زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی 10 مورد از بهترین مارک لاک ناخن ایرانی و خارجی

تیم تحریریه مو تن رو
2,683
11 دقیقه
معرفی 10 مورد از بهترین مارک لاک ناخن ایرانی و خارجی

بهترین مارک لاک ناخن کدام است؟ برای خرید لاک ناخن به دنبال برندهای خارجی باشیم یا ایرانی؟ یک لاک خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ این ها سوالاتی است که خانم‌ها هنگام خرید لاک ناخن از خود می‌پرسند. ما در این مقاله از مو تن رو قصد داریم ده برند معتبر و باکیفیت لاک ناخن را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا در هنگام خرید لاک ناخن با مشکلی رو به رو نباشید.

بهترین برند لاک ناخن

این روزها توجه به زیبایی ظاهری برای بسیاری از افراد حائز اهمیت شده است. در این میان لاک ناخن یکی از مواردی است که بسیاری از دختران و خانم‌های جوان برای آراستگی ظاهری خود به آن توجه ویژه‌ای دارند.
از آن جا که شیک و آراسته بودن برای خانم‌ها معیار مهمی محسوب می‌شود، باید همیشه به دنبال برندهای معتبر و باکیفیت باشند. قسمتی از زیبایی ظاهری خانم‌ها و دختران جوان را می‌توان در دست‌ها خلاصه کرد. پس خرید لاک ناخن مناسب می‌تواند زیبایی دست‌ها را دوچندان کند. اگر در مورد برندهای تولید کننده لاک ناخن اطلاعی ندارید، این مقاله را از دست ندهید.


بهترین مارک لاک ناخن
بهترین مارک لاک ناخن

پیشنهاد نویسنده : راهنمای کامل استفاده از ناخن مصنوعی


معرفی 5 مورد از بهترین مارک لاک ناخن ایرانی

عده‌ای فکر می‌کنند که محصولات ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و همیشه به دنبال خرید از برندهای خارجی هستند. در صورتی که باید بگوییم اصلا این گونه نیست و برندهای ایرانی روز به روز در حال پیشرفت هستند و هر روز بر کیفیت محصولات آن‌ها افزوده می‌شود.
اگر به دنبال خرید لاک ناخن هستید، پیشنهاد می‌کنیم لاک‌های ایرانی هم تست کنید تا مشتری دائمی آن‌ها شوید. در ادامه 5 لاک ناخن ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

لاک ناخن مارال

ناخن یک عضو از بدن است که هم نقش مراقبت از بافت نوک انگشتان را برعهده دارد و هم بر زیبایی و جذابیت دستان می‌افزاید. این زیبایی و جذابیت دستان را می‌توانید با لاک ناخن مارال فراهم کنید.
مارال یک برند ایرانی لوازم آرایشی است که لاک‌های این برند مانند سایر محصولات، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. لاک‌های ناخن مارال در عین کیفتی بالایی که دارند، قیمت مناسبی هم داشته و رضایت شما را جلب خواهند کرد.
از ویژگی‌های بسیار خوب لاک مارال می‌توان، ماندگاری بالا و ایجاد پوشش یکنواخت بر روی ناخن را نام برد. همچنین باید بگوییم که این لاک دارای قلم نرم و پهن بوده و بعد از استفاده روی ناخن‌ها خیلی زود خشک می‌شود.
ویژگی‌های لاک ناخن مارال:

  • تنوع در رنگبندی
  • مراقبت از بافت نوک انگشتان
  • افزایش زیبایی و جذابیت شما در آرایش
  • کیفیت بالا
  • قابلیت خشک شدن سریع
  • ایجاد پوشش یکنواخت روی ناخن

 

بهترین مارک لاک ناخن
لاک ناخن کلاسیک مارال

برای مشاهده و خرید لاک ناخن‌های برند مارال کلیک کنید

لاک ناخن آتوسا رویال

آتوسا رویال یکی دیگر از بهترین مارک لاک ناخن های موجود در بازار است. نام محصولات آتوسا رویال از برند قدیمی آتوسا گرفته شده که یکی از قدیمی ترین و معروف ترین برندهای ایرانی می‌باشد.
امروزه برند آتوسا با برند با کیفیت‌تر و مرغوب‌تر خود به نام آتوسا رویال، دوباره پا به عرصه محصولات آرایشی گذاشته و باز هم توانسته مانند گذشته طرفداران خود را راضی نگه دارد. آتوسا رویال با شناخت پوست و موی ایرانیان شروع به فعالیت کرده و با تولید رنگ موهایی با کیفیت و با آمونیاک پایین و دیگر محصولات جدید و به روز خود توانسته حتی بیشتر از گذشته، خوش بدرخشد.
ویژگی‌های لاک ناخن آتوسا رویال:

  • کیفیت بالا
  • ماندگاری بالا
  • تنوع در رنگبندی
  • رنگ های فوق العاده جذاب و زیبا
  • انواع لاک برای فصول مختلف سال
بهترین مارک لاک
لاک پروفشنال آتوسا رویال

برای مشاهده و خرید انواع لاک آتوسا رویال کلیک کنید

لاک ناخن هایلی

از آن جا که لاک ارتباط مستقیمی با ناخن داشته و روی سلامت آن تاثیرگذار است، لازم است حتما آن را مثل بقیه لوازم آرایشی، از برندهای معتبر و با کیفیت انتخاب کنید تا اثرات نامطلوبی روی ناخن ایجاد نکند. یکی از برندهای معتبر و با کیفیت لاک ناخن ، هایلی می‌باشد که این برند یک برند ایرانی بوده و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.
لاک ناخن‌های هایلی که یکی از بهترین مارک لاک ناخن‌های موجود در بازار است، دارای ذره‌های ریز رنگی بوده که جلوه خاصی به دستان شما می‌بخشند. این محصول، ماندگاری بالایی داشته و پوشش بسیار خوبی روی ناخن ایجاد می‌کند.
ویژگی‌های لاک هایلی:

  • کیفیت بسیار بالا
  • دارای رنگبندی متنوع
  • ماندگاری طولانی مدت
  • پوشش کاملا یکدست و یکنواخت روی ناخن‌ها
  • دارای قابلیت خشک شدن سریع پس از استفاده روی ناخن
بهترین برند لاک ناخن
لاک ناخن گلیتری هایلی

لاک ناخن مای

مای یک برند شناخته شده ایرانی است که محصولات آرایشی بهداشتی آن علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. لاک ناخن هم یکی از محصولات برند مای است که با غلظت مناسبی که دارد، توانسته طرفداران زیادی برای خود پیدا کند.
لاک مای قابلیت خشک شدن سریع داشته و به راحتی و به زیباترین شكل ممكن، سطح روی ناخن‌های دستان شما را رنگ آمیزی می‌کند. لاک ناخن مای در انواع مختلف طراحی و تولید شده و می‌تواند پاسخگوی خوبی برای هر سلیقه باشد. از انواع مختلف لاک ناخن مای می‌توان به لاک براق، مات و اكلیلی اشاره کرد که در طیف‌های رنگی گسترده و متنوع به بازار عرضه می‌شوند.

لاک ناخن مای
لاک ناخن مای

برای مشاهده و خرید لاک ناخن مای کلیک کنید

لاک ناخن کنویس

کنویس یکی دیگر از برندهای ایرانی است که جزو بهترین برندهای تولید کننده لاک ناخن به حساب می‌آید. لاک ناخن ایرانی کنویس از قیمت مناسبی برخوردار بوده و بدون نگرانی از قیمت می‌توانید از کیفیت بالا و شایسته این لاک بهره مند شوید.
براش لاک ناخن مارک کنویس، پهن و حرفه ای بوده و به خوبی می‌تواند رنگ را روی سطح ناخن‌ها پخش کند. این لاک، ناخن‌های دستان شما را هر چه زیباتر کرده و بعد از استفاده روی ناخن به سرعت خشک می‌شود. نتیجه این لاک روی دستان شما، یک رنگ براق و درخشان خواهد بود.
لاک ایرانی کنویس، رنگ بندی متنوعی دارد و شما مطابق با سلیقه خود می‌توانید از صورتی و گلبهی و قرمز گرفته تا مشکی و نقره ای و سبز و نارنجی ، رنگ دلخواهتان را از این برند انتخاب کنید.
نکته بسیار خوبی که در مورد این برند لاک ناخن لازم است به شما بگوییم این است که دوام ، ماندگاری و پوشش دهی لاک‌های کنویس بسیار بالا بوده و به راحتی لب پر و رنگ پریده نخواهند شد. اگر به دنبال یک لاک ناخن خوب هستید، لاک‌های کنویس را فراموش نکنید.

لاک ناخن کنویس
لاک ناخن کنویس

برای مشاهده و خرید انواع لاک ناخن‌های کنویس کلیک کنید


پیشنهاد نویسنده : انواع لاک ناخن و نکاتی که هنگام خرید لاک باید به آن دقت کنید!


معرفی 5 مورد از بهترین مارک لاک ناخن خارجی

تا اینجا با پنج برند ایرانی قیمت مناسب و باکیفیت آشنا شدید. تمامی این محصولات در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود بوده و با خیال راحت و اطمینان از اصالت کالا می‌توانید از این فروشگاه آنلاین محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید.
اگر می‌خواهید بیشتر هزینه کنید و کیفیت خیلی بالاتری از یک لاک ناخن انتظار دارید در ادامه 5 مورد از بهترین مارک‌های خارجی لاک ناخن را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

بهترین برند لاک ناخن
بهترین برند لاک ناخن خارجی

لاک ناخن اسنس

اولین لاک خارجی که می‌‌خواهیم به شما معرفی کنیم لاک ناخن اسنس نام دارد. این لاک ناخن متعلق به یک برند آلمانی بوده که محصولات این برند اروپایی کاملا منحصر به فرد می‌باشند. تمرکز اسنس بر روی کیفیت و رضایت مشتریان بوده و به همین خاطر توانسته مشتریان خود را همیشه راضی نگه دارد،
از ویژگی‌های جالب برند اسنس باید بگوییم که این برند به شدت مخالف انجام آزمایش برروی حیوانات است و از صرف هزینه‌های بالا و سنگین برای تبلیغات خودداری می‌کند.
از دیگر ویژگی‌های خوب لاک ناخن اسنس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لاک‌های ناخن برند اسنس پیگمنت بسیار بالایی دارند، به همین خاطر به راحتی با یک بار کشیدن آن بر روی ناخن، کل سطح ناخن را می‌پوشاند و پوشش یکنواختی روی ناخن‌های دست ایجاد می‌کند.
  • دوام و ماندگاری لاک ناخن اسنس، بسیار بالا بوده و چندین روز می‌تواند بدون هیچ مشکلی روی ناخن‌های شما باقی بماند.
  • این لاک بر روی ناخن شما درخشندگی فوق العاده‌ای ایجاد می‌کند و بعد از استفاده از این لاک، نیازی به استفاده از برق ناخن نخواهید داشت.
لاک ناخن اسنس
لاک ناخن اسنس

برای مشاهده و خرید لاک‌های ناخن اسنس کلیک کنید

لاک ناخن ریوال د یانگ

برند Rival De Young ( ریوال د یانگ) یک برند خارجی دیگر بوده که متعلق به کشور آلمان است. محصولات آرایشی برند ریوال د یانگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و این برند توانسته است مجموعه ای با کیفیت از زیباترین و متنوع ترین لوازم آرایشی را برای استفاده دختران نوجوان و خانم‌های جوان طراحی و تولید نماید.
لاک ناخن ریوال د یانگ زیبایی و درخشندگی بی نظیری دارد و با داشتن ذرات بسیار درخشان جلوه ای فوق العاده روشن بر روی ناخن دستان شما ایجاد می‌کند. یکی از لاک‌های این برند لاک شبرنگ ریوال د یانگ است که بعد از استفاده از آن زمانی که در معرض تابش نور قرار می‌گیرید زیبایی و درخشندگی بیشتری را بر روی ناخن‌های شما ایجاد می‌کند. این لاک شبرنگی ریوال د یانگ مدل Neon Look مناسب برای استفاده در مهمانی های خاص می باشد، چون با استفاده از آن در مهمانی خواهید درخشید.

بهترین برند لاک ناخن
لاک ناخن ریوال د یانگ

برای مشاهده و خرید لاک ناخن ریوال د یانگ کلیک کنید

لاک ناخن ماوالا

ماوالا دیگر برند خارجی لاک ناخن است که متعلق به کشور سوئیس می‌باشد. جالب است بدانید که برند آرایشی ماوالا در سال ۱۹۵۸ میلادی در کشور سوئیس با معرفی اولین محصولش که تقویت کننده ناخن بود، تاسیس شد و شروع به فعالیت کرد.
برند ماوالا طیف رنگی گسترده ای از لاک‌های ناخن را تهیه کرده است که همگی از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردارند و تمامی گزینه های مورد نظر در ذهن شما درباره یک لاک را دارا می باشد.
لاک ناخن ماوالا می‌تواند به خوبی بافت و پوششی یکدست بر روی ناخن ایجاد کند به این صورت که با یک بار کشیدن قلم مو بر روی ناخن بافتی یکدست و زیبا بر جای خواهد گذاشت. همین امر سبب صرفه جویی در لاک شده و شما می‌توانید به مدت زیادی از یک لاک ناخن استفاده کنید.
قلم موی این لاک، حرفه‌ای طراحی شده به طوری که به مقدار کافی از مواد درون لاک را برداشته و تراکم موهای آن موجب پخش یکدست مواد می‌گردد. لاک‌های این برند علاوه بر داشتن رنگ‌های شفاف و زیبا، به ناخن‌ها اجازه‌ تنفس به طور طبیعی را می‌دهند. در نتیجه بعد از استفاده از این لاک ناخن دیگر نباید نگران سلامت ناخن‌های خود باشید.

لاک ناخن ماوالا
لاک ناخن ماوالا

لاک ناخن بورژوا

از بهترین مارک لاک ناخن های خارجی باید به برند بورژوا اشاره کنیم. بورژوا نام یک برند فرانسوی لوازم آرایشی بهداشتی است که در سراسر دنیا مشهور بوده و طرفداران بسیاری دارد. لاک ناخن بورژوا هم مانند سایر محصولات این برند از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است.
لاک‌های ناخن بورژوا فوق العاده ماندگار هستند و بعد از استفاده، به مدت طولانی روی ناخن‌های دست باقی می‌مانند. بعد از استفاده از لاک بورژوا در سطح ناخن اثری از لب پر شدن و یا پوسته پوسته شدن ناخن مشاهده نخواهید کرد.
ویژگی‌های لاک ناخن بورژوا:

  • ماندگاری بالا
  • کیفیت بسیار بالا
  • قلم موی مناسب برای پوشش دهی کامل ناخن
  • خشک شدن سریع پس از استفاده روی ناخن
  • مناسب برای هر سلیقه
  • با قابلیت درخشندگی فوق العاده زیبا و جذاب
بهترین برند لاک ناخن
لاک ناخن بورژوا

برای مشاهده و خرید لاک ناخن‌های بورژوا کلیک کنید

لاک ناخن کاتریس

برند کاتریس یکی از برندهای معروف تولید کننده لاک ناخن است. این لاک ناخن از برندهای مطرح آلمانی می‌باشد که برند آن در زمینه تولید لوازم آرایشی و زیبایی در دنیا شهرت بسیاری دارد. لاک‌های کاتریس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تنوع رنگی بالایی دارند، به صورتی که پاسخگوی هر سلیقه‌ای خواهند بود.
این لاک ناخن با پوشش یکدستی که روی ناخن‌ها ایجاد می‌کند، جلوه بسیار زیبایی به ناخن‌های دستان شما می‌بهشد.
پیشنهاد نویسنده : پنج روش ماندگاری برای لاک 

لاک ناخن کاتریس
لاک ناخن کاتریس

برای مشاهده و خرید لاک ناخن کاتریس کلیک کنید

معرفی چند لاک ناخن پرفروش

بعد از این که با ده مدل از بهترین مارک لاک ناخن های موجود در بازار آشنا شدید لازم است بگوییم این روزها پیدایش فروشگاه‌های اینترنتی، دغدغه خرید لوازم آرایشی را کاهش داده‌اند. در فروشگاه اینترنتی مو تن رو می‌توانید تمامی محصولات معرفی شده را با خیال راحت از تایید اصالت کالا تهیه کنید.