زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

کلاژن سازی در پوست با محصولات لابورن

wordcamp
4,232
4 دقیقه
کلاژن سازی در پوست با محصولات لابورن

در پوست ما، دو نوع پروتئین به نام کلاژن و الاستین وجود دارد که خاصیت نرمی و ارتجاعی را در پوست ایجاد می کنند و البته تولید این پروتئین ها به صورت طبیعی نیز می باشد. با بالا رفتن سن، مقدار تولید کلاژن در پوست کاهش یافته که باید باکرم ها و یا روش های گوناگون مانند درمارولر یا اکسیژن درمانی و .. به تقویت کلاژن در پوست بپردازیم. البته افرادی که از سبزیجات و میوه جات به صورت مکرر استفاده می کنند، پوستی شاداب تر و جوان تر خواهند داشت. برای خرید محصولات کلاژن سازی در پوست می توانید به فروشگاه اینترنتی موتن رو مراجعه نمایید.

نقش کلاژن در پوست چیست؟

کلاژن ساختاری پروتئینی است که در پوست، مفاصل استخوان و ماهیچه‌ها یافت می‌شود. نقش کلاژن، حمایت از بافت همبندی است یعنی ساختار پوست، مفاصل و ماهیچه‌ها را محکم می‌کند. با افزایش سن، درصدی از کلاژن از دست می‌رود. میزان کلاژن موجود در بدن در 50 سالگی نصف میزان آن در 20 سالگی است.  وقتی کلاژن کم می‌شود خاصیت کشسانی پوست کاهش می‌یابد و پوست به تدریج شل و چروک‌ها نمایان می‌شود، به دلیل نقشی که این ترکیب پروتئینی در زیبایی و جوانی دارد، محققان تلاش می‎کنند به شیوه‌های مختلف جلوی کاهش کلاژن و بروز چین و چروک‌ها را بگیرند که از آن جمله می‌توان به ساخت کلاژن تزریقی یا کرم‌های حاوی کلاژن اشاره کرد.

 سرب و فلز مضر در کرم پودر های آرایشی

خوب است بدانید مواد آرایشی که دارای ماندگاری طولانی تری روی پوست هستند حاوی درصد بالایی سرب هستند زیرا این فلز تاثیر زیادی در باقی ماندن پارافین و رنگ روی پوست دارد. هر چه قدر سرب در این محصولات آرایشی بیشتر باشد ماندگاری این محصولات روی پوست هم طولانی تر خواهد بود. وجود سرب و فلزات بسیار برای سلامت پوست و زیبایی مضر بوده و در صورت استفاده مستمر از این محصولات حاوی سرب به پوست خود آسیب وارد می­نمایید.

چه کرم پودری استفاده کنیم؟

بسیاری از برندهای مطرح دنیا کرم پودر را برای بهبود ظاهر پوست و ایجاد حالتی طبیعی معرفی می کنند. بنابراین برای داشتن این ظاهر طبیعی و زیبا برای انتخاب درست کرم پودر اول از همه باید نوع پوست خود را بشناسید؛ یعنی اگر می خواهید کرم پودر روی پوستتان خوب بخوابد باید کرم پودری را انتخاب کنید که مخصوص نوع پوست شماست. کرم پودر مناسب باید دارای ویژگی­های اساسی داشته باشد. پوشش دهی مناسب، آسیب نرساندن به پوست، تقویت پوست و همچنین ماندگاری از جمله ویژگی­های یک کرم پودر روزانه می­باشد. در این مقاله می­خواهیم یک کرم پودر متفاوت با کیفیت بی نظیر را معرفی نماییم تا بتوانید با خیال راحت در طول روز استفاده نمایید.

چرا کرم پودر های مرطوب کننده و حاوی کلاژن لابورن؟

برند آرایشی بهداشتی لابورن محصولی ویژه و بی­نظیر تولید و به بازار عرضه داشته است که با استقبال کم سابقه مواجه شده است. کرم­ پودر­های حاوی کلاژن با خاصیت مرطوب کنندگی! در واقع با استفاده از این محصول با یک تیر 3 نشان می­زنید. این محصول دارای 3 ویژگی اصلی می­باشد:

  • می­تواند جایگزین کرم پودر شود
  • دارای خاصیت مرطوب کنندگی می­باشد
  • حاوی کلاژن می­باشد

رنگدانه موجود در کرم­های رنگی حاوی کلاژن لابورن از نوع گیاهی بوده که این موضوع باعث سبکی و عدم آسیب به پوست می­شود. همچنین کلاژن موجود در این محصول از نوع گیاهی می­باشد که باعث جوانی و استحکام هرچه بیشتر پوست صورت می­گردد. کرم پودر­های لابورن در دو نوع برای پوست های چرب و خشک بوده و همه گروه­های پوستی می­توانند بر اساس  نوع پوست خود از آن استفاده کنند.

کرم لابورن آبرسان

لابورن و کنترل کننده چربی پوست 

چربی محصولات آرایشی بهداشتی برای پوست­های چرب، آسیب زننده می­باشد و در صورت استفاده نا مناسب می­تواند به جوش و آکنه منجر شود. کرم­های مرطوب کننده رنگی لابورن برای پوست­های چرب دارای خاصیت کنترل کنندگی چربی پوست داشته و باعث می­شود پوست­های چرب و مستعد آکنه و جوش دچار مشکل نشوند.