زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

اسکراب و تجربه سبکی پوست

تیم تحریریه مو تن رو
656
5 دقیقه
اسکراب و تجربه سبکی پوست

پوست شما به خودی خود زیباست. زیبا این جمله ای است که شاید باور نداشته باشید. شاید بگویید که من پوستی بسیار خسته و مرده دارم اما جواب ما به شما این است که بهتر است پوست خود را یک بار اسکراب کنید تا ببینید که پوست شما تا چه حدی زیباست. بله پوست شما زیباست به شرط این که آن را درست پاک سازیش کنید. ابزارهای پاک سازی صورت عبارت اند از اسکراب، فیس‌واش، تونر و شیر پاکن. هر کدام یک از این ابزار برای یک مرحله از پاک سازی استفاده می‌شود و شما اگر از هر کدام یک از این محصولات درست استفاده کنید حتما زیبایی پوست خود را تا ۸۰% افزایش می دهید.

تنبلی و پاک سازی صورت

شاید بگویید چه کسی پیدا می شود که همه این مواد را برای پاک کردن صورت استفاده کند ما هم معتقدیم که استفاده از همه این پاک کننده می‌تواند سخت و حوصله سر بر باشد به خصوص که زمان استفاده از بیشتر این محصولات آخر شب است و آخر شب همه دوست دارند کوتاه‌ترین راه را به تخت خواب برگزینند.

اما استفاده از یک اسکراب خوب می‌تواند جایگزین همه این محصولات باشد. اسکرابها برخلاف تمام محصولات پاک سازی پوست لزوما قبل از خواب و اواخر روز نباید استفاده شود. بهترین زمان استفاده از این محصول در حمام است. همه در حمام صورت خود را می‌شویند حالا ما به شما توصیه می‌کنیم که این بار در حمام از اسکرابها استفاده کنید .

کدام اسکراب بهتر است

اسکراب بر روی پوست های چرب بسیار جواب می دهد و اساسا پوست های چرب بیشتر به این پاکسازی احتیاج دارند ایوروشه برندی است که بهترین اسکراب را برای پوست‌های چرب تولید کرده است. استفاده درست از ژل اسکراب لایه بردار صورت ایوروشه ۷۵ میل SEBO VEGETAL می‌تواند صورت شما را به اوج زیبایی برساند بی‌آنکه مواد شیمیایی و یا احیانا مضری را وارد پوست شما کند. پوست های چرب حساس حتما از این اسکراب خوب ایوروشه استفاده کنند. اما این اسکراب یک نقطه ضعف هم دارد و آن هم بوی نچندان خوب آن است. بوی این نچندان خوب آن است که شاید بعضی ها از آن خوششان نیاید.

برای خرید اسکراب ایوروشه  کلیک کنید

گارنیز اسکراب‌های بسیار جالبی دارد و شما می‌توانید گارنیر را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. اگر پوست نرمالی دارید و زیاد به حمام می‌روید و البته اهل آرایش‌های غلیظ نیستید، می‌توانید از اسکراب شاداب و شفاف کننده پوست گارنیر استفاده کنید و معنی لذت اسکراب کردن را با این محصول تجربه کنید. مواد احیا کننده پوست و چربی زدایی خاصی که در این محصول شاداب کننده گارنیر به کار رفته است به راحتی می‌توانید جوش‌های چربی روییده بر روی پوستتان را از بین ببرد.

برای خرید اسکراب گارنیر کلیک کنید

اما قهرمان گارنیر برای اسکراب کردن ژل سه منظوره خود را هم روانه بازار کرده است توصیه ما به شما این است که اگر دوست دارید گاهی صورت هود را با یک ماسک پاک کننده صورت آشنا کنید و همین طور یک گاهی هم دوست دارید صورت خود را خود را با یک فیس‌واش بشویید بهترین انتخاب این ژل سه منظوره است زیرا این ژل سه منظوره هم فیس واش هم اسکرابها و هم ماسک صورت است. برای آشنایی بیشتر با این محصول به صفحه پاک کننده ی ۳ منظوره ی PURE ACTIVE گارنیر۱۵۰ میل فروشگاه مو تن رو سری بزنید.

برای خرید اسکراب گارنیر سه کاره  کلیک کنید

لوازم آرایشی مک و اسکراب‌های حرفه‌ای

استفاده از لوازم آرایش حرفه‌ای مانند لوازم آرایشی مک و لوازم آرایشی استی لودر و لانکوم نیاز به روش های پاک سازی بسیار عمیق و قوی دارید برای همین از موادی باید استفاده کنید که بیشتر محبوب گریمور ها و میکاپ آرتیست های حرفی است . اسکراب لورآل را می‌توانید برای از بین بردن رسوب لوازم آرایشی مک را به راحتی می توانید از روی صورت خود پاک کنید. لوازم آرایشی مک لوازم آرایشی هستند که بیشتر در کارهای سینمایی و صحنه‌ها تئاتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و به همین خاطر باید در عمق بیشتری از پوست شما رسوب کنند از این رو وقتی نیاز به پاک کردن این لوازم آرایش سنگین از روی صورت به وجود می آید از یک اسکراب لایه بردار قوی مانند ژل اسکراب لورآل می‌توان سود جست.
استفاده از ژل اسکراب لورآل در پروسه از بین بردن چین و چروک های صورت با استفاده از کرم های ضد چروک نیز بسیار مؤثر است. اسکراب لورآل یکی از محصولاتی است که می‌تواند به راحتی بستری کاملا پاک و آماده برای از بین بردن چین چروک ها توسط کرم های ضد چروک را آماده کند.

برای خرید اسکراب لورآل اینجا کلیک کنید

سخن آخر

به هر حال با انتخاب درست یکی از اسکراب‌های گارنیر ایوروشه یا لورآل شما تضمین کننده سلامت پوست خود هستید و شادابی کم‌ترین هدیه است است که با استفاده از اسکراب‌های خوب به پوست خود هدیه می‌دهید البته باید به یاد داشته باشید که اسکراب به تنهایی برای شما کارگر نیست و حداقل برای استفاده  مناسب این محصول باید از یک شیر پاکن برای برداشتن آرایش صورت بهره بجویید.