زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

اسکراب سفید کننده ناحیه تناسلی + معرفی بهترین محصولات

تیم تحریریه مو تن رو
6,786
6 دقیقه
اسکراب سفید کننده ناحیه تناسلی + معرفی بهترین محصولات

یکی از مشکلاتی که بیشتر اوقات خانم‌ها برای مطرح کردن آن راحت نبوده و در عین حال موجب تضعیف اعتماد به نفس آن‌ها می‌شود، تیرگی ناحیه تناسلی و واژن است. به دلایل مختلفی از جمله رفتارهای نگهداری روزمره و عوامل ژنتیکی، با تیرگی واژن و ناحیه تناسلی روبرو هستیم. خوشبختانه روش‌های ساده‌ای چون استفاده از اسکراب سفید کننده ناحیه تناسلی وجود دارد که می‌توان از طریق آن، به مرور این مشکل را برطرف ساخت.

در ادامه به عوامل تاثیرگذار در تیرگی واژن و همین طور اسکراب‌های خانگی و کلینیکی سفید کننده می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

علت تیرگی پوست ناحیه تناسلی

تیرگی پوست ناحیه تناسلی به دلایل مختلفی حاصل می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به طور کلی برخی از افراد که اتفاقا عده آن‌ها کم نیست، به لحاظ رنگدانه‌های پوستی و عوامل ژنتیکی، دارای پوستی تیره‌تر در بخش ناحیه تناسلی هستند.
  • عامل بعدی که با تغییرات هورمونی در ارتباط مستقیم است، به بالا رفتن سن مربوط می‌شود.
  • همین طور جنس لباس زیر، مرطوب ماندن زیاد ناحیه تناسلی و نیز تغییرات هورمونی، به این موضوع دامن می‌زند.
  • عفونت‌های باکتریایی، شیو کردن نادرست و پلی کیستیک بودن تخمدان از دیگر عوامل موثر در تیرگی ناحیه تناسلی محسوب می‌شوند.
لباس زیر روی بند رخت
لباس زیر روی بند رخت

جلوگیری از تیرگی ناحیه تناسلی و واژن

برای جلوگیری از تیرگی ناحیه تناسلی، می‌توانید از تکنیک‌های ساده ای استفاده کنید که جمع آن‌ها در کنار یکدیگر، باعث خواهد شد تا پوست این قسمت از بدن یکدست، صاف و روشن باشد.

از جمله اقداماتی که می‌توانید برای پیشگیری از تیره شدن ناحیه تناسلی یا پیشروی بیشتر آن انجام دهید؛ خشک نگه داشتن همیشگی این بخش از بدن است. به همین شکل عدم استفاده از تیغ‌های کهنه و نامناسب نیز از پیشروی این تیرگی جلوگیری می‌کند.

اما استفاده از اسکراب سفید کننده ناحیه تناسلی، ضمن آن که از بیشتر شدن شدت تیرگی جلوگیری خواهد کرد، به عنوان یک روش درمانی شناخته شده و می‌توانید از این طریق رفته رفته، پوست ناحیه را کاملا روشن و یکدست کنید.

رفع تیرگی و اسکراب سفید کننده ناحیه تناسلی

شما می‌توانید به راحتی انواع اسکراب‌های سفید کننده ناحیه تناسلی را در منزل آماده کنید. بعد از آن‌ها برای رفع تیرگی پوست واژن، استفاده کنید.

اسکراب پودر برنج برای سفید کردن ناحیه تناسلی

پودر برنج نیز در سفید کردن و رفع تیرگی ناحیه تناسلی عالی عمل می‌کند. البته لازم است که پودر برنج را با آب لیموی تازه و ماست مخلوط کنید. برای این منظور یک قاشق غذاخوری پودر برنج را در یک قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق چای خوری آب لیموی تازه مخلوط نمایید. از این اسکراب روی پوست ناحیه تناسلی زده و با حرکات دایره ای ماساژ دهید. پس از گذشت یک ربع ساعت، از آب ولرم برای شستشوی این ناحیه، استفاده کنید.

اسکراب گوجه فرنگی، سفید کننده ناحیه تناسلی

گوجه فرنگی یکی از اسکراب‌های طبیعی و کاربردی برای درمان تیرگی ناحیه تناسلی محسوب می‌شود. برای شروع یک گوجه فرنگی را رنده کنید. به همان شکل یا در ترکیب با یک روغن حلال مثل روغن نارگیل، به ناحیه تناسلی زده و حرکات دورانی برای اسکراب انجام دهید. سپس بگذارید این اسکراب برای مدت 15 تا 20 دقیقه مانده، سپس با آب ولرم شستشو دهید.

اسکراب روغن نارگیل و گلاب

گلاب یا آب گل رز، برای سفید کردن ناحیه تناسلی بسیار عالی عمل می‌کند. یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با یک قاشق غذاخوری آب گل رز مخلوط کرده و به ناحیه تناسلی بزنید. این اسکراب را به خوبی با حرکات دایره ای ماساژ دهید. بگذارید پس از آن برای مدت 10 تا 15 دقیقه بماند. ترکیب روغن نارگیل و گلاب، برای روشن کردن پوست ناحیه تناسلی فوق العاده بوده و ضمن رفع تیرگی، باعث نرم شدن پوست این ناحیه می‌شود.

اسکراب نعناع برای رفع تیرگی واژن

اسکراب نعناع دارای خاصیت عالی برای رفع تیرگی واژن است. چند برگ نعناع را به شکل ساطوری خرد کرده و در یک تا دو قاشق غذاخوری گلاب مخلوط کنید. از این ترکیب به پوست واژن و کشاله ران زده و با حرکات دایره ای، ماساژ دهید. پس از آن ترکیب نعناع و گلاب را روی پوست رها کنید تا اثرگذاری آن برای روشن سازی پوست واژن به حداکثر برسد.

معرفی محصولات درمان تیرگی ناحیه تناسلی

در اینجا به معرفی چند محصولی کلینیکی برای درمان تیرگی ناحیه تناسلی می‌پردازیم:

کرم روشن کننده هیدرودرم مدل لیدی مخصوص بدن 75 گرم

این کرم روشن کننده و سفید کننده ناحیه تناسلی بوده و همین طور موجب کاهش التهابات شده و از بیماری‌های پوستی نیز جلوگیری می‌کند.

کرم روشن کننده گیاهی هیدرودرم
کرم روشن کننده گیاهی هیدرودرم

کرم روشن کننده قوی درمالیفت مدل Melalift حجم 40 میل

این کرم دارای خاصیت عالی برای رفع تیرگی‌های پوست بوده و موجب نرمی و لطافت پوست ناحیه تناسلی نیز می‌شود.

لوسیون روشن کننده بدن پریم مناسب انواع پوست حجم 200 میلی لیتر

لوسیون روشن کننده بدن پریم، علاوه بر رفع تیرگی، باعث بهبود جنس پوست شده و آسیب‌های ناشی از شیو کردن مداوم را به حداقل می‌رساند.

ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل سروینا مناسب انواع پوست
ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل سروینا مناسب انواع پوست

کرم روشن کننده پوست بدن بایو آکوا مدل Cherry

حتی اگر علت تیرگی پوست واژن، عوامل ژنتیکی باشد؛ این کرم روشن کننده بایو، برای رفع تیرگی ها، فوق العاده عمل می‌کند. به علاوه این کرم دارای رایحه گیلاس و شکوفه آلبالو بوده و پس از استفاده، بوی خوشی از خود برجای می‌گذارد.

ژل روشن کننده کشاله ران و زیر بغل سروینا مناسب انواع پوست

تولید زیاد از حد ملانین، یکی از عوامل تیرگی پوست واژن بوده و ژل روشن کننده سروینا، می‌تواند از تولید بیش از حد ملانین جلوگیری کند. این کرم، روشن کننده پوست بوده و کاملا ضدالتهاب است.

اسکراب سنت ایوز یکی از برندهای موفق در این حوزه است. با کلیک روی لینک، می‌توانید با این برند و محصولات آن آشنا شوید.

کلام آخر

استفاده از بهترین اسکراب سفید کننده ناحیه تناسلی ، کمک می‌کند تا به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان، موفق به رفع تیرگی پوست واژن و کشاله ران شوید. همین طور کرم‌های معرفی شده فوق، اثرگذاری عالی داشته و رضایت مشتریان را در سطح بالایی به دست آورده اند. شما چه تکنیک‌های دیگری را برای درمان تیرگی ناحیه تناسلی پیشنهاد می‌کنید؟