زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

آشنایی با برند نیوآ + معرفی پرفروش ترین محصولات این برند

wordcamp
1,634
13 دقیقه
آشنایی با برند نیوآ + معرفی پرفروش ترین محصولات این برند

پوست بزرگ‌ترین اندام بدن است. بدین صورت انتخاب محصولات مراقبت از پوست از اهمیت زیادی برخوردار است. امروز قصد داریم تا دغدغه‌ی ی طبیعی شما را رفع کرده و شما را با یکی از برترین شرکت‌های سازنده‌ی محصولات پوست و مو آشنا کنیم. برندی نام‌آشنا که طرفداران زیادی در سرتاسر کشور ما دارد. با ما در معرفی برند نیوآ در مجله‌ی زیبایی مو تن رو همراه باشید.

معرفی برند نیوآ

برای آشنایی با برند نیوآ، ابتدا باید آنرا به‌طور کامل معرفی کنیم. برند نیوآ (Nivea) یک برند آلمانی است که در سرتاسر جهان فروش داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار است. این برند 111 سال پیش اولین محصول رسمی خود را به جهان معرفی کرده و حالا زیرمجموعه‌ی شرکت آلمانی Beiersdorf AG است. حوزه‌ی فعالیت برند نیوآ در زمینه‌ی محصولات پوست و مو بوده و به‌عنوان مثال این شرکت، اسپری بدن، دئودورانت، کرم مرطوب‌کننده، مام، شامپو و … تولید می‌کند.

لوگوی نیوآ
لوگوی برند آلمانی نیوآ

هدف اصلی این برند، تولید محصولات مراقبت از پوست و موی تمامی افراد در تمامی رده‌های سنی ازجمله کودکان است. با استفاده از محصولات باکیفیت این شرکت، پوست و مویی شاداب و جذاب خواهید داشت.

تاریخچه برند نیوآ

همانطور که گفتیم، نیوآ یک برند آلمانی است که در سال 1911 اولین محصول خود را معرفی کرد. با این حال این شرکت در 28 مارچ 1882 توسط کارل بایزردوف تاسیس شده و در سال 1890 به اسکار تروپلوویتز فروخته شد. در همان سال، تروپلوویتز با همکاری بایزردوف، دکتر پائل گرسون و آیزاک لیفشوتز یک کرم مراقبت از پوست به‌صورت آزمایشی تولید کردند. سپس آنها در سال 1900 اولین امولیسیون پایدار آب در روغن یعنی Eucerit را توسعه دادند.

با فرا رسیدن سال 1911 مدیران نیوآ تصمیم به فروش اولین محصول رسمی خود گرفتند.

نام این برند یعنی نیوآ، از واژه‌ی Niveus از زبان لاتین گرفته شده که به معنای «سفید برفی» است.

در طول دهه 1930، نیوآ محصولات مختلفی ازجمله روغن‌های برنزه‌کننده، کرم موبر، شامپو، پاک‌کننده صورت و تونر تولید کرد ولی قادر به فروش آنها نبود چرا که در جنگ جهانی دوم علامت تجاری برند آنها در بسیاری از کشورها سلب مالکیت شد. پس از به پایان رسیدن جنگ و پشت سر گذاشتن تورم و وضعیت بد، این برند در طول دهه 1980 روند رو به رشد خود را از سر گرفت و به بازارهای جهانی راه پیدا کرد.

معرفی محصولات برند نیوآ

پس از معرفی برند نیوآ و بررسی تاریخچه‌‌ی این برند، به بررسی پرفروش ترین محصولات برند نیوآ می‌پردازیم.

اسپری دئودورانت مردانه نیوا مدل Deep

اسپری دئودورانت مردانه نیوآ مدل Deep یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت در ایران است. این اسپری دارای ماندگاری 48 ساعته بوده و رایحه‌ای جذاب و خنک دارد. این محصول علاوه بر خنک‌کننده بودن، ضدتعریق نیز بوده و خوش‌بویی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

خرید اسپری دئودورانت مردانه نیوا

خرید اسپری دئودورانت مردانه نیوا ضدتعریق بوده و ماندگاری 48 ساعته دارد. همچنین این محصول قابلیت خنک‌کنندگی مناسبی دارد.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر روی تصویر کلیک کنید.

برای استفاده از این اسپریِ شرکت نیوآ، کافی است که آنرا در فاصله 15 سانتی‌متری گرفته و سپس اسپری کنید. همچنین این محصول دارای مجوز از سازمان غذا و دارو بوده و با استفاده از یک قفل، درب آن بسته می‌شود.

رول دئودورانت زنانه نیوا مدل Fresh Natural

اگر به دنبال خرید یک رول با کیفیت هستید، ما به شما رول دئودورانت زنانه نیوا مدل Fresh Natural را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول با انواع پوست سازگار بوده و هیچ‌گونه نگرانی بابت آسیب به پوست‌های حساس وجود ندارد.

خرید رول دئودورانت زنانه نیوا مدل Fresh Natural

خرید رول دئودورانت زنانه نیوا مدل Fresh Natural فاقد رنگ و مواد نگهدارنده بوده و مناسب انواع پوست است.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر روی تصویر کلیک کنید.

رول تولید شده توسط نیوآ، ماندگاری 48 ساعته داشته و بدون لک کردن لباس‌های تیره و مشکی یا بدون ایجاد لک زرد روی لباس سفید، خوش‌بویی و شادابی را برای بدن شما به ارمغان می‌آورد.

در ساخت این محصول از هیچ‌گونه رنگ و مواد نگهدارنده‌ای استفاده نشده و بدین صورت کم‌ترین آسیب به پوست شما وارد می‌شود.

اسپری ضد تعریق زنانه فِرِش نچرال نیوا

اگر علاقه‌مند به استفاده از محصولاتی مانند مام و رول نیستید، می‌توانید از اسپری‌های برند نیوآ استفاده کنید. بدین‌خاطر اسپری ضد تعریق زنانه فِرِش نچرال نیوا مناسب شماست. این محصول از برند نیوآ دارای ماندگاری 48 ساعته‎‌ی واقعی بوده و یک ضدتعریق فوق‌العاده است. همچنین این محصول قابلیت خنک‌کنندگی داشته و بدون هیچ‌گونه الکل و مواد شیمایی نگهدارنده تولید شده است. این محصول به‌علت قابلیت خنک‌کنندگی، مناسب فصل تابستان بوده و بوی جذابی دارد.

خرید اسپری ضد تعریق زنانه فِرِش نچرال نیوا

خرید اسپری ضد تعریق زنانه فِرِش نچرال نیوا دارای ماندگاری 48 ساعته بوده و خنک‌کنندگی مناسبی دارد.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر روی تصویر کلیک کنید.

برای استفاده از این اسپری شرکت نیوآ، آنرا در فاصله‌ی 15 سانتی‌متری از خود قرار داده و سپس آنرا اسپری کنید.

همچون تمامی محصولات نیوآ، این محصول نیز دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران است.

علاوه بر برند نیوآ، ما به بررسی کامل برند ایرانی مای لیدی در مطلب «معرفی برند مای لیدی + آشنایی با بهترین محصولات این برند» پرداختیم تا شما عزیزان، بیش‌از‌پیش با برندهای تولید محصولات مناسب زنان و پریود آشنا شوید.

کرم مرطوب کننده سافت نیوا 300

اگر از خشکی دست خسته شده و تاکنون راه مناسبی برای غلبه بر آن پیدا نکرده‌اید، کرم مرطوب کننده سافت نیوا 300 را به شما معرفی می‌کنیم. این محصول حاوی عصاره‌های گیاهی مرطوب‌کننده بوده و با خشکی پوست دست مبارزه می‌کند.

خرید کرم مرطوب کننده سافت نیوا 300 میلی لیتری (100 میل مجانی)

خرید کرم مرطوب کننده سافت نیوا خشکی پوست را از بین برده و ضدحساسیت است. همچنین این محصول عمل آب‌رسانی پوست را به‌خوبی انجام می‌دهد.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر روی تصویر کلیک کنید.

کرم مرطوب‌کننده‌ی شرکت نیوآ ضدحساسیت بوده و مناسب انواع پوست است. بدین صورت هیچ‌گونه نگرانی بابت آسیب به پوست‌های حساس وجود ندارد. همچنین این محصول یک آب‌رسان قوی است که همین موضوع آنرا به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات نیوآ در ایران تبدیل کرده است. این کرم از شرکت نیوآ فرمولاسیون بی‌نظیری داشته و همین موضوع منجر به تغییر نکردن فرمولاسیون آن طی سال‌های اخیر شده است.

همچنین این محصول هیچ‌گونه اثری از ماسیدگی روی پوست  شما باقی نگذاشته و به‌سرعت جذب پوست می‌شود.

کرم مرطوب کننده دست و صورت نیوا

اگر به دنبال محصولی هستید که علاوه بر دست، مناسب استفاده برای صورت نیز باشد، کرم مرطوب کننده دست و صورت نیوا مناسب شماست. این محصول علاوه بر مرطوب‌کنندگی، قابلیت نرم‌کنندگی نیز داشته و حاوی رایحه معطر و مطبوع است. یکی از ویژگی‌های جذاب این محصول، مبارزه‌ی آن با پیری است.

خرید کرم مرطوب کننده دست و صورت نیوا

خرید کرم مرطوب کننده دست و صورت نیوا رطوبت را برای پوست شما به ارمغان آورده و با پیری مبارزه می‌کند.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر روی تصویر کلیک کنید.

دست‌ و صورت ما به دلیل در ارتباط بودن با آلودگی‌های محیطی و تماس با اشیای مختلف، نیاز به مراقبت زیادی داشته و درصورت توجه نکردن به آنها، با پیری زودرس مواجه می‌شوند.

این محصولِ همه‌کاره، مراقبت مناسبی از پوست به ارمغان آورده و از آن در برابر عوامل خارجی آسیب‌زا محافظت می‌کند.

فرمولاسیون کرم مرطوب‌‌کننده‌ی نیوآ با ویتامین‌های مختلف ازجمله ویتامین C غنی شده و مناسب استفاده برای پوست دست، صورت و بدن است.

این کرم، یک محصول درمان‌گر و ترمیم‌کننده‌ی سریع است. بدین صورت این محصول از خشکی شدید و تَرَک پوست در فصل پاییز و زمستان جلوگیری می‌کند.

چسب پاک کننده جوش های سرسیاه بینی نیوآ

اگر از جوش‌های سرسیاه بینیِ خود خسته شده و به دنبال محصولی تخصصی برای رهایی از آنها هستید، چسب پاک کننده جوش های سرسیاه بینی نیوآ مناسب شماست. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و به پوستِ حساس آسیبی وارد نمی‌کند.

خرید چسب پاک کننده جوش های سرسیاه بینی نیوآ حاوی عصاره لیمو

خرید چسب پاک کننده جوش های سرسیاه بینی نیوآ حاوی عصاره لیمو منافذ پوست بینی را تمیز کرده و چربی‌های اضافی را پاک می‌کند.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر روی تصویر کلیک کنید.

چسب پاک‌کننده‌ی نیوآ، با آلودگی پوست بینی مبارزه کرده و چربی‌های اضافی منافذ بینی را با قدرت حذف می‌کند. این محصول از قدرت تمیزکنندگی خوبی برخوردار بوده و به‌آسانی منافذ شما را تمیز می‌کند.

همچنین این محصول حاوی عصاره لیمو بوده و در هر بسته از آن، 4 عدد چسب وجود دارد. شما عزیزان با استفاده از این چسب، آلودگی را از سطح پوست خود حذف کرده و از شر جوش‌های سرسیاه (کومدون) خلاص خواهید شد.

بالم افتر شیو نیوا مدل Protect And Care

اگر به دنبال یک محصول مناسب برای داشتن اصلاحی بی‌نقص و فوق‌العاده هستید، بالم افتر شیو نیوا مدل Protect And Care مناسب شماست. همانطور که از نام این محصول پیداست، پس از انجام اصلاح مورد استفاده واقع می‌‌شود. این محصول احتمال جوش زدن بعد از اصلاح و ورود چربی و میکروب به زیر پوست را کاهش می‌دهد.

خرید بالم افتر شیو نیوا مدل Protect And Care

خرید بالم افتر شیو نیوا مدل Protect And Care حاوی عصاره آلوئه‌ورا بوده و رطوبت را برای پوست به ارمغان می‌آورد.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر روی تصویر کلیک کنید.

این بالم افترشیو حاوی عصاره‌ی آلوئه‌ورا و ویتامین‌های مختلف ازجمله ویتامین E و پرو ویتامین B5 است. این مواد به پوست کمک کرده و سطح سلامت کلی آنرا بالا می‌برند.

 همچنین این افترشیو، ضدالتهاب، تسکین‌دهنده، غیرچربی و مرطوب‌کنندگی بوده و فواید سرشاری برای پوست صورت دارد. این ویژگی‌ها، بالم افترشیو نیوآ را به یک محصول فوق‌العاده تبدیل می‌کند.

شامپو مو و بدن مردانه نیوآ مدل Deep حاوی عصاره خاک رس

در ادامه‌ی آشنایی با برند نیوآ، به معرفی شامپوی این برند می‌پردازیم. اگر به دنبال یک محصول همه‌کاره مناسب استفاده برای مو و بدن هستید، شامپو مو و بدن مردانه نیوآ مدل Deep حاوی عصاره خاک رس مناسب شماست. این محصول دارای رایحه‌ی چوب بوده و مناسب انواع پوست است.

خرید شامپو مو و بدن مردانه نیوآ مدل Deep حاوی عصاره خاک رس

خرید شامپو مو و بدن مردانه نیوآ مدل Deep حاوی عصاره خاک رس دارای رایحه چوب بوده و بوی خوشی برای مو و بدن به ارمغان می‌آورد.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر روی تصویر کلیک کنید.

شامپو مو و بدن نیوآ از مو در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و از خشکی و شکنندگی مو جلوگیری می‌کند. ویژگیِ متمایزکننده‌ی این محصول، عصاره خاک رس است. عصاره خاک رس تمامی آلودگی‌های سطح پوست را از بین برده و چربی‌های اضافیِ پوست را به خود جذب می‌کند.

علاوه بر این برند، برند لافارر نیز در تولید شامپو فعال بوده و محصولات خوبی تولید می‌کند. ما در مطلب «آشنایی با برند لافارر و معرفی محصولات متنوع آن» به معرفی کامل این برند و پرفروش‌ترین محصولات آن پرداختیم.

شیر مو نیوآ مخصوص موهای نرمال

شیر مو محصولی است که فواید سرشاری برای مو دارد. شیر مو نیوآ مخصوص موهای نرمال یکی از بهترین شیر موهای موجود در بازار است. این محصول مناسب موهای معمولی بوده و قابلیت آب‌رسانی مناسبی دارد. این شیر مو با قابلیت حالت‌دهندگیِ خود، از مو در برابر ابزارهایی همچون سشوار و اتوی مو محافظت می‌کند.

خرید شیر مو نیوآ مخصوص موهای نرمال

خرید شیر مو نیوآ مخصوص موهای نرمال از مو در برابر سشوار و اتوی مو محافظت کرده و فواید سرشاری برای مو دارد.

برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر روی تصویر کلیک کنید.

محصولِ شرکت نیوآ، به مو حالت داده و نظم مناسبی برای آن به ارمغان می‌آورد. همچنین این محصول به تغذیه‌ی عمیق مو پرداخته و علاوه بر حجم‌دهندگی، موها را براق می‌کند. شما عزیزان هنگام استفاده از این محصول، هیچ‌گونه نیازی به آب‌کشی نخواهید داشت. پس از آشنایی با برند نیوآ و پرفروش‌ترین محصولات آن، به بررسی ویژگی این محصولات می‌پردازیم.

ویژگی محصولات برند نیوآ

پس از معرفی برند نیوآ، به بررسی ویژگی محصولات این برند پرداخته تا مطلب آشنایی با برند نیوآ کامل شود.

ضد حساسیت بودن

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات برند نیوآ، ضدحساسیت بودن است. محصولات این برند به گونه‌ای طراحی شده تا برای انواع پوست مناسب بوده و آسیبی به پوست‌های حساس وارد نکنند. در واقع این محصولات فرمولاسیون ملایمی داشته و به همین علت، حتی برای پوست‌های حساس نیز مناسب هستند.

غنی از ویتامین

بسیاری از محصولات این شرکت، با ویتامین‌های مختلف غنی می‌شوند. بدین صورت محصولات نیوآ نه‌تنها به پوست آسیب وارد نکرده بلکه فواید سرشاری برای آن دارند. محصولات نیوآ دارای ویتامین‌های مختلف ازجمله ویتامین E و پرو ویتامین B5 هستند. علاوه بر ویتامین، برخی از محصولات این شرکت حاوی مواد دیگری همچون عصاره خاک رس و عصاره آووکادو نیز هستند.

کیفیت بالا

ویژگی ثابت محصولات نیوآ در طول زمان، کیفیت بالای آنهاست. در واقع دلیل اصلی گسترش و محبوبیت برند نیوآ در سرتاسر جهان، همین کیفیت بالاست.

محصولات نیوآ
برخی از محصولات نیوآ که همگی کیفیت بالایی دارند

قیمت مناسب

دیگر ویژگیِ مهم محصولات نیوآ، قیمت مناسب آنهاست. در حال حاضر یک اسپری بدن نیوآ، قیمتی معادل 80 هزار تومن داشته که قیمتی مناسب برای یک برند خارجی است. در واقع نیوآ توانسته کیفیت بالا را با قیمت مناسب ترکیب کرده تا در تمامی بازارها مشتریان خود را داشته باشد.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مطلب به معرفی برند نیوآ پرداختیم. پس از آشنایی با برند نیوآ، به معرفی پرفروش‌ترین محصولات و مهم‌ترین ویژگی‌ها پرداختیم. نیوآ یک برند باکیفیت است که محصولات مناسبی برای پوست و مو تولید می‌کند.

لطفا تجربیات خود را درباره‌ی استفاده از محصولات نیوآ را با ما و سایر کاربران مو تن رو به اشتراک بگذارید. از شما عزیزان بابت به اشتراک‌گذاری مطالب تشکر می‌کنیم.

ممنون از اینکه تا پایان مطلب «معرفی برند نیوآ» همراه ما بودید.

سوالات متداول

برند نیوآ ساخت کجاست؟

برند نیوآ تولید کشور آلمان بوده و اولین محصول خود را در سال 1911 به بازار عرضه کرده است.

فهرست محصولات برند نیوآ شامل چیست؟

بالم افترشیو، اسپری بدن، دئودورانت، مام، شامپو، شیر مو، کرم دست، چسب بینی و … فهرست محصولات برند نیوآ هستند.

مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات برند نیوآ چه مواردی هستند؟

ضدحساسیت بودن، کیفیت بالا، قیمت مناسب و ویتامینه‌ بودن برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات برند نیوآ هستند.

برند نیوآ زیرمجموعه‌ی چه برندی است؟

برند نیوآ زیرمجموعه‌ی Beiersdorf AG است. این برند نیز آلمانی بوده و مقر آن در هامبورگ است.

برند نیوآ از چه سالی فعالیت خود را آغاز کرده است؟

این برند فعالیت خود را از سال 1890 آغاز کرده و اولین محصول خود را در سال 1911 به بازار عرضه کرده است.