زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

کادوی روز مادر و زن چی بخریم؟! + پیشنهادات ویژه

تیم تحریریه مو تن رو
199
11 دقیقه
کادوی روز مادر و زن چی بخریم؟! + پیشنهادات ویژه

روز مادر و روز زن یک بهانه است! یک بهانه برای ابراز محبت به همسر و مادر، یک بهانه برای تقدیر از زحمات بی پایان آن‌ها و یک بهانه برای تشکر از بودن آن‌ها در زندگیمان. مادران یکی از نعمت‌های زندگی ما هستند، همان‌هایی که خداوند مهربان وعده بهشت را برای زیر پایشان داده است. روز مادر روز بزرگداشت مادران است. شما برای این روز چه برنامه‌ای دارید؟ روز مادر را می‌توان با یک بوسه یا فرستادن یک پیام محبت آمیز یا خرید هدیه برای مادر، گرامی داشت. اگر قصد خرید هدیه دارید اما نمی‌دانید باید به دنبال خرید چه باشید این مقاله مخصوص شماست چون ما در اینجا چندین پیشنهاد متنوع به عنوان کادوی روز مادر برای شما آورده‌ایم. پس حتما تا پایان این مقاله از مو تن رو همراه ما باشید.

کادوی روز مادر چی بخریم؟!

تا روز مادر و روز زن چیزی نمانده و لازم است هر چه زودتر فکری بکنید و ببینید می‌خواهید برای مادر یا همسرتان چه هدیه ای تهیه کنید. خرید هدیه برای روز مادر برای بسیاری از افراد کار سختی است و علت آن هم این است که نمی‌دانند چه چیزی باید بخرند تا مادرشان را خوشحال کند. برخی مادران خاص پسند هستند و همین مسئله کار خرید کادوی روز مادر را دشوار می‌کند.
به خاطر داشته باشید که خرید هدیه آداب و اصول خاص خودش را دارد. هدیه دادن و هدیه گرفتن کار پسندیده ای است که علاقه بین دو طرف هدیه دهنده و هدیه گیرنده را بیشتر می کند و باعث صمیمیت بیشتر بین آن‌ها می شود. روز زن و روز مادر یکی از بهترین روزها برای هدیه دادن به عزیزترین‌های زندگیمان است پس حواستان را جمع کنید که از عهده وظیفه خود در این روز به خوبی برآیید. اما چگونه؟! با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم مادرتان را از هدیه ای که به او می‌دهید هیجان زده کنید.

کادوی روز مادر
پیشنهاد برای کادوی روز مادر

پیشنهادهای ویژه برای کادوی روز مادر

مادران فرشته‌های زمینی هستند و بهترین راه برای تشکر از بودن آن‌ها و بخشیدن زیبایی به زندگیمان این است که هر روز به آن‌ها محبت کنیم و احترام بگذاریم. یک روز از تقویم که به صورت ویژه به مادران اختصاص داده شده است هم یک راه برای قدردانی از مادران است. در این روز می‌توانید با خرید یک هدیه لطف خود را به مادرتان ابراز کنید. اما نکته مهم این است که چه هدیه ای بخریم که مادرمان را خوشحال کند؟ بهترین هدیه برای روز مادر چیست؟
ما در این مقاله از مو تن رو هشت ایده جذاب و دوست داشتنی برای شما آورده ایم که بتوانید به کمک آن‌ها یک هدیه خوب و در شان مادرتان برایش تهیه کنید.

خرید طلا به عنوان کادوی روز مادر

خیلی از خانم‌ها عاشق طلا هستند. اگر مادرتان هم جزو این دسته از خانم‌هاست و علاقه زیادی به طلا دارد، طلا هدیه مناسبی برای او خواهد بود. البته حواستان باشد که هنگام خرید طلا حتما سلیقه مادرتان را در نظر بگیرید. ابتدا باید بدانید مادرتان به چه چیزی علاقه دارد؟ دستبند؟ گوشواره؟ گردنبند؟ النگو؟ و …
اگر نمی‌دانید چه طلایی بخرید یک گزینه خوب برای شما، سکه طلا است. سکه را می‌توانید با توجه به بودجه ای که دارید از ربع سکه گرفته تا نیم سکه و سکه تمام، تهیه کنید

کادوی روز مادر
خرید طلا برای هدیه روز زن و روز مادر

خرید عطر برای روز مادر و روز زن

بوی خوب احساس خوبی به هر فرد می‌دهد. از آن جا که خانم‌ها خیلی به آراستگی خود اهمیت می‌دهند، دوست دارند که همیشه بوی خوبی هم همراه آن‌ها باشد. خرید عطر زنانه برای همسران و مادرانی که به زیبایی و آراستگی خود اهمیت می‌دهند، بهترین گزینه خواهد بود.
خرید عطر را نباید سر سری گرفت و بدون دقت انجام داد، چون اگر عطر را به درستی انتخاب نکنید ممکن است مادرتان هیچ وقت از آن استفاده نکند. اما چگونه یک انتخاب درست و مناسب برای خرید عطر داشته باشیم؟!
مهم ترین نکته در خرید عطر به عنوان کادوی روز مادر این است که سلیقه مادرتان را بدانید. باید حتما بدانید مثلا از عطر با رایحه گرم گرم خوشش می‌آید یا عطر با رایحه سرد؟ بوی شیرین دوست دارد یا بوی تلخ؟ و … اگر به این موارد دقت نکنید مادرتان از هدیه شما استفاده زیادی نخواهد کرد. اما عطر اگر به درستی و طبق سلیقه مادرتان انتخاب شود، می توانید با این هدیه بیش از پیش به قلب مادرتان نفوذ کرده و او را خوشحال کنید.
اگر برای روز مادر و روز زن قصد خرید عطر زنانه دارید، پیشنهاد می‌کنیم به ظاهر عطر هم دقت کنید و عطری خریداری کنید که ظاهر زیبایی هم داشته باشد.

کادوی روز مادر
عطرهای زنانه

پیشنهاد نویسنده: راهنمای خرید عطر ارزان زنانه و مردانه


با کارت هدیه حق انتخاب را به مادرتان هدیه دهید

هدیه دادن برای خیلی از افراد کار سختی است. چون با خود فکر می‌کنند شاید هر چه بخرند مطابق با سلیقه فرد مورد نظر نباشد. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و از سلیقه و علاقه مادرتان خبر ندارید، بهتر است به جای خرید کادو، هدیه نقدی به او بدهید. بهترین هدیه نقدی، دادن کارت هدیه است. با دادن یک کارت هدیه به عنوان هدیه روز مادر به مادرتان، این حق را به او می‌دهید که با این پول هر چه خودش دوست دارد برای خودش بخرد.
بهتر است هنگامی که برای گرفتن کارت هدیه به بانک مراجعه کردید، بگویید که بر روی کارت هدیه، جمله ای به سلیقه خودتان در رابطه با روز مادر درج کنند و با این جمله بتوانید گوشه‌ای از زحمات مادر خود را جبران کنید.

کادوی روز مادر
کارت هدیه برای روز مادر

خرید یک ساعت مچی زنانه شیک

افراد منظم و دقیق همیشه ساعت همراه خود دارند. اگر مادرتان هم جزو این دسته از افراد است و خانم بسیار منظم و وقت شناسی است، به او ساعت هدیه دهید. برخی خانم‌ها هم هستند که به ساعت مچی علاقه زیادی دارند و در مهمانی‌ها از ساعت‌های شیک به عنوان اکسسوری استفاده می‌کنند.
ساعت های موجود در بازار از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند که شما می‌توانید بر اساس سلیقه مادرتان ، گزینه مناسب را انتخاب کنید.
در صورتی که مادر یا همسرتان که می‌خواهید هدیه روز زن و روز مادر را به او کادو دهید، فردی به روز است و با تکنولوژی به روز دنیا سر و کار دارد، می توانید ساعت های هوشمند هم جزو گزینه خود قرار دهید.

کادوی روز زن
ساعت مچی برای هدیه روز زن و روز مادر

بلوز زنانه و شومیز مجلسی برای کادوی روز مادر

لباس یکی دیگر از مواردیست که خانم‌ها به آن علاقه زیادی دارند. اگر بتوانید لباس با سایز مناسب را مطابق سلیقه مادرتان تهیه کنید، او را خیلی خوشحال خواهید کرد. معمولا انتخاب لباس کار هر کسی نیست چون خیلی مهم است لباسی که انتخاب می‌کنید، با سلیقه و سایز مادرتان یکی باشد. پس اگر سلیقه خوبی دارید این گزینه را برای خرید هدیه روز مادر انتخاب کنید.
توصیه ما در زمینه خرید لباس برای مادر این است که به سراغ بلوزهای زنانه و شومیزهای مجلسی بروید البته اگر مادرتان روی لباس‌هایش حساس است و دوست دارد خودش لباس هایش را انتخاب کند، این گزینه به شما پیشنهاد نمی شود.
توصیه دیگری که داریم این است که شما می توانید در کنار لباس از لوازم آرایشی هم استفاده کنید تا هدیه‌تان تنوع داشته باشد و مادرتان را خوشحال تر کند. مثلا در کنار لباس، یک رژ لب خوشرنگ یا یک ریمل خوب یا یک کرم پودر مناسب پوست مادرتان را هم خریداری کنید و در جعبه هدیه قرار دهید.

کادوی روز زن
کادوی روز زن

وسایل برقی برای آراستن موی سر

اگر مادرتان از جمله خانم‌هایی است که به زیبایی موهای خود اهمیت زیادی می‌دهد، می‌توانید برای او وسیله‌های برقی حالت دهنده موها مانند فر کننده مو را خریداری کنید و به وی هدیه دهید.
محصولات برقی مخصوص مو بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید برای روز مادر یکی از این لوازم را تهیه کنید و به مادرتان هدیه دهید:

کادوی روز مادر
بهترین کادوی روز مادر

پیشنهاد نویسنده: 5 نکته برای خرید بهترین برس حرارتی


خرید ابزار سلامت

مادران نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند و همیشه سلامتی آن‌ها برای فرزندان مهم بوده و هست. اگر می خواهید به مادرتان نشان دهید که چقدر برای سلامتی و شادابی او ارزش قائلید، به او هدیه‌ای دهید که مرتبط با سلامتیش باشد. این که شما به سراغ کدام یک از ابزار سلامت بروید بستگی به این دارد که مادرتان به کدام وسیله بیشتر نیاز دارد. برای مثال:

  • اگر مادرتان بیماری فشار خون دارد یک دستگاه فشار خون برایش تهیه کنید
  • اگر مادرتان به بیماری قند یا دیابت مبتلاست، می توانید یک گلوکومتر به او هدیه دهید تا بتواند قند خونش را به طور مرتب اندازه بگیرد و چک کند.
  • اگر مادرتان مشکل تنفسی پیدا کرده یا مبتلا به آسم و آلرژی تنفسی است، به او یک دستگاه تصفیه هوا هدیه دهید.
  • اگر مادرتان اضافه وزن دارد، یک ترازو برای کادوی روز مادر به او هدیه دهید تا وزنش را به طور مرتب در خانه کنترل کند و همیشه سلامت بماند.
  • اگر نگران میزان اکسیژن خون و ضربان قلب مادرتان هستید، یک دستگاه پالس اکسیمتر تهیه کنید تا میزان اکسیژن و ضربان قلب را اندازه گیری کند.
کادوی روز مادر
کادوهای خاص برای هدیه روز مادر

اگر مادرتان به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهد می‌توانید دستگاه جوانسازی پوست را به او هدیه دهید. این دستگاه برای از بین بردن چین و چروک صورت و جوانساز پوست به کار برده می‌شود. این محصول برای پاکسازی عمیق و تغذیه پوست هم کاربرد دارد.

خرید لوازم خانه و آشپزخانه برای مادر

می‌توان گفت مادران نقش مهم و اساسی در مدیریت خانه دارند و بیشتر وقت خود را در طول روز در آشپزخانه به سر می‌برند. به عبارتی خانه برای مادرها مفهومی متفاوت از سایر اعضای خانواده دارد. اگر مادرتان خیلی به ظرف و ظروف آشپزخانه اهمیت می‌دهد و به لوازم خانه یا آشپزخانه علاقه دارد، می توانید یکی از لوازم خانه را برای مادرتان به عنوان هدیه روز مادر تهیه کنید. البته نکته بسیار مهم و ظریفی که وجود دارد این است که همه خانم‌ها از این که ظرف و ظروف و وسیله خانه هدیه بگیرند، خوشحال نمی‌شوند! پس حسابی حواستان را جمع کنید!
اینکه چه وسیله‌ای برای آشپزخانه یا خانه بخرید به سلیقه خودتان و مادرتان بستگی دارد. اگر مادرتان به زیبایی خانه اهمیت زیادی می دهند، می‌توانید لوازم مخصوص دکوراسیون خانه را برایش خریداری کنید.

نکاتی که هنگام هدیه دادن باید رعایت کنید

زمانی که روز مادر فرا رسید و خواستید هدیه ای که تهیه کرده‌اید را به مادرتان بدهید بهتر است به موارد زیر هم عمل کنید تا لذت کادو گرفتن مادرتان برایش چندین برابر شود:

  1. بهتر است همراه با کادویی که برای مادرتان گرفته‌اید، گل هم بخرید. مهم نیست چه مقدار برای گل هزینه کنید. از گل های شاخه ای ارزان قیمت گرفته تا سبد ها و جعبه های گل با قیمت های بالا را بسته به مقدار بودجه ای که دارید می‌توانید انتخاب کنید.
  2. می‌توانید همراه با هدیه مقداری شیرینی یا یک کیک کوچک هم تهیه کنید تا بتوانید این روز زیبا را کنار هم جشن بگیرید.
  3. در روز مادر غذای مورد علاقه مادرتان را درست کنید و همه اعضا خانواده را دعوت کنید که دور هم جمع باشید. جمع شدن خانواده کنار هم برای یک مادر خیلی زیبا و لذت بخش است.
  4. هدیه را با ادب و احترام به مادرتان تقدیم کنید. به این صورت که او را در آغوش بگیرید و بر دستانش بوسه بزنید. گفتن جمله زیبای « دوستت دارم، مادر» هم فراموش نشود.
  5. کادویی که خریده‌اید را زیبا و با سلیقه بسته بندی کنید. یعنی در کنار هدیه از لوازم جانبی جشن و تزئینات کادویی هم استفاده کنید.
  6. خوب است همراه کادویتان یک کارت تبریک هم به مادرتان هدیه دهید و یک متن زیبا و دوست داشتنی هم با خط خودتان درون کارت بنویسید.
کادوی روز مادر
پیشنهادهایی برای روز مادر

ممنونیم از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید. از سری مقالات منتشر شده ما در مو تن رو می‌توانید مقاله ۸ مدل آرایش زمستانی به همراه نکات و ترفندها را مطالعه نمایید. لطفا شما هم اگر در مورد کادوی روز مادر پیشنهادی دارید، در بخش نظرات مطرح کنید تا هم ما و هم خوانندگان عزیز از نظرات شما ایده بگیریم.