زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین مارک های نوار بهداشتی ایرانی و خارجی

تیم تحریریه مو تن رو
5,226
7 دقیقه
بهترین مارک های نوار بهداشتی ایرانی و خارجی

بهترین مارک نوار بهداشتی کدام است؟ این سوالی است که خانم‌ها هنگام خرید به دنبال پاسخ آن هستند. هر خانمی در ماه حداقل یک بار به نوار بهداشتی احتیاج پیدا می‌کند و چون نوار بهداشتی مستقیم به سلامت شخصی مربوط است، خیلی اهمیت دارد که از یک برند معتبر تهیه شود. خرید نوار بهداشتی به هیچ عنوان نباید سر سری یا بدون دقت انجام شود. لازم است قبل از خرید تحقیقات خود را کامل انجام دهید و بعد محصول مناسب خود را خریداری کنید. ما در این مقاله از مو تن رو قصد داریم بهترین برندهای تولید کننده نوار بهداشتی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در هنگام خرید با مشکلی رو به رو نشوید. پس با ما همراه باشید.

بهترین مارک نوار بهداشتی کدام است؟

برند های بسیاری در دنیا وجود دارند که تولید کننده نوار بهداشتی برای بانوان هستند. اما انتخاب یک برند مرغوب و باکیفیت یک مسئله بسیار مهم تلقی می‌شود.  با توجه به این که نوار بهداشتی یک وسیله بسیار حساس بوده و با سلامت بدن رابطه مستقیم دارد باید این محصول را از برندهای معتبر و شناخته شده تهیه کرد.
چند نمونه از برندهای معتبر تولید کننده نوار بهداشتی عبارتند از:

بهترین مارک نوار بهداشتی
بهترین مارک نوار بهداشتی

شما می‌توانید این برندها را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو با بهترین قیمت خریداری کنید. در ادامه چند مورد از بهترین مارک نوار بهداشتی های موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.


پیشنهاد نویسنده: مهم ترین نکات استفاده از انواع نوار بهداشتی


نوار بهداشتی مای لیدی

مای لیدی یک برند باکیفیت و مرغوب ایرانی است که نوار بهداشتی‌ را کاملا استریل تولید می‌کند. محصولات مای لیدی از پوششی با الیاف مصنوعی و توده‌ای پنبه و مواد جاذب مایعات درون آن ساخته می‌شوند. مای لیدی نوارهای بهداشتی خود را مدل‌ها و سایزهای متنوعی به بازار عرضه می‌کند. اگر سایز بزرگ آن را انتخاب کنید برای کنترل مایع در طول شب یا حتی هنگام فعالیت طولانی در بیرون منزل مناسب خواهد بود چون قدرت جذب بالایی دارد و این اطمینان را به شما می‌دهد که با خیال راحت به کارهای خود بپردازید.
نوار چسبی که در پشت نوارهای مای لیدی کار شده به محکم‌ ماندن و تکان‌نخوردن نوار کمک فراوانی می‌کند؛ همچنین در پشت هر دو بال کناری هم نوار چسبی برای وصل ‌شدن به لباس زیر وجود دارد تا مانع حرکت نوار شده و کنترل بهتری صورت گیرد. استفاده از نوار بهداشتی‌های مای لیدی به شما این اطمینان را می‌دهد که در کمال آرامش، دوران پریود را پشت سر بگذارید.

نوار بهداشتی مای لیدی
نوار بهداشتی مای لیدی مشبک سه تا شده ضخیم سایز بزرگ

برای مشاهده و خرید نوار بهداشتی مای لیدی کلیک کنید

نوار بهداشتی مولپد

مولپد یک برند ایرانی است که این محصول تحت لیسانس فرمولاسیون و نام تجاری شرکت حیات کیمیا در کشور ترکیه می‌باشد. نوارهای بهداشتی این برند بدون دخالت دست و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و مجهز، در شرایط کاملا بهداشتی تولید می‌شوند. با نوار بهداشتی های مولپد آرامش خاطر و حس لطافت را همزمان در یک محصول تجربه خواهید کرد. یکی از مزایای این برند ایرانی این است که قیمت خوبی دارد و نیازی به صرف هزینه‌های زیاد نیست.
مولپد نوار بهداشتی‌های خود را در سایزها و طرح‌های متنوعی تولید می‌کند و شما می‌توانید با توجه به خصوصیات قاعدگی و نیاز خودتان نوار بهداشتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. به طور مثال نوار بهداشتی مولپد اولترا سایز بزرگ یکی از مدل‌های این برند است که سیستم جذب ویژه دارد و کنترل کننده بو می‌باشد. این محصول به دلیل مواد و فرمولاسیون ویژه‌ای که در آن استفاده شده است جاذب سریع بوده و همچنین در طول مدت استفاده باعث ایجاد حس خشکی می‌گردد. این نوار با دارا بودن سیستم جذب ویژه خود هرگز موجب مرطوب شدن لباس شما نخواهد شد.

نوار بهداشتی مولپد
نوار بهداشتی مولپد اولترا سایز بزرگ

برای اطلاع از سایر مدل‌های برند مولپد به لینک زیر مراجعه کنید:

برای خرید نوار بهداشتی مولپد کلیک کنید

نوار بهداشتی پنبه ریز

پنبه ریز یک برند ایرانی است که محصولات آن از قیمت بسیار خوبی برخوردارند. اگر می‌خواهید یک نوار بهداشتی باکیفیت و قیمت مناسب بخرید، پنبه ریز بهترین گزینه برای شما خواهد بود. نوار بهداشتی های پنبه ریز ضد التهاب و ضد حساسیت بوده و در مدل‌های مختلفی مانند نوار بهداشتی مخصوص شب، نوار بهداشتی مسافرتی، نوار بهداشتی بالدار مشبک اکستریم روزانه، نوار بهداشتی بالدار نرمال و … تولید می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

بهترین مارک نوار بهداشتی
نوار بهداشتی بالدار مشبک شبانه پنبه ریز سایز بزرگ

برای اطلاع کامل از ویژگی‌های هر یک از مدل‌های پنبه ریز به لینک زیر مراجعه کنید:

برای خرید نوار بهداشتی پنبه ریز کلیک کنید

نوار بهداشتی نازگل

نازگل یک برند ایرانی است که از بهترین مواد اولیه تهیه شده و قدرت جذب بالایی دارد. نوار بهداشتی نازگل برای افرادی که در طول روز فعالیت زیادی دارند گزینه بسیار مناسبی است چون به خاطر جذب بالایی که دارد دیگر نگران لک شدن لباس‌ها نیستند. این نوار بهداشتی دارای خمیر خارجی بوده و همچنین از پودر جاذب آنتی باکتریال در آن استفاده شده است. اگر پوست حساسی دارید نوار بهداشتی نازگل مخصوص شماست چون این محصول مجهز به رویه کتان است که ضد حساسیت می‌باشد.

ویژگی خوب نوار بهداشتی نازگل این است که بین لایه تاپ شیت و بک شیت چسبندگی بسیار قوی وجود دارد (با استفاده از خط زن دور) و دو نوار به صورت حرارتی به هم پرس شده‌اند. به همین خاطر جذب بالایی دارد و حتی می‌توان گفت افزایش جذب نوار از تیغ جذب جدید است. این محصول در کنار ویژگی‌هایی خوبی که دارد از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

بهترین نوار بهداشتی

برای مشاهده و خرید نوار بهداشتی نازگل کلیک کنید

نوار بهداشتی تافته

تافته نام یکی دیگر از برندهای تولید کننده نوار بهداشتی است که نام آن برای بسیاری از بانوان ایرانی آشناست. چون محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و همیشه رضایت مشتریان را داشته است. نوار بهداشتی های تافته در مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. اما به طور کلی باید بگوییم نوار بهداشتی تافته با رویه مشبک کتانی برای حفظ پاکیزگی لباس در زمان قاعدگی طراحی شده است. این محصول با استفاده از لایه ترکیبی در رویه نوار لطافت و عدم برگشت رطوبت را ممکن می‌سازد. نوار بهداشتی های تافته دارای پودر جاذب آنتی باکتریال بوده و قدرت جذب بالایی دارند.

نوار بهداشتی کوتکس

کوتکس یکی از بهترین مارک نوار بهداشتی های موجود در بازار است که محصول کشور ترکیه می‌باشد. نوار بهداشتی‌های کوتکس قیمت تقریبا بالایی دارند اما با خیال راحت می‌توانید از محصولات مرغوب این برند استفاده کنید.
نوار بهداشتی مدل Active کوتکس یکی از مدل‌های پرفروش این برند است که سایز بزرگ بوده و بسته آن شامل 18 عدد نوار بهداشتی می‌باشد. این نوار بهداشتی خاصیت جذب بسیار بالایی دارد و به خاطر جنس پنبه ای خود هیچگونه حساسیت و عفونتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. از این محصول کوتکس می‌توانید در زمان فعالیت‌های ورزشی مانند دوچرخه سواری استفاده کنید و نگران چیزی نباشید.

نوار بهداشتی کوتکس مدل Active
نوار بهداشتی کوتکس مدل Active

برای مشاهده و خرید نوار بهداشتی کوتکس کلیک کنید

نوار بهداشتی الویز

این برند یکی از برندهای بسیار خوب نوار بهداشتی به شمار می‌آید. الویز یک برند آمریکایی بوده که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. نوارهای بهداشتی الویز در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید شده و به بازار فروش عرضه می‌شوند. نوار بهداشتی Ultra الویز سایز معمولی یکی از مدل‌های این برند آمریکایی است که فوق العاده نازک بوده و با آن احساس راحتی خواهید کرد. همچنین حاوی پودر جاذب گرانول با خاصیت تبدیل مایع به ژل است که این مسئله قدرت جذب بالای محصول را نشان می‌دهد. برای دیدن سایر مدل‌های برند الویز به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه کنید.

ممنونیم که تا پایان این مقاله از مو تن رو همراه ما بودید. از سری مقالات منتشر شده می‌توانید مقاله مهمترین علل حساسیت به نوار بهداشتی را مطالعه نمایید. لطفا اگر سوال یا پیشنهادی درباره بهترین مارک نوار بهداشتی دارید در قسمت نظرات مطرح کنید.