زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین عطرهای زنانه و مردانه کنزو

تیم تحریریه مو تن رو
321
5 دقیقه
معرفی بهترین عطرهای زنانه و مردانه کنزو

اگر قصد خرید عطر و ادکلن مردانه و یا زنانه را دارید و در دنیای برندهای عطر و ادکلن‌ها سردرگم شده‌اید، بهترین راه برای نجات از سردرگمی این است که در مورد برندهای مختلف اطلاعات کسب کنید. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین عطرهای کنزو بپردازیم تا شما را با این برند بیشتر آشنا کنیم. پس با این مقاله از مو تن رو همراه ما باشید.

معرفی بهترین عطرهای کنزو

کنزو (Kenzo) نام یک برند معروف فرانسوی است. این برند در سراسر دنیا شهرت داشته و یکی از قدیمی ترین برندهایی است که در زمینه تولید عطر و ادکلن فعالیت دارد. ادکلن‌های بسیار متنوع و پرطرفدار این برند عبارتند از:

  • کنزو آمور
  • کنزو فلاورلئوپار
  • کنزو جنگل

در این مقاله به معرفی بهترین عطر و ادکلن کنزو می‌پردازیم:

عطر مردانه کنزو مدل Jungle Homme

اولین عطری که از برند کنزو می‌خواهیم به شما معرفی کنیم ادو تویلت مردانه کنزو مدل Jungle Homme است که در سال 1998 میلادی ساخته شد. این عطر گرم و تلخ بوده و برای مردان خاص پسند گزینه مناسبی است. این عطر ساختاری چوبی، ادویه‌ای و مرکباتی دارد و بلافاصله بعد از استفاده از این عطر بوی لیمو ترش، دارچین و ترنج فضا را پر خواهد کرد. بعد از گذشت مدت کوتاهی متوجه نت‌های میانی خواهید شد که شامل بوی کهربا، فلفل، هل، چای میت، میخک صدپر و جوز می‌شوند. و در آخر نت پایانی این عطر بوی چوب صندل، خس خس، لوبان، سدر و چوب گایاک دارد و بوی شیک این عطر با ماندگاری بالایی که دارد شما را در ذهن همه ماندگار خواهد کرد.

عطر مردانه کنزو

ادو پرفیوم زنانه Flower

حالا به سراغ عطر زنانه برند کنزو می‌رویم. ادو پرفیوم زنانه کنزو مدل Flower توسط فردی به نام Alberto Morillas طراحی شده و ساختار آن بر پایه شرقی و گلی می‌باشد. طبع این عطر گرم و شیرین بوده و برای استفاده از در فصول سرد و روزهای سرد سال گزینه بسیار مناسبی است. نت اولیه این عطر پس از اولین اسپری شامل بوی انگور فرنگی سیاه، رز، گل هاتورن وحشی و نارنگی ماندارین می‌شود. این رایحه حس شادابی را در شما زنده خواهد کرد. بعد از آن متوجه نت میانی می‌شوید که شامل بوی رز، یاس، بنفشه، اوپوپوناکس است. در پایان هم نت آخربا بوی مشک، وانیل و رایحه‌های دودی فضای اطراف شما را پر خواهد کرد. اگر قصد دارید برای یک خانم هدیه بخرید، این عطر گزینه مناسبی است چون همه بوی خوبی دارد و هم جلد و بسته بندی آن بسیار شیک است.

عطر زنانه کنزو

ادو تویلت Flower By Kenzo Air زنانه

ادو تویلت زنانه Flower By Kenzo Air یک عطر شیرین و خنک مخصوص بانوان است که در سال 2014 توسط یک عطر ساز معروف به نام ” آلبرتو موریلاس” طراحی و تولید شد. رایحه خنک این عطر، آن را برای استفاده در روزهای گرم سال آماده کرده است. طراحی جلد و شیشه این عطر بسیار ظریف و زیبا انجام شده و آن را خواستنی تر کرده است. نت‌های بکار رفته در این عطر به صورت زیر هستند:

  • نت آغازی: گریپ فروت و گلابی
  • نت میانی: گل رز و فریزیا
  • نت پایانی: مشک
    بهترین عطر زنانه کنزو

عطر مردانه کنزو مدل L’Eau Kenzo pour Homme

اگر به دنبال یک عطر مناسب بهار هستید که بوی خنک و شیکی داشته باشد ادو تویلت مردانه کنزو مدل L’Eau Kenzo pour Homme را به شما معرفی می‌کنیم. این عطر بوی شیرین و خنکی دارد و برای استفاده در روزهای تابستانی و بهاری مناسب به نظر می‌رسد. با اسپری عطر L’Eau Kenzo pour روی پوست ابتدا بوی یوزو، گریپ‌ فروت و فلفل دلمه‌ای پخش می‌شود و پس از مدتی بوی گل نیلوفر، نعناع، نت‌های سبز و نت‌های اقیانوسی فضا را پر خواهد کرد. نت پایانی این عطر هم بوی مشک سفید و چوب سدر است که باعث بالارفتن اعتماد به نفس در شما خواهد شد.

معرفی بهترین عطرهای کنزو

ادو تویلت زنانه L’Eau Par Kenzo

عطر بعدی برند کنزو ادو تویلت زنانه کنزو مدل L’Eau Par Kenzo می‌باشد که شیشه آن بی‌رنگ و شفاف است. پایداری و دوام این عطر بین 4 تا 8 ساعت است. بعد از استفاده از آن احساس شادی و نشاط بسیاری خواهید کرد چون بوی گل رز و بنفشه و یاسمن همراه با اسانس پرتقال و وانیل فضای اطراف شما را عطر آگین می‌کند. عطر L’Eau Par Kenzo یک عطر شیرین و خنک است که در آن مقداری فلفل بکار رفته، همین فلفل کمی طبع تند و گرم به این محصول بخشیده است. البته این را بگوییم که این گرمی خیلی زیاد نیست و شما می‌توانید از آن در روزهای تابستانی و بهاری هم استفاده کنید.

عطر زنانه برند کنزو

جمع بندی

کنزو نام یک برند فرانسوی است که از قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده عطر به حساب می‌آید. عطر و ادکلن زنانه و مردانه این برند از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و محبوبیت بسیاری در سراسر دنیا دارد. مدل‌ عطرهای مختلف این برند پاسخگوی هر سلیقه‌ای می‌باشد. بعد از مطالعه مقاله معرفی بهترین عطرهای کنزو، می‌توانید با خیال راحت از اصالت کالا و با مناسب ترین قیمت از فروشگاه لوازم آرایشی مو تن رو خریداری کنید.