زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

راهنمای خرید بهترین موزن بینی و گوش

تیم تحریریه مو تن رو
1,057
6 دقیقه
راهنمای خرید بهترین موزن بینی و گوش

وقتی موی بینی یا گوشتان بلند می‌شود نمای زیبایی ندارد و شما احساس بدی نسبت به خود پیدا خواهید کرد. بهترین راه، کوتاه کردن این موهای زائد است که برای این کار شما به یک اصلاح کننده موی گوش و بینی نیاز دارید. بهترین موزن بینی و گوش موزنی است که با سرعت و دقت این کار را برایتان انجام دهد. با ما تا آخر این مقاله از مو تن رو همراه باشید تا بهترین برندهای اصلاح کننده موی گوش و بینی را به شما معرفی کنیم.

نکاتی برای خرید بهترین موزن بینی و گوش

اگر به دنبال خرید موزن برای اصلاح موهای گوش و بینی خود هستید توصیه می‌کنیم در هنگام خرید به سه نکته توجه کنید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید:

  • به سری‌های استفاده شده در موزن دقت کنید

برخی موزن‌های گوش و بینی فقط دارای یک سری چرخشی هستند اما بعضی مدل‌ها سری های متفاوتی دارند که حتی از آن‌ها می‌توان برای اصلاح ابرو و خط ریش هم کمک گرفت.

همچنین دقت کنید که ابزارها و سری ها را بتوان به سادگی وصل و جدا کرد. بعضی از موزن‌های بینی و گوش، یک دکمه تعویض دارند که به کمک آن به راحتی می‌توان ابزارهای اصلاح را تعویض کرد. برخی مدل‌های موزن هم با چرخاندن میتوان سری آن‌ها را جدا کرد. پس هنگام خرید به این موارد حتما دقت کنید.

  • به نوع باتری موزن بینی و گوش دقت کنید

موزن ها دارای دو نوع باتری هستند:

  1. موزن با باتری قابل شارژ
  2. موزن با باتری قلمی

اگر از موزن کم استفاده می‌کنید توصیه می‌کنیم دستگاهی که با باتری قلمی کار می‌کند، بخرید. چون دستگاه‌هایی که قابل شارژ هستند و باتری های شارژی دارند، اگر کم استفاده شوند عمرشان کم خواهد شد و به دستگاه آسیب می‌رسد.

  • بهترین موزن بینی و گوش چراغ‌دار است

موزن هایی که چراغ دارند به شما کمک می‌کنند در هنگام اصلاح موهای گوش و بینی، دقت و دید بهتری داشته باشید.

بهترین موزن بینی
بهترین موزن بینی و گوش

پیشنهاد نویسنده: راهنمای خرید ماشین ریش تراش


خرید بهترین موزن بینی و گوش

برندهای متنوعی مو زن گوش و بینی تولید و راهی بازار کرده‌اند. برخی از این برندها عبارتند از:

  • فیلیپس
  • جاندلی
  • پرومکس
  • جیمی
  • ارمیلا
  • مک استایلر

فروشگاه اینترنتی مو تن رو یکی از فروشگاه‌هایی است که برندهای مختلف موزن را دارد و با اطمینان از اصل بودن محصولات می‌توانید خرید خود را با بهترین قیمت انجام دهید.

برای مشاهده و خرید موزن بینی، گوش و ابرو کلیک کنید

موزن پرومکس

پرومکس یکی از برندهای خوب تولید کننده موزن می‌باشد. موزن گوش و بینی پرومکس مدل 3250T، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین موزن‌های بازار است. این موزن دارای ویژگی‌های کاربردی زیر است:

  • سیستم اصلاح چرخشی (دورانی)
  • بدنه استیل
  • سری خط‌زن برای مرتب کردن ریش و سبیل
  • دارای پایه
  • تیغه قابل شستشو (بدون نیاز به باز کردن)
  • چراغ تعبیه‌شده روی دستگاه

موزن گوش و بینی پرومکس با یک باطری قلمی کوچک کار می‌کند و تیغه آن به واسطه سیستم چرخشی‌اش می‌تواند در اوج امنیت و بدون ایجاد هیچ‌گونه درد و ناراحتی موهای زائد را، حتی از درون بینی، حذف کند. به علاوه این دستگاه کاملا ضد آب طراحی شده است، به همین دلیل می‌توان در حمام یا محیط‌های مرطوب دیگر با خیالی آسوده و راحت از آن استفاده کرد.

موزن گوش و بینی پرومکس

موزن گوش و بینی وال

وال نام یک برند آمریکایی است به شما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال یک موزن خوب هستید، موزن گوش و بینی وال مدل Nasal Trimmer را امتحان کنید. تیغه‌های این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ بوده و اگر موهای ابرو، گوش و بینی خیلی بلندی دارید، این دستگاه برای شما مناسب است. از ویژگی‌های خوب این دستگاه این است که ضد آب بوده و حتی می‌توانید در زیر دوش از آن استفاده کنید. طراحی این دستگاه به صورت کاملا حرفه‌ای انجام شده به این صورت که بدنه آن دارای طراحی ارگونومیک است و هنگام کار کردن از دستتان لیز نخواهد خورد و همچنین از گازگرفتگی، برش و خراش توسط تیغه‌ها جلوگیری می‌کند. منبع تغذیه این موزن یک عدد باتری قلمی می‌باشد.

بهترین موزن بینی

موزن گوش و بینی پاناسونیک

یکی دیگر از موزن‌های خوب موجود در بازار موزن گوش و بینی پاناسونیک مدل ER115 می‌باشد. تیغه‌های این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ بوده و حرکت چرخشی دارد. تیغه‌های موزن پاناسونیک باریک هستند و همین مسئله کمک می‌کند که به راحتی داخل بینی چرخش داشته باشند. از این دستگاه می‌توان بدون سیم و فقط با یک باتری قلمی استفاده نمود. تکنولوژی اصلاح موزن پاناسونیک به صورت برش چرخشی است و طراحی آن به‌گونه‌ای انجام شده که موها را به داخل تیغه‌ها هدایت کرده و از تماس مستقیم تیغه‌ها با پوست جلوگیری می‌کند. این ویژگی برای پوست حساس کنار بینی و گوش ویژگی مناسبی است. این دستگاه سری قابل شست و شو داشته و همچنین سبک و قابل حمل می‌باشد.

بهترین موزن بینی و گوش

موزن فیلیپس مدل NT1700

فیلیپس نام یک برند هلندی است که محصولات متنوعی با کیفیت بالا و حرفه‌ای تولیده کرده و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. اگر به دنبال بهترین موزن بینی و گوش هستید موزن گوش و بینی فیلیپس مدل NT1700 سری 1000 را به شما معرفی می‌کنیم. تیغه‌های این دستگاه از جنس استیل بوده و ضد زنگ می‌باشند. بدنه دستگاه مجهز به طراحی ارگونومیک می‌باشد و تکنولوژی دستگاه اصلاح برش مستقیم است. ویژگی خوب دستگاه این است که نیازی به روغن کاری ندارد. این موزن به کمک یک عدد باتری قلمی کار می‌کند. نکته دیگری که در مورد این موزن باید بگوییم این است که گارانتی دو ساله سیما سرویس را دارا می‌باشد.

موزن گوش و بینی و ابرو فیلیپس

موزن گوش و بینی فیلیپس مدل NT3160

موزن گوش و بینی فیلیپس مدل NT3160 یکی دیگر از دستگاه‌های خوب برند فیلیپس است که کیفیت بسیار بالایی دارد. سری باریک دستگاه مجهز به یک تریمر عمودی بوده که این مسئله باعث می‌شود دستگاه داخل گوش و بینی به راحتی حرکت کند. هنگام کار با این موزن جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد چون بریدگی و زخم بر روی پوست ایجاد نخواهد کرد. وزن این دستگاه بسیار کم بوده و موجب خستگی دست شما نمی‌شود. در مورد منبع تغذیه این دستگاه هم باید بگوییم که موزن با باتری قلمی کار می‌کند.

موزن بینی و گوش

موزن گوش، بینی و ابرو فیلیپس مدل NT3160 در بسته بندی خود 2 شانه در سایزهای 3 و 5 میلی‌متری دارد که برای ابروهای بلند و کوتاه مناسب است. در مورد شست و شوی دستگاه هم باید بگوییم که قابلیت شستشو دارد اما نمی‌توان گفت دستگاه ضد آب است. یعنی می‌توانید سری این موزن را بشویید ولی نباید زیر دوش در حمام از این دستگاه استفاده کرد چون ممکن است آسیب ببیند.

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. از سری مقالات مو تن رو می‌توانید مقاله معرفی ۱۰ مدل از بهترین‌های ماشین اصلاح صورت و بدن را مطالعه فرمایید. همچنین می‌توانید سوالات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. از این که تا پایان مقاله معرفی بهترین موزن بینی و گوش همراه ما بودید، از شما همراهان گرامی سپاسگزاریم.