زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

پر طرفدارترین بادی اسپلش ها کدام‌اند؟

wordcamp
5,486
9 دقیقه
پر طرفدارترین بادی اسپلش ها کدام‌اند؟

چرا از بادی اسپلش استفاده کنیم؟

بدن خوشبو، یکی از محاسن و ویژگی های فردی است که هم موجب افزایش اعتماد به نفس خودتان خواهد شد و هم اینکه همیشه به عنوان فردی شیک و خوش سلیقه از شما یاد می شود. در روز های گرم تابستانی که همه ما مجبور به استحمام روزانه و استفاده از خوشبو کننده ها هستیم، بادی اسپلش می تواند یکی از روش های خوشبو نمودن بدنمان باشد. اما حالا سوالی که مطرح است این است که بهترین بادی اسپلش در بازار کدام است؟ و دارای چه ویژگی هایی است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با هم به بررسی بادی اسپلش ها و راه های خوشبو ماندن بدن در تابستان بپردازیم.

بادی اسپلش چیستبادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش ها، اسپری های خوشبو کننده بدن هستند که دارای فرمولاسیون رقیق و مایعی بر پایه الکل و ترکیبات معطر گیاهی می باشند. این محصولات نسبت به ادوکلن و عطر ها قیمت نسبتا خوبی دارند و بسیار مقرون به صرفه هستند. بادی اسپلش ها با آبرسانی بدن، کمک می کنند بدن علاوه بر بوی مطبوع دچار حساسیت و خشکی حاصل از عطر و اسانس نشود. درواقع بادی اسپلش، عطر نیست به همین دلیل برای مصرف روزانه و جلوگیری از عرق بسیار مناسب است. این محصولات دارای رایحه هایی متنوعی هستند و بدلیل نداشتن روغن در ترکیبات آنها، سریع تر در روی بدن پخش می شوند اما به همین سرعت هم ممکن است بوی آنها ماندگار نباشد. زیرا از روغن های مخصوص افزایش ماندگاری بو در بادی اسپلش ها استفاده نمی شود.

معرفی انواع بادی اسپلش

بادی اسپلش ها دارای تنوع بالایی هستند که از جمله آنها می توان به بادی اسپلش های عطری بادی اسپلش های شاین دار یا همان اکلیلی اشاره نمود که با برند های گوناگون و قیمت های مختلف در بازار به فروش می رسند.

  • بادی اسپلش های عطری معروف

این محصولات دارای رایحه و بوی مشابه با عطرهای معروف بازار می باشند و دارای تنوع  بسیار بالایی نیز می باشند. برای مثال کسانی که میخواهند ازعطر مورد علاقه ی‌شان محصولی با قیمت کمتر و به صرفه تر داشته باشند می توانند با خرید بادی اسپلش دارای رایحه مورد نظرشان با قیمتی کمتر، همان بو و رایحه را روی بدنشان تجربه کنند.

  • بادی اسپلش اکلیلی یا شاین دار

بادی اسپلش اکلیلی دارای اکلیل های بسیار ریزی هستند که درخشندگی زیبا و جذابی به پوست می دهند و دارای ماندگاری بالا و رایحه خوبی نیز می باشند. استفاده از این محصولات بعد از حمام و روی پوست خشک می تواند درخشش ویژه ای روی بدن ایجاد نماید. این سری از خوشبو کننده ها دارای ماندگاری بالاتری نیز می باشند.

پیش از این در مورد بادی اسپلش شون و بادی اسپلش سی گل به عنوان دو مورد از محصولات خوب بازار در این حوزه صحبت کرده‌ایم.

نحوه استفاده بادی اسپلش

بهترین زمان استفاده از بادی اسپلش ها، پس از استحمام می باشد که پوست شما کاملا تمیز شده و مقداری رطوبت دارد. ابتدا بادی اسپلش را به خوبی تکان دهید و بعد روی پوست بدن خود اسپری نمایید، دقت کنید که روی لباس زده نشود. در طول زمان ورزش هم استفاده از این محصول برای جلوگیری از بوی بد عرق توصیه می گردد.

البته نحوه مصرف این محصولات به نیاز شما نیز بستگی دارد. شما می توانید در طول روز برای شاداب تر شدن و آبرسانی به پوستتان از این محصولات استفاده نمایید.

تا اینجا مقاله امیدواریم توانسته باشیم اطلاعاتی درباره بادی اسپلش و انواع این محصولات به شما داده باشیم. در ادامه این مقاله می خواهیم به بررسی مزایا و معایب این گونه از محصولات از دیدگاه خانم ها و آقایان بپردازیم.

بررسی نکات مهم در مورد بادی اسپلش

خوشبو کننده های بدن که با نام بادی اسپلش در بازار موجود می باشند، دارای یک سری مزایا و معایب می باشند. این محصولات دارای دو عملکرد مجزا هستند و به همین خاطر محبوبیت بالایی در بین مردم دارند. از عملکرد های این محصول می توان به آبرسانی آنها اشاره نمود که شادابی پوست را حین استفاده چند برابر می کند. دیگر عملکرد این محصولات خوشبو کنندگی آن هاست که می تواند شما را از خرید ادوکلن و عطر ها بی نیاز نمایند.

مزایای بادی اسپلش ها

اگر بخواهیم از مزایای این محصولات برایتان بیشتر توضیح دهیم، یکی از مهم ترین مزایای این دسته از خوشبو کننده ها ضد حساسیت بودن آن هاست که مانند عطر ها حساسیتی روی پوست شما ایجاد نمی کنند و بالعکس پوست شما را مرطوب، آبرسانی و شاداب می نمایند. اکثر بادی اسپلش های خوب با دارا بودن روغن های طبیعی سبب تغذیه پوست نیز می شوند و از خشکی پوست جلوگیری می نمایند.

دومین مزیتی که این خوشبو کننده ها دارا می باشند، قیمت نسبتا پایین و مناسب آنهاست که می تواند همانند عطرها بدن شما را خوشبو نماید و پوستی نرم و مرطوب و در عین حال عاری از بوی بد را برای شما به ارمغان بیاورد.

معایب بادی اسپلش ها

حال نوبت به شرح معایب بادی اسپلش ها می رسد. از معایب این محصولات خوشبو کننده می توان به ماندگاری نسبتا پایین شان اشاره نمود که نسبت به خوشبو کننده های دیگر دارای ماندگاری نسبتا پایینی هستند و نیاز به تمدید در طول روز دارند.

از دیگر معایب این محصولات روغنی بودن آن‌هاست که در برخی از برندها مشاهد می شود. اگر این محصولات بر روی لباس اسپری شوند ممکن است رد روغنی روی لباستان ایجاد کنند. بهتر است این محصولات را بعد از حمام روی پوست مرطوب اسپری نمایید تا از وقوع این اتفاق جلوگیری کنید.

بهترین بادی اسپلش چه ویژگی دارد؟

فاکتور های زیادی برای انتخاب بهترین بادی اسپلش وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  1. اولین ویژگی مهمی که بادی اسپلش نیاز دارد، ماندگاری بالاست. این محصولات نسبت به سایر خوشبو کننده ها دارای ماندگاری کمتری می باشند ولی این موضوع راجع به همه ی برندها صدق نمی کند.

برند مای یکی از تولید کننده های بادی اسپلش مردانه و زنانه است که این روز ها به دلیل ماندگاری بالای آن ها دارای محبوبیت بالایی است و شاید می توان گفت محصولات خوشبو کننده بدن مای یکی از بهترین ها در بازار است.

از جمله بهترین بادی اسپلش  مای می توان به بادی اسپلش زنانه اندلس فنتسی (Endless Fantasy) اشاره نمود که با ترکیب رایحه های مختلف گلی، عطری  و با طبع های خنک و گرم، تهیه شده است. این محصول بهترین انتخاب برای فصل تابستان است. در خوشبو کننده های مردانه نیز بادی اسپلش مردانه مونت وین (Mount Vein) طرفداران مختص به خودش را دارد که حس تازگی و رایحه فراموش نشدنی را بر جا می گذارد. نت ابتدایی این محصول از برگاموت ایتالیایی، لاوند فرانسوی، برگ آناناس، نت میانی از سدر سفید، رز، یاسمن تازه نت و پایه این محصول گلسنگ، دانه تونکا، چوب صندل سفید می باشد.

این برند برای خانم ها و آقایان، انواع بادی اسپلش ها را، با رایحه های متفاوت تولید نموده است و افراد می توانند با هر نوع سلیقه ای از محصولات این برند استفاده نمایند.

  1. دومین ویژگی برای انتخاب بهترین خوشبو کننده بدن، نداشتن مواد شیمیایی مضر برای پوست است، که پس از مصرف، حساسیتی روی پوست ایجاد نکند و موجب خارش و سوزش پوست نیز نشود.

از بین برند های تولید کننده محصولات خوشبو کننده، بادی اسپلش سی گل دارای این ویژگی با اهمیت می باشد که تمامی محصولاتش با کیفیت بسیار بالا و بدون مواد شیمیایی و مضر برای پوست، تهیه و تولید شده است و دارای محصولاتی مناسب برای خانم ها و آقایان می باشد.

از محصولات پرطرفدار سی گل می توان به بادی اسپلش سی گل زنانه سکرت Secret  اشاره نمود که مدل زنانه این برند شاین دار و دارای سه رایحه‌ی Charisma،Charm  و Marvel است که بوی مطبوعی را پس از استفاده ایجاد می‌کند و بادی اسپلش سی گل مردانه پلاتینوم Pelatinum ، که با بوی شیرین و خنکش برای روزهای داغ تابستان بسیار مناسب است.

­­

بادی اسپلش سی گل
بادی اسپلش سی گل

برند‌هایی که در مطالب بالا به شما معرفی گردید، دارای محصولاتی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه می باشند و برای افرادی که قصد دارند با بودجه پایین محصولی با کیفیت را خریداری نمایند، بهترین انتخاب است.

  1. سومین ویژگی که این محصولات باید دارا باشند، جلوگیری از ایجاد رد روی لباس است. شاید اولین فکری به ذهنتان آمد این باشد که این محصولات روی بدن اسپری می شوند و قطعا کار اشتباهیست که روی لباس اسپری شوند و موجب ایجاد لک شوند. بله کاملا درست است. ولی در بعضی مواقع شاید موقعیت استفاده از این محصول روی بدن نباشد و ما ناچار به استفاده از بادی اسپلش روی لباس شویم. برای اقلیت افراد این ویژگی دارای اهمیت بالایی است و یکی از معیار های انتخاب برایشان به حساب می آید. یکی از بهترین برند های تولید کننده بهترین خوشبو کننده های بدن، که دارای تمامی ویژگی بالا نیز می باشد، برند ویکتوریا سکرت است.
بادی اسپلش ویکتوریا سکرت
بادی اسپلش ویکتوریا سکرت

بادی اسپلش های ویکتوریا سکرت از ایجاد لک بر روی لباس جلوگیری می کنند و با رایحه آرامش بخش خود موجب ایجاد حس شادابی در شما می شوند. اکثر محصولات خوشبو کننده مردانه و زنانه ویکتوریا سکرت دارای رایحه هایی ملایم و خوشبو هستند که برای خانم ها و آقایان در هر سنی ایده آل می باشند. این محصولات دارای رایحه ای مشابه نمونه اصلی می باشند و با دارا بودن عصاره بابونه و آلوئه ورا می توانند خشکی پوست را رفع نمایند و پوست را آبرسانی و مرطوب کنند.