زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

مدل موی مردانه ۱۴۰۱ | مدل هایی برازنده آقایان خوش‌تیپ

wordcamp
1,302
14 دقیقه
مدل موی مردانه ۱۴۰۱ | مدل هایی برازنده آقایان خوش‌تیپ

مدل موی مردانه ۱۴۰۱ نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی زیادی دارد. این مدل‌ موها از سال گذشته متنوع‌تر شده‌اند. به همین دلیل نیز انتخاب یک مدل مو از بین مدل موی مردانه جدید ۱۴۰۱ دشوارتر از سال‌های قبل است. از طرف دیگر برای انتخاب مدل موی مردانه، باید فُرم چهره‌ خود را در نظر بگیرید. ممکن است مدل مویی که عکس آن‌ را دیده‌اید، برازنده فرم صورت و چهره شما نباشد و به جای آن‌که به زیبایی بیشتر شما کمک کند، باعث کم شدن جذابیت شما شود. اینجاست که باید به اندازه‌ کافی در بین مدل موهای مختلف بگردید تا به مدل مویی برسید که در کنار زیبایی، با حالت چهره شما نیز سازگاری کامل داشته باشد.

از آنجایی که مدل موی مردانه نوروز ۱۴۰۱ احتمالا تا پایان این سال مُد خواهد بود، باید دقت بیشتری برای انتخاب آن انجام دهید. در ادامه گلچینی از بهترین مدل موی مردانه ۱۴۰۱ را برای شما آماده‌ ‌کرد‌ه‌ایم. به شما قول می‌دهیم با انتخاب یکی از این مدل‌های مو از همیشه‌ خوش‌تیپ‌تر شوید. با ما همراه باشید.

۱. مدل موی بلند در بالای سر و کوتاه در کناره‌ها

مدل موی بلند در بالای سر و کوتاه در کناره‌ها

مدل موی مردانه ۱۴۰۱ را با مدلی آغاز می‌کنیم که برازنده جوان‌های مشکل‌پسند است. این مدل مو در سال‌های گذشته نیز حسابی طرفدار داشت. انتظار می‌رود در ۱۴۰۱ نیز محبوبیت آن بیشتر شود. به جوان‌هایی که نبض دنیای مُد را در دست دارند، پیشنهاد می‌کنیم حتماً این مدل را امتحان کنند. برای این مدل باید موهای بالای سر را نسبتاً بلند نگه دارید. سپس کناره‌های سر را سفید کنید تا جلوه‌ای شیک و خاص داشته باشد. اگر طره موهای شما کمی مجعد است و به دنبال بهترین مدل مو مردانه ۱۴۰۱ می‌گردید، در انتخاب این مدل شک نکنید. توجه کنید که برای زیبایی این مدل همیشه باید حواستان به آراستگی قسمت بلند آن باشد.

۲. مدل موی طرح‌دار در کناره‌های سر

مدل موی طرح‌دار در کناره‌های سر

آقایان خوش‌تیپی که می‌خواهند با انتخاب مدل موی مردانه ۱۴۰۱ جذاب، ظاهری متفاوت و خاص داشته باشند، بهتر است سراغ مدل‌ های موی طرح‌دار بروند. در این سبک طرح‌های زیبایی در کناره‌های سر ایجاد می‌شود. ناگفته پیداست طرحی که انتخاب می‌‌کنید، زیبایی مدل موی شما را دوچندان می‌کند. از آنجایی که مدل‌های موی طرح‌دار طرفداران بیشتری پیدا کرده، بهتر است طرحی خاص و زیبا را انتخاب کنید. در این مدل‌، موهای بالای سر به اندازه ۳ تا ۴ بند انگشت بلند نگه داشته می‌شود. سپس باید کناره‌های سر را با ماشین کوتاه کنید. در نهایت از آرایشگر بخواهید طرحی که دلخواه شماست را در کناره‌های سر ایجاد کند. این مدل مو به دلیل طرح متفاوتی که دارد برای همه جا مناسب نیست، پس قبل از انتخاب آن به این نکته هم توجه کنید.

چسب مو یکی از محصولاتی است که برای نگه داشتن حالت مو به مدت طولانی مناسب است. برای همین به معرفی یک چسب مو از برند تاپ شاپ می‌پردازیم.

خرید چسب مو تاپ شاپ حاوی روغن جوجوبا

ویژگی‌های چسب مو تاپ شاپ:

  • حاوی روغن جوجوبا
  • حالت دهنده قوی
  • ماندگاری بالا
  • درخشندگی طبیعی
  • قابلیت پخش آسان
  • مقاوت بالا در برابر رطوبت و وزش باد
  • بدون ایجاد پوسته و سفیدک
  • شستشوی آسان بدون باقی گذاشتن رد

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

۳. مدل موی حالت‌‌دارِ نیم‌دایره‌ای به سمت بالا

مدل موی حالت‌‌دارِ نیم‌دایره‌ای به سمت بالا

آقایان خوش‌سلیقه‌ای که سنی از آن‌ها گذشته به‌خوبی می‌دانند که مدل موی حالت‌دارِ به سمت بالا از قدیم تاکنون پرطرفدار بوده است. انتظار می‌رود سبک‌های مختلف آن به شیک‌ترین مدل موی مردانه ۱۴۰۱ تبدیل شود. با این حال این مدل در گذر زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است. این تغییرات، زیبایی این مدل را دوچندان کرده است. اگر از طرفداران مدل‌های موی حالت‌دار به سمت بالا هستید، در انتخاب این مدل شک نکنید. در این مدل باید موهای بالای سر را به اندازه ۳ بند انگشت بلند نگه دارید. سپس از آرایشگر بخواهید دور سر شما را سفید کند. در نهایت موهای بالای سر را با ژل به حالت نیم‌دایره‌ای به سمت عقب شانه کنید.

۴. مدل موی دم‌اسبی با ریش بلند

مدل موی دم‌اسبی با ریش بلند

برای اثبات زیبایی مدل موی دم‌اسبی مردانه، کافی است به هنرپیشه‌های معروف هالیوودی نگاهی بیندازید. اگر می‌خواهید شما هم مانند این هنرپیشه‌ها خوش‌تیپ شوید، مدل موی دم‌اسبی با ریش بلند را امتحان کنید. انتظار می‌رود این مدل به‌عنوان مدل موی مردانه ۱۴۰۱ جذاب، در سال آینده رونق بیشتری پیدا کند. مدل موی دم‌اسبی با ریش بلند در کنار زیبایی، از آن دسته مدل‌ موهای راحت برای آقایان به حساب می‌آید.

اگر علاوه بر آشنایی با مدل موی مردانه ۱۴۰۱، به دنبال آشنایی با بهترین مدل‌های ریش هم هستید، مقاله دیگری به نام معرفی بهترین مدل های ریش 2022 را بخوانید تا جذابیت شما برای امسال کامل شود.

به شما قول می‌دهیم آقایان خوش‌تیپی که مو و ریش بلندی دارند، از انتخاب این مدل مو خرسند خواهند شد. همان‌گونه که از نام این مدل مو پیداست، باید موهای خود را به شکل دم‌اسبی در پشت سر ببندید. تجربه نشان داده دست‌کم باید موهای شما برای این مدل تا شانه‌ بلند باشد. برای اینکه زیبایی این مدل دوچندان شود، ریش‌های خود بلند نگه دارید. ریش ابهت و جذابیت خاص به چهره شما می‌دهد و ظاهری باوقار و مردانه پیدا می‌کنید. برای اینکه ریش‌ و موهای شما از همیشه جذاب‌تر باشد، اطلاعات سودمندی در این مطلب آورده‌ایم: مراقبت از ریش و سبیل + معرفی محصولات نرم کننده ریش و سبیل . روی لینک کلیک کنید و مقاله را بخوانید. به شما قول می‌دهیم به لطف این اطلاعات، از همیشه شیک‌تر شوید.

۵. مدل موی کوتاه در دور سر

مدل موی کوتاه در دور سر

طرفدران مدل موهای مردانه بهتر از ما می‌دانند که مدل‌های کلاسیک هرگز از مُد نمی‌افتند. به همین دلیل به آقایان خوش‌تیپی که می‌خواهند برای مدل موی مردانه عید ۱۴۰۱، مدلی کلاسیک انتخاب کنند، مدل موی کوتاه در دور سر را پیشنهاد می‌‌کنیم. انتخاب مدل‌های کلاسیک ریشک کمتری به همراه دارد. پس اگر اهل ریشک نیستید و فقط آراستگی برایتان مهم است، این مدل مناسب شماست. در این مدل باید دور سر را سفید کنید. سپس به مقدار ۲ تا نهایتاً ۳ بند انگشت، موهای بالای سر را بلند نگه دارید. در نهایت موهای بالا را از سمت فرق سر شانه کنید. همان‌گونه که می‌دانید بیشتر مدل‌های موی کلاسیک با ژل حالت داده می‌شود. به همین دلیل برای جذابیت بیشتر موهای خود، حتماً ژل بزنید تا حسابی خوش‌تیپ شوید. این مدل با موهای رنگ‌شده نیز جذاب است. اگر هوس رنگ‌کردن مو به سر شما زد، پیشنهاد می‌کنیم مطلب معرفی انواع رنگ مو مردانه و بررسی بهترین برندهای مو  را مطالعه کنید.

خرید ژل موی حالت دهنده بسیار قوی فولیکا

مشخصات ژل موی حالت دهنده بسیار قوی فولیکا:

  • قدرت ماندگاری بالا
  • افزایش درخشش در مو
  • بدون الکل
  • باعث شوره سر نمی‌شود
  • فوق‌العاده سبک‌وزن
  • ایده آل برای استفاده روزمره
  • مناسب انواع مو
  • رایحه مردانه قوی
  • مدت 48 ساعت ماندگاری طولانی‌مدت
  • دارای فرمول غیر چسبنده، فوق‌العاده مرطوب‌کننده است
  • فرمولاسیون شده با پروتئین گندم و سویا برای رفع رطوبت

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول، روی عکس کلیک کنید.

۶. مدل موی مافیایی

مدل موی مافیایی

به جوان‌هایی که اهل بازی‌ تخته‌ای مافیا هستند، مدل موی مافیایی را پیشنهاد می‌کنیم. نظیر این مدل را در فیلم‌های مافیایی زیاد دیده‌اید. این مدل جذابیت خاصی به چهره آقایان می‌دهد که در کمتر مدل موی مردانه‌ای نظیر آن را سراغ داریم. این شرایط مدل موی مافیایی را به‌عنوان شیک ترین مدل موی مردانه ۱۴۰۱ تبدیل کرده است.

برای این مدل مو کافی است دور سر را با ماشین درجه ۵ یا ۶ کوتاه کنید. این کوتاهی باید به اندازه‌ای باشد که سفیدی سر دیده نشود. سپس موهای بالای سر را حدود ۵ یا ۶ بند انگشت بلند نگه دارید. این موها باید به اندازه‌ای بلند باشد که به راحتی به پشت سر شانه شود. در نهایت موها را به بالا شانه کنید و حالت دهید. برای اینکه مدل موی مافیایی، سبکی امروزی و جوان‌پسند پیدا کند، بهتر است بیش‌از‌حد به موها ژل نزنید تا جلوه‌ای آزاد و رها پیدا کند.

۷. مدل موی تیغ‌زده در فرق‌‌های سر

مدل موی تیغ‌زده در فرق‌‌های سر

در این قسمت به مدلی رسیدیم که به شما قول می‌دهیم به‌عنوان بهترین مدل موی مردانه ۱۴۰۱ شناخته شود. این مدل مو ظاهری جوان‌پسند و خاص به شما می‌دهد. اگر مدل‌های موی مختلفی را تاکنون امتحان کرده‌‌‌اید و هیچ‌کدام از آن‌ها آن‌گونه که بایدوشاید نظر شما را نگرفته، این مدل جدید را امتحان کنید. در این مدل باید کنار‌های سر را سفید کنید. سپس قسمت نزدیک به فرق‌های دو طرف سر را با درجه ۲ یا ۳، ماشین کنید. در این مرحله آرایشگر باید فرق‌های سر را از دو طرف به صورت خطی بلند تیغ بیاندازد. این خط باید کمتر از نیم‌ بند‌ انگشت عرض داشته باشد. بالای موها نیز باید حدود ۳ تا ۴ انگشت بلند بماند. در نهایت موهای بالای سر با سشوار و ژل حالت داده می‌شود تا موهای شما جلوه‌ای خاص و منحصربه‌فرد پیدا کند.

۸. مدل موی مردانه گوجه‌ای کوتاه و طرح‌دار

مدل موی مردانه گوجه‌ای کوتاه و طرح‌دار

اگر می‌خواهید در سال جدید اطرافیان را با ظاهری زیبا و باوقار حسابی شگفت‌زده کنید، مدل موی گوجه‌ای کوتاه و طرح‌دار را انتخاب نمایید. همان‌گونه که از نام این مدل پیداست، موها در قسمت انتهاییِ بالای سر به‌ صورت گوجه‌ای بسته می‌شود. در نتیجه برای چنین مدلی باید موهای شما به اندازه‌ای بلند باشد تا از جلوی سر به مرکز آن جمع شود.

این مدل دست شما را برای انتخاب میزان کوتاهی دور سر باز می‌گذارد. به لطف این شرایط با توجه به سلیقه‌ای که دارید،‌ می‌توانید از آرایشگر بخواهید دور سر را طرح‌دار کوتاه کند. آقایان خوش‌تیپی که مدل‌های کلاسیک را می‌پسندند نیز می‌توانند به جای طرح‌دار کردن دور سر، کوتاهی معمولی را در این قسمت انجام دهند. این کوتاهی باید به اندازه‌ای باشد که جلوه مدل گوجه‌ای را نمایان کند.

۹. مدل موی کوتاه با ته‌ریش

مدل موی کوتاه با ته‌ریش

اگر اهل ته‌ریش هستید، به سلیقه‌تان تبریک می‌گوییم. اگر هم تاکنون ته‌ ریش نگذاشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب مدل موی مردانه ۱۴۰۱ جذاب، موی کوتاه با ته‌ریش را امتحان کنید. مطمئن باشید ته‌ریش، بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید برازنده شماست. در این مدل، موها را به سمت بالا حالت دهید.

هرچقدر حالت موها نامرتب‌تر باشد، جذاب‌تر به نظر می‌رسد. موهای دور سر را نیز به مقدار یک بند انگشت بگذارید بلند باقی بماند. از آنجایی که با مدل مویی روبه‌رو هستیم که زیبایی آن با ته‌ریش بیشتر می‌شود، نباید دور سر بیش‌از‌حد کوتاه شود. این مدل جلوه‌ای زیبا و مردانه به آقایانی می‌دهد که موهای ضخیمی دارند. با این حال اگر موی تُنکی دارید، بهتر است مدل‌های دیگری که معرفی کرده‌ایم را انتخاب کنید.

خرید اسپری حالت دهنده موی فوق قوی بیول

مشخصات اسپری حالت دهنده موی فوق قوی بیول:

  • خشک شدن سریع و حجم دهندگی
  • بالاترین میزان درخشان کنندگی مو
  • نگه دارندگی 24 ساعته حالت مو
  • دارای ویتامین

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

۱۰. مدل موی بلند و پریشان

مدل موی بلند و پریشان

بیایید دل به دریا بزنید و برای انتخاب مدل موی مردانه نوروز ۱۴۰۱، مدلی پریشان و زیبا انتخاب کنید. این مدل برازنده آقایانی است که موهای نسبتاً بلندی دارند. در این مدل موها را از یک قسمت فرق سر به قسمت دیگر حالت دهید. این حالت نباید شانه‌شده و مرتب به نظر برسد. هرچقدر موهای شما نمایی پریشان‌تر داشته‌باشد در این مدل زیباتر می‌شود. با این مدل به اندازه‌ای وقار پیدا می‌کنید که نیازی به ریش در آن نیست. با این حال برای وقار بیشتر می‌توانید ریش بگذارید و حسابی خوش‌تیپ کنید. اگر ریش گذاشتید، تعادل میان بلندی ریش و موهای خود را نگه دارید. حدود ۲ بند انگشت بلندی ریش برای این مدل کفایت می‌کند.

۱۱. مدل موی پیکی بلایندرز

مدل موی پیکی بلایندرز

حتی اگر اهل تماشای سریال نباشید، باز هم مطمئن هستیم عکس‌های هنرپیشه‌های خوش‌تیپ سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) را دیده‌اید. این سریال یکی از مردانه‌ترین سریال‌های چند سال اخیر است. به همین دلیل خالی از لطف نیست که اکران فصل جدید این سریال را به فال نیک بگیرید و موی مدل پیکی بلایندرز را انتخاب کنید. مطمئن باشید این مدل انتخاب مناسبی برای مدل موی مردانه نوروز ۱۴۰۱ به حساب می‌آید. خوشبختانه مدل موی پیکی بلایندرز در کنار زیبایی، پیرایش راحتی نیز دارد.

با این حساب اگر مشغله‌های زیادی دارید و فرصتی برای پیرایش مو پیدا نمی‌کنید، این مدل وقت چندانی از شما نمی‌گیرد. برای این مدل باید موهای بالای سر را به مقدار ۲ تا ۳ بند انگشت بلند نگه داشت. سپس آرایش دور سر را به اندازه‌ای ماشین بگیرید که سفیدی پوست نمایان شود. تجربه نشان داده این مدل با ریش بلند جذاب نمی‌شود. با این حال ته‌ریش مکمل خوبی برای مدل موی پیکی بلایندرز است. اکنون که صحبت از سریال و سینما به میان آمد، خالی از لطف نیست مطلب رازهای زیبایی برد پیت؛ چگونه مثل ستاره هالیوود خوش تیپ به نظر برسیم؟ را مطالعه کنید.

۱۲. مدل موی بسیار کوتاه

مدل موی بسیار کوتاه

اگر کاسه سر خوش‌‌فرمی دارید، حیف است که زیبایی آن را با موهای بلند مخفی نگه دارید. از طرف دیگر از آنجایی که بهار را در پیش‌ رو داریم، مدل موی بسیار کوتاه، انتخاب مناسبی برای شماست. به لطف این مدل، اجازه دهید سر شما هوایی بخورد و حسابی بهاری شود. تمامی این شرایط دست‌به‌دست هم داد تا مدل موی بسیار کوتاه را به‌عنوان بهترین مدل موی مردانه نوروز ۱۴۰۱ انتخاب کنیم. برای این مدل کافیست از آرایشگر بخواهید موهای شما را با درجه ۶ یا ۸ ماشین کوتاه کند. برای نمایان‌کردن بیشتر جذابیت چهره خود از ته‌ریش کمک بگیرید. ته‌ریش ظاهری باوقار به این مدل مو می‌دهد و جلوه آن را دوچندان می‌‌کند.

۱۳. مدل موی چندلایه

مدل موی چندلایه

موی پرپشت و ضخیم موهبتی است که بسیاری از آقایان از آن بهره‌مند هستند. با این حال آن گونه که بایدوشاید از آن بهره نمی‌گیرند. اگر موی پرپشتی دارید، برای انتخاب مدل موی مردانه عید ۱۴۰۱ از مدل چند‌لایه بهره بگیرید. به لطف این مدل، در سال جدید جای خود را در دل دوستان و آشنایان حسابی باز خواهید کرد. برای این مدل باید موهای شما در قسمت جلوی سر حدود ۵ تا ۶ انگشت بلند باشد. سپس از آرایشگر بخواهید تا این موها را به صورت چندلایه کوتاه کند. لایه‌لایه‌ کوتاه‌کردن جلوه‌ای پریشان به موها می‌دهد و زیبایی‌ آن‌ها را بیشتر می‌کند.

در این مدل مو هرچقدر موها آشفته‌تر باشد، زیباتر به نظر می‌رسد. دور موها نیز نباید بیش‌از‌حد کوتاه شود. بسته به صلاح‌دید آرایشگر می‌توانید دور موهای خود را در این مدل تاحدود ۲ بند انگشت بلند نگه دارید. هدف از این مدل، جلب توجه مخاطب به پریشانی موهای شماست. به همین دلیل بهتر است دور ریش‌ گذاشتن را خط بکشید.

سخن پایانی

بهترین مدل موی مردانه ۱۴۰۱ را به لطف اطلاعاتی که با شما در میان گذاشتیم، به‌گونه‌ای انتخاب کنید که این مدل برازنده فرم صورت و شخصیت شما باشد. مطمئن هستیم زیبایی مدل موهایی که به آن‌ها اشاره شد، شما را به وسوسه انداخته تا در سال جدید از آرایشگر خود درخواست مدل موی مردانه عید ۱۴۰۱ را داشته باشید. امیدواریم با این مدل‌ها حسابی خوش‌تیپ کنید و به نُقل مجلسِ هر انجمنی تبدیل شوید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم همراهان ما در مو‌تن‌رو اطلاعات سودمندی از انواع مدل موی مردانه در ۱۴۰۱ دارند، خواهشمندیم این اطلاعات را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد مدل موی مردانه ۱۴۰۱

شیک ترین مدل موی مردانه ۱۴۰۱ مخصوص جوان‌ها کدام است؟

مدل موی چندلایه‌ یکی از جذاب‌ترین مدل‌های مو مردانه در ۱۴۰۱ به حساب می‌آید.

کدام مدل موی مردانه در ۱۴۰۱ حسابی طرفدار پیدا می‌کند؟

مدل دم‌اسبی مردانه، مدل موی بسیار کوتاه و مدل چندلایه در ‍۱۴۰۱ حسابی مُد می‌شود.

کدام مدل مو مردان ۱۴۰۱ با ته‌ریش جذاب‌تر می‌شود؟

مدل موی کوتاه با ته‌ریش جلوه‌ای باوقار و زیبا پیدا می‌کند.