زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

تقویت ابرو با چند محصول معجزه آسا

تیم تحریریه مو تن رو
4,562
10 دقیقه
تقویت ابرو با چند محصول معجزه آسا

یکی از مهم‌ترین ارکان در زیبایی چشم‌ها، ابروها هستند که تأثیر زیادی در جلوه‌ی افراد دارند. اگر ابروهایی ضعیف و کم پشت داشته باشید، قطعا بر ظاهر چشمانتان تأثیر خواهد گذاشت. از طرف دیگر ابروهای پرپشت و پهن این روزها بیشتر مورد پسند افراد است. بنابراین، اگر به تقویت آن‌ها توجه نداشته باشید به مرور زمان، ممکن است موهای ابرو و مژه دچار ریزش شوند؛ این موضوعی است که شاید برای بسیاری از خانم‌ها اتفاق بیفتد. البته می‌توانید با کمک محصولات تخصصی در این زمینه به تقویت ابروی خود بپردازید. اگر نمی‌دانید کدام یک از اجناس موجود در بازار به شما کمک می‌کند، با ما همراه باشید.

چرا تقویت ابرو اهمیت دارد و برای آن چه باید کرد؟

صنعت مد همیشه در حال دگرگونی است. از همین رو چیزهایی که زمانی به فراموشی سپرده شدند، دوباره محبوب می‌شوند. تا همین چند سال پیش داشتن ابروهایی نازک انتخاب بسیاری افراد بود، اما دوباره ابروهای کلفت روی بورس آمده‌اند. برای داشتن چنین ظاهری نیز نیاز به تقویت ابروها‌ی‌تان خواهید داشت.

بسیاری افراد از روش‌هایی همچون ریمل ابرو یا تتو برای پرپشت نشان دادن موی‌های بالای چشم‌شان کمک می‌گیرند. با این حال، راه‌های بهتری هم به‌جز این موارد وجود دارد؛ از جمله این‌که می‌توان از تقویت کننده‌های ابرو استفاده کرد. راهکاری که می‌تواند نتیجه‌ی رضایت‌بخش‌تری را برای‌تان فراهم کند. چرا که آن‌چه در صورت‌تان مشاهده می‌کنید، آرایش یا ظاهرسازی نیست.

به‌جز این موارد، ابروها در حفاظت از چشم‌های افراد نیز نقش مهمی دارند. طبیعتا هرچه این عضو نازک‌تر و کم‌پشت‌تر باشد، در انجام وظیفه‌ی خود با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد. همچنین افراد از طریق حالت صورت‌شان می‌توانند احساسات خود را منتقل کنند. یکی از اجزایی که در این مسئله به کمک خواهد آمد نیز ابروان است. این دو مور نیز باعث می‌شود کسی نتواند به‌راحتی اهمیت تقویت ابرو را منکر شود.

چه محصولاتی برای تقویت ابرو مناسب هستند؟

انواع روش‌های خانگی، دارویی و درمانی برای تقویت ابرو وجود دارد که موجب پرپشت شدن آن‌ها می‌شود. البته موی قسمت‌های مختلف بدن با هم تفاوت دارد. به همین دلیل نیز لازم است برای تقویت و ریزش موی هربخش، محصول متناسب با آن را انتخاب کنید. چرا که با این کار، بیشترین تأثیر را بر آن ناحیه احساس خواهید کرد. بنابراین برای تقویت ابرو لازم است محلول مناسب با این هدف را برگزینید. فهرست محصولات زیر می‌تواند برای شما در این مسیر راه‌گشا باشد.

کرم تقویت کننده ابرو سریتا

یکی از محصولات پرطرفدار برای جلوگیری از ریزش ابرو و تقویت آن، استفاده از کرم تقویت کننده ابرو است. طبق ادعای سازنده، پس از دو ماه مصرف کرم تقویت کننده سریتا، شاهد کاهش ریزش موهای ابروی خود خواهید بود. البته حداقل مدت استفاده‌ی لازم از این محصول برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب، سه ماه است؛ ولی برای تعیین میزان دقیق آن باید با پزشک متخصص مشورت کنید.

خرید کرم تقویت کننده ابرو سریتا

برای آشنایی بیشتر یا خرید این محصول روی تصویر کلیک کنید

در کنار استفاده از این محصول، می‌توان از روش‌های دیگری نیز برای سریع‌تر رسیدن به نتیجه‌ی دل‌خواه استفاده کرد. از طرف دیگر رسیدن به ابروهایی پرپشت نیاز به صرف زمان دارد. اگر می‌خواهید پیش از رسیدنِ زمانِ این اتفاق، به ظاهر دل‌خواه‌تان برسید ترفندهای آرایشی مختلفی مقابل‌تان وجود دارد. در مقاله‌ای جداگانه به ‌طور کامل به «تکنیک های پرپشت کردن ابرو» پرداختیم. پس آن را نیز از دست ندهید.

محلول تقویت کننده ابرو و مژه Double Lash ماوالا

ریزش ابرو به دلایل مختلفی چون افزایش سن و یا اصلاح مکرر ابرو با موچین ممکن است رخ دهد. به‌هرحال این موضوع نیز شاید برای هرکسی پیش بیاید. فارغ از علت ماجرا یکی از راه‌حل‌های پیشِ روی شما، استفاده از محلول تقویت کننده مژه و ابرو DOUBLE LASH ماوالا است.

محلول تقویت کننده مژه و ابرو Double Lash ماوالا

اگر به‌خاطر استفاده از محصولات آرایشی، ابروها‌یتان کم‌پشت شده این محصول دوباره آن‌ها را پرپشت می‌کند.

سرم تقویت کننده و ضد ریزش ابرو سینره

محصولات سینره یکی از محبوب‌ترین اجناس بازار برای حفاظت از مو و پوست است. در بین فهرست تولیدات این شرکت، سرم تقویت‌کننده و ضدریزش ابرو، همانی است که شما به آن نیاز دارید. این سرم با تقویت میزان گردش خون در ناحیه‌ی بالای چشم، روند رشد موها را تسریع می‌کند. همچنین آمینو اسیدهای موجود در آن نیز به یاریِ ابروان شما خواهد آمد.

حتی در بسته‌بندی این سرم تقویت ابرویِ برند سینره، به راحتیِ مصرف‌کننده فکر شده است. در نتیجه شما با دقت بیشتری می‌توانید آن را بر روی ناحیه ابرو بپاشید. این اتفاق می‌تواند کارآیی محصول را چندین برابر افزایش دهد؛ زیرا جدا از رسیدن محلول به ناحیه‌ی مورد نظر، از ورود آن به چشم نیز جلوگیری خواهد شد.

گاهی نیز افراد برای روشن کردن رنگ موی ابروی‌شان سراغ دکلره می‌روند. اگر چه توصیه می‌شود این کار را مداوما تکرار نکنید، اما برخی اشخاص به این مسئله دقت نمی‌کنند. نتیجه نیز چیزی جز آسیب‌‌ به زیبایی نخواهد بود. از آن‌جایی که این محصول برای ابروهای آسیب‌دیده در اثر دکلره نیز مناسب است، می‌تواند برای رویش مجدد این بخش به شما کمک کند.

سرم تقویت کننده و ضد ریزش ابرو سینره

یکی از ویژگی‌ها مهم این محصول، وجود آمینو اسید در ترکیبات آن است.

سرم تقویت کننده ابرو و مژه فارماسی

برای کسانی که به دنبال نتیجه‌ای سریع‌اند، این سرم شاید گزینه‌ی مناسبی باشد؛ زیرا فرمولاسیون خاص این محصول برای همین هدف طراحی شده است. در نتیجه، طبق ادعای این برند استفاده از آن موجب تقویت مژه و ابروهای شما در مدت زمان کوتاهی خواهد شد. با گذشت مدتی از استفاده‌ی سرم تقویت کننده ابرو مژه فارماسی، می‌توانید شاهد رشد موهای ابرو خود باشید. همچنین استفاده از مواد اولیه‌ی گیاهی، خیال شما را از بابت عوارض جانبی نیز قدری آسوده می‌کند. حضور این سرم تقویت ابرو در ۱۲۰ کشور جهان هم نشان از محبوبیت و کیفیت بالای آن دارد. البته هنگام استفاده از این محصول بهتر است ابروهای خود را کاملا تمیز کنید تا به نتیجه‌ی بهتری برسید.

سرم تقویت کننده ابرو و مژه فارماسی

مواد اولیه‌ی گیاهی این محصول خاطر شما را بابت استفاده از آن آسوده می‌کند.

سرم احیا کننده ابروی سریتا

باز هم نوبت به یکی دیگر از محصولات برند ایرانی سریتا رسید. نقش ویتامین‌ها از جمله ویتامین ای در رشد موها غیرقابل انکار است. حتی جالب است بدانید میزان این ویتامین در افراد مبتلا به ریزش مو، کم‌تر از سایر افراد است. البته وجود ویتامین ای در سرم تقویت ابرو سریتا، شما را در برابر این مسئله بیمه می‌کند. همچنین خاصیت رطوبت‌رسانی این محصول باعث می‌شود که خطر خشکی و شکنندگی ابرو نیز از شما دور شود. به‌جز این‌ها در هنگام رویش مجدد موها، ضخامت آن‌ها افزایش می‌یابد و می‌توانید به راحتی مدل موردعلاقه‌تان را تجربه کنید.

خرید سرم احیا کننده ابروی سریتا

برای آشنایی بیشتر یا خرید این محصول روی تصویر کلیک کنید

همینطور می‌توانید نگاهی به صفحه سرم موی سریتا بیندازید و با محصولات برند سریتا در این حوزه هم آشنا شوید.

لوسیون تقویت کننده مو و ابرو فولیکا

طبق برخی آمارها میزان ریزش مو در زنان کم‌تر از مردان است؛ اما تنها تفاوت این مسئله در دو جنس این موضوع نیست. چرا که الگوی ریزش مو در خانم‌ها نیز به‌صورت متفاوتی خودش را نشان می‌دهد. برند فولیکا دقیقا روی همین نکته دست گذاشته است و محصولی روانه‌ی بازار کرده، که به رفع این مشکل بپردازد. این محصول با افزایش میزان گردش خون در ناحیه‌ی مورد استفاده به رشد مجدد مو کمک زیادی می‌کند. همچنین خاصیت اکسیژن‌رسانی و ویتامین‌رسانی، در دست‌یابی به نتیجه‌ی مطلوب تأثیر زیادی خواهد داشت. البته این لوسیون تقویت‌کننده‌ی ابرو تنها مختص افرادی که ریزش مو را تجربه می‌کنند نیست. حتی اگر می‌خواهید از، از دست دادن موهای ناحیه‌ی بالای چشم‌تان جلوگیری کنید، خرید آن را از دست ندهید.

خرید لوسیون تقویت کننده مو و ابرو فولیکا مخصوص افراد با الگوی ریزش زنانه

برای آشنایی بیشتر یا خرید این محصول روی تصویر کلیک کنید

سرم تقویت ابرو آردن سری هرباسنس

نقش طبیعت در تأمین نیازهای انسان (از جمله مسئله درمان و بهداشت) قابل‌چشم‌پوشی نیست. امروز نیز دوباره شاهد آن هستید که استفاده از محصولات طبیعی، در حال اوج گرفتن است. شاید شما هم جزو آن‌ افرادی هستید که طرفدار این نوع محصولات به‌حساب می‌آیند. در این صورت، برای بهبود رشد ابروها‌یتان می‌توانید از این سرم برند آردن استفاده کنید. این محصول از چندین روغن گیاهی ساخته شده است و تمام مواد لازم برای پرپشت شدن ابروهای‌تان را تأمین می‌کند. البته نگران چرب شدن پوست‌تان نباشید؛ چرا که به ادعای سازنده، فرمولاسیون این سرم به‌گونه‌ای است که اثری از چربی به‌جا نمی‌ماند. همچنین در کنار تسریع رشد ابروها، سرم آردن باعث افزایش ضخامت موها نیز می‌شود.

خرید سرم تقویت ابرو آردن سری هرباسنس

برای آشنایی بیشتر یا خرید این محصول روی تصویر کلیک کنید

ژل تقویت کننده ابرو الی ژن

تنها کاربرد کافئین برای انرژی دادن به آدمی نیست. این ماده می‌تواند برای پوست و مو نیز فواید مختلفی داشته باشد. برای مثال کافئین با تحریک فولیکول‌ها باعث تسریع روند رشد مو و جلوگیزی از ریزش آن‌ها خواهد شد. پس استفاده از این ماده می‌تواند یک فرصت برای به‌دست آوردن ابروهایی پرپشت باشد. این محصول برند الی ژن نیز دارای کافئین است و می‌تواند شما را به خواسته‌تان برساند. همچنین کیفیت آن نیز هم‌پای محصولات خارجی است و می‌توانید با خرید آن در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

خرید ژل تقویت کننده ابرو الی ژن

برای آشنایی بیشتر یا خرید این محصول روی تصویر کلیک کنید

تونیک تقویت کننده مژه و ابرو وچه

کاربرد اصلی تونیک‌ها (یا همان تونرها) پاک‌سازی پوست از آلودگی‌ها است. همچنین این نوع محصولات در تنظیم PH پوست نقش مهمی دارند. به‌خصوص کسانی که از محصولات آرایشی استفاده می‌کنند، برای حفظ سلامت و زیبایی‌شان، باید استفاده از این محصول را در برنامه‌ی خود داشته باشند. تونیک تقویت کننده ابرو ورچه اما تنها برای این هدف طراحی نشده. این محصول می‌تواند به موهای آسیب‌دیده از آرایش نیز فرصت حیات مجدد بدهد؛ چرا که تقویت گردش خون، رطوبت‌رسانی، و تغذیه‌ی موهای ابرو، زمینه‌ی رشد مجدد آن‌ها را فراهم می‌کند.

خرید تونیک تقویت کننده مژه و ابرو وچه

برای آشنایی بیشتر یا خرید این محصول روی تصویر کلیک کنید

محلول ضد ریزش و تقویت کننده مو و ابرو فیس دوکس

تجربه‌ی اقداماتی چون پرتودرمانی و شیمی‌درمانی یا ابتلا به بیماری‌های خودایمنی، می‌تواند باعث ریزش مو نیز بشود. محلول ضدریزش فیس دوکس به‌وسیله‌ی تقویت سلول‌های بنیادی میزان این اتفاق را کاهش می‌دهد. با گذشت زمان و ادامه‌ی استفاده از محصول، حتی می‌توان شاهد رشد مجدد ابروها بود. اگر شما نیز با این قبیل مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کنید، پس این ساخته‌ی برند فیس دوکس را از دست ندهید.

خرید محلول ضد ریزش و تقویت کننده مو و ابرو فیس دوکس

برای آشنایی بیشتر یا خرید این محصول روی تصویر کلیک کنید

به‌جز ابروها، داشتن مژه‌هایی پرپشت نیز در زیبایی چشم‌ها تأثیر به‌سزایی دارد. پس اگر به دنبال «تقویت مژه» نیز هستید، مقاله‌‌ای اختصاصی را که برای‌تان آماده کرده‌ایم، از دست ندهید.

مرور کلی مطالب

در این متن آموختید:

  • موهای نقاط مختلف بدن از جمله ابروها می‌تواند به دلایل مختلفی بریزد: عوارض محصولات آرایشی، بیماری و برخی درمان‌ها.
  • داشتن ابروهای کلفت دوباره به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های روز تبدیل شده است.
  • برای داشتن چنین ابروهایی نیاز به تقویت و پرپشت کردن ابروهای‌تان دارید.
  • یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به این هدف، استفاده از محلول‌ها، سرم‌ها، کرم‌ها و تونیک‌های تقویت ابرو است.

امیدواریم این متن برای‌تان مفید بوده باشد. خوشحال می‌شویم تجربه‌ی خود را از مطالعه‌ی آن با ما به اشتراک بگذارید. همچنین هم‌رسانی این نوشته با سایر دوستان و آشنایان را نیز فراموش نکنید.

سؤالات متداول

چرا تقویت ابرو مهم است؟

غفلت از این مسئله می‌تواند باعث ریزش ابروها (در صورت وجود پیش‌زمینه‌ها) شود. همچنین برای تجربه‌ی مدل ابروی کلفت، باید آن‌ها را پرپشت کنید.

بهترین محصول برای تقویت ابروها چیست؟

سرم‌ها و کرم‌های تقویت ابرو می‌تواند شما را سریع‌‌تر و آسوده‌خاطرتر به نتیجه‌ی دل‌خواه برساند.

کدام یک از محصولات تقویت ابرو کیفیت بالایی دارند؟

برخی از بهترین اجناس برای این کار عبارتند از: کرم تقویت کننده ابرو سریتا، سرم ضدریزش ابرو سینره و تونیک تقویت مژه و ابرو وچه.