زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

داستان محصولات اوریفلیم

wordcamp
5,630
8 دقیقه
داستان محصولات اوریفلیم

همانطور که می دانیم، برند محصولات اوریفلیم، یکی از معتبرترین برندهای اروپایی است که در دنیا طرفداران خاصی به خود اختصاص داده است. محصولات آرایشی اوریفلیم، کاملا ارگانیک بوده و در آن از هیچ گونه مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است. محصولات این برند سوئد «کرولتی فری» یا «عاری از خشونت علیه حیوانات» هستند. یعنی این شرکت برای آزمایش محصولات خود به جای استفاده از حیوانات، از روش‌ها و تکنولوژی‌های خاصی استفاده کرده است. این برند با این کار توانسته طرفداران خود، به خصوص افرادی که به محیط زیست و حیوانات اهمیت می دهند را راضی نگه دارد. اما مهمترین هدف کمپانی اوریفلیم، تشکیل شبکه MLM (Multi- Level Marketing) و کارآفرینی در کل جهان بوده است که از این طریق توانسته کاری نو و جذابی را در زمینه فروش محصولات خود راه‌اندازی کند.

در ادامه مقاله، به داستان پیدایش محصولات اوریفلیم و خلاصه‌ای از دستاوردها، استانداردها و معرفی چند محصول برتر در دسته‌های مختلف آرایشی و مراقبت پوستی می‌پردازیم.

داستان پیدایش محصولات اوریفلیم

داستان پیداش این برند از جایی شروع می‌شود که برادران آف يوكنيك به نام‌های رابرت و یوناس به همراه یکی از دوستانشان به نام Bengt Hellsten، تصمیم می‌گیرند که برای زیبایی و محافظت از سلامت پوست مردم، کاری خارق‌العاده انجام دهند. درواقع کاری که آنها برای شروع آن اقدام کرده بودند، در آن زمان به ذهن کسی نرسیده بود. اگر هم این ایده به ذهن کسی رسیده بود، جرات شروع و انجام آن را نداشت. رویای این سه نفر در سال 1967 در یک ساختمان قدیمی که دارای دو اتاق کهنه و قدیمی بود، شروع شد. این ساختمان قدیمی در مرکز استکهلم (پایتخت سوئد)  قرار گرفته بود.هدف این سه نفر از شروع این کار، هدیه کردن زیبایی طبیعی به مردمی بود که خودشان فکر می‌کردند زیبا نیستند.

در دهه 60 میلادی، با شروع جنگ ضد ویتنام، جنگ‌های سبز و فعالان دانشجویی، کلمه زیبایی و مراقبت از پوست، دیگر معنی خاصی نداشت، چرا که خیلی از مردم به فکر سلامت پوست و بدن خود نبودند. لذا با به وجود آمدن چنین اوضاعی، ایده برادران آف یوکنیک، با استقبال خوبی روبرو نشد. آنها برای بهبود اوضاع به وجود آمده، تصمیم گرفتند که به جای سرمایه‌گذاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، از افرادی که خواستار کارآفرینی هستند، کمک بگیرند. آنها آموزش‌هایی راجع به سلامت پوست، زیبایی صورت و معرفی محصولاتی که باید ارائه می‌شد، به افراد جویای کار می‌دادند و از آنها خواستند که به عنوان مشاور زیبایی (بازاریاب)  به خانه‌های مردم بروند. محصولات آرایشی اوریفلیم را معرفی نمایند و در مورد فروش آنها با مردم صحبت کنند.

کمپانی اوریفلیم با این ایده توانست افراد زیادی را به صورت هرمی در سراسر دنیا برای کار در این مجموعه جذب نماید. اوریفلیم با این روند فروش به صورت نتورک مارکتینگ توانست به کسب درآمدی فوق‌العاده برسد. این ایده و نحوه ارائه محصول، توسط شرکت اوریفلیم پرشیا وارد ایران شد. مردم ایران هم که خواستار کارآفرینی بودند، به شدت از این ایده استقبال کردند؛ اما به خاطر یک سری مشکلات، ناهنجاری‌ها و مطابقت نداشتن قوانین این کار با قوانین نظام اسلامی ایران و پیروی کردن از روش مشابه گلدکوئست، نمایندگی شرکت اوریفلیم در ایران بسته شد. بعد از گذشت 6 سال ازآن موضوع، شرکت وارنا از طریق کشورهای ترکیه و ارمنستان، محصولات اوریفلیم را توسط مشاورانی که دارد به ایران ارسال کرد. امروزه بازاریابی شبکه‌ای به صورت گسترده در ایران وجود دارد که به صورت قانونی نیز در حال فعالیت است.

خلاصه ای از دستاوردهای محصولات اوریفلیم

برند اوریفلیم، بعد از گذشت 40 سال از فعالیت خود، با توجه به فراز و نشیب‌هایی که در روند کاری خود داشت، توانست دستاوردهایی به دست آورد و سرمایه اندک خود را چند برابر کند. در ادامه به اختصار به دستاوردهای محصولات اوریفلیم می پردازیم:

  • محصولات آرایشی اوریفلیم به بیش از 60 کشور در سراسر جهان ارسال می‌شود.
  • درآمد سالانه کمپانی اوریفلیم در حدود 1.5 بیلیون یورو است.
  • تعداد مشاوران بازاریابی اوریفلیم در حدود 3.6 میلیون نفر در کل جهان است.
  • شرکت اوریفلیم دارای 7900 کارمند و بازاریاب در سراسر جهان است.
  • این شرکت به طور تقریبی 1000 نوع لوازم آرایشی و بهداشتی تولید کرده است.

  • Oriflamme، بنیان‌گذار و موسس بنیاد کودکان در جهان (World Childhood Foundation) نامیده می‌شود.
  • کمپانی اوریفلیم،دارای مرکز تحقیق و توسعه با بیش از 100 دانشمند در جهان است.
  • محصولات اوریفلیم توسط 5 کارخانه در کشورهایی چون سوئد، چین، روسیه، هند و لهستان تولید می‌شود.
  • برند محصولات اوریفلیم، در بورس NASDAQ OMX در سال 2004 به ثبت رسیده است.
  • از مهمترین مزایای محصولات اوریفلیم، استفاده نکردن از حیوانات برای انجام تست محصولات از ابتدای پیدایش تا به امروز بوده است.
  • شرکت اوریفلیم، بیش از 100 میلیون کاتالوگ دارد که به 35 زبان در دنیا ترجمه شده است.

آشنایی با محصولات برتر هر برند به انجام خرید هوشمندانه و بهتر ما کمک خواهد کرد. مقاله «10 محصول برتر برند بورژوا» بهترین محصولات این برند را معرفی کرده است. پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

مهمترین استانداردهای اوریفلیم

از مهمترین استانداردهای لوازم آرایشی اوریفلیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن استاندارد مرغوبیت کالا در جهان
  • دارا بودن تائیدیه جهانی به خاطر استفاده نکردن از حیوانات به هنگام آزمایش
  • مفید و موثر بودن محصولات اوریفلیم بر روی انواع پوست به خصوص پوست‌های حساس
  • تولید محصولاتی بر پایه مواد طبیعی
  • دارا بودن مجوز و پروانه بهداشت از وزارت بهداشت ایران
  • ORIFLAME مورد تائید فدراسیون جهانی (WFDSA) و عضو اروپا (DSA)
  • اوریفلیم یک شرکت بازاریابی چند سطحی (MLM) است.

آشنایی با محصولات اوریفلیم

برند اوریفلیم دارای طیف وسیعی از محصولات آرایشی مانند آرایش لب، آرایش صورت، آرایش چشم و یا آرایش ناخن است. اوریفلیم علاوه بر محصولات آرایشی، محصولات مراقبت از پوست ، مراقبت از مو و مراقبت از بدن نیز تولید می‌کند.از دیگر محصولات اوریفلیم که به عنوان محصولات جانبی در نظر گرفته می‌شود، می‌توان به کیف، کلاه، شال و زیورآلات هم اشاره کرد.

دوستداران محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم می‌توانند برای برای خرید محصولات اوریفلیم (ORIFLAME) به  فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه نمایند، و کالاهای موردنظر خود را با تخفیفات ویزه، به صورت اورجینال و اصل ضمانت دریافت نمایند.

 کرم دور چشم آبرسان اوریفلیم سری اپتیمالز مدل Hydra Radiance

ویژگی‌های این محصول به احتصار به شرح زیر است:

  • آبرسان قوی
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • مناسب انواع پوست
  • رفع تیرگی و پف دور چشم
خرید کرم دور چشم آبرسان اوریفلیم سری اپتیمالز مدل Hydra Radiance

کرم دور چشم آبرسان اوریفلیم سری اپتیمالز مدل Hydra Radiance برای همه نوع پوستی مناسب است. کسانی که سن آنها بین ۲۰ تا ۳۵ سال باشد، می‌توانند از این محصول استفاده کنند. این محصول پف و تیرگی دور چشم را برطرف کرده و موجب نرمی و رطوبت پوست دور چشم می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

خط چشم ماژیکی ضد آب اوریفلیم سری The One مدل Stylo

ویژگی‌های خط چشم ماژیکی ضد آب اوریفلیم:

  • ضد حساسیت
  • ماندگاری بالا
  • دارای اپلیکاتور نرم و باکیفیت
  • بدون پخش رنگ
خرید خط چشم ماژیکی ضد آب اوریفلیم سری The One مدل Stylo

این محصول دارای قلم بسیار ظریف است تا به راحتی بتوانید نازک‌ترین خط چشم‌ها را بکشید. فرمولاسیون گیاهی و طبیعی این خط چشم از بروز هرگونه حساسیت جلوگیری می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

اسپری مو چند کاره اوریفلیم سری هیرایکس مدل CC Hair Beautifier

ویژگی‌های اسپری مو چند کاره اوریفلیم سری هیرایکس مدل CC Hair Beautifier:

  • تغذیه‌کننده مو
  • دارای انواع ویتامین و مواد معدنی
  • آبرسانی به مو
  • جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن
  • حفاظت از مو در برابر اشعه مضر فرابنفش
خرید اسپری مو چند کاره اوریفلیم سری هیرایکس مدل CC Hair Beautifier

این اسپری مو موهای خشک و آسیب‌دیده را ترمیم کرده و از وز شدن آنها جلوگیری می‌کند. این محصول پارابن و مواد شیمیایی مضر برای سلامت مو ندارد و با استفاده از آن موهای زیبا خواهید داشت.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد چگونگی شکل‌گیری برند اوریفلیم و سیستم فروش آن صحبت کردیم. بعد از آن چند مورد از محصولات اوریفلیم در زمینه آرایشی و بهداشتی را معرفی کردیم. اگر شما هم تجربه استفادده از محصولات این برند سوئدی را دارید، خوشحال می‌شویم تا آن را با ما و دیگران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد محصولات اوریفلیم

محصولات اوریفلیم متعلق به کدام کشور است؟

اوریفلیم در سال 1967 در سوئد توسط دو برادر به نام‌های رابرت و یوناس آف یوکنیک و یکی از دوستانشان تاسیس شد. پش از آن شروع به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی کرد.

ویژگی محصولات اوریفلیم چیست؟

محصولات اوریفلیم ارگانیک و گیاهی است. در ساخت آنها از مواد شیمیایی مضر استفاده نشده و برای تست محصولات سراغ حیوانات نمی‌روند. در واقع اوریفلیم یک برند کرولتی فری یا عاری از خشونت علیه حیوانات است.

اوریفلیم چه محصولاتی تولید می‌کند؟

محصولات اوریفلیم در زمینه آرایشی، مراقبت از پوست، مراقبت از مو و گاهی اوقات در زمینه لباس، کیف و زیورآلات تولید می‌شود.