زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

برس ریمل و انواع آن در بهترین مارک های ریمل

wordcamp
2,553
8 دقیقه
برس ریمل و انواع آن در بهترین مارک های ریمل

تا به حال شده برای خرید ریمل به یک فروشگاه مراجعه کنید ولی با حجم عظیمی از انواع ریمل مواجه شوید و ندانید کدام یک برایتان بهتر است؟ خُب باید بگویم که اصلاً جای تعجب ندارد، چرا که شرکت های تولید کننده بهترین برند های لوازم آرایشی، همواره در حال تولید محصولات جدید هستند تا برتری خود را نسبت به بقیه نشان دهند پس این نشان می دهد که صرفاً هر چیز جدیدی که به بازار می آید خوب نیست! ولی در این مقاله ما سعی کردیم تا انواع برس ریمل در بهترین مارک های ریمل را برایتان معرفی کنیم تا با شناخت کامل انتخاب کنید.

برس ریمل شانه ای Comb

این نوع برس، فرمی شبیه به شانه دارد و دندانه های آن از بالا به پایین بلند تر می شود. به خاطر فاصله ای که بین دندانه های آن هست، می توان گفت یک ریمل مناسب مژه های کوتاه و پراکنده می باشد.

ریمل برای مژه های کوتاه و پراکنده

اگر مژه های شما کم و کوتاه  باشد، ریمل هایی که فرمی شبیه به شانه دارند، کمک می کنند تا تک تک تارهای مژه را به نحو احسن کشیده و بلند کنند. بهترین مارک ریمل با فرم شانه ای، ریمل میبلین است.

برس ریمل شانه ای
برس ریمل شانه ای

 

برس ریمل نشانه دار pointed

این نوع برس، دندانه هایی کوتاه و بلند و سفت دارد و شکل انتهایی آن، برای بلند تر کردن مژه های انتهایی و هم چنین حجم دهی مناسب است.

ریمل بلند کننده مژه

این نوع ریمل ها را به عنوان ریمل های 2 در 1 در نظر بگیرید. با این نوع برس می توانید به طور معمول همیشگی ریمل بزنید و سپس با نوک آن، می توانید به انتهای مژه ها طول بیشتری بدهید.

برس ریمل نشانه دار
برس ریمل نشانه دار


برس ریمل مثلثی شکل
triangle

این نوع براش ریمل، توسط شرکت لورال  L’Oréal طراحی شده است. این نوع برس اکنون توسط شرکت های معروف از جمله میبلین، تولید می شود و معروف ترین آن ریمل میبلین مدل Lash Sensational Luscious می باشد.

ریمل بلند کننده

این فرم برس عجیب و غریب، نه تنها چشم هایتان را گربه ای مانند می کند، بلکه مو های کوتاه و زبر که در ردیف وسط آن قرار دارد، مژه ها را به خوبی از هم جدا و بلند می کند. اگر دوست دارید چشمانی کشیده و جذاب داشته باشید از ریمل مثلثی شکل استفاده کنید.

برس ریمل مثلثی
برس ریمل مثلثی

برس ریمل منحنی curved 

همان طور که می بینید، این برس فرمی منحنی شکل دارد و دندانه های آن ریز و نزدیک به هم است بنابراین برای فر کردن مژه فوق العاده است.

ریمل فر کننده

اگر مژه های شما از اسپاگتی  نپخته صاف تر است، برس منحنی شکل این نوع ریمل، به مژه های شما از ریشه تا نوک فرم فوق العاده ای می بخشد و آنها را فر می کند. اگر می خواهید مژه هایتان برای مدت طولانی تری فر بماند، ابتدا از یک فر مژه استفاده کنید، سپس از یک ریمل ضد آب با براش فر کننده استفاده کنید. بهترین مارک ریمل با برس منحنی، ریمل ایزادورا مدل Volume and Care می باشد.

برس ریمل منحنی
برس ریمل منحنی

برس توپی Ball

این نوع برس شبیه به یک توپ گرزی شکل است. اما به اندازه ظاهرش ترسناک نیست و برای مژه هایی که دسترسی به آن ها با برس معمولی سخت است، فوق العاده است.

ریمل مناسب مژه های کوتاه

یکی از جدیدترین برس ها است که به مژه هایتان حجم و فرم نسبتاً خوبی می دهد. به لطف شکل دایره ای آن، کمک می کند تا تمامی مژه ها حتی آنهایی که از بقیه کوتاه ترند، در یک صف قرار می گیرند.

برس ریمل توپی
برس ریمل توپی

برس مخروطی cone

این ریمل برای بلند کردن مژه های کناری چشم فوق العاده است و بدون این که آرایش چشم شما را خراب کند، می توانید از آن استفاده کنید.

ریمل بلند کننده مژه های کناری

مژه هایی که در گوشه داخلی یا خارجی چشم هستند، بعضی اوقات از قلم می افتند. مگر اینکه از براش های مخروطی شکل استفاده کنید. انتهای باریک این برس، تمامی مژه ها را به طور یکسان پوشش می دهد. ریمل دبی مدل All in one بهترین مارک ریمل در برس مخروطی می باشد.

برس ریمل مخروطی
برس ریمل مخروطی

برس مخروطی معکوس

این برس دقیقا عکس برس قبلی است و از آن جایی که مژه های داخلی چشم را بلند تر می کند، به درشت کردن چشم و باز تر کردن آن خیلی کمک می کند.

ریمل درشت کننده چشم

می توان گفت ریمل با این نوع براش، در واقع ریمل حجم دهنده و بلند کننده است. این براش به طوری طراحی شده که مو های کوچک تر روی  پایه آن، به خوبی با ریشه مژه هایتان بر خورد کند و بتواند آن ها را با کشیدن به سمت بیرون و بالا گسترده تر کنند؛ بنابراین چشم ها را درشت می کند. بهترین مارک ریمل با برس مخروطی برعکس، ریمل مکس فکتور Max Factor می باشد.

برس ریمل مخروطی معکوس
برس ریمل مخروطی معکوس

برس مستطیلی شکل

همان طور که می بینید این برس مستطیلی، موهایی  پُر و نزدیک به هم دارد که برای حجم دادن به مژه ها فوق العاده است.

ریمل حجم دهنده و بلند کننده

براش مستطیلی شکل، به خاطر فرمی که دارد، گوشه و کنارها را پوشش نمی دهد. اما مو های کوتاه و زبر این برس، مژه های شما را به یک حجم و طول بیشتر و بهتر می رساند. بهترین مارک ریمل با برس مستطیلی شکل، ریمل بورژوا مدل Beauty Full Volume و ریمل حجم دهنده و بلند کننده لورال می باشد.

برس ریمل مستطیلی
برس ریمل مستطیلی

برس حبابی شکل

شکل این ریمل شبیه به سه حبابی است که بر روی هم سوار شده است. این ریمل برای کشیده کردن و فر کردن مژه فوق العاده است.

ریمل فر کننده مژه

اگر شما بیشتر تمرکزتان روی فر کردن مژه هست تا حجم دهی به آن، ریمل حبابی شکل به شما این امکان را می دهد تا هر یک از تارهای مژه شما، به طرز فوق العاده ای کشیده شوند و حالت بگیرند. در واقع با این مدل برس می توانید لیفت مژه موقتی را تجربه کنید. بهترین مارک ریمل با برس حبابی شکل، ریمل اوریفلیم مدل The One Instant Extensions می باشد.

برس ریمل حبابی
برس ریمل حبابی

برس بزرگ Jumbo

معمولاً برس های بزرگ در ریمل مناسب برای  پُر تر کردن و حجم دادن مژه ها می باشد. بهترین مارک ریمل با برس بزرگ را می توانید در برند های میبلین، بورژوا و بابی براون پیدا کنید.

ریمل حجم دهنده

نه تنها این مدل براش به مژه هایتان حجم و ضخامت زیادی می دهد، بلکه وقت بسیار کمتری هنگام ریمل زدن از شما می گیرد. چراکه با یکبار زدن، حجم مژه هایتان دو برابر مخی شود. حتی اگر شما به طور خدا دادی نیز دارای مژه های بلند و جذاب هستید، این نوع ریمل زیبایی مژه های شما را چند برابر خواهد کرد به اوج خواهد رساند. ریمل حجم دهنده بورژوا مدل volume max یکی از بهترین ریمل های حجم دهنده است.

برس ریمل بزرگ
برس ریمل بزرگ

برس مارپیچ

فرم مارپیچ این ریمل به شما این امکان را می دهد تا هم زمان با حجم دادن به مژه ها، آن ها را فر کند.

ریمل حجم دهنده و فر کننده

براش مارپیچ، تناسب خوبی بین حجم دادن و فر کردن مژه ها برقرار می کند. کارکرد این براش تقریباً شبیه به برس حبابی شکل است با این تفاوت که در عین حال که مژه را بلند می کند، از حجم دهی به آن کم می شود. ریمل لورال بهترین مارک ریمل است که برس مارپیچ را می توانید در آن پیدا کنید.

برس ریمل مارپیچ
برس ریمل مارپیچ


برس معمولی پلاستیکی

این ریمل به دلیل داشتن مو یا دندانه های پلاستیکی، مناسب برای جدا کردن مژه ها از هم و حجم دهی به آن ها می باشد.

ریمل حجم دهنده و جدا کننده مژه ها

این نوع ریمل ها شبیه برس ریمل مویی است با این تفاوت که برس ان پلاستیکی است. اگر نمی توانید بین آن دو انتخاب کنید، باید بگویم که برس ریمل پلاستیکی نسبت به برس مویی، بیشتر به بلند کردن مژه ها و جدا کردن آن ها کمک می کند و از چسبیدن مژه ها به هم جلوگیری می کند.

برس ریمل پلاستیکی
برس ریمل پلاستیکی


برس معمولی مویی شکل

این برس مویی جزو قدیمی ترین مدل های ریمل است که همیشه وجود داشته. برس آن شکل معمولی داشته و یک حجم و طول نسبتاً خوبی را برای مژه هایتان به ارمغان می آورد.

ریمل حجم دهنده و پُر پشت کننده مژه

اگر شما به دنبال حجیم شدن مژه هایتان هستید، پُری و زیبایی آنها با ریمل های مویی معمولی قابل اجرا است. این ریمل نسبت به ریمل با موهای پلاستیکی، برای چشم های حساس مناسب تر است. بهترین مارک ریمل حجم دهنده با این فرم، ریمل حجم دهنده دوسه مدل max lash می باشد.

برس ریمل حجم دهنده
برس ریمل حجم دهنده

نتیجه گیری

حال که با انواع برس‌های ریمل و بهترین مارک های ریمل آشنا شده اید، می توانید بهترین ریمل مناسب برای مژه های خود را انتخاب کنید و به روتین زیبایی خود اضافه کنید. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

اگر تجربه استفاده از هر یک از این ریمل ها را داشته اید، نظرتان را در بخش دیدگاه برایمان به اشتراک بگذارید.