زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

همه چیز درباره فیکساتور لوازم آرایشی مک

تیم تحریریه مو تن رو
2,437
4 دقیقه
همه چیز درباره فیکساتور لوازم آرایشی مک

حتما می دانید که لوازم آرایشی برند مک جزو یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین برند ها می باشد. در این مطلب می خواهیم درباره تثبیت کننده (setting spray) یا همان فیکساتور لوازم آرایشی مک صحبت کنیم. اما قبل از آن که به سراغ تثبیت کننده لوازم آرایشی مک برویم کمی درباره کارکرد فیکساتور و همچنین انواع فیکساتورها صحبت کنیم.

فیکساتور در آرایش چه جایگاهی دارد

فیکساتورها از مواد پلیمری برای ثابت کردن آرایش ساخته شده‌اند. این واقعیتی است که شما در آرایش های روزانه نباید از فیکساتور آرایشی استفاده کنید زیرا استفاده هر روز این ماده آرایشی می‌تواند برای شما بسیار مضر باشد. حتی اگر یک فیکساتور مانند فیکساتور لوازم آرایشی مک را در اختیار داشته باشید باز هم استفاده مداوم از این فیکساتور خوب می تواند پوست شما را به نابودی بکشاند.
فیکساتورها از دو طریق می‌توانند صورت شما را در برابر ریختن میکاپ مقاوم کند. یکی ایجاد چسبندگی بر روی صورت است و دیگری به وجود آوردن حالتی که توقف فعالیت های پوستی مشهور است.


مطالعه بیشترانواع فیکساتور آرایش و نحوه استفاده از آن‌ها


فیکساتور لوازم آرایشی مک و توانایی های خاص آن

این فیکساتور فوق العاده می‌‌تواند با نفوذ به لایه های زیرین آرایش شما به راحتی لوازم آرایشی شما را به یک دیگر و تمام آنها را به پوست صورتتان بچسباند. این کاری است که تقریبا تمام فیکساتور‌های آرایشی انجام می‌دهند. اما به یاد داشته باشید که پوست تغییر گرما می‌دهد و عرق می کند و همین طور در برابر انواع عوامل محیطی واکنش نشان می‌دهد برای همین هم فیکساتور‌های نا‌مرغوب بعد از 5 ساعت دیگر آرایش را روی صورت شما نگه نمی دارد و ریختن آرایش شروع می‌شود.

چسبندگی فیکساتور لوازم آرایشی مک

تا به حال شده است که بر روی میکاپ دست بکشید و میکاپ جا به جا نشود. این از آن چالش‌هایی است که می توانید با فیکساتور لوازم آرایشی مک امتحان کنید. اگر به درستی از فیکساتور لوازم آرایشی مک استفاده کنید این فیکساتور بسیار حرفه‌ای سبب می‌شود تا حتی وقتی دست روی آرایشتان می‌کشید میکاپ پخش نشود.

اوج توانایی فیکساتور مک

این که چسبندگی فیکساتوری که استفاده می‌کنید خوب باشد و لوازم آرایشی مرغوب شما را به درستی و به مدتی نزیدک به 10 ساعت برروی صورت شما نگهدارد موضوع خوبی است اما همان طور که گفتیم این بخشی از توانایی های فیکساتور لوازم آرایشی مک است شما با استفاده از این فیکساتور عالی می‌توانید فعالیت هایی مانند عرق کردن، گرم شدن و مرطوب شدن صورت را هم کنترل کنید. به این صورت دیگر صورت شما به لایه های آرایشی روی صورت واکنشی نشان نمی‌دهد و شما می‌توانید با خیال راحت از آرایش حرفه‌ای خود بر روی صورت لذت ببرید. پس خرید فیکساتور آرایشی مک را حتما در برنامه خود قرار دهید.

از فیکساتور مک کجا استفاده کنید

فیکساتور جایی جز آرایش‌‌های حرفه‌ای ندارد وقتی تعداد لایه های فون، پنکیک مک، رژ گونه و کانتورینگ شما همه با هم روی صورت حضور دارند شما باید از یک فیکساتور برای ماندگاری آرایش استفاده کنید . بهترین زمانی که از فیکساتور مک باید بهره جست در آرایش های عروس است. این واقعیتی است که درصد کمی از عروس خانم ها مایلند آرایشگر برای تمام عروسی همراهشان باشد و حتی اگر آرایشگر و میکاپ‌آرتیست همراه عروس خانم در مراسم باشد ریسک بسیار زیادی را با استفاده نکردن از یک فیکساتور مناسب برای خود به وجود می‌آورید.

نحوه استفاده از فیکساتور مک

این فیکساتور به صورت مایع است و توجه داشته باشید که وقتی کارتان تمام تمام تمام شد باید از آن استفاده کنید. از فاصله 30 سانتی متری بسته به حجم صورتتان مایع فیکساتور را روی صورت بپاشید و اجازه بدهید خودش با جریان هوای معمولی خشک شود.
توجه داشته باشید که به هیچ عنوان مایع فیکساتور را روی صورت باد نزنید و یا از سشوار برای زود تر خشک شدن فیکساتور روی صورت استفاده نکنید زیرا فیکساتور در این حالت به قسمت های زیرین میکاپ نفوذ نمی‌کند.

کلام آخر

مو تن رو یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش معتبری است که لوازم آرایشی مک اصل را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و کارشناسان بازرگانی ما با ضمانت اصل بودن کالا تمام اقلام لوازم آرایشی مک را تهیه می‌کنند در اختیار شما میکاپ آرتیست توانا قرار می‌دهند. به یاد داشته باشید که مجله مو تن رو را همیشه پیگیری کنید زیرا از این مارک بی نظیر لوازم آرایشی و بهداشت خبر‌ها و اطلاعات بسیاری برای شما داریم