زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

مهم ترین تکنیک‌های رنگ مو لولایت

2
wordcamp
4,692
4 دقیقه
مهم ترین تکنیک‌های رنگ مو لولایت

با توجه به اهمیت و علاقه بسیاری از افراد به آموزش های رنگ مو، در این بخش از مجله اینترنتی مو تن رو به معرفی چند مدل از تکنیک های رنگ مو لو لایت (Low light) می پردازیم. در مقالات قبل به معرفی انواع لایت های رنگ مو پرداختیم و در این مطلب به بررسی تکنیک های رنگ مو لولایت خواهیم پرداخت. روش لولایت معمولا با افزایش سن و پیدایی رنگ موهای سفید ایجاد می شود که با تیره کردن بخش هایی که سفید شده پوشیده می شود. البته چون موی بانوان ایرانی بیشتر به رنگ تیره است این ترکیب رنگ بیشتر برای پوشاندن موی سفید کاربرد دارد و زمانی است که بخواهیم از درصد سفیدی موها کم کنیم.


پیشنهادنویسنده: مردانساژ،تکنیکی برای رفع سفیدی مو


رنگ مو لولایت

رنگ مو لو لایت چیست؟

در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و یا حتی توسط خودتان برای انجام این کار بهتر است از کلاه مخصوص مش استفاده کنیم و تکه های موی روی کلاه را با رنگ تیره شماره یک یا دو و اکسیدان کرم شماره یک (10 حجم) همراه با آب رنگ کنیم. بدین ترتیب پس از رنگ گرفتن و برداشتن کلاه، به نسبت موهایی که تیره شدند، میزان سفیدی کمتر خواهد شد.

این روش روی موهای آقایان کاربرد بیشتری دارد زیرا از درصد سفیدی ها کم می کند و موها را طبیعی جلوه می دهد. این روش در افرادی که بخواهند تکه هایی از مو را تیره کنند هم جواب می دهد. اگر سفیدی موهای آقایان بیش از حد باشد این روش بسیار مناسب است و بهتر است از موی مشکی پرکلاغی استفاده کنید.

لو-لایت

خرید بهترین انواع دکلره مو 

روش انجام  رنگ مو  لولایت برای موهای سفید :

ابتدا موها را از داخل کلاه مانند های لایت درآورده و حدود 10 تا 15 سانت واریاسیون قرمز با 20 تا 30 سی سی آب مخلوط کرده و روی موهای آماده شده می مالیم و سه تا پنج دقیقه مکث می کنیم و سپس رنگ تیره با اکسیدان ضعیف بر روی موها می زنیم. اگر واریاسیون مورد استفاده شما غلیظ بود و قرمزی مو بیشتر شد می توانیم بعد از مکث آبکشی کنیم و آب اضافه را گرفته و رنگ بعدی را مصرف کنیم. این روش را با کاغذ الومینیوم هم می توانیم انجام دهیم.

 

لولایت برای موهای دکلره :

این روش نقطه مقابل های لایت است یعنی موهای روشن را که از قبل دکلره شده به وسیله کلاه و گروه پایه 4 الی 5 گرم با تونالیته شدید و غلیظ استفاده کنید.

آمبره

تکنیک های مدل رنگ مو لولایت:

  • لایت رنگی

پشت سر را از قسمت گوش تا گوش جدا کنید و قسمت جلویی سر را به هفت بخش جداگانه تقسیم کنید. سپس هر بخش را یک در میان به رنگ شرابی و بلوند دودی رنگ کنید. هم چنین می توانید پشت سر را به دلخواه با رنگ شرابی، دودی یا شاه بلوطی هم رنگ کنید.

  • آمبره

این مدل مو مناسب کسانی است که موهایش را چند ماه قبل روشن کرده و سپس های لایت کردند. فرق را از وسط باز کرده و ریشه ها را با رنگ قهوه ای متوسط دودی رنگ کنید سپس به اندازه ی دو سانت از اطراف سر جدا کرده و بخش جدا شده را با رنگ روشن رنگ کنید.

  • مش تکه ای جلو سر

موهایی که از قبل روشن شده را روشن کنید و بخشی از موی جلو سر را جدا کنید. بخش جلویی را در الومینیوم قرار دهید و قسمت های جدا شده را با رنگ شرابی روشن در پایه بنفش با اکسیدان 10 حجمی مخلوط کنید و سپس آب کشی کنید.

  • لایت پارویی

یک ردیف مو را مانند پارو جدا کنید و با کمک الومینیوم آن را تا پایه مورد نظر دکلره کنید. قسمت های دکلره را با ترکیب رنگ طلایی یا دودی رنگساژ کنید.

  • لایت ستاره ای با فویل

زمینه ی مو را با رنگ سری شکلاتی رنگ کرده و دسته موها را به طور نامنظم با کاغذ الومینیوم دکلره می کنیم (بخش تاج سر). بعد از اینکه ده درجه روشنتر شد با رنگ شکلاتی روشن مو را رنگساژ می کنیم.

برای مشاهده و خرید رنگ مو از بهترین برندها به وبسایت مو تن رو مرجعه کنید.