زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

طراحی ناخن ساده + معرفی بهترین طرح ها

wordcamp
506
6 دقیقه
طراحی ناخن ساده + معرفی بهترین طرح ها

طراحی ناخن دیگر این روزها به عنوان یک هنر دیده می‌شود. با دیدن زیبایی بعضی طراحی‌های ناخن دوست دارید پیشنهاد دهید آن‌ها را در موزه به نمایش بگذارند! همانگونه که طراحی ناخن می‌تواند پیچیده و سخت باشد، طراحی ناخن ساده هم طرفداران خودش را دارد.
طرح‌های ناخن ساده‌ای هستند که می‌توانید در خانه بر روی ناخن خود انجام دهید. استفاده از طرح‌هایی مثل خطوط رنگی نامنظم و تصاویر برچسب‌دار مختلف باعث می‌شود که ناخن بسیار حرفه‎‌ای دیده شود. این طراحی را براحتی می‌توانید در خانه انجام دهید. طرح ساده‌ای مانند فرنچ، می‌تواند با رنگ آمیزی یک خط نازک بالای ناخن بسیار زیبا به نظر برسد. رنگ آمیزی بالای ناخن با لاک اکلیل دار براق یا رنگ نئونی می‌تواند آن را جذاب‌تر کند.

برای طراحی ناخن سعی کنید کمی خلاقیت نشان دهید. تلاش کنید از طراحان تقلید نکنید. با رعایت چند نکته می‌توانید مثل یک حرفه‌ای این کار را انجام دهید.

با داشتن تعدادی وسیله‌ی طراحی ناخن، مانند استیکرهای ناخن می‌توانید طرح‌های زیبایی بر روی ناخن خود داشته باشید که به جز جلوه‌ی زیبایی که به دستان شما می‌بخشد، حس خلاقیت شما را نیز تفویت می‌کند.

برای دیدن ایده‌های جالب طراحی ناخن می‌توانید مطلب زیر را بخوانید.

چند نمونه طراحی ناخن ساده

طراحی ساده‌ی ناخن با نقطه
طراحی ساده‌ی ناخن با نقطه‌های رنگی

طراحی ناخن ساده با طرح ابر

طراحی ساده‌ی ابر بر روی ناخن
طراحی ناخن ساده با طرح ابر

یک طرح بسیار ساده برای ناخن که می‌توان به راحتی اجرا کرد کشیدن نقش ابر سفید بر روی لاک پایه‌ی آبی آسمانی است. ابتدا یک رنگ پایه که بهتر است آبی باشد بر روی ناخن بزنید. سپس با یک قلم‌موی نازک تکه‌های کوچک ابر را با رنگ سفید بر روی ناخن بکشید. در آخر با کشیدن یک لایه لاک بی رنگ یا تاپ کوت بر روی ناخن، طراحی را کامل کنید.

طراحی ناخن ساده با تور یا پارچه‌ی لیفی

طراحی ناخن ساده با تور یا پارچه ی لیفی
طراحی ناخن ساده با تور یا پارچه ی لیفی

کافی است لاک را روی ناخن بزنید و با قرار دادن تکه‌ای پارچه‌ی توری شکل، طرح پنجره مانندی روی ناخن ایجاد کنید. یا با قرار دادن پارچه روی ناخن و با کمک اسفنج آغشته به لاک طرح مورد نظر را روی ناخن ایجاد کنید. پس از اینکه طرح را اجرا کردید با استفاده از تاپ کوت آن‌ را ثابت کنید.

طرح پوست پلنگ

طراحی ساده‌ی ناخن با طرح چیتا
طرح پوست پلنگی بر روی ناخن

یکی از طرح‌های ساده‌ای که در نگاه اول بسیار پیچیده به نظر می‌رسد طراحی پوست پلنگ روی ناخن است که اجرای آن ساده است. این طرح بسیار زیبا است و می‌توانید با مشکی و قهوه‌ای و یا ترکیب آن‌ها با طلایی طرح پلنگی را اجرا کنید.

رنگ آمیزی نصف-نصف برای طراحی ناخن ساده

رنگ آمیزی نصف-نصف برای طراحی ناخن ساده
رنگ آمیزی نصف-نصف برای طراحی ناخن ساده

برای این کار به راحتی می‌توانید نصف ناخن را با یک لاک رنگ کنید و سمت دیگر را با رنگ دیگر. اگر تضاد این رنگ‌ها زیاد باشد شما یک طراحی منحصر به فرد و خاص خواهید داشت و ممکن است همه از شما آدرس و نام طراح ناخنتان را بپرسند.

فرنچ نئون سر ناخن

فرنچ و طراحی ساده‌ی ناخن با رنگ نئونی
فرنچ با رنگ‌های نئونی

اگر طرفدار طرح ساده بر روی ناخن هستید و در عین حال می‌خواهید ناخن‌های شما کمی جذابیت داشته باشد طراحی فرنچ با لاک نئونی برای شما است. روش کار مثل فرنچ کلاسیک است با این تفاوت که خط سر ناخن را با لاک نئونی می‌کشید.

طرح پوست گاو

لاک ناخن
طراحی ساده‌ی ناخن به رنگ پوست گاو

همه‌ی آنچه نیاز دارید یک وسیله‌ی نقطه گذاری و لاک سفید و سیاه است تا یک طرح پوست گاوی قشنگ را اجرا کنید. می‌توانید پایه‌ی ناخن را سفید کنید و با لاک مشکی بر روی آن نقطه‌های نامنظم بکشید. یا بر روی خود ناخن بدون هیچ رنگی، با نقطه‌های مشکی شبیه لک‌های پوست گاوی، طراحی ساده‌ ای بر روی ناخن انجام دهید. در انتها برای بیشتر ماندگار شدن طرح از تاپ کوت استفاده کنید.

طراحی خط‌ها و نقطه‌ها

طراحی ناخن ساده خط و نقطه
طراحی ناخن با استفاده از خط و نقطه

با کشیدن نقطه‌ها و خطوط بر روی ناخن با رنگ‌های مکمل یا رنگ‌هایی که در توناژ مشابه قرار می‌گیرند می‌توانید جلوه‌ی خوبی به ناخن بدهید. مثلا ترکیب سبز و زرد با کشیدن خطوط عمودی بر طول ناخن و یا ایجاد نقاط منظم بر روی ناخن زیبایی خوبی ایجاد می‌کند.

با استفاده از خلال دندان می‌توانید این طرح‌های ساده‌ را بر روی ناخن خود بکشید. می‌توانید هم روی ناخن بدون لاک یا حتی با لاک نود (بی‌رنگ) طراحی کنید و هم از یک لاک پایه‌ روی ناخن استفاده کنید. طراحی با این وسایل در منزل نیاز به کمی خلاقیت و صبوری دارد ولی در نهایت نتیجه مورد پسند خواهد بود.

طرح آذرخش روی ناخن

طراحی ناخن ساده
طراحی آذرخش روی ناخن

برای این مدل، نیاز به لاک مشکی، آبی، سفید و خاکستری دارید. برای کشیدن طرح رعد بر روی ناخن از چند قلم‌موی نازک استقاده کنید و بر روی پایه‌ی مشکی خطوط نامنظمی شبیه خطوط آذرخش در هنگام رعد و برق طراحی کنید. این خط‌ها می‌توانند با رنگ آبی، خاکستری یا سفید کشیده شوند.

رنگ آمیزی و طراحی ناخن ساده با توناژهای رنگی مشابه

لاک ناخن ساده
ترکیب رنگ کرم و قهوه‌ای برای طراحی ساده‌ی ناخن
طراحی ناخن ساده
استفاده از رنگ‌های هم توناژ در طراحی ساده‌ی ناخن

برای این منظور هر ناخن را با یک رنگ در توناژ مشابه ناخن بعدی رنگ می‌کنید. مثلا چند رنگ صورتی و ارغوانی به ترتیب از تیره به کمرنگ که هر ناخن را با یکی از آن‌ها رنگ می‌کنید.

سخن آخر

برای طراحی ناخن ساده طرح‌های زیادی وجود دارد که در این نوشته چند طرح ساده و زیبا را با هم دیدیم. همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد. حتی می‌توانید برای لاک زدن به رنگ لباس خود، رنگ آرایش خود و … توجه کنید. برای مهمانی و مراسم نیز می‌توانید به تم مراسم دقت کنید و ناخن‌های خود را لاک بزنید تا جذابیت بیشتری داشته باشد.

اجرای طرح‌های امبره با استفاده از اسفنج آغشته به لاک، استفاده از لاک‌های براق، طراحی میوه‌ها بر روی ناخن، ایجاد طرح‌های انتزاعی با خط‌ها و نقطه‌ها و طرح‌های ساده‌ای از این قبیل می‌تواند برای طراحی ناخن توسط خودتان در منزل به کار رود. با کمک گرفتن از وسایل ساده مانند قلم‌موهای ساده، خلال دندان، مسواک‌ها یا براش‌های بدون استفاده و … می‌توانید طرح‌های زیبایی بر روی ناخن خود اجرا کنید.

برای خرید و مشاهده‌ی انواع لاک‌ ناخن می توانید از آدرس زیر استفاده کنید.

پرسش و پاسخ درباره طراحی ناخن ساده

آیا برای طراحی ناخن نیاز به وسایل حرفه‌ای دارید؟

پاسخ خیر است. برای طراحی ساده‌ی ناخن می‌توانید از وسایل ساده مثل براش‌های بدون استفاده‎‌، قلم‌موهای معمولی و … استفاده کنید.

از چه طرح‌هایی می‌توان برای طراحی ساده‌ی ناخن استفاده کرد؟

ایجاد طرح با خط‌ها و نقطه‌ها، استفاده از لاک‌های هم توناژ، طرح امبره‌ با استفاده از اسفنج آغشته به لاک، رنگ آمیزی و ایجاد طرح مختلف حیوانات، میوه ها و …