زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

ریز و درشت نکات رنگ ابرو، بهترین رنگ ابرو کدام است؟

تیم تحریریه مو تن رو
10,671
20 دقیقه
ریز و درشت نکات رنگ ابرو، بهترین رنگ ابرو کدام است؟

خیلی از خانم‌ها هستند که پس از استفاده از رنگ مو و رنگ کردن موهایشان به فکر تغییر رنگ ابروها هم می‌افتند. برخی دیگر از خانم‌ها هم هستند که برای بازتر شدن رنگ چهره‌شان ترجیح می‌دهند رنگ ابروهای خود را مقداری روشن کنند. عده دیگری که موهای روشن و بلوند دارند برای پر رنگ‌تر به نظر رسیدن صورتشان ابروهای خود را تیره می‌کنند. شما هم تا به حال به فکر تغییر رنگ ابروهای خود افتاده‌اید؟چه رنگی برای ابروهایتان مناسب است؟ بهترین رنگ ابرو چه ویژگی‌هایی دارد؟ این مقاله در رابطه با رنگ ابرو نوشته شده و سعی کرده‌ایم تمام نکات مرتبط با رنگ ابرو را در این متن توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید تا هر سوالی در زمینه رنگ کردن ابرو دارید، پاسخ داده شود.

رنگ ابرو چیست؟

رنگ ابرو اسمش با خودش است. رنگیست که برای ابروها به کار می‌رود و فقط هم مختص ابروهاست. خیلی افراد هستند که اصلا به این موضوع توجهی ندارند و بعد از این که موهایشان را رنگ کردند، از باقی مانده رنگ مو برای ابروها هم استفاده می‌کنند تا با یک تیر دو نشان بزنند!

باید حتما به این مسئله دقت کنید که رنگ مو و رنگ ابرو با هم فرق داشته و هر کدام کاربرد خاص خودش را دارد. دلیل این مسئله هم این است که چشم و ابرو دو عضو بدن هستند که حساسیت بالایی دارند و نمی‌توان رنگ مو که یک ماده شیمیایی قوی‌ای است را برای این نواحی به کار برد. در ضمن برای رنگ کردن ابرو هم به یک آرایشگر ماهر مراجعه کنید چون افراد نابلد ممکن است به چشمتان آسیب برسانند.

رنگ ابرو

راهنمای انتخاب بهترین رنگ ابرو

هنگامی که می‌خواهید رنگ ابروی مناسب خود را پیدا کنید، نهایت دقت خود را به خرج داده و بهترین رنگی که مناسب چهره‌تان هست را انتخاب کنید،تا بتوانید کمک زیادی به زیبایی خودتان کنید، چون رنگ مناسب برای ابرو یک مسئله بسیار مهم است و حتما باید به آن توجه داشت.

اماحالا سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید و از خود بپرسید، این است که چه رنگ ابرویی به من میاد؟

در گذشته و تا همین یک دهه گذشته هم خیلی از خانم‌ها برای آرایش صورتشان از رنگ‌های غلیظ و تند استفاده می‌کردند و عده زیادی هم بودند که آرایش ابرو جزو آرایششان به حساب نمی‌آمد، مثلا موهایشان را رنگ می‌کردند و ابرو را به همان رنگ خودش رها می‌کردند. اما به مرور با گذشت زمان زیبایی آرایش طبیعی تقریبا برای اکثر خانم‌ها و دختران جوان آشکار شد و امروزه می‌بینیم خیلی‌ها دنبال آرایش طبیعی ملایم و هماهنگی رنگ‌ها در چهره خود هستند.

یکی از کارهای بسیار مهمی که باید برای ایجاد هماهنگی در صورت و زیبایی طبیعی نقش بسیار مهمی دارد همین رنگ کردن ابروهاست!

یکی از اشتباهات رنگ کردن ابرو انتخاب لایه های بیش از حد تیره تر یا روشن تر از رنگ موی سر شماست. یادتان باشد شما باید نهایتا دو درجه اختلاف رنگ ابرو و رنگ مو داشته باشید. یعنی یا باید ابروها را دو درجه تیره تر از مو یا دو درجه روشن تر از موهایتان کنید.

بهترین رنگ ابرو
هماهنگی رنگ ابرو با رنگ مو

این دو نکته را هم فراموش نکنید که:

  1. هر چه رنگ ابرو تیره تر باشد، ابروها پهن تر در صورت جلوه می‌کنند.
  2. هر چه رنگ ابروها روشن تر باشد، ابروها طبیعی تر و نازک تر به نظر می‌آیند.

اگر می‌خواهید رنگ مناسب ابروی خود را پیدا کنید، به دو نکته‌ای که به شما می‌گوییم حتما دقت کنید:

  • در صورتی که رنگ ابروها را متناسب با رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ مویتان انتخاب کنید، جذابیت چهره شما چندین برابر خواهد شد.
  • قبل از آن که اقدامی برای خرید رنگ ابرو کنید ابتدا با دیگر محصولات آرایشی مثل ریمل ابرو یا سایه ابرو رنگ‌های مختلف را روی ابروهایتان تست کنید تا متوجه شوید بهترین رنگ ابرو برای شما کدام است.

انتخاب رنگ ابروی متناسب با رنگ مو

برای پیدا کردن رنگی مناسب برای ابروهایتان به موهای خود نگاه کنید:

  1. افرادی که موهایشان تیره است: رنگ ابروی مناسب ابن افراد، رنگ‌های پایه با سایه‌های قهوه‌ای و خاکستری می‌باشد که با همه رنگ پوست‌ها هم تناسب دارد.
  2. افرادی که موهایشان روشن است: این افراد باید از رنگ‌های روشن برای ابروها استفاده کنند تا با موهایشان هماهنگ شود.

اما در انتخاب رنگ نکته دیگری که باید به آن توجه شود این است که رنگ ابرو و رنگ مو بیشتر از دو درجه با یکدیگر تفاوت نداشته باشند.

بهترین رنگ ابرو
رنگ ابروی مناسب برای هر رنگ مو

قاعده طلایی برای رنگ کردن ابرو:

بهترین رنگ ابرو دو درجه روشن تر یا دو درجه تیره تر از رنگ مو!!

رنگ ابروی مناسب برای موی بلوند

افرادی که موهای بلوندی دارند دو دسته‌اند. دسته اول افرادی که به طور طبیعی و از اول موهایشان بور و بلوند بوده و دسته دوم افرادی هستند که خودشان با استفاده از رنگ، موهای تیره خود را بلوند کرده‌اند. برای انتخاب رنگ ابروی موبلوندها هم دو گزینه وجود دارد:

  1. اگر از ابتدای تولدتان موهای بور طبیعی داشته‌اید، احتمالا ابروهای روشن و کمرنگی هم دارید. پس برای اینکه صورتتان بیرنگ به نظر نرسد و جلوه خاصی پیدا کند، رنگ ابروها را یک یا حداکثر دو درجه از رنگ موهای خودتان تیره‌تر کنید.
  2. در صورتی که با استفاده از رنگ، موهای خود را بلوند کرده‌اید، باید برای ابروهایتان هم از رنگ روشن استفاده کنید. اگر ابرویتان خیلی تیره و مشکی است برای روشن کردن آن از دکلره باید کمک بگیرید. دقت داشته باشید که رنگ ابروی روشن شما حتما یک درجه تیره‌تر از رنگ موهای روشنتان باشد.
رنگ ابروی متناسب با موی بلوند
رنگ ابروی متناسب با موی بلوند

رنگ ابروی مناسب برای موی قهوه‌ای و مشکی

برای خانم‌هایی که موی قهوه‌ای یا مشکی دارند (چه طبیعی و چه رنگ شده) دامنه انتخاب گسترده‌ای وجود دارد و می‌توانند از رنگ‌های مختلفی برای ابروهای خود استفاده کنند. اما طیف‌های روشن‌تر قهوه‌ای که از رنگ موی شما یک یا دو درجه کمرنگ‌تر باشد جلوه زیباتری به چهره شما خواهد داد.

  • اگر موها و ابروهای شما از اول روشن بوده و خودتان آن‌ها را مشکی یا تیره‌ کرده‌اید، باید ابروها را از موها هم تیره تر کنید.
  • اگر موهای شما تیره بوده و خودتان یک یا دو درجه موهای تیره را روشن‌تر کرده‌اید، باید رنگ ابرو یک یا دو درجه روشن‌تر از رنگ مو باشد.
رنگ ابروی مناسب برای موی تیره
رنگ ابروی مناسب برای موی تیره

کسانی که به طور طبیعی چشم و ایرو با موی مشکی دارند و پوستشان هم روشن است، می‌توانند این ترکیب زیبا حفظ کنند و قاعده دو درجه روشن‌تر و تیره‌تر را رعایت نکنند.

 

خرید جدیدترین رنگ ابرو ها از بهترین برندهای ایرانی و خارجی

 

رنگ ابروی مناسب برای موهای قرمز

اگر موهای قرمز دارید برای انتخاب رنگ ابرو باید خیلی حواستان جمع باشد چون برخی رنگ ابروها ممکن است چهره شما را سرد و ناهماهنگ کنند.

بهتر است برای رنگ کردن ابروهایتان از یک ریمل ابروی طلایی استفاده کنید تا مقداری موی طلایی به ابروهای شما اضافه کند. این حرکت ابروها و چهره شما را خیلی جذاب خواهد کرد.

رنگ ابروی مناسب موی قرمز
رنگ ابروی مناسب موی قرمز

اگر به صورت طبیعی و خدادادی موی قرمزی دارید بهتر است به رنگ ابرویتان دست نزنید و فقط با مداد قهوه‌ای روشن چند تار مو در ابروهایتان بکشید.

آموزش رنگ کردن ابرو

رنگ کردن ابرو دو نوع دارد. یا شما می‌خواهید ابروهایتان را روشن کنید یا می‌خواهید آن‌ها را تیره کنید. برای روشن یا تیره کردن ابروها اکسیدان هم نقش مهمی را ایفا می‌کند:

در کل سه نوع اکسیدان در بازار وجود دارد که عبارتند از:

  • اکسیدان شماره 1 یا 6 درصد
  • اکسیدان شماره 2 یا 9 درصد
  • شماره شماره 3 یا 12 درصد

با توجه به رنگ دلخواهی که در نظر دارید، از اکسیدان مناسب آن استفاده کنید.

مثلا اگر می‌خواهید ابروهای نازک و رنگ نشده خود را 3 درجه روشن کنید باید از اکسیدان شماره 2 یا همان 9 درصد برای ترکیب با رنگتان استفاده کنید ولی اگر موهایتان ضخیم و پرپشت است باید اکسیدان با درصد بالاتری انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید ابروهای خود را 1 درجه روشن کنید اکسیدان شماره یک یا 6 درصد استفاده کنید.

در ادامه هر دو نوع روش روشن و تیره کردن ابرو را برای شما کامل توضیح  داده‌ایم.

لوازم مورد نیاز برای رنگ کردن ابرو:

  • برس رنگ
  • گوش پاک کن
  • اکسیدان مخصوص ابرو
  • رنگ ابرو
  • پنبه برای پاک کردن رنگ ابرو
  • ظرف شیشه ای مخصوص مخلوط کردن رنگ و اکسیدان
  • کرم و یا وازلین برای چرب کردن دور تا دور ابرو

روشن کردن ابرو

رنگ کردن ابروها راحت‌تر از رنگ کردن موها می‌باشد. چون حجم ابرو در مقایسه با حجم موها بسیار کمتر بوده و همچنین تار ابروها معمولا نازک‌تر از موهاست به همین خاطر زود رنگ را به خود جذب می‌کنند.

ولی بعضی افراد هستند که تارهای ابرویشان هم مانند موهای سر کلفت و ضخیم بوده و به این راحتی رنگ نمی‌گیرند. این افراد برای ایجاد تغییر در رنگ ابروهای خود به دکلره نیاز دارند. البته استفاده از دکلره بسیار مهم است و در صورتی که درست انجام نشود، ریشه موها آسیب جدی خواهند دید.

در ادامه مراحل روشن کردن ابروهای تیره را برای شما کامل توضیح خواهیم داد:

  • پیش از شروع پروسه رنگ کردن ابرو، ابروها را مرتب کرده و فرم دلخواه را به ابروهایتان بدهید. (البته برخی آرایشگران معتقدند اول ابرو را رنگ کنید بعد اصلاح انجام دهید و آن را مرتب کنید).
  • ابروها را به خوبی بشویید و خشک کنید تا کاملا تمیز شوند و اثری از مداد یا سایه ابرویی که قبلا استفاده کرده‌اید، روی ابرو نباشد. برای این کار می‌توانید از شامپو بچه کمک بگیرید.
  • دور تا دور ابروهای خود را با وازلین به خوبی چرب کنید. این کار باعث می‌شود مواد دکلره و رنگ ابرو، پوست اطراف ابروی شما را رنگی نکند و تاثیر منفی روی آن نداشته باشد.
  • حالا ماده دکلره را آماده کنید. (طرز آماده کردن دکلره به مدلی که تهیه می‌کنید، بستگی دارد. هنگام خرید این محصول از فروشنده بخواهید برایتان توضیح دهید)
  • با برس مخصوص ابرو، مواد دکلره را روی تارهای ابرو بزنید.
  • برس ابرو را در جهت رفت و برگشت روی ابرو بکشید. این کار کمک می‌کند همه نقاط ابروی شما به مواد دکلره آغشته شود.
  • به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه صبر کنید. میران زمانی که صبر می‌کنید تا دکلره اثر کند به مقدار روشنی ابرویی که مد نظرتان است بستگی دارد.
  • بعد از گذشت زمان لازم، حالا مواد را با پنبه از روی ابرو پاک کنید.
  • ابروها را با آب ولرم بشویید و خشک کنید.
  • اگر احساس کردید ابروهایتان مقداری زرد شده است از واریاسیون بنفش + اکسیدان استفاده کنید تا زردی از بین برود.
  • حالا ابروهایتان کاملا بی رنگ شده و می‌توانید رنگ دلخواهتان را روی ابرو بگذارید.
مراحل روشن کردن ابرو
مراحل روشن کردن ابرو

تیره کردن ابروها

تیره کردن ابرو از روشن کردن ابرو خیلی ساده‌تر است چون مرحله انجام دکلره حذف شده و کار خیلی سریع‌تر پیش می‌رود. بهتر است رنگ تیره بیشتر از دو دقیقه روی ابرو نماند چون ابروها را بیش  از حد تیره و غیر طبیعی خواهد کرد.

برای زدن رنگ تیره روی ابرو فقط کافیست چند مرحله ساده و آسان زیر انجام شود:

  • اطراف ابروها را وازلین بزنید تا پوست دور ابرو رنگ نگیرد.
  • به اندازه یک سانت، از داخل تیوب رنگ بیرون بیاورید و آن را با سه قطه اکسیدان مخلوط کنید و خوب به هم بزنید.
  • حالا ترکیب رنگ شما آماده است و ‌می‌توانید رنگ را از قسمت تاج روی ابروها بکشید.
  • بعد از گذشت دو دقیقه ابروها را با پنبه پاک کرده و خوب بشویید.

رنگ ابرو روشن بدون دکلره

همانطور که می‌دانید دکلره از مواد شیمیایی تهیه شده و در صورت استفاده مکرر از این ماده‌، سلامت مو و ابروهای شما به خطر خواهد افتاد. پس به نظر شما برای روشن کردن ابرو چه راهی وجود دارد؟

خبر خوب این است که شما بدون دکلره کردن هم می‌توانید ابروهایتان را روشن کنید. راه حل آن استفاده از رنگ سه صفر است.

رنگ 000 را با اکسیدان ۹ درصد مخلوط کنید و روی ابروها بزنید. با این ترکیب، رنگ ابروهای شما روشن خواهد شد و به رنگ پایه می‌رسد. در این مرحله شما می‌توانید رنگ ابروی دلخواه خود را روی ابروهایتان بزنید تا ابروها دقیقا به همان رنگ دربیایند.

نکته مهم: این روش به افرادی که می‌خواهند فقط یک یا دو درجه ابروهایشان را روشن‌تر کنند، توصیه نمی‌شود. در صورتی که خواستید میزان روشن شدگی ابرو کم باشد از اکسیدان 6 درصد استفاده کنید.

طرز تهیه رنگ ابرو خانگی

بله درست شنیدید! رنگ ابرو را در خانه هم می‌توان تهیه کرد با این تفاوت که رنگ ابروی ساخته شده توسط خودتان در خانه سالم‌تر از رنگ‌های شیمیایی موجود در بازار است!

در خانه شما می‌توانید با مواد گیاهی و طبیعی رنگ ابرو بسازید. این مواد عبارتند از:

  • عسل
  • حنا
  • بابونه
  • قهوه
  • نسکافه
  • دارچین
رنگ کردن ابرو در خانه
رنگ کردن ابرو در خانه

رنگ کردن ابرو با دارچین

دارچین یک ماده طبیعی است که رنگ دهی بالایی دارد. برای رنگ کردن ابروها می‌توان از این ماده استفاده کرد. برای این کار کافیست فقط مقداری دارچین را با آب مخلوط کرده و با برس مخصوص روی ابروهایتان بکشید. علاوه بر این، ترکیب دارچین و عسل هم یک ترکیب خوب برای رنگ ابروهاست و با آن می‌توان ابروها را به رنگ قهوه‌ای روشن درآورد.

رنگ کردن ابرو با قهوه و نسکافه

اگر از رنگ قهوه‌ای و نسکافه‌ای خیلی خوشتان می‌آید اما دوست ندارید از مواد شیمیایی روی موها و ابروهایتان استفاده کنید، بهترین رنگ ابرو و رنگ مو برای شما قهوه و نسکافه است.

قهوه و نسکافه طعم بی‌نظیری دارند و خیلی افراد عاشق این خوراکی‌های خوشمزه‌اند. علاوه بر این طعم خوب می‌توان از رنگ آن‌ها هم برای رنگ کردن مو و ابرو استفاده کرد. برای این کار کافیست مقداری قهوه بجوشانید و اجازه دهید سرد شود. بعد از این که کاملا سرد شد، قهوه را به مدت ده یا پانزده دقیقه، روی موهای سر ماساژ دهید و بعد بشویید. حالا شما موهایی خوش رنگ و جذاب به رنگ‌ قهوه‌ای دارید.

توصیه‌ای که به شما داریم این است که اگر ابروهای قهوه‌ای روشن می‌خواهید باید قهوه را با نسکافه و مقداری اکسیدان ترکیب کرده و بعد روی ابرو استفاده کنید.

رنگ کردن ابرو با حنا

خواص و فواید حنا بر هیچکس پوشیده نیست و همه می‌دانند این ماده طبیعی چه کمکی به سلامت پوست و موی انسان خواهد کرد. یکی از خواص حنا استفاده از آن به عنوان رنگ مو و رنگ ابرو است. در قدیم حتی از حنا به عنوان لاک ناخن هم استفاده می‌شده است.

البته امروزه با وجود تنوع بسیار زیاد در لوازم آرایشی، خیلی از خانم‌ها هستند که رنگ قرمز نارنجی حنا را دوست ندارند و تمایلی به استفاده از حنا به عنوان رنگ مو و رنگ ابرو ندارند. اما ما به شما توصیه می‌کنیم اگر میخواهید از حنا به عنوان رنگ استفاده کنید، آن را با مقداری قهوه ترکیب کرده و بعد روی مو و ابرو به کار ببرید. با این روش رنگ بدست آمده خیلی خوش رنگ و جذاب خواهد شد.

رنگ کردن ابرو با حنا
رنگ کردن ابرو با حنا

در صورتی که از حنا خواستید استفاده کنید بهتر است که هم ابرو و هم مو را با آن رنگ کنید. چون در این صورت هارمونی زیبایی بین اجزای صورتتان به وجود می‌آید.

یکی از مزیت‌های استفاده از حنا به عنوان رنگ مو و ابرو این است که خانم‌های باردار هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

6 توصیه مهم در مورد رنگ ابرو

در زمان خرید و استفاده از رنگ ابرو، توجه به نکات زیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است:

  • هنگام خرید رنگ ابرو نهایت دقت خود را به خرج دهید که در مواد سازنده رنگ ابرو از افزودنی‌های رنگی استفاده نشده باشد. چون این مواد به ریشه موهای ابرویتان صدمه خواهد زد.
  • بین زمانی که رنگ ابرو را روی موهای ابرویتان می‌گذارید تا زمانی که رنگ را پاک می‌کنید، نباید وقفه طولانی ایجاد شود بلکه باید در کمترین زمان رنگ را از روی ابرو پاک کنید. ماندن بیش از حد رنگ روی ابرو باعث ریزش ابروها و ملتهب شدن پوست می‌شود.
  • در زمان خرید رنگ ابرو دقت کنید که از برندهای معتبر خرید کنید چون در صورتی که مواد به کار رفته در رنگ، نامرغوب باشند به سلامت پوست و موی شما ضرر خواهد رساند.
  • رنگی را برای ابرویهایتان انتخاب کنید که با رنگ موهای سرتان هماهنگی داشته و مکمل آن باشد.
  • اکسیدانی که برای رنگ ابرو استفاده می‌کنید باید از اکسیدانی که برای موهای سرتان به کار می‌برید، ضعیف تر باشد.
  • رنگ ابرو برای اینکه چهره‌تان را زیباتر کند باید علاوه بر رنگ مو، با رنگ پوستتان هم هماهنگی داشته باشد.

رنگ ابرو چه مارکی خوبه

انتخاب مارک مناسب برای خرید رنگ ابرو بسیار مهم است. چون در صورتی که از برند نامعتبری این محصول را خریداری کنید به سلامت خودتان و ابروهایتان صدمه خواهید زد. چون معلوم نیست برندهای نامعتبر از چه مواد اولیه‌ای برای تهیه محصولاتشان استفاده می‌کنند.

معرفی تعدادی از برندهای معتبر و باکیفیت رنگ ابرو:

  1. رنگ ابرو لی لی نایت: این رنگ ابرو ماندگاری بالایی دارد و استفاده از آن باعث می‌شود ابروهایتان درخشندگی بالایی پیدا کنند.
  2. رنگ ابرو ویکو: محصولات ویکو کیفیت بالایی دارند و تنوع رنگ در رنگ ابروهای ویکو زیاد می‌باشد. این رنگ ابرو باعث زردی یا قرمزی ابروها نخواهد شد.
  3. رنگ ابرو نوباراکس: برند نوباراکس رنگ ابروهایی تولید می‌کند که بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و دارای تنوع رنگ بالایی هستند.
  4. رنگ ابرو آرتوسو: رنگ ابروهای آرتوسو معمولا موقتی بوده و برای جشن و مهمانی کاربرد دارد.
  5. رنگ ابرو مارال: محصولات این برند کیفیت خوبی داشته و رنگ ابروی آن از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار است.
  6. رنگ ابرو بریول: این برند رنگ ابروهایی که تولید می‌کند، با دوام و ملایم هستند و دارای رنگ‌های طبیعی و متنوع است.

خرید رنگ ابرو

برای خرید هر محصول آرایشی و بهداشتی از جمله خرید رنگ ابرو ، باید به نام برند توجه کنید که مطمئن شوید معتبر است. ما در مو تن رو با فروش محصولات ایرانی و خارجی به صورت اینترنتی که علاوه بر قیمت بسیار مناسب، از کیفیت بالایی هم برخوردارند، تمام سعیمان را کرده‌ایم که مشتریان خود را راضی نگه داریم. در ادامه سه رنگ ابروی ایرانی قیمت مناسب که در سایت مو تن رو موجود هستند را به شما معرفی می‌کنیم:

رنگ ابروی دنی وان

برند دنی وان یک برند ایرانی با کیفیت است که رنگ ابروی آن علاوه بر قیمت بسیار مناسبی که دارد از مواد اولیه مرغوبی هم ساخته شده است. حجم رنگ ابروی دنی وان 15 میل بوده و شما می‌توانید چندین بار از آن استفاده کنید.

تنوع رنگی این محصول بالا بوده و رنگ‌های آن بسیار متفاوت و خاص هستند. شما با هر سلیقه‌ای باشید می‌توانید رنگ ابروی دلخواه خود را پیدا کنید.

رنگدانه‌های به کار رفته در رنگ ابروی دنی وان خلوص بالایی دارند و به همین خاطر این محصول قادر است موهای سفید ابرو­ها را هم کامل پوشش دهد.

رنگ ابرو دنی وان
رنگ ابرو دنی وان شماره 6/7

ویژگی‌‌های رنگ ابروی دنی وان:

  • رنگبندی متنوعی دارد
  • ماندگاری آن بالا است
  • پوشش دهی این محصول عالی بوده و حتی موهای سفید را هم رنگ خواهد کرد

رنگ ابروی مارال

رنگدانه‌های رنگ ابروی مارال خلوص بالایی دارند و موهای سفید ابرو­ را به خوبی پوشش می‌دهند. این رنگ ابروی ایرانی قیمت منسب بوده و ماندگاری بالاتری نسبت به رنگ موی معمولی دارد. علت این امر هم این است که شما صورتتان را خیلی بیشتر از موهایتان می­شویید، پس رنگ ابرو باید دوام بالایی داشته باشد تا چند روز پس از رنگ کردن ابرو، پاک نشود.

نحوه استفاده از رنگ ابروی مارال:

ابتدا رنگ دلخواهتان را با مقدار کافی اکسیدان ترکیب کنید؛ اکسیدان باید به اندازه‌ای باشد که ترکیب به دست آمده نه خیلی شل و نه خیلی سفت شود.

برای اینکه بهتر متوجه شوید باید بگوییم که قوام ترکیب به دست آمده باید مانند ماست پرچرب باشد.

ترکیب را روی ابروهایتان بگذارید و بعد از ده دقیقه رنگ را پاک کرده و خوب بشویید.

رنگ ابروی مارال
رنگ ابروی مارال شماره 09

ویژگی‌های رنگ ابروی مارال:

  • تغییر رنگ نمی‌دهد
  • نیاز به ترکیب رنگ ندارد
  • ماندگاری بالایی دارد
  • پوشش دهی آن فوق العاده بالاست

کیت رنگ ابرو آتوسا

کیت رنگ ابروی آتوسا یک محصول ایرانی قیمت مناسب است که در ابن بسته علاوه بر رنگ ابرو، اکسیدان هم وجود دارد و لازم نیست برای رنگ ابرویتان اکسیدان جدا تهیه کنید.

کیت رنگ ابرو آتوسا رویال-بژ کاپوچینو روشن
کیت رنگ ابرو آتوسا رویال -بژ کاپوچینو روشن

راهنمای استفاده ار رنگ ابرو آتوسا:

ابتدا ابروهایتان را بشویید و خشک کنید. با وازلین یا هر کرم چرب کننده‌ای اطراف ابروها را کاملا چرب کنید. رنگ ابرو و اکسیدان را با هم ترکیب کنید و مخلوط به دست آمده را سریع و با دقت روی ابرو بزنید. بعد از پنج تا ده دقیقه رنگ را از روی ابروها بردارید و به خوبی شست و شو دهید.

ویژگی‌های این کیت رنگ ابرو:

  • دارای یک عدد بطری اکسیدان با حجم 20 میل
  • دارای یک عدد اسپاتول
  • دارای یک تیوب رنگ ابرو به حجم 15 میل
  • حاوی روغن آرگان
  • حاوی روغن بادام
  • حاوی روغن هسته انگور
  • دارای ترکیب رنگ متنوع
  • با قیمت مناسب
بهترین رنگ ابرو
بهترین رنگ ابرو

در ادامه مو تن رو به سوالات متداول شما درباره رنگ ابرو پاسخ می‌دهد:

برای رنگ ابرو هم باید از اکسیدان استفاده کرد؟

  • بله، رنگ ابرو هم مانند رنگ مو حتما باید با اکسیدان مخلوط شود.

برای رنگ ابرو اکسیدان چند درصد خوبه؟

  • معمولا رنگ ابرو بهتر است با اکسیدان 6 درصد ترکیب شود و توصیه می‌کنیم برای رنگ ابرو از اکسیدان بیشتر از 9 درصد استفاده نکنید. به طور معمول اکسیدان 3 و 6 درصد برای رنگ‌های تیره و اکسیدان 9 درصد برای رنگ‌های متوسط و بلوند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رنگ ابرو روشن شامل چه شماره‌هایی میشه؟

  • رنگ ابرو با شماره‌های 8 تا 12 جزو رنگ‌های روشن هستند.

رنگ ابرو چطور  درست میشه؟

  • رنگ ابرو باید با 2 برابر اکسیدان ترکیب شود. یعنی هر میزانی رنگ ابرو در ظرف ریختید، دو برابر آن از اکسیدان استفاده کنید و این دو ماده را به خوبی با هم مخلوط کنید.

رنگ ابرو چقدر روی ابروها بمونه؟

  • بعد از گذاشتن رنگ روی ابروها باید مرتب آن را چک کنید ببینید به رنگ دلخوهتان رسیده یا خیر. برای این کار مقداری از رنگ ابرو را کنار می‌زنید تا ببینید ابرو رنگ گرفته یا نگرفته است. بعد از آن که ابرو به رنگ دلخواه رسید، رنگ را پاک کرده و ابرو را با آب بشویید.

رنگ ابرو در بارداری ضرر داره؟

  • بله، رنگ ابرو دارای ترکیبات شیمیایی است و بهتر است در دوران بارداری به جای رنگ کردن ابروها از رنگ ابروی موقت مانند ریمل ابرو یا سایه ابرو استفاده کرد.

ممنونیم که تا پایان این مقاله از مو تن رو همراه ما بودید. لطفا اگر سوال یا پیشنهادی دارید در بخش نظرات مطرح کنید.