زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی برند مای لیدی + آشنایی با بهترین محصولات این برند

wordcamp
807
11 دقیقه
معرفی برند مای لیدی + آشنایی با بهترین محصولات این برند

انتخاب برند مناسب برای خرید محصولات مورد نیاز در دوران پریود، امری مهم و حیاتی است. تمامی برندها کیفیت مناسب را نداشته و احتمال بروز مشکلات مختلف وجود دارد. امروز قصد داریم این دغدغه‌ را رفع کرده و شما را با یکی از برترین برندها در حوزه‌ی تولید نوار بهداشتی آشنا کنیم. با ما در مطلب «معرفی برند مای لیدی» همراه باشید.

معرفی برند مای لیدی

برند مای لیدی کار خود را از سال 1380 شروع کرده و زیرمجموعه‌ی برند «زرین رویا» است. هدف اصلی این شرکت بالا بردن کیفیت زندگی دختران و زنان ایرانی در طول دوره‌ی پریود است. این شرکت محصولات با کیفیتی تولید کرده و برخی از رقبای آنها، برندهای نوار بهداشتی پنبه ریز، تافته و مولپد هستند. طی سال‌های اخیر، برند مای لیدی همواره در تلاش بوده تا با نوآوری و همگامی با فناوری روز دنیا، محصولات خود را به‌روز کرده تا کیفیت بالاتری را برای زنان ایرانی به ارمغان بیاورد. این برند همواره از زنان ایرانی حمایت کرده و در جهت ارتقای فرهنگ جامعه و دانش عمومی درباره‌ی پریود تلاش می‌کند.

لوگوی برند مای لیدی
لوگوی برند مای لیدی

دفتر مرکزی این شرکت در تهران، میدان آرژانتین، خیابان بخارست، خیابان هفتم، پلاک 30 قرار دارد.

تاریخچه برند مای لیدی

پس از معرفی برند مای لیدی، به بررسی تاریخچه‌ی این پرداخته تا قدم دیگری در آشنایی با برند مای لیدی برداریم. همانطور که گفتیم، برند مای لیدی یکی از زیرمجموعه‌های برند زرین رویا است. برند زرین رویا کار خود را از سال 1368 و در حوزه‌ی تولید ظروف پلاستیکی آغاز کرد. این برند در سال 1379 برند تولید پوشک بچه‌ی مای بیبی را راه‌اندازی کرد. یک سال‌ بعد، برند موردنظر ما یعنی برند مای‌ لیدی متولد شد. هم اکنون نوار بهداشتی‌های برند مای لیدی به دیگر کشورها ازجمله کشورهای همسایه و قاره‌ی آفریقا صادر می‌شوند.

جالب است بدانید برند ایزی‌لایف نیز زیرمجموعه‌ی برند زرین رویا بوده و با تولید پوشینه‌ی بزرگسالان کار خود را در سال 1388 آغاز کرده است.

محصولات برند مای لیدی

محصولات پرفروش برند مای لیدی به دو گروه نوار بهداشتی یعنی کلاسیک (تانشده ضخیم) و مکسی (سه بار تا شده نیمه ضخیم) تقسیم می‌شوند. همچنین تمامی محصولات این شرکت در سایزها و تنوع بالا دسته‌بندی شده و در دسترس قرار دارند. پس از آشنایی با برند مای لیدی، در ادامه به معرفی برخی از محصولات این شرکت می‌پردازیم.

نوار بهداشتی مای لیدی کتان سایز بزرگ

نوار بهداشتی یکی از مهم‌ترین محصولات در دوران پریود است و اگر به دنبال یک محصول سایز بزرگ هستید، نوار بهداشتی مای لیدی کتان سایز بزرگ کاملا مناسب شماست. این محصول با قیمت به‌صرفه و اقتصادی به فروش رفته و علاوه بر بال‌دار بودن، ضخیم و ضدحساسیت است. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های محصول مورد نظر، جنس نرم و پنبه‌ای آن است.

خرید نوار بهداشتی مای لیدی کتان سایز بزرگ

نوار بهداشتی مای لیدی کتان سایز بزرگ ضدحساسیت بوده و دارای پودر جاذب ترشحات است.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر روی تصویر کلیک کنید.

طول و عرض این نوار بهداشتی از سایز متوسط بیش‌تر بوده و مناسب افرادی است که خون‌ریزی زیادی دارند. با استفاده از این نوار، دیگر نگران ترشحات زیاد نباشید چرا که خون را به‌سرعت به خود جذب می‌کند. همچنین این محصول معطر نبوده و اگر به محصولات معطر حساسیت دارید، نوار بهداشتی مورد نظر بهترین گزینه برای شماست.

نوار بهداشتی مای لیدی کتان نیمه ضخیم سایز بزرگ مناسب پوست حساس

اگر شما نیز پوست حساسی داشته و به یک محصول سایز بزرگ نیاز دارید، نوار بهداشتی مای لیدی کتان نیمه ضخیم سایز بزرگ مناسب پوست حساس برای شما تولید شده و انتخابی ایده‌آل است. این محصول به‌صورت کاملا استریل تولید شده و پوشش آن با الیاف مصنوعی و توده‌ایِ پنبه تشکیل شده است.

خرید نوار بهداشتی مای لیدی کتان نیمه ضخیم سایز بزرگ مناسب پوست حساس

نوار بهداشتی مای لیدی کتان نیمه ضخیم سایز بزرگ مناسب پوست حساس جذب فوق‌العاده بالایی داشته و مناسب استفاده برای فعالیت روزمره است.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر روی تصویر کلیک کنید.

بال‌های کناری این نوار بهداشتی برای کنترل ترشحات در طول شب موثر هستند. می‌‌توانید با استفاده از این نوار، با خیالی آسوده به انجام فعالیت‌های روزانه‌ی خود بپردازید.

در این محصول نوار چسب نیز وجود داشته که به محکم ماندن و تکان نخوردن آن کمک می‌کند.

نوار بهداشتی مای لیدی کتان سایز متوسط

اگر به دنبال یک محصول با سایز متوسط و جذب فوق‌العاده هستید، نوار بهداشتی مای لیدی کتان سایز متوسط مناسب شماست. این محصول که از الیاف مصنوعی تولید شده، دارای چسب محکم برای نگه داشتن نوار است.

خرید نوار بهداشتی مای لیدی کتان سایز متوسط

نوار بهداشتی مای لیدی کتان سایز متوسط کاملا استریل بوده و دارای چسب برای جهت محکم قرار گرفتن نوار است.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‎‌تر روی تصویر کلیک کنید.

همین موضوع منجر می‌شود تا بتوانید با خیالی آسوده به انجام فعالیت‌های روزمره‌ی خود بپردازید. همچنین این محصول داری نوار چسبی در پشت هر دو بال کناری بوده و با چسبیدن این نوارها به لباس زیر، کنترل بهتری صورت گرفته و تکان نمی‌خورد.

همچنین این محصول بسته‌بندی ساده و بدون تا داشته و مناسب افرادی استفاده‌ی بی‌دردسر است.

نوار بهداشتی مای لیدی مشبک نیمه ضخیم سایز خیلی بزرگ مناسب شب

اگر در حال جست‌وجو کردن در اینترنت برای پیدا کردن یک نوار بهداشتی خیلی بزرگ هستید، باید بگوییم که این نوار بهداشتی دقیقا مناسب شماست.

نوار بهداشتی مای لیدی مشبک نیمه ضخیم سایز خیلی بزرگ مناسب شب کاملا استریل بوده و جذب فوق‌العاده زیادی معادل 6 قطره دارد. رویه‌ی مشبک این محصول که به نرمی پنبه است، به جذب سریع ترشحات پرداخته و حس خشکی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

خرید نوار بهداشتی مای لیدی مشبک نیمه ضخیم سایز خیلی بزرگ مناسب شب

نوار بهداشتی مای لیدی مشبک نیمه ضخیم سایز خیلی بزرگ مناسب شب به کنترل ترشحات در طول شب پرداخته و الیاف آن به نرمی پنبه هستند.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‎‌تر روی تصویر کلیک کنید.

همچنین این محصول طراحی ارگونومیکی متناسب با فرم بدن داشته و در آن کانال‌های هدایت‌کننده برای توزیع مایع در سرتاسر نوار بهداشتی وجود دارد.

این محصول سه تا شده و دارای کانال‌های محافظ جلو و عقب برای جلوگیری از نشتی است.

نوار بهداشتی مای لیدی مشبک سه تا شده ضخیم سایز بزرگ

اگر ورزش‌کار بوده و به دنبال یک نوار مناسب برای ورزش کردن هنگام پریود هستید، نوار بهداشتی مای لیدی مشبک سه تا شده ضخیم سایز بزرگ مناسب شماست. این محصول با تکنولوژی خاص خود در ترکیب پودر جاذب و طراحی خاص کانال‌های مرکزی، جذب فوق‌العاده بالایی دارد.

همچنین لایه‌ی رویی آن به گونه‌ای طراحی شده تا با سرعت بالا ترشحات را به داخل نوار انتقال دهد. بدین صورت سطح نوار خشک مانده و از بروز حساسیت جلوگیری می‌شود.

خرید نوار بهداشتی مای لیدی مشبک سه تا شده ضخیم سایز بزرگ

نوار بهداشتی مای لیدی مشبک سه تا شده ضخیم سایز بزرگ دارای الیاف مصنوعی بوده و مناسب افرادی است که پوست حساس دارند.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر روی تصویر کلیک کنید.

علاوه بر این موارد، این محصول با طراحی ارگونومیک خود راحتی بیش‌تری برای شما به ارمغان می‌آورد. باله‌های این محصول با طراحی مناسبِ خود به‌راحتی به لباس زیر چسبیده که همین موضوع از جابه‌جا شدن نوار و نشتی ترشحات جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این مدل رایج از نوار بهداشتی، مدل‌های دیگری از این محصول موجود بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. ما در مطلب «آشنایی با انواع نوار بهداشتی، تاریخچه و کاربرد آن‌» به بررسی تمامی مدل‌ها و کاربرد نوار بهداشتی پرداختیم. با مطالعه‌ی این مطلب با سایر مدل‌های نوار بهداشتی ازجمله نوار بهداشتی پارچه‌ای نیز آشنا شده و می‌توانید از آنها هم استفاده کنید.

ویژگی محصولات برند مای لیدی

پس از معرفی برند مای لیدی و برخی از بهترین محصولات آنها، در ادامه به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات برند مای لیدی می‌پردازیم.

جذب بالا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تمامی محصولات با کیفیت برند مای لیدی، جذب بالا و فوق‌العاده‌ی آنهاست. نوار بهداشتی‌های مای لیدی با تکنولوژی خاص خود در ترکیب پودر جاذب و پالپ، جذب بالایی دارند. علاوه بر پودر جذب، طراحیِ خاص کانال‌های مرکزی این محصولات برای توزیع ترشحات در سرتاسر نوار نیز دیگر ویژگی‌ای است که منجر به جذب بالای نوار بهداشتی‌های شرکت مای لیدی می‌گردد.

طراحی ارگونومیک

علاوه بر جذب بالا، یکی دیگر از ویژگی‌های تمامی محصولات شرکت مای لیدی، طراحی ارگونومیک آنهاست. ارگونومی مناسب نوار بهداشتی‌های این شرکت متناسب با فرم بدن بوده و همین اتفاق از تکان خوردن و جابه‌جا شدن نوار بهداشتی جلوگیری می‌کند.

برند مای لیدی
محصولات مای لیدی ارگونومی مناسبی داشته و مناسب استفاده‌ی ورزشکاران هستند

همچنین نوار بهداشتی‌های مای لیدی ضخامت کم‌تری نسبت به مدل‌های دیگر داشته که این ویژگی، راحتی بیش‌تر مصرف‌کننده را به همراه دارد.

جلوگیری از نشتی ترشحات

سومین ویژگی ثابت در تمامی محصولات مای لیدی، جلوگیری از نشتی ترشحات است. در ساخت محصولات مای لیدی نوارهای محافظی در کناره‌های محصول قرار داده شده است. همین اتفاق از نشتی ترشحات از کناره‌ها جلوگیری می‌کند.

همچنین حضور باله‌ها در محصولات مای لیدی علاوه بر جلوگیری از جابه‌جایی محصول، مانع نشتی ترشحات نیز می‌شود.

ضد حساسیت

تمامی محصولات مای لیدی با الیاف مصنوعی و به‌نرمی پنبه ساخته می‌شوند. لایه‌ی رویی این نوارها به گونه‌ای طراحی شده تا به سرعت ترشحات را به داخل نوار انتقال دهد. چنین اتفاقی منجر به خشک ماندن سطح نوار شده و از بروز حساسیت جلوگیری می‌کند. حتی اگر پوست بسیار حساسی دارید نیز می‌توانید با خیال راحت از محصولات مای لیدی استفاده کنید.

علاوه بر برند مای لیدی، برندهای دیگری نیز وجود داشته که در زمینه تولید نوار بهداشتی فعالیت می‌کنند. ما در مطلب «بهترین برندهای نوار بهداشتی ایرانی و خارجی» به بررسی بهترین‌ها پرداخته تا شما عزیزان به‌راحتی محصول موردنظر خود را پیدا کنید.

فعالیت‌های برند مای لیدی

همانطور که پیش‌تر گفتیم، برند مای لیدی همواره در تلاش است تا آگاهی و دانش مردم را درباره زنان، پریود و … افزایش دهد. به‌عنوان مثال این برند در اولین گام، کمپینی را با نام «زن بودن» آغاز کرد. در این کمپین از زنان خواسته شده بود تا زن بودن و زنانگی را از نگاه خود تعریف کنند. در این راستا نسیم بیارجمندی قهرمان سنگ‌نورد ایرانی نیز در این کمپین شرکت کرده بود. همچنین مسابقه‌هایی در طول این کمپین برگزار گردید.

در دومین قدم، مسئولان برند مای لیدی در سال 1397 پویشی ملی درباره آگاهی از سرطان پستان برگزار کردند. این پویشِ آگاهی‌رسانی، به‌صورت چهره‌به‌چهره و حضور در مراکز خرید، مراکز ورزشی و آموزشی انجام شد. علاوه بر این، جزوه‌هایی در محصولات این شرکت برای اطلاع‌رسانی بیش‌تر قرار گرفت.

جالب است بدانید به ازای فروش هر واحد از محصولات شرکت مای لیدی، 100 تومان به حساب خیریه بهنام برای پیش‌گیری از سرطان پستان واریز می‌شود.

علاوه بر این پویش، برند مای لیدی همزمان با اولین حضور زنان ایرانی در بازی فوتبال ایران و کامبوج،  با استفاده از تبلیغات دور زمین به اطلاع‌رسانی درباره سرطان پستان پرداخت. این اتفاق با بازخوردهای مثبتی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

سومین اقدام این برند، برگزاری همایش دوچرخه‌سواری بانوان و در حمایت از ارتقای سلامت زنان بود. در این رویداد تیم ملی دوچرخه‌سواری زنان ایران نیز حضور داشت.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مطلب به معرفی برند مای لیدی پرداختیم. محصولات این برند کیفیت مناسبی داشته و قابل استفاده برای فعالیت‌های روزمره، ورزش و … هستند.

لطفا نظرات ارزشمند خود را درباره‌ی استفاده و آشنایی با برند مای لیدی را با ما و سایر کاربران مو تن رو به اشتراک بگذارید. از شما عزیزان بابت به اشتراک‌گذاری مطالب تشکر می‌کنیم.

ممنون از اینکه تا پایان مطلب «معرفی برند مای لیدی» همراه ما بودید.

سوالات متداول

برند مای لیدی ساخت کجاست؟

برند مای لیدی یکی از برندهای ایرانی است که در زمینه تولید نوار بهداشتی فعالیت می‌کند.

فهرست محصولات برند مای لیدی شامل چیست؟

برخی از محصولات این برند، نوار بهداشتی مای لیدی کتان سایز بزرگ، نوار بهداشتی مای لیدی کتان نیمه ضخیم سایز بزرگ مناسب پوست حساس، نوار بهداشتی مای لیدی کتان سایز متوسط و … هستند.

مهم‌ترین ویژگی‌های نوار بهداشتی‌های مای لیدی چه مواردی است؟

جذب بالا، طراحی ارگونومیک، ضدحساسیت بودن و جلوگیری از نشتی ترشحات برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات مای لیدی هستند.

برند مای لیدی زیرمجموعه‌ی چه برندی است؟

برند مای لیدی زیرمجموعه‌ی شرکت زرین رویا است. شرکت زرین رویا نیز فعالیت خود را از سال 1368 آغاز کرده است.

برند مای لیدی از چه سالی فعالیت خود را آغاز کرده است؟

برند معتبر و مشهور مای لیدی، فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرده است.