زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

عوامل ایجاد ترک­های پوستی و راه­های جلوگیری و درمان آن

1
wordcamp
9,398
5 دقیقه
عوامل ایجاد ترک­های پوستی و راه­های جلوگیری و درمان آن

یکی از مشکلات پوستی که بسیاری از افراد از آن رنج می­برند و به دنبال چاره­ای برای آن می­باشند، وجود ترک­های پوستی در ناحیه دست و پا می­باشد. همچنین ترک خوردن پاشنه پاها نشانه این است که به اندازه کافی به آنها توجه نمی‌شود. این ترک‌ها خطوط بریده منظمی هستند که معمولاً روی لایه سطحی پوست ایجاد می‌شوند، اما گاهی اوقات عمیق‌تر شده و به لایه میانی پوست نیز سرایت می‌کنند و فرد دچار درد در ناحیه‌های ترک‌خورده می‌شود. با افزایش فشار روی پا، پوست پا کم‌کم پهن‌تر می‌شود. اگر پوست کناره‌های پا خشک باشد، ترک می‌خورد. شایع‌ترین علت ترک پاشنه پا، خشکی پوست است. کسانی که به‌طور عمومی خشکی پوست دارند، مستعد این هستند که دچار ترک کف پا، به‌خصوص ترک پاشنه پا  هم شوند، اما در بعضی افراد شانس بروز این مشکل نسبت به بقیه بیشتر است. به گفته متخصصان، ترک پاشنه پا در خانم‌ها بیشتر از آقایان دیده می‌شود که یکی از دلایل اصلی آن تفاوت‌های هورمونی بین زن‌ها و مردهاست. اگر شما هم جزو کسانی هستید که از ترک پا رنج می‌برید و تا حالا هرچه کرده‌اید، نتوانسته‌اید از شرش خلاص شوید، حتما این مطلب را بخوانید.

چرا کف پا ترک می­خورد؟

عواملی مانند اضافه‌وزن، شرایط شغلی و… باعث به‌وجود آمدن ترک‌های کف پا می‌شوند. افرادی که مشکل اضافه‌وزن دارند و یا در دسته افراد چاق قرار می‌گیرند به‌دلیل فشاری که روی پوست کف پا تحمیل می‌شود پاشنه پای‌شان مستعد به‌وجود آمدن ترک‌های عمیق می‌شود. به‌علاوه شغل‌هایی وجود دارند که به طریقی پوست کف پا در معرض خیسی و رطوبت (پا به‌طور مکرر در معرض خیس شدن و خشک شدن قرار می‌گیرد) یا مواد شوینده قرار می‌گیرد مانند مربیان شنا یا افرادی که در کارخانه‌های قالیشویی کار می‌کنند بیشتر مستعد خشکی پاشنه یا کف پا هستند . همچنین عوامل دیگری نیز باعث ترک دست و پا می­شود که به طور خلاصه عبارتند از:

  • سر پا ایستادن به مدت طولانی در محل کار یا خانه
  • کفپوش‌های زبر و خشن
  • استفاده از کفش‌های پشت باز و صندل
  • استفاده مکرر از آب، خصوصاً آب روان که موجب از بین رفتن روغن طبیعی پوست شده و پوست خشک و زبر می‌شود.
  • قرار گرفتن به مدت طولانی در محیطهای مرطوب مثل حمام
  • تغییر حالت پا به هنگام راه رفتن
  • کمبود ویتامین‌ها،املاح و روی
  • عدم رعایت بهداشت

کرم های ترک دست و پا جی اولین و بهترین کرم ترک دست و پا با خاصیت درمانی

برند آرایشی بهداشتی جی با سابقه بیش از نیم قرن پرچم­دار محصولات مراقبت از دست و پا بوده که همواره به کیفیت و استفاده از بهترین مواد اولیه زبانزد عام و خاص بوده است. کرم­های ترک دست و پای جی به دلیل استفاده از فرمولاسیونی منحصر به فرد و دانش بنیان بهترین گزینه برای رفع و درمان ترک پا و دست می­باشد. کرم­های ترک دست و پا جی در قالب سه محصول متفاوت بوده که می­توان بر اساس نوع پوست و میزان ترک خوردگی از آنها استفاده نمود. موم زنبور عسل، روغن بادام و عصاره­های طبیعی همچون میموزا و کالاندولا از جمله مواد تشکیل دهنده این محصولات بوده که به پوست نرمی و لطافت میبخشد.

کرم ترک دست و پا جی

معروف­ترین و قدیمی­ترین محصول از کرم جی به کرم ترک دست و پا مربوط می­شود که از بچگی این محصول را دست بزرگتر­های خود دیده­ایم. این محصول با جذب فوق­ العاده نرمی و لطافت را هرچه سریع­تر به پوست باز­ می­گرداند. همچنین لانولین، موم زنبور عسل و همچنین روغن بادام از جمله مواد طبیعی موجود در این محصول می­باشد که پوست را بازسازی و احیا می­نماید. استفاده مستمر و منظم از این کرم پوست دست و پا را نرم و شاداب کرده و از ترک خوردگی های آن جلوگیری می نماید.

کرم ترک پا و دست جیکرم ترک­های عمیق پوستی جی

یکی دیگر از محصولات مراقبت از پوست که برای رفع ترک های پوستی پیشنهاد می­شود، کرم بی نظیر ترک­های عمیق پوستی جی می باشد که به دلیل استفاده از عصاره شگفت انگیز میموزا علاوه بر رفع ترک های پوستی دست و پا، به رفع تیرگی­های پوستی در ناحیه آرنج، زانو و پا نیز کمک می­کند. با استفاده مستمر از این محصول با کیفیت نیز پوستی با نشاط و با طراوت خواهید داشت.

کرم عمیق پوستی جیکرم محافظ پای عسل جی

در ادامه محصولات مراقبت از ترک دست و پا به کرم دانش بنیان و تخصصی عسل جی می­رسیم که به دلیل استفاده از مواد اولیه تهیه شده از بهترین شرکت­های اروپایی دارای تأثیر گذاری بی نظیر و استثنایی می­باشد. البته به افراد توصیه می­شود که اگر ترک­های دست و پا به کمک دو محصول قبل بر طرف می­شود از این محصول استفاده نکنند، زیرا این محصول برای ترک­های عمیق تر و شدید­تر پوستی توصیه می­شود. در این محصول از عسل طبیعی تصفیه شده، روغن کالاندولا، عصاره میموزا و سایر روغن­های مفید پوست استفاده شده است. همچنین متخصصین و پزشکان این محصول را برای افراد دیابتی که از ترک­های بسیار شدید پوستی رنج می­برند توصیه می­کنند.

کرم عسل جی