زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

چگونه موهای فر را صاف کنیم؟ (آموزش کامل صاف کردن موی فر در خانه)

wordcamp
7,349
17 دقیقه
چگونه موهای فر را صاف کنیم؟ (آموزش کامل صاف کردن موی فر در خانه)

چگونه موی وز را صاف کنیم؟ صاف کردن موی فر کار سختی به نظر نمی‌رسد. با این حال، افرادی که موهای فر دارند بهتر از ما می‌دانند که این کار در عمل چندان هم ساده نیست. انصافاً باید گفت موی فردار، زیبایی‌های خاص خودش را دارد. در این بین برای تنوع هم که شده خالی از لطف نیست اگر گاهی اوقات موی فر را صاف کنیم. همان‌گونه که می‌دانید، روش‌های آرایشگاهی مختلفی برای صاف كردن مو فر وجود دارد. از آنجایی که می‌دانیم بسیاری از همراهان ما در مو‌تن‌رو روش های خانگی را ترجیح می‌دهند، در ادامه به روش‌‌هایی برای صاف كردن موهاي فرفري در منزل اشاره می‌کنیم. این روش‌ها در کنار راحتی، دوام قابل‌قبولی دارند. برای صاف كردن موي فرفري خود، تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

گام اول صاف کردن موی فر

1- شستشو و آماده‌سازی موی فر

صاف کردن موی فر
صاف کردن موی فر: موها را حتماً‌با شامپو بشویید و کاندیشنر بزنید

2- استفاده از شامپو و کاندیشنر مو

صاف کردن مو را با شستن مو آغاز کنید. شستشوی مو، صاف کردن آن را راحت‌تر می‌کند. پس از شسشتو نیز بهتر است کاندیشنر بزنید تا مویی که صاف‌کرده‌اید چندین روز دوام بیاورد. کاندیشنر، مو را نرم و صاف می‌کند. بهتر است شامپو یا کاندیشنری با ترکیبات ضد وِز خریداری کنید. خوشبختانه در کنار شامپوهای خارجی ضد وِز، طیف گسترده‌ای از انواع شامپوی ایرانی مناسب برای موهای فر در بازار موجود است. این شامپوها به لحاظ کیفیت چیزی کمتر از رقبای خارجی ندارند و قیمت آن‌ها نیز مناسب‌تر است.

  • کاندیشنر را روی قسمت‌هایی پایینی مو بمالید تا به وسط مو ها برسید. این کاندیشنر باید به گونه‌ای روی موها مالیده شود تا به قسمت ساقه مو نرسد. سپس شانه‌ای با دندانه‌های درشت انتخاب کنید و به‌ اندازه‌ای شانه کنید تا تمامی گره‌های مو باز شود. همان‌گونه که می‌دانید موی فر بیشتر گره‌ می‌خورد. به همین دلیل مویی که حسابی شانه‌شده و گره‌ای ندارد، راحت‌تر صاف می‌شود. اجازه دهید کاندیشنر چندین دقیقه روی مو باقی بماند. در نهایت تمامی قسمت‌های مو را آب‌ بگیرید.
  • وقتی که در حمام هستید، موها را با آب وِلرم بشویید. آب بسیار داغ به کوتیکول مو آسیب می‌زند و آن را بیشتر وِزدار می‌کند. اجازه دهید در این مرحله یکی از فوت‌های کوزه‌گری روش صاف کردن موی فر را با شما در میان بگذاریم. پس از اینکه تمامی شامپو و کاندیشنر را از موها شستید، مقداری آب خنک روی موهای خود بریزید. آب خنک جلای خاصی به موها می‌دهد و آن‌ها را درخشان می‌کند. این روش برای افرادی که موی فر کوتاهی دارند، بیشتر توصیه می‌شود. آب خنک شرایط بهتری برای صاف کردن موی فر کوتاه فراهم می‌کند.

3- کاندیشنر باید روی مو باقی بماند

در مرحله اول گفتیم که شامپو و کاندیشنری که به موهای خود زده‌اید را با آب خنک بشویید. همان‌گونه که بهتر از ما می‌دانید، ۲ نوع کاندیشنر در بازار وجود دارد. نوع اول کاندیشنری است که حتماً باید پس از استفاده، شسته شود. نوع دومی از کاندیشنر نیز وجود دارد که پس از استفاده نیازی نیست آن را بشویید و باید روی مو باقی بماند. در این مرحله از کاندیشنری که ترکیبات مرطوب‌کننده دارد کمک بگیرید. این کاندیشنر را روی موهای خود بمالید و اجازه دهید باقی بماند. همانند مرحله اول، کاندیشنر را فقط به قسمت‌های میانی و پایانی مو بمالید و از مالیدن آن به ساقه مو برحذر باشید. کاندیشنر جلوی خشک‌شدن سریع مو را می‌گیرد. از آنجایی که در مراحل بعد برای کاهش فر مو نیاز به لوازم حالت‌دهنده حرارتی مو داریم، اثربخشی این کاندیشنر بیشتر مشخص می‌شود.

4- موهای خود را با پارچه‌ای از جنس میکروفایبر خشک کنید

صاف کردن موی فر
صاف کردن موی فر: آب مو پس از شستن باید حتماً گرفته شود.

برای اینکه مو با سشوار راحت‌تر خشک شود، از پارچه‌ای با جنس میکروفایبر کمک بگیرید. این پارچه‌ها آب اضافی‌ را سریع جذب می‌کند. اگر هم چنین پارچه‌ای نداشتید، موهای خود را با پارچه‌های نخی خشک کنید. پارچه را روی سر خود بگذارید و دسته‌ای از موها را بین آن قرار دهید، سپس به سمت پایین بکشید. این مرحله را به اندازه‌ای تکرار کنید تا آب مو کاملاً گرفته شود، اما هنوز به مقدار کمی نم‌ داشته باشد. در تمامی روش های صاف کردن مو فر باید توجه داشته باشید که پارچه یا حوله را برای خشک‌کردن روی موها نمالید. مالیدن مو با پارچه، وِز و فر آن را افزایش می‌دهد. در این مرحله موها حتی نباید با پارچه در حالتی خمیده خشک شود. پارچه را تا جایی که می‌توانید صاف روی موها بکشید.

5- موها را حسابی شانه کنید

صاف کردن موی فر
صاف کردن موی فر: مو باید با شانه دندانه‌درشت حسابی شانه شود.

یک‌بار دیگر موهای خود را با شانه‌ای دندانه‌درشت شانه کنید. این بار شانه را از انتهای مو بکشید تا به ساقه آن برسد. در این مرحله تاکید داریم که حتماً‌ از شانه کمک بگیرید. برس موها را وِزدار می‌کند.

  • همان‌گونه که یادتان هست، در مرحله یک گفتیم که مو را در حمام شانه کنید. اگر این مرحله را تمام‌و‌کمال انجام داده باشید، اکنون موهای شما راحت‌تر شانه می‌شود. با این حال اگر هنوز موهای شما گره‌ دارد، قبل از شانه مقداری اسپری نرم‌کننده مو بزنید. از طرف دیگر می‌توانید به جای دوباره شانه‌کردن مو، قسمت‌های گره‌دارِ آن را با دست باز کنید. این کار جلوی وِزدارشدن مو در اثر شانه‌کردن را می‌گیرد.

6- اسپری محافظ حرارت مو بزنید

صاف کردن موی فر در منزل نیازمند چندین مرحله استفاده از لوازم حالت‌دهنده حرارتی مو است. به همین دلیل برای اینکه صاف کردن مو فر، کار دست شما ندهد و به موهای شما صدمه نزند، حتماً اسپری محافظ حرارت بزنید. سرم‌ها، اسپری‌ها و ژل‌های مخصوصی در بازار وجود دارد که آسیب حرارت سشوار به مو را کاهش می‌دهد. محصولی انتخاب کنید که ترکیبات ضد وِز داشته باشد و موها را در برابر اتوی مو مقاوم کند. این محصول را به تمامی قسمت‌های مو بزنید.

  • به طرفداران استفاده از محصولات طبیعی پیشنهاد می‌کنیم برای محافظت موهای خود دربرابر سشوار و اتو مو، روغن آرگان بزنند. این روغن اثربخشی بهتری برای موهای ضخیم و بدحالت دارد. از طرف دیگر از محصولاتی با ترکیبات سیلیکونی استفاده نکنید. این ترکیبات مو را سنگین می‌کند و جلوه‌ای افتاده به آن می‌دهد.

گام دوم صاف کردن مو در خانه

صاف کردن موی فر
صاف کردن موی فر: مو را دسته‌بندی کنید یا دور سر بپیچید و دسته‌ای از آن را جدا کنید

1- برای خشک‌کردن راحت موها، آن‌ها را دسته‌بندی کنید.

موها را در ۴ دسته قرار دهید. سپس موهایی که دسته‌بندی کرده‌اید را در دسته‌های کوچک‌تری ببندید. این کار را از پایین مو آغاز کنید تا به بالا برسید.

  • برای نگه‌داشتن مو از گیره سر کمک بگیرید.
  • دسته‌بندی را مرحله‌به‌مرحله انجام دهید تا تمامی قسمت‌های مو در دسته‌های مختلف از هم جدا شود.

2- موها را با سشوار و برسی گرد شانه کنید

در بین تمامی روش های صاف کردن موی فر، این مرحله زمان بیشتری می‌برد. در این مرحله دسته‌های مو را جداگانه سشوار کنید. به همراه سشوار، مو باید با شانه‌ای گرد، شانه شود. بادِ گرم سشوار باید از مو رد شود و به برس برسد. به همین دلیل سشوار را به سمت برس بگیرید و موها را با برس به سمت پایین شانه کنید. سشوار باید دست‌کم ۶ سانتی‌متر از مو و برس دور باشد. در غیر این صورت حتی اسپری محافظ حرارتی که به مو زده‌اید نیز نمی‌تواند عوارض گرمای بیش‌ازحد‌ سشوار را کاهش دهد.

  • در حین سشوارزدن باید حتماً سرِ سشوار به سمت پایین باشید. قراردادن سشوار در زیر مو یا گرفتن آن به سمت بالا، موها را وِزدار می‌کند.
  • پس از خشک‌کردن مو، مقداری روغن یا کرم مو بزنید. روغن آرگان یا روغن نارگیل انتخاب مناسبی برای این مرحله است. بعد از روغن‌زدن، یک‌ بار دیگر موها را شانه بکشید تا تمامی قسمت‌های مو به روغن آغشته شود. روغنی که به مو می‌زنید، ضرر گرمای سشوار را کاهش می‌دهد.

3- دوباره موها را دسته‌بندی کنید

در این مرحله برای کاهش فر مو باید دوباره آن‌ها را دسته‌بندی کنید. مجدد موها را به ۴ قسمت تقسیم نمایید. سپس هر کدام از این دسته‌ها را به دسته‌های کوچک‌تری تقسیم کنید. تعداد دسته‌بندی بسته به کوتاهی یا بلندی مو تفاوت دارد. مثلاً صاف کردن موی فر کوتاه دسته‌بندی کمتری نسبت به موی بلند نیاز دارد. هر کدام از این دسته‌بندی‌ها باید به اندازه برس باشد. دسته‌بندی را از پایین آغاز کنید تا به بالای سر برسید.

  • با گیره مو، موهای باقیمانده را ببندید تا نوبت دسته‌بندی آن‌ها فرا برسد.

4- اتو موی مناسب انتخاب کنید

صاف کردن موی فر
صاف کردن موی فر: طره گیسوان را با اتو مو به آرامی صاف کنید.

بعضی از افراد در حین صاف کردن مو فر به مشکل بر می‌خورند، فقط به این دلیل که اتو موی مناسبی انتخاب نکرده‌اند. تجربه ثابت کرده اتوی مو سرامیکی انتخاب مناسبی برای موهای نسبتاً کم‌ فر به حساب می‌آید. با این حال اگر فر موی شما زیاد است، اتو موی طلایی یا پلاتینیومی انتخاب کنید. اتو موی پلاتینیویم در کنار صاف‌کردن مو، آن را درخشان می‌کند و جلوه‌ای زیبا به مو می‌دهد.

  • اتو موی پلاتینیومی برای افرادی که هر از گاهی صاف کردن موی فر در منزل را انجام می‌‌دهند، انتخاب مناسبی است. این نوع از اتوهای مو مقاومت خوبی دربرابر حرارت بیش‌از‌حد و زنگ‌زدگی دارند. در مجموع باید گفت دوام اتو موی پلاتینیومی نسبت به دیگر اتوها بیشتر است.
  • اتو مویی انتخاب کنید که تیغه آن نهایتا ۴ سانتی‌متر عرض داشته باشد. اتو موی بزرگ‌تر برای حالت‌دادن مو مناسب هستند و کاربرد خوبی برای کاهش فر مو ندارند.
  • برای خرید اتو مو دست‌و‌دلبازی به‌خرج دهید. اتو مو باکیفیت، سال‌‌ها دوام می‌آورد. پیشنهاد می‌کنیم از اتوهای مو پلاستیکی یا فلزی بر حذر باشید. این اتوها حرارت را آن‌گونه که باید و شاید به مو منتقل نمی‌کند. از طرف دیگر زمان بیشتری برای صاف کردن مو فر با این اتوها باید اختصاص دهید.

5- دسته‌های مو را اتو بکشید

قسمتی از مویی که دسته‌بندی کرده‌اید (حدود ۲.۵ سانتی‌متر عرض) را اتو بکشید. این کار را از بالای مو انجام دهید و تا قسمت‌های پایین‌تر ادامه دهید. دسته‌ای مو را بگیرید و شانه کنید، سپس بین تیغه‌های اتو مو محکم قرار دهید. در نهایت اتو را روی مو از سمت ساقه به پایین بکشید. این فرایند را به اندازه‌‌ای تکرار کنید تا صاف کردن مو فر کاملاً انجام شود.

  • در این مرحله توجه داشته باشید که فقط دسته‌ای از مو که جدا کرده‌اید داخل اتو مو قرار بگیرد. هر چقدر اتو مو محکم‌تر روی این دسته کشیده شود، به همان اندازه صاف کردن موی فر در خانه زودتر انجام می‌شود.
  • در حین کشیدن اتو مو اگر احساس کردید موها خیلی داغ می‌شود، در جریان باشید که موها را به‌خوبی خشک نکرده‌اید. برای اینکه از خشک‌شدن مو کاملاً مطمئن شوید، قبل از اتو مو، دوباره موها را به شیوه‌ای که گفتیم شانه و سشوار کنید.
  • در صورت امکان از درجه حرارت کم اتو مو استفاده کنید. درجه‌های پرحرارت برای استفاده در سالن‌های آرایشی کاربرد دارد. این درجه‌ها خطر سوزاندن مو را افزایش می‌دهد. تجربه ثابت کرده درجه‌ حرارتی بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ درجه سانتی‌گراد برای صاف کردن مو فر مناسب است.
  • یکی از روش های صاف کردن موی فر، استفاده همزمان شانه و اتو مو است. در این روش شانه‌ای در قسمت ساقه مو قرار دهید. سپس این شانه را به آرامی به سمت پایین مو بکشید. در همین حین اتو مو را نیز پس از شانه بکشید. انجام این روش برای موهای کوتاه کاربرد بیشتری دارد. به لطف این روش، صاف کردن موی فر کوتاه همراه با اتو مو و سشوار راحت‌تر از موهای بلند انجام می‌شود.

گام سوم صاف کردن مو فر

1- حالت‌دادن مویی که صاف شده

پس از اینکه صاف کردن موی فر را مرحله‌به‌مرحله انجام دادید، نوبت حالت‌دادن آن فرا می‌رسد. در این مرحله می‌توانید انتهای طره گیسوان خود را فر بدهید. برای این کار کافی است قسمت پایینی مو را با اتو مو بگیرید. سپس اتو را به آرامی بپیچانید تا موها فر بردارد. این فر بسته به مدل مویی که انتخاب کرده‌اید، می‌تواند به بیرون یا داخل باشد. ناگفته نماند موی صاف زیبایی خاص خودش را دارد. به همین دلیل اکنون که موهای فردارِ شما صاف شده، خالی از لطف نیست اگر موها را در همین حالت نگه دارید.

2- درخشان‌کردن مو با سرم‌ یا اسپری

اگر می‌خواهید مویی که صاف‌کرده‌اید مدت زمان بیشتری در همین حالت باقی بماند، تافت یا اسپری‌های ثابت‌کننده مو بزنید. اسپری انتخاب کنید که در کنار ثبات‌بخشیدن به مو، جلوه‌ای درخشان به موهای شما بدهد. این اسپری‌ها جلوی وِزدارشدن مو را می‌گیرد و حالتی نرم‌ و ابریشمی برای مو ایجاد می‌کند. اسپری را به تمامی قسمت‌های مو و ساقه آن بزنید تا حالت صاف و زیبایی که ایجاد کرده‌اید در طول روز باقی بماند.

3- افزایش دوام موی صاف‌شده

صاف کردن موی فر
صاف کردن موی فر: مو را با شامپو خشک بشویید

اگر تمامی روش‌ های صاف کردن مو فر را مرحله‌به‌مرحله انجام داده باشید، اکنون موهای شما صاف و خوش‌حالت شده است. در نتیجه باید قدر زحمتی که برای کاهش فر مو انجام داده‌اید را بدانید و چاره‌ای برای افزایش دوام موهای صاف‌شده بیندیشید. برای اینکه موهای شما بیش‌از‌حد آسیب نبیند، از صاف‌کردن روزانه مو با اتو خودداری کنید. تجربه ثابت‌کرده هر ۳ روز یک‌بار صاف‌کردن مو با اتو کفایت می‌کند.

مراحل زیر را برای افزایش دوام موی صاف‌شده انجام دهید:

شامپو خشک

وقتی مو چرب شد، با شامپو خشک بشویید. همان‌گونه که می‌دانید، شامپو خشک نوعی شامپو است که چربی مو را بدون نیاز به آب، مخفی نگه می‌دارد. به‌عبارت دیگر این شامپو عملاً موها را نمی‌شوید، اما جلوه‌ای تمیز وشسته‌شده به آن می‌دهد. با مشاهده نشانه‌‌های چرب‌شدن مو، ساقه آن را شامپو خشک بزنید. پودر بچه نیز گزینه‌ای مناسب برای مخفی‌نگه‌داشتن چربی مو و درخشان‌‌کردن آن است.

خیس نشدن مو

مواظب باشید موهای شما خیس نشود. مویی که خیس‌شده، سریع‌تر فردار می‌شود. در نتیجه بهتر است در کنار نشُستن مو، حتی از حضور در مکان‌های خیس و پررطوبت دوری کنید. در حین حمام‌کردن نیز موها را با گیره به بالای سر ببندید تا خیس نشود. از آنجایی که به قول قدیمی‌ها کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند، می‌توانید برای جلوگیری از خیس‌شدن مو در حمام از کلاه شنا یا حوله‌ کمک بگیرید.

دقت در صاف کردن مو

هرچقدر هم که صاف کردن موی فر را با دقت انجام داده باشید، باز هم دوباره فرِ این مو به حالت اولش باز می‌گردد. برای جلوگیری از این کار هر چند روز یک‌بار روی موها اتو بکشید. در این شرایط توجه بیشتری به قسمت‌هایی از مو داشته باشید که فرِ بیشتری دارد. هر کدام از قسمت‌هایی که فردار شده را جداگانه اتو بکشید تا فر آن‌ها از بین برود.

سرم مو

هر روز سُرم مو بزنید. استفاده از سرم، نرمی و لطافت موها را به دنبال دارد. به همین دلیل مویی که سرم‌زده‌اید بیش‌از‌حد وِزدار نمی‌شود. صبح‌ که از خواب بلند می‌شوید زمان مناسبی برای سرم مو است. در کنار سرم‌زدن، قسمت‌های ساقه مو را اسپری تثبیت‌کننده یا تافت بزنید تا فر مو کاملاً گرفته شود.

اسپری موی درخشان کننده شوآرتزکف پروفشنال سری تافت مدل Mega Strong

برای داشتن موهای درخشان می‌توانید از اسپری موی درخشان کننده شوآرتزکف پروفشنال استفاده کنید

برای خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

گره مو

اگر می‌خواهید موهای شما در شب گره‌ نیفتد و بدحالت نشود، شب‌ها قبل از خواب موها را ببندید. مو باید با مدلی ساده بسته شود که شرایطی برای فردارشدن فراهم نکند. اگر حوصله دارید می‌توانید شب روسری ابریشمی بپوشید تا جلوی وزدار‌شدن مو در حین خواب گرفته شود. خوابیدن روی بالشتی با جنس ساتن نیز انتخاب مناسبی برای جلوگیری از فردارشدن مو به حساب می‌آید.

حمام کردن

وقتی که موهای شما بیش‌از‌حد چرب شد و چاره‌ای به‌غیر از حمام نداشتید، روز قبل از حمام، موهای جلوی سر را به سربند یا گیره حالت دهید. این موها بیشتر از دیگر قسمت‌های مو چرب می‌شود. در نهایت نیز حمام کنید و روش صاف کردن موی فر را دوباره انجام دهید.

دست نزدن به مو

مویی که صاف‌کرده‌‌اید را نباید دست بزنید. دست‌زدن به مو آن را چرب می‌کند. مویی که چرب‌شده نیز دوباره فردار می‌شود. موی فرداری که صاف‌شده، حساس‌تر است. به همین دلیل نیز پوست سر و مو بیشتر در معرض التهاب قرار دارد. برای جلوگیری از التهاب‌های پوست و مو، دست به آن نزنید تا بیماری به سر و موهای شما منتقل نشود.

اشتباه‌هایی که نباید در صاف کردن موی فر انجام دهید

  • قبل از صاف کردن مو فر، بیش‌ازحد از محصولات رسیدگی به مو استفاده نکنید. موهای شما فقط باید به اسپری محافظ گرما آغشته باشد. زیاده‌روی در استفاده از محصولات رسیدگی به مو، بافت آن را چرب و نازیبا می‌کند.
  • پس از صاف کردن موی فر در خانه، به رختخواب نروید. در این شرایط فر موی شما تازه صاف شده و هنوز به‌خوبی حالت نگرفته است. به همین دلیل در حین خواب دوباره فر بر می‌دارد. اجازه دهید چندین ساعت بگذرد، سپس با روشی که به آن اشاره کردیم بخوابید.
  • موی افراد با هم تفاوت دارد. در نتیجه برای کاهش فر مو ابتدا از درجه‌های کم اتو مو کمک بگیرید. سپس اگر متوجه شدید با درجه‌های کم، مو صاف نمی‌شود، حرارت بیشتری را امتحان کنید. مقدار زیادی از مو را در یک مرحله اتو نکنید. این فرایند ممکن است زمان کمتری برای صاف کردن موی فر از شما بگیرد، اما مو آن‌گونه که بایدوشاید صاف نمی‌شود. صبر بیشتری داشته باشید و موها را در دسته‌های کوچک، به همان‌ترتیبی که اشاره کردیم با اتو مو صاف کنید.
  • موی فر را نمی‌توان همیشه در حالت صاف نگه داشت. هر از گاهی به موهای خود استراحت بدهید و بگذارید حالت فردارِ طبیعی خودشان را داشته باشد. در این شرایط با انجام روش‌ های مراقبت از موهای فر، سلامت و شادابی گیسوان خود را تضمین کنید.

سخن‌ پایانی

صاف کردن موی فر و تمامی زیروبَم‌های این کار را با شما در میان گذاشتیم. امیدواریم به لطف این روش، گیسوان‌ شما از همیشه صاف‌تر شود. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم همراهان ما در موتن‌رو تجربه‌های سودمندی درباره صاف کردن مو فر دارند، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

موی فردار را چگونه صاف کنیم؟

ابتدا باید مو کاملاً شسته شود، سپس مویی که شسته‌اید را سشوار بکشید. در مرحله بعد موها را به دسته‌های کوچکی تقسیم کنید. در نهایت موهای خود را با اتو مو صاف کنید.

صافی مویی که فردار کرده‌ایم چقدر طول می‌کشد؟

با روشی که برای صاف‌کردن موی فردار با شما مطرح کردیم، موهای شما تا قبل از شستشو صاف خواهد بود.

برای افزایش دوام صافی موی فردار چه ترفندی وجود دارد؟

شستن مو با شامپو خشک و استفاده از پودر بچه، چربی مو را مخفی نگه می‌دارد. در نتیجه می‌توانید موهای صاف‌شده را دیرتر بشویید.