زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

برند استوری محصولات لکسیون پاریس(L’action)

wordcamp
1,460
6 دقیقه
برند استوری محصولات لکسیون پاریس(L’action)

 

لکسیون یکی دیگر از برندهای فرانسوی بوده،که در سال 1995 شروع به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی نموده است. محصولات آرایشی و بهداشتی لکسیون پاریس در بیش از 50 کشور در جهان فروخته می شود که هنوز هم در حال رشد و توسعه دادن به محصولات خود می باشد. برند لکسیون توسط مشتریان پشتیبانی می شود و با حمایت گرفتن از مشتریان و نظرات آن ها، سعی در بهبود مواد به کار رفته در محصولات خود دارد و تمامی تلاش خود را برای با کیفیت کردن و موثرتر نمودن محصولات به کار برده است. از اهداف بلند محصولات آرایشی و بهداشتی لکسیون پاریس، خدمات رسانی عالی به تمامی مشتریانی است که چه به صورت آنلاین، خرید اینترنتی لکسیون را انجام می دهند و چه به صورت فیزیکی به خرید محصولات ارایشی و بهداشتی لکسیون می پردازند.

هدف اصلی این مقاله معرفی محصولات لکسیون در حوزه آرایشی و بهداشتی بوده، تا علاقه مندان به این برند راحتتر بتوانند از این محصولات استفاده نمایند. لازم به ذکر است،تمامی این محصولات، به صورت اورجینال در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود بوده است که برای مشاهده تخفیفات محصولات لکسیون، می توانید بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

 

پیدایش لوازم آرایشی لکسیون پاریس

داستان پیدایش لکسیون پاریس، از کمپانی Mediatic Labs فرانسه در سال 1995 میلادی بوده است. هدف اصلی لکسیون، تولید محصولات با کیفیت و خاصی بوده که بیشتر جنبه سلامتی را داشته اند و برای تمامی اقشار جامعه با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها نیز مهیا شده اند. محصولات آرایشی و زیبایی لکسیون، به خاطر ارگانیک بودن، باعث شدند که بسیاری از خانم ها از محصولات این برند، استفاده نمایند و نظرات مثبتی راجع به محصولات لکسیون، خصوصا ماسک های آن ارائه دهند. به صورت کلی، برند لکسیون پاریس، محصولات خود را در پنج بخش مانند مراقبت از مو، مراقبت از پوست، محصولات دور چشم، مراقبت از ناخن و زیبایی لب ها ارائه داده است.محصولات لاکشن پاریس(L’action Paris)، به خاطر تنوع و ارگانیک بودن، جزء پر مصرف ترین برندهای لوازم آرایشی در نظر گرفته شده است و در بیش از 50 کشور در دنیا از جمله ایران نیز فعالیت می کند. یکی از نکات مهم لکسیون، خاصیت درمانی محصولات آن می باشد که خیلی از متخصصان پوست و مو، برای درمان بیماری های پوستی، برند لکسیون را بعنوان درمان به بیماران تجویز می کنند.

مواد ارگانیک موجود در محصولات آرایشی و بهداشتی لکسیون

در بالا ذکر شد که تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی  لکسیون پاریس، از مواد ارگانیک تشکیل شده اند که در ادامه مهمترین مواد به کار رفته درآن ها رابا هم بررسی می کنیم.

محصولات دور چشم لکسیون

مخاطب اصلی محصولات دور چشم، افرادی هستند که برای درمان و ترمیم مشکلات دور چشم خود از این محصولات مانند، ژل تقویت کننده و افزایش دهنده رشد مژه، کرم کاهش دهنده پف زیر چشم، استیک پوشانندگی زیر چشم، ژل لیفتینگ یا ژل شاداب کننده دور چشم، ژل حالت دهنده ابرو و یا ریمل نیمه دائم مژه و ابرو نیز استفاده می کنند. از مهمترین مواد ارگانیک به کاررفته در این محصولات می توان به گندم، جلبک دریایی، انجیر، بابونه، روغن کاندیا و نخود فرنگی نیز اشاره کرد.

 

ریمل لکسیون پوشاننده نیمه دائم مژه و ابرو قهوه ای تیره

 

محصولات زیبایی لب های لکسیون

در دسته محصولات زیبایی لب لکسیون، عموما افرادی که از نظر خشکی لب و فرم دهی به لب، آبرسانی و.. دچار مشکل شده اند، حاضرند از این محصولات استفاده نمایند،که عمده ترین محصولات لب لکسیون، شامل: استیک آنتی ایجینگ، بالم لب حاوی رتینول لکسیون، اسکراب نرم کننده و برطرف کننده پوسته های لب و ژل حجم دهنده لکسیون نیز می باشد. مواد ارگانیک به کار رفته در این محصولات می توان به: کره آرگان، بادام، روغن جوجوبا و زردآلو نیز اشاره کرد.

 

محصولا ت مراقبت از ناخن لکسیون

در محصولات مراقبت از ناخن لکسیون، که پزشکان متخصص هم از این محصولات برای درمان مشکلات ناخن به بیماران خود تجویز می کنند نیز می توان به قلم ترمیم کننده کوتیکول لکسیون، و محلول سفت کننده و ترمیم کننده اطراف ناخن لکسیون نیز اشاره کرد، که مواد اصلی به کار رفته در آن ها از روغن زردآلو وآووکادو نیز می باشد.

قلم لکسیون ترمیم کننده کوتیکول ناخن
خرید قلم لکسیون ترمیم کننده

محصولات مراقبت از مو لکسیون

از محصولات مهم در مراقبت از موی لکسیون که عاری از هرگونه مواد شیمیایی است و به رشد موها هم کمک فراوانی می کند و حتی برای رنگ کردن موها بخصوص اگر مو، سفید شده باشد، مناسب است، می توان به ریمل نیمه دائم پوشاننده مو لکسیون نیز اشاره کرد. استفاده از ریمل مو، به سریعتر رنگ گرفتن موها و هایلایتر کردن آن ها کمک فراوانی میکند. مدت باقی ماندن این ریمل ها بسیار بالا بوده و با شستشو به آسانی پاک نمی شود.

 

محصولات مراقبت از پوست لکسیون

از مهمترین دسته های محصولات آرایشی و بهداشتی برند لکسیون می توان به محصولات مراقبت از پوست لکسیون اشاره کرد.که در بین تمامی محصولات تولید شده در زمینه پوست، ماسک های لکسیون مانند ماسک روشن کننده و درخشان کننده لکسیون، ماسک لایه بردار و پاک کننده پوست لکسیون، ماسک آبرسان، ماسک پاکسازی آلودگی های سطح پوست لکسیون، ماسک لیفتینگ و کاهش چین و چروک سطحی پوست لکسیون و.. نیز اشاره کرد. بجز ماسک های لکسیون، ژل روشن کننده لکه های پوست لکسیون، لوسیون درخت چای لکسیون، کرم کاهش دهنده منافذ باز پوست لکسیون و محلول کاهش دهنده رشد موهای زائد لکسیون نیز اشاره کرد. مواد ارگانیک به کار رفته در تمامی محصولات می توان به آلوورا،روغن زیتون، دارچین، برگ درخت چای، بلوبری، جلبک آبی، شکوفه پرتقال، روغن دانه گوجه، روغن نخل، شی باتر، خاک رس، پودر پوست گردو، آناناس، انگور، پشن فروت، روغن برگ لیمو و کره کاکائو و.. نیز اشاره کرد.


امیدوارم این مقاله توانسته باشد، برای افرادی که تمایل دارند در رابطه با برندها، خصوصا برند لکسیون اطلاعاتی را جمع آوری نمایند، مفید واقع شده باشد. لطفا نظرات و سوالات خود را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان مجله آرایشی مو تن رو به آن ها پاسخ دهند.