زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

پلکس تراپی با جانتیوکس Junctiox راه حل نهایی ترمیم مو

1
تیم تحریریه مو تن رو
18,699
7 دقیقه
پلکس تراپی با جانتیوکس Junctiox راه حل نهایی ترمیم مو

ابزار و لوازم آرایشی موها روز به روز در حال گسترش‌ می باشند. گرایش مردم نیز، به ایجاد تنوع روز به روز بیشتر می­شود و در نهایت آسیب­ های بیشتری به پوست و موی افراد وارد می ­شود. قبلا فقط خانم­ها آن هم در سنین بالای 20 سال به رنگ و مش و نهایتا به فر کردن موها گرایش پیدا می­ کردند؛ اما امروزه شاهد آن هستیم که دختران جوان­ تر و آقایان نیز به انواع روش­های آرایش مو اعم از رنگ، انواع هایلایت، انواع بافت­های طولانی مدت، اکستنشن­های چسبی و دوختی، کراتینه، فر و… گرایش پیدا کرده‌اند. جدا از اینکه مصرف لوازم آرایشی، به شدت افزایش یافته است و باعث پیامدهایی هم شده که متخصصین آرایش، همواره به دنبال پیدا کردن راهی برای حفظ سلامت پوست و مو هستند تا هم از فروش روز افزون مواد و ابزار­های آرایشی کاسته نشود و هم سلامت جامعه حفظ شود.


پیشنهاد نویسنده

رشد سریع مو

بهنربن راه برای رشد مو


به همین منظور، از انواع و اقسام ماسک های مو­ و سرم­ های مو گرفته تا انواع پلکس‌ها برای رفع این نیاز همگانی استفاده می‌شود، که عموما یا آسیب می رسانند و یا تاثیرشان موقتی‌ است. روشی موسوم به پلکس‌گرافی در آرایشگاه ­ها باب شده که در این روش، ظاهرا آسیب­ های داخلی مو برطرف می­ شود. اما این روش نیز موجب آسیب هم می شود. چراکه متاسفانه در پلکس گرافی، از پلکس هایی بر پایه شیمیایی استفاده می­ شود که خود آن هم ضرر رسان است. پس پلکس هم راه حل نهایی برای جلوگیری از آسیب مو نیست.هدف از این مقاله، پیدا کردن راه حلی برای موهای آسیب دیده و رنگ شده با استفاده از پلکس جانیتیوکس (Junctiox) می باشد.

پک 3 عددی محافظت مو
خرید پک 3 عددی جانیتیوکس

اما قبل از هر چیز پلکس چیست

پلکس ها مواد تقویتی و بسیار قوی ترمیم مو بوده، مانند اولاپلکس که برای ترمیم سریع موها مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو پلکس‌ها بیشتر در آرایشگاه‌ها برای ترمیم سریع و با دوام مو استفاده می‌شود، که در هنگام رنگ یا کراتینه کردن مو  هم کاربرد دارد. پلکس‌ها در ایران به تازگی وارد شده اند و برای ترمیم کردن موها در آرایشگاه‌های حرفه‌ای بسیار پرکاربرد هستند. پلکس‌های مرغوب در برابر آسیب های حرارتی، کراتینه و براشینگ های سنگین نیز بسیار موثر هستند و از این رو می توانند به قلب سلامتی مو در یک آرایشگاه تبدیل شوند. برای کسانی که موهای خود را به صورت دائم رنگ می کنند نیز، پلکس‌ها راه نجات دائمی محسوب می شوند.

اما از میان همه تلاش­هایی که برای تولید مواد مراقب مو برتر در جهان صورت گرفته است؛ یک شرکت سوئیسی به نام Reel که زیر مجموعه تولید محصولات مو HAS است؛ پس از تخقیقات بسیار زیاد، پلکسی را با نام جانتیوکس (Junctiox) تولید کرده است که بسیار مورد توجه متخصصین قرار گرفته و کاملا مورد تائید اتحادیه اروپا است. این نکته از آن جایی حائز اهمیت است که اتحادیه اروپا بیشترین سخت­گیری را در مصرف انواع خوراک، مواد خام اولیه،  ابزار و وسایل و البته لوازم آرایشی-بهداشتی را دارد. بارزترین مثال آن جلوگیری از پخش و مصرف مواد کراتینه به منظور کاهش انواع بیماری­های تنفسی و سرطان پوست در سطح اروپا است. زیرا همانطور که می­دانید مواد کراتینه برزیلی حاوی مقادیر بالایی فرمالدئید و مشتقات آن است که به شدت سرطان­ زا بوده و باعث عوارض شدید پوستی، تنفسی و ریزش مو می­ شود. دیگر تولید کارخانه عظیم HSA رنگ مو و محصولات مراقبتی سیلکی است که یکی از حرفه‌ای ترین محصولات رنگ و مراقبت جهان محسوب می شود.

پلکس جانتیوکس چه تفاوت عمدهای با دیگر محصولات مشابه دارد

نکته قابل توجه در مورد جانتیوکس (Junctiox)، تفاوت بارز آن با دیگر محصولات مراقبت از مو است. این محصول با تکنولوژی پیشرفته ای که دارد علاوه بر مراقبت از مو، به خصوص مراقبت از موهای فر، در مقابل آسیب­ های احتمالی ناشی از رنگ مو، آسیب­های پیشین را نیز رفع می­کند و می­ تواند موهای آسیب دیده را به طور کلی درمان کند. همچنین می ­تواند جلوی پوسیده شدن موها را بگیرد و حالت ارتجاعی مو را حفظ کند.


پیشنهاد نویسنده

جلوگیری از ریزش موی سر

 5 راه خانگی برای جلوگیری از ریزش مو


اما این همه ماجرا نیست پلکس‌ها به خاطر فرمول های سری و پیچیده‌شان به سختی مجوز های بهداشتی را می‌گیرند. تعداد انگشت شماری از پلکس ها، مجوز سازمان غذا و داروی ایران را دارند و البته  جانتیوکس یکی از این برند هاست که توانسته مجوز‌های این سازمان را به دست آورد و شما با خیال راحت می توانید این محصول را استفاده کنید.

 اما حتما برایتان این سوال پیش آمده است که چگونه این اتفاق می­افتد و این تکنولوژی جدید درمان مو دقیقا چیست؟

جانتیوکس (Junctiox) علاوه بر حفظ ساختار ظاهری مو توانایی نفوذ به لایه­ های داخلی را نیز دارد و می­تواند مشکلات مو را به طور ریشه ای حل کند. تکنولوژی که جانتیوکس (Junctiox)  از آن بهره برده است تکنولوژی Pronature است که با استفاده از قدرت نفوذ بسیار بالای میکرومولکول­ها، مواد مغذی و ترمیم کننده که کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی تولید می­شوند را به عمق لایه ­های مو برده و ساختار­های داخلی مو را  که در اثر مواد شیمیایی، عملیات مکانیکی یا در اثر حرارت بالا دچار قطع اتصالات شده‌اند، ترمیم کرده و تغذیه می­کند. این میکرو مولکول­ ها که پوسته بسیار صیقلی و صافی دارند، به داخل لایه کورتکس مو نفوذ کرده و به تدریج منبسط می‌شوند. میکرو مولکول ­های مذکور به تدریج مواد ترمیمی و مغذی را آزاد می­کنند که کندی این روند، تاثیر بسزایی در نتیجه بخشی روند درمان دارد و لایه ­های داخلی مو به آرامی و ذره ذره ترمیم می­ شوند.

لوسیون مراقبت از مو بعد از کار با مواد شیمیایی جانیتیوکس

خرید لوسیون مو جانیتیوکس

اما این همه ماجرا نیست، جانتیوکس (Junctiox) از سه بخش مختلف تشکیل شده است که هر سه در روند پلکس تراپی موثر بوده و حذف هر کدام از آن­ها نتیجه را با اختلال رو به رو خواهد کرد.

Creator (ساختار ساز)

ساختار ساز مو اصلی ترین بخش محصول جانتیوکس (Junctiox)  است که بیش از 80 درصد حجم آن را مواد مغذی تشکیل داده. ساختار سا،ز به عمق مو نفوذ می­کند و با اتصال به غشای مو از ساختار درونی آن محافظت می­کند. موها را تقویت می­کند و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می ­دهد.

جانتیوکس (Junctiox)

Unifier (سپر محافظ)

سپر محافظ جانتیوکس (Junctiox) با وجود اینکه نقش ثانویه‌اش در روند درمان، دو کار بسیار مهم انجام می­دهد که استفاده از آن را بعد از استفاده از ساختار ساز ضروری می­کند. یکی آنکه روی ساختار­های اتصالی مو کار می­کند و از شکستن آن­ها جلوگیری می­کند، دیگر آنکه کوتیکول ­های مو را می­بندد و اجازه نمی­دهد تقویت کننده ساختار ساز از منافذ مو خارج شود، این کار باعث صیقلی و براق شدن موها نیز می­ شود زیرا موها به دلیل همین خلل و فرج موجود در کوتیکول­ها است که وز و کدر می­شوند. در ضمن این کرم موها را آبرسانی نیز می­کند و ویتامین ­های ضروری مو را تامین می­کند.

جانتیوکس (Junctiox)

Finalizer (تکمیل کننده)

پس از درمان سالنی با استفاده از ساختار ساز و سپر محافظ جانتیوکس (Junctiox) حتما باید در منزل هفته ای دوبار از محصول تکمیل کننده استفاده شود. تکمیل کننده جانتیوکس باعث پایداری بازسازی و آب­رسانی به موها­ می­شود.

جانتیوکس (Junctiox)

پلکس جانیتیوکس (Junctiox) در واقع یک ویژگی بسیار خوب دارد که می­توان آن را به تنهایی و یا در ترکیب با انواع مواد آرایشی مو استفاده کرد. شما می­ توانید جانتیوکس (Junctiox) را در ترکیب با رنگ (در صورتی که رنگ به صورت 1به1 یا 1به1/5 با اکسیدان ترکیب شود) استفاده کنید. همچنین در ترکیب رنگساژ، دکلره، حین عملیات کراتینه و فر کردن موها نیز می ­شود از این محصول استفاده کرد. شما می ­توانید دستورالعمل­ های مربوط به ترکیب پک 3 عددی جانیتیوکس با مواد آرایشی را در سایت فروش محصولات مو تن رو مشاهده کنید.

امیدوارم از این مقاله استفاده کرده باشید و توانسته باشید با استفاده از پک سه عددی جانیتیوکس، بر مشکلات مو غالب شوید. لطفا نظرات خود را در دیدگاه برای ما ارسال نمایید.