زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

ماسک طبیعی برای جوش‌ صورت

تیم تحریریه مو تن رو
579
4 دقیقه
ماسک طبیعی برای جوش‌ صورت

چند وقتی است که خیلی‌ها از ما در مو تن رو می‌خواهند ماسک صورت طبیعی برای جوش‌ صورت ارائه کنیم که در فصل پاییز از آن استفاده کنند. راستش را بخواهید ماسک طبیعی برای جوش‌ صورت که امروز برای شما آماده کرده‌ایم یکی از ماسک‌هایی است که استاد گریم، آقای لوریمر کوک تپه فرمول آن را در اختیار ما قرار داده است و شاید استفاده مداوم از آن برای کسانی که جوش‌های ملتهب و سر قرمز می‌زنند حکم معجزه‌ای تمام عیار را داشته باشد.
اما قبل از آن که از درباره ماسک طبیعی برای جوش‌ صورت سر قرمز و سر سفید را برایتان بنویسیم بهتر است کمی بیشتر درباره جوش صورت ملتهب و سر قرمز صحبت کنیم.

دلیل جوش زدن

جوش‌های سر قرمز از چربی به وجود می‌آید و هرجا که چرب باشد و رطوبت هم باشد میکروب‌ها جشنی شاهانه برای خود راه می‌اندازند. این شرایط کاملا در صورت شما وقتی پوستتان چرب محیا است. پوست‌های چرب و نرمال تا چرب همیشه این مشکل را دارند زیرا همه پوست‌ها عرق می کنند و مرطوب بودن را برای میکروب‌ها فراهم می‌آورند و چربی هم در پوست شما به خاطر چربی محیا ست.

شاید الان به این فکر می کنید که پوستتان را باید ضد عفونی کنید تا دیگر جوش نزنید. بله این کار برای صورت شما بسیار مفید است و استفاده از یک ضد عفونی کننده خوب برای پوستتان می‌تواند جوش‌ها را خشک کند و مقدار آنها به حداقل برساند. اما ضد عفونی کردن تنها برای صورت کافی نیست شما باید کاری کنید که پوست شما کمتر چربی تولید کند.


پیشنهاد نویسنده: دلیل جوش زدن و 7 راه برای درمان آن


ماسک طبیعی برای جوش صورت با آناناس

این ماسک طبیعی برای جوش صورت، یک ماسک ضد عفونی کننده است که می‌تواند صورت شما را به راحتی هم ضد عفونی کند و هم چربی زدایی کند. استفاده درست از یک ماده در ماسک طبیعی برای جوش صورت که در خود هم مواد ضد التهاب داشته باشد و هم ترکیباتی که بتواند صورت شما را کاملا در برابر مشکلات پوستی بیمه کند.

ترکیبی که در ماسک طبیعی برای جوش صورت به شما ارائه می‌شود از دو ماده فوق العاده درست شده است. یکی آناناس و دیگری الکل در ماسک طبیعی ضد جوش صورت امروز ما با یک دیگر ترکیب می‌شوند و به ضدعفونی کردن چربی زدایی می‌کند.

طرز تهییه ماسک طبیعی برای جوش صورت

برای درست کردن ماسک طبیعی برای جوش‌ صورت این مواد و وسایل را احتیاج دارید:

  • گوشت‌کوب برقی یک دستگاه
  • الکل طبی 4 قاشق غذا خوری
  • آناناس یک حلقه

آناناس شما برای ماسک طبیعی برای جوش‌ صورت بهتر است به صورت غیر کمپوت و کاملا طبیعی باشد. این مواد را با هم مخلوط کنید و با گوشت‌کوب برقی خوب پوره کنید هم‌بزنید. مخلوط‌‌کن چندان برای این کار به درد نمی خورد زیرا به خاطر حجم بسیار کم الکل توانایی هم زدن ماسک برای مخلوط کن وجود ندارد و مواد زیر تیغه مخلوط کن می ماند اما اگر گوشت‌کوب برقی ندارید می توانید از مخلوط کن هم استفاده کنید.

مواد  مخلوط شده را به مدت 25 دقیقه روی صورت قرار دهید و کمی استراحت کنید. سپس با آب سرد صورت خود را آب بکشید. ماسک طبیعی برای جوش ها صورت می تواند کاملا صورت شما از شر جوش های غرور جوانی و جوش های ملتهب و سر سفید خلاص کند.

خواص ماسک طبیعی برای جوش‌ صورت

امروز ما از آناناس برای چربی زدایی و مبارزه با التهاب جوش‌های صورت استفاده می کند جالب است بدانید قوی ترین ضد التهاب طبیعی در همین آناناس است . آناناس که اصلی ترین نقش را در ماسک طبیعی برای جوش‌ صورت بازی می‌کند سرشار از ویتامین سی و یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان ها را هم دارد که پوست را شاداب و سرحال می‌کند و به شدت در شفافیت پوست شما اثرگذار است.

حالا  اگر با جوش های صورت دست به گریبان هستید وقت آن است که ماسک طبیعی برای جوش‌ صورت را در خانه درست کنید. ماسک عسل و زنجبیل برای صورت یکی دیگر از ماسک های طبیعی است که پیشنهاد می کنم حتما آن را امتحان کنید. علاوه بر آن سایر دستورالعمل ها و طرز تهیه ماسک صورت عسل، می توانید برای از بین بردن جوش صورت استفاده کنید.

اگر قصد خرید ماسک صورت یا سایر محصولات مراقبت پوست را دارید می‌توانید کالاهای آرایشی بهداشتی مورد نظر خود را از بهترین فروشگاه اینترنتی آرایشی مو تن رو تهیه کنید.