زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

رنگ موی دودی قهوه ای + با دکلره و بدون دکلره

تیم تحریریه مو تن رو
18,283
8 دقیقه
رنگ موی دودی قهوه ای + با دکلره و بدون دکلره

رنگ موی دودی قهوه ای یکی از خاص ترین و بی‌نظیرترین رنگ موها است. شما می توانید رنگ موی دودی قهوه ای را در انواع طیف رنگی روشن و تیره روی موهای خود امتحان کنید. شما می‌توانید با استفاده از این رنگ خاص و زیبا تغییرات مثبتی در ظاهر خود ایجاد کنید. اگر به دنبال ایجاد تغییر جذابی در ظاهر خود هستید و یا به هر دلیلی می خواهید از رنگ مو استفاده کنید، رنگ موی دودی قهواه ای بهترین گزینه برای انتخاب است. اگر شما دارای پوستی روشن و چشمانی قهواه‌ای و یا آبی باشید این ترکیب ایده‌آل خواهد بود.

رنگ موی دودی قهواه ای مناسب آن دسته از افرادی است که علاقه ای به تناژ قرمز و یا طلایی ندارند. همچنین این رنگ مو برای افرادی که رنگ موی طبیعی شان بلوند و قهوه ای است ایده آل است. همانطور که گفتیم رنگ موی دودی قهوه ای یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین رنگ موها است. به همین دلیل مو تن رو با ارائه این مقاله قصد دارد شما را با این ترکیب جذاب آشنا کند. اگر علاقه دارید با این رنگ مو و ترکیبات آن آشنا شوید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نکات حائز اهمیت در انتخاب رنگ مو

شاید تصور نکنید که انتخاب رنگ موی مناسب چقدر در شادابی چهره تان تاثیرگذار خواهد بود. انتخاب رنگ موی نامناسب ممکن است چهره شما را بی حال، پیر و پژمرده نشان دهد. بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ مو نکات حائز اهمیت را در نظر بگیرید تا چهره تان شاداب تر دیده شود و تغییر مثبتی در ظاهر خود مشاهده کنید.

شناخت بهتر هرچیزی به شما کمک خواهد کرد تا نتیجه بهتری بعد از استفاده از آن به دست آورید. همه چیز درباره رنگ مو مقاله‌ای است که هر کسی قبل از رفتن به طرف رنگ مو باید آن را مطالعه کند.

مهم ترین مرحله برای داشتن رنگ موی مناسب این است که پوست خود را بشناسید. شناختن پوست به گونه‌ای است که تن پوستتان را تشخیص دهید. برای تشخیص آن ابتدا تمام آرایش خود را پاک کنید. صورتتان را کاملا بشویید و لباسی سفید بپوشید. همینطور موهایتان را با شال یا روسری سفید رنگ جمع کنید. حال در مکانی پر نور ایساده و به آینه نگاه کنید. اگر رنگ پوستتان مایل به صورتی و قرمز بود، چهره شما سرد است. اگر رنگ پوستتان مایل به رنگ های هلویی و زیتونی بود تن پوستی شما گرم است. و یا اگر چهره شما مابین این دو مورد باشد و قابل تشخیص نباشد تن پوستیتان خنثی است.

در آخر بهتر است بگوییم رنگ موی دودی قهوه‌ای بیشتر مناسب افرادی با تن پوستی سرد و یا خنثی است.

رنگ موی دودی قهوه ای بدون دکلره

پوست سر و موهای برخی از افراد به دکلره حساس است؛ اگر بخواهیم به زبان ساده تر بگوییم دکلره پوست سر آنها را می سوزاند و به موهایشان آسیب می رساند. بنابراین بهتر است این دسته از افراد رنگ موی دودی قهوه ای بدون دکلره را انتخاب کنند. یکی از مواردی که حتما باید به یاد داشته باشید این است که رنگ مو دودی قهوه ای بدون دکلره احتمالا چند درجه تیره تر از رنگ موی دودی قهوه ای با دکلره باشد. برای داشتن رنگ مو دودی قهوه ای بدون دکلره به رنگ های C6، C5، 10 سانت واریاسیون نقره ای و اکسیدان 6 درصد به اندازه رنگ تهیه شده  نیاز دارید.

خرید پودر دکلره مارال

مشخصات پودر دکلره مارال یکی از پودرهای دکلره باکیفیت ایرانی است. مشخصات این محصول را با هم بررسی کنیم:

  • بدون گرد و غبار
  • روشن کنندگی بالا
  • دارای بوستر و ژلاتین
  • دارای رایحه مطبوع
  • دارای نرم کننده مو

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

رنگ موی دودی قهوه ای روشن

ساده ترین راه برای روشن شدن رنگ مو بر روی سر دکلره کردن موها است. پس برای داشتن رنگ موی دودی قهوه‌ای روشن می توانید ابتدا موهایتان را دکلره کنید و سپس با فرمول مد نظرتان موهایتان را رنگ کنید. بهتر است برای داشتن رنگ موی دودی قهوه‌ای روشن از رنگ های روشن تر با طیف دودی استفاده کنید. حتی می توانید بدون دکلره کردن و در عوض با استفاده از رنگ هایی با طیف روشن تر، ترکیب رنگ مورد نظرتان را درست کنید. به خاطر داشته باشید که انتخاب ترکیب رنگ و در نهایت رنگ نهایی موهای شما به جنس و رنگ فعلی موهایتان بستگی دارد.

رنگ موی دودی قهوه ای روشن بدون دکلره

همانطور که گفتیم یکی از گام ها برای داشتن رنگ موی دودی قهوه‌ای روشن، دکلره کردن موها است. ولی با توجه به اینکه دسته ای از افراد به دکلره حساسیت دارند، رنگ موی دودی قهوه‌ای روشن بدون دکلره انتخاب بهتری است. برای داشتن رنگ موی دودی قهوه‌ای روشن بدون دکلره، دو راه وجود دارد. راه اول این است که می‌توانید ابتدا با رنگ سه صفر موهایتان را رنگ کرده و روشن کنید سپس با استفاده از ترکیب اصلی موهایتان را رنگ کنید. و یا می توانید با استفاده از رنگ دودی قهوه ای با طیف روشن موهایتان را رنگ کنید.

البته این نکته را به یاد داشته باشید که هر چقدر رنگ موی طبیعی شما تیره تر باشد، احتمال نتیجه گرفتن کمتر است. رنگ سه صفر قدرت بسیار کمتری نسبت به دکلره دارد و اصلا با دکلره قابل مقایسه نیست. رنگ سه صفر حدود ۳ تا ۴ درجه موها را روشن می‌کند و دوام زیادی ندارد.

رنگ موی دودی قهوه ای متوسط

رنگ موی دودی قهوه‌ای متوسط یکی دیگر از گزینه ها برای انتخاب است. اگر چشمانی عسلی، قهوه ای و یا آبی داشته باشید این رنگ فوق العاده گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. هنگام انتخاب و خرید رنگ مو توجه داشته باشید تا تا طیف رنگی نه خیلی روشن باشد و نه خیلی تیره، سپس با توجه به فرمول با اضافه کردن واریاسیون و اکسیدان به اندازه رنگ مو، موهایتان را با استفاده از ترکیب آماده شده رنگ کنید.

رنگ موی دنی وان سری دودی

مشخصات رنگ موی دنی وان سری دودی:

  • حاوی فرمول مراقبت از رنگ جدید و پیشرفته
  • ترکیبی از رنگ طبیعی و برجسته
  • پوشش 100% دودی
  • عطر گل‌های تازه (گل مریم، رز سفید)
  • درخشان کننده طبیعی
  • محتوی سیستم کراتینه
  • سطح کلاژن پوست را بازسازی کرده و از شکنندگی مو جلوگیری می‌کند
  • حاوی ویتامین C

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

رنگ مو دودی قهوه ای تیره

رنگ مو دودی قهوه‌ای تیره یکی از انواع طیف های رنگی موی دودی قهوه‌ای است. اگر رنگ پوستتان روشن است این گزینه ایده آل ترین گزینه برای شما است. زیرا با تضاد و هارمونی که ایجاد می‌ کند؛ تغییری مثبت به چهره شما می بخشد. هنگام خرید رنگ مو توجه داشته باشید که رنگی با طیف تیره خریداری کنید. برای داشتن رنگ مو قهوه ای تیره نیازی به دکلره کردن نیست.

رنگ موی دودی قهوه ای؛ ترکیب رنگ فوق العاده

همانطور که گفته شد رنگ موی دودی قهوه‌ای یکی از انواع ترکیب رنگ فوق العاده خاص و زیبا است. اگر تن پوستی شما خنثی و سرد باشد یعنی رنگ پوستتان روشن باشد؛ تضاد زیبایی با رنگ موی دودی قهوه‌ای ایجاد خواهد شد. اگر به دنبال تغییری جذاب هستید، این رنگ را به عنوان یکی از گزینه ها در نظر بگیرید.

 معمولا افراد به دلیل ایجاد تغییرات در چهره و یا پوشاندن موهای سفیدشان به رنگ گذاشتن می پردازند. اگر از ریسک کردن واهمه دارید می توانید با رنگ کردن قسمت کوچکی از موهایتان متوجه شوید که این رنگ مو به شما میاید یا نه. نکته ای که مو تن رو می خواهد به شما یادآوری کند، این است که شما با هر رنگ مو و رنگ پوستی جذاب هستید و زیبایی خاصی دارید.  

سخن پایانی

رنگ کردن مو یک راه برای تنوع دادن به ظاهر است که طرفداران زیادی دارد. نکته‌ای که در مورد رنگ کردن وجود دارد اهمیت دادن در وهله اول به سلامت موهاست. مواد شیمیایی به سلامت موها آسیب می‌رساند. پس برای آن که این آسیب را به حداقل برسانید، باید اطلاعات خود را در مورد رنگ مو بالا ببرید و قبل از انجام کار با یک آرایشگر متخصص در زمینه رنگ مو مشورت کنید. ممنونیم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید. شما تا به حال رنگ موی دودی قهوه‌ای را امتحان کرده‌اید؟ خوشحال می‌شویم که تجربیات و نظرات خود را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.