زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

رنگ موی دودی زیتونی + با دکلره و بدون دکلره

تیم تحریریه مو تن رو
14,227
8 دقیقه
رنگ موی دودی زیتونی + با دکلره و بدون دکلره

رنگ موی دودی زیتونی از ترکیب های فوق العاده زیبا و جذاب است. این رنگ برای دختران جوان، خانم های میانسال و غیره موردی مناسب است. شما می توانید با ترکیب‌ها و فرمول‌های مختلف رنگ مورد نظر خود را بدست بیاورید. برخی از افراد رنگ مو را با توجه به علاقه ای که دارند، ایجاد تغییر در چهره‌شان و حتی برای پوشاندن سفیدی مو انتخاب می‌کنند. باید بگوییم رنگ موی دودی زیتونی جزو رنگ موهایی است که باعث تغییر چهره تان خواهد شد. رنگی که می‌تواند چهره شما را چندین برابر زیبا کند. البته به یاد داشته باشید که باید با توجه به رنگ پوستتان، رنگ مو را انتخاب کنید.

اگر ترکیب رنگ موی دودی زیتونـی به درستی انجام شود، شاهد تغییرات مثبت در چهره‌تان خواهید شد. همچنین رنگ موی دودی زیتونـی در انواع طیف‌های تیره و روشن وجود دارد. می‌توانید بدون دکلره و با دکلره از این ترکیب زیبا بهره مند شوید. این بستگی به رنگ موهای فعلی شما خواهد داشت. این را به یاد داشته باشید انتخاب طیف روشن و یا تیره به نظر و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. مو تن رو در این مقاله فرمول انواع رنگ موی دودی زیتونـی را در اختیار شما گذاشته است. اگر علاقه دارید تا در مورد این رنگ مو بیشتر بدانید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

رنگ موی دودی زیتونی بدون دکلره

دسته ای از افراد به دکلره حساسیت دارند به گونه‌ای که پوست سرشان می سوزد. یا موهایی نازک و حساس دارند که دکلره موجب آسیب رساندن به موهایشان می‌شود. یا به هر دلیلی می خواهند رنگ موی دلخواهشان را بدون دکلره بدست بیاورند. بنابراین برای این دسته از افراد رنگ موی دودی زیتونـی بدون دکلره مناسب تر است.

اگر جز افرادی هستید که پوست سر شما به دکلره حساسیت دارد و یا به هر دلیلی دوست ندارید از دکلره برای روشن‌کردن موهایتان استفاده کنید، چگونه مو های خود را بدون دکلره به پایه برسانیم را بخوانید. این مقاله برای آشنایی بیشتر شما با روش‌های دیگری جز دکلره برای روشن کردن مو نوشته شده است.

البته این را به یاد داشته باشید رنگ موی دودی زیتونـی بدون دکلره چند درجه تیره‌تر از مدل با دکلره آن خواهد بود. برای داشتن رنگ موی دودی زیتونـی بدون دکلره به نصف تیوپ رنگ زیتونـی پایه 8، نصف تیوپ رنگ دودی پایه 8، دو سانت واریاسیون سبز و نقره ای و دودی ویک سانت واریاسیون بنفش و اکسیدان شماره 2 به اندازه دوبرابر رنگ مو نیاز خواهید داشت.

رنگ موی دودی زیتونی با دکلره

رنگ موی دودی زیتونی با دکلره نتیجه‌ای روشن‌تر از رنگ موی دودی زیتونی بدون دکلره به شما خواهد داد. پس اگر حساسیتی به دکلره ندارید، رنگ موی دودی زیتونی با دکلره گزینه مناسبی برای شما است. برای داشتن رنگ موی دودی زیتونی دکلره ابتدا موهایتان را به پایه دکلره 8 برسانید. توصیه ما به شما این است که تحت نظر متخصص حرفه‌‌ای در این زمینه موهایتان را به پایه دکلره 8 برسانید تا آسیبی به موهایتان نرسد.

سپس با استفاده از نصف تیوپ رنگ زیتونـی پایه 8، نصف تیوپ رنگ دودی پایه 7، دو سانت واریاسیون دودی و نقره‌‌ای و یک سانت واریاسیون بنفش و اکسیدان 6 درصد به اندازه دو برابر رنگ مو، موهایتان را رنگ کنید. نکته مهم این است که در این ترکیب، رنگ موی دودی رنگ غالب خواهد بود.

خرید واریاسیون دنی وان

واریاسیون دنی وان در رنگ‌های متنوع تولید شده است. مشخصات این محصول:

  • حاوی روغن زیتون
  • جلوگیری از خشک شدن موها
  • دارای ویتامین C با خاصیت آنتی اکسیدان
  • حاوی سیلیکون جهت نرمی و براقیت موها
  • ماندگاری بالا

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

رنگ موی دودی زیتونی روشن

همانطور که در قسمت پیشین گفته شد برای داشتن رنگ موی زیتونی روشن بهتر است موهایتان را به پایه دکلره 8 برسانید. اینطور شاهد نتیجه‌‌ای چند درجه روشن تر خواهید بود. البته می‌توانید با استفاده از رنگ هایی با طیف روشن تر نتیجه ای مطلوب نیز دریافت کنید.

رنگ موی دودی زیتونی تیره

برای داشتن رنگ موی دودی زیتونـی تیره توصیه ما به شما این است که از دکلره کردن موهایتان منصرف شوید. زیرا با دکلره کردن موهایتان نتیجه‌ای با رنگ روشن‌تر دریافت خواهید کرد. یکی دیگر از راهکارها برای داشتن رنگ موی دودی زیتونـی تیره، استفاده از رنگ هایی با طیف‌های تیره‌تر است.

خرید رنگ موی مارال 100 میل سری زیتونی

رنگ موی مارال سری زیتونی یکی از رنگ‌های با کیفیت ایرانی است که برای زیتونی کردن موهایتان می‌توانید به سراغ آن بروید. مشخصات این رنگ مو را با هم بررسی می‌کنیم:

  • حاوی روغن‌های طبیعی بادام شیرین، هسته انگور، آرگان
  • حاوی ویتامین C، نرم‌کننده و کمی آمونیاک
  • نرم کننده و حفظ رطوبت مو

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

رنگ موی دودی زیتونی با واریاسیون نقره‌ ای

ابتدا بهتر است به تعریفی ساده از واریاسیون بپردازیم. واریاسیون برای یکدست شدن رنگ مو و برطرف کردن رگه‌هایی با رنگ نارنجی است. البته از واریاسیون برای ایجاد تغییرات دلخواه در رنگ مو نیز استفاده می‌شود. واریاسیون ها رنگ موی قوی و خالص هستند که به هیچ وجه به تنهایی از آنها استفاده نمی شود و با رنگ مو مخلوط می شوند. همانطور که گفتیم با استفاده از واریاسیون می توانید تغییرات زیبا و جذابی در رنگ موهایتان ایجاد کنید.

حال با خود می گویید رنگ موی دودی زیتونی با واریاسیون نقره‌ ای چه نتیجه ای به شما خواهد داد. کاربرد واریاسیون نقره ای، حذف کردن تن رنگ زرد و نارنجی و براق کردن موها است. هنگام خرید واریاسیون اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که این رنگ ها در کاتالوگ با حرف E نشان داده می شود و طیف رنگی متفاوت و مختلفی دارد.

رنگ موی دودی زیتونی روشن بدون دکلره

برای داشتن رنگ موی دودی زیتونـی روشن بدون دکلره، ابتدا در قدم اول با رنگ موی سه صفر و یا E20 موهایتان را روشن کنید. پس از روشن شدن مو همان ترکیب را (نصف تیوپ رنگ زیتونـی پایه 8، نصف تیوپ رنگ دودی پایه 8، دو سانت واریاسیون سبز و نقره ای و دودی ویک سانت واریاسیون بنفش و اکسیدان شماره 2 به اندازه دوبرابر رنگ مو) درست کرده و از رنگ موی جذاب و روشن خود لذت ببرید.

رنگ موی زیتونی طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را شامل می‌شود. از جمله آنها می‌توان به همین رنگ موی دودی زیتونی اشاره کرد. اگر علاقه دارید تا با انواع رنگ موی زیتونی آشنا شوید، معرفی رنگ موی زیتونی + مهم‌ ترین نکات و شیوه‌ های استفاده را بخوانید.

رنگ موی دودی زیتونی روی دکلره

همانطور که در قسمت پیشین اشاره کردیم با گذاشتن رنگ موی دودی زیتونـی روی دکلره شاهد رنگی روشن تر خواهید شد. البته توصیه ما به شما این است که اگر پوست سرتان و یا موهایتان به دکلره حساسیت دارد به هیچ وجه این روش را انتخاب نکنید تا آسیبی به موهایتان نرسد. ولی اگر موهایتان مقاوم است و هیچ گونه حساسیتی به دکلره از خود نشان نمی‌ دهد؛ این مرحله را تحت نظر متخصی حرفه ای طی کنید و موهای خود را به متخصص این حرفه بسپارید.

پودر دکلره سفید دوماسی

پودر دکلره دوماسی سفید یکی از پودرهای دکلره با کیفیت است که برای به پایه رساندن موها استفاده می‌شود. مشخصات این محصول:

  • حاوه عصاره جلبک دریایی
  • آبرسان و بازسازی کننده مو
  • فاقد گردو غبار
  • کارآیی فوق العاده

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

رنگ موی دودی زیتونی مناسب برای قشر جوان، میانسال و مسن

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، رنگ موی دودی زیتونـی هم برای قشر جوان و میانسال مناسب است و هم گزینه ای مناسب برای قشر مسن نیز به شمار می‌رود. علاوه بر اینکه این رنگ مو محدودیتی برای سن و سال ندارد؛ ترند سال هم بوده و طرفداران زیادی دارد.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد رنگ موی دودی زیتونی به طور کامل صحبت کردیم و فرمول ترکیب هر کدام را توضیح دادیم. شما می‌توانید با انتخاب طیف روشن و یا تیره که به سلیقه و علاقه شخصی بستگی دارد؛ با این رنگ جذاب تغییر زیبایی به چهره تان ببخشید. البته این را به یاد داشته باشید که با توجه به تن پوستتان رنگ مناسب را انتخاب کنید، ممکن است رنگ موی دودی زیتونـی مناسب شما نباشد. مو تن رو امیدوار است با ارائه این مقاله، کمکی در انتخاب شما کرده باشد. شما تجربه استفاده از رنگ موی دودی زیتونی را دارید؟ تجربه و نظر خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.