم دارد.

بادی میست هیدرودرم
بادی میست هیدرودرم Moon Desire

بادی میست هیدرودرم مدل One Thousand and One Nights

محصول دیگری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم بادی میست هیدرودرم مدل One Thousand and One Nights می‌باشد. این بادی میست رایحه شیرین و گرمی دارد که ترکیبی از رایحه‌های میوه‌ای و چوبی است. پس از اسپری این محصول بر روی بدن طراوت و شادابی را به پوستتان هدیه خواهید داد. بوی این محصول با لیمو و ماندارینشروع شده و با رایحه پاچولی، عنبر و مشک به پایان می‌رسد. ویژگی مثبت این محصول این است که ماندگاری فوق العاده طولانی دارد.

بادی پرفیوم هیدرودرم
بادی پرفیوم هیدرودرم One Thousand and One Nights

بادی‌میست هیدرودرم مدل Dark Seduction

بادی میست Dark Seduction هیدرودرم یکی دیگر از محصولات جدید و پرطرفدار از برند هیدرودرم است که مخصوص خانم‌های جوان بوده و بویی اغوا کننده دارد. رایحه این محصول، شرقی و گرم بوده و ماندگاری بالایی دارد. اسانس به کار رفته در این بادی میست بسیار جذاب و دوست داشتنی می‌باشد و برای مهمانی‌ها و مجالس شبانه گزینه مناسبی خواهد بود. بادی میست Dark Seduction با بوی عود و چوب کشمیر آغاز شده و با رایحه مشک و کهربا پایان می‌یابد. استفاده از این محصول باعث افزایش طراوت و شادابی پوست شما خواهد شد.

بادی میست هیدرودرم
بادی میست هیدرودرم Dark Seduction

بادی میست Barbie Doll

این مدل از بادی میست‌های برند هیدرودرم دارای رایحه خنک و شیرین بوده و برای استفاده در فصول معتدل گزینه بسیار مناسبی استاست. بادی میست Barbie Doll هیدرودرم ساختاری میوه‌ای دارد و طراوت و شادابی را به پوست شما هدیه می‌دهد. بوی این محصول با رایحه پرتقال و ترنج آغاز شده و رفته رفته با گذشت زمان جای خود را به رایحه چوب صندل سفید و مشک خواهد داد. این محصول بهترین گزینه برای روزهای شاد جوانی می‌باشد.

بهترین بادی میست
بادی میست Barbie Doll

بادی میست اکلیلی هیدرودرم مدل Coco Beach

شاید برایتان جالب باشد اگر بگوییم این مدل از بادی میست‌های هیدرودرم در ترکیبات خود مقدار زیادی اکلیل دارد و بعد از اسپری روی پوست بدن، درخشش و شاین جذابی به پوستتان خواهد بخشید. بادی میست اکلیلی هیدرودرم مدل Coco Beach طی مدت بسیار کوتاهی بعد از تولید و ورود به بازار توانست نظر بسیاری از خانم‌ها را به خود جذب کند. این محصول رایحه ملایم و شیرین دارد و در همه فصول سال قابل استفاده است. بادی میست اکلیلی Coco Beach پس از اسپری روی بدن رایحه پرتقال و ترنج دارد و بعد از گذشت مدتی، رایحه وانیل، مشک و نعناع هندی را احساس خواهید کرد.

بادی میست اکلیلی هیدرودرم
بادی میست اکلیلی هیدرودرم Coco Beach

بادی‌میست مدل Mystery Girl

بادی میست هیدرودرم مدل Mystery Girl رایحه ملایمی دارد که از آن می‌توان در تمامی روزهای سال استفاده کرد. بعد از اسپری این بادی میست روی بدن ابتدا رایحه گل یلانگ را استشمام خواهید کرد و بعد رایحه دانه تونکا و چوب صندل سفید خودنمایی می‌کند. این محصول ماندگاری بالایی روی بدن دارد و شادابی و شفافیت را برای پوستتان به ارمغان می‌آورد.

بادی میست هیدرودرم مدل Mystery Girl
بادی میست هیدرودرم مدل Mystery Girl

جمع بندی

بادی‌ میست یک نوع اسپری است که برای خوشبو کردن بدن استفاده می‌شود. بادی میست جزو محصولات ضد تعریق شناخته شده و می‌توان گفت شبیه عطر عمل می‌کند. این محصول علاوه بر خوشبو کردن پوست، درخشش و شفافیت را به پوستتان هدیه داده و آن را آبرسانی نیز می‌کند. بادی میست چون به آب رسانی بهتر پوست کمک می‌کند، پس حتما باید به طور مستقیم روی پوست اعمال شود. پس لازم است آن را روی پوست تمیز و بلافاصله بعد از استحمام روی پوست اسپری کنید. همچنین می توانید  از بادی اسپلش مای برای خوشبو شدن بدن در هوای گرم تابستان استفاده کرد.