زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

نکاتی برای خرید بهترین برس حرارتی

تیم تحریریه مو تن رو
453
6 دقیقه
نکاتی برای خرید بهترین برس حرارتی

آیا شما هم از آن دسته خانم‌هایی هستید که وقتی به مهمانی دعوت می‌شوید یکی از دغدغه‌هایی که برای شما به وجود می‌آید موهایتان است؟! آیا فرصت کمی تا شروع مهمانی مانده و هنوز هم نمی‌دانید برای موهایتان چه تصمیمی بگیرید؟! راه حل ساده شما پیش ماست و آن هم چیزی نیست جز استفاده از یک برس موی حرارتی! این وسیله به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین وسیله‌ها در زمینه آرایش موهاست. پس به شما توصیه می‌کنیم حتما یکی از این برس‌ها را در خانه داشته باشید. با مو تن رو همراه باشید تا نکاتی برای خرید بهترین برس حرارتی را به شما بگوییم.

خرید بهترین برس حرارتی

می‌توان گفت همه خانم‌ها از داشتن موهای سالم و زیبا لذت می‌برند به همین خاطر هر روزه شاهد به بازار آمدن محصولات مراقبتی و زیبایی برای موها هستیم. یکی از همین محصولات که مدتیست به بازار آمده و طرفداران بسیاری هم پیدا کرده، برس حرارتی مو نام دارد.

از این وسیله برقی برای صاف کردن و حالت دار کردن موها استفاده می‌شود.

برس حرارتی مانند همان برس معمولیست با این تفاوت که با استفاده از برق، صفحه و دندانه‌های آن گرم شده و به صاف و خوش حالت شدن مو کمک بسیاری می‌کند.

این وسیله تقریبا کاری مشابه اتو مو انجام می‌دهد اما باید بگوییم که نسبت به اتوی مو کارایی بهتری دارد و استفاده از آن آسان‌تر است.

برس حرارتی نسبت به اتو آسیب کمتری به مو وارد می‌کنند و همزمان با صاف کردن، موها را شانه هم می‌کند.

برس‌های حرارتی در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی در بازار موجود است که از برندهای مختلفی هستند.

به این نکته توجه داشته باشید که همه برس‌ها کیفیت و کارایی خوبی ندارند؛ پس قبل از خرید این وسیله برقی حتما اطلاعات خود را در مورد همه برندها و مدل‌ها تکمیل کنید سپس این محصول را تهیه کنید.

بهترین برس حرارتی
برس حرارتی

برای خرید بهترین برس حرارتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید برس موی حرارتی دارید، ما به شما کمک می‌کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید. پس نکاتی که به شما می‌گوییم را خوب به خاطر بسپارید:

1- موهایتان را بشناسید!

اولین نکته‌ای که در خرید هر محصولی برای موهایتان باید به آن دقت کنید این است که جنس موهای خودتان را خوب بشناسید.

اگر یکی از دوستان شما از یک برس حرارتی یا یک ماسک مو استفاده می‌کند و از آن محصول رضایت کامل دارد؛ دلیل نمی‌شود که آن برس یا ماسک برای شما هم خوب باشد!! پس قبل از آن که برس حرارتی مو را خریداری کنید، جنس موهایتان را بشناسید و متناسب با آن خرید خود را انجام دهید.

2- جنس شانه‌های برس و صفحه گرم کننده را بدانید!

بعد از شناخت جنس مو، شناخت نوع شانه‌های برس و صفحه گرم کننده برس مهم است. جنس صفحه‌های برس‌های حرارتی معمولا در سه دسته زیر تقسیم بندی می‌شود:

  • سرامیکی
  • تیتانیوم
  • تورمالین

پیشنهاد ما این است که برس‌های حرارتی با صفحات تورمالین و سرامیکی انتخاب بهتری نسبت به برس‌ها با صفحه تیتانیوم هستند. دلیل آن هم این است که برس‌های دارای صفحه سرامیکی و تورمالین، عمل یونیزاسیون انجام می‌دهند که این یون‌های تولید شده موهای شما را وز نمی‌کنند و آسیب کمتری هم به موهایتان می‌رساند.

یکی دیگر از مزیت‌هایی که برس‌های صفحه سرامیکی دارند این است که زودتر گرم می‌شوند و کارتان سریع‌تر را می‌افتد.

با توجه به نکاتی که گفته شد این مسئله را هم باید بگوییم که، درست است برس‌های از جنس تورمالین و سرامیک بهترند اما قیمت گران‌تری هم دارند و برای خرید این برس‌ها لازم است هزینه بیشتری کنید.

3- به نوع و شکل دسته برس حرارتی دقت کنید.

هنگام استفاده از برس حرارتی شما نباید دچار هیچ گونه سختی شوید. دسته برس حرارتی باید خیلی راحت در دست شما قرار بگیرد و به سادگی بتوانید همه موهای خود را با آن صاف کنید. به اصطلاح برس حرارتی باید ارگونومیک باشد. یعنی با آن بتوانید به راحتی موهای پشت و بالای سرتان را بدون کشیده شدن و فشار اضافی به دست و بازو، شانه و صاف کنید.

نکات خرید برس حرارتی
نکات خرید برس حرارتی

4- به سایز برس حرارتی دقت کنید!

از آنجا که ممکن است صاف کردن موهای شما برای چند ساعت طول بکشد، احتمال دارد مچ دستتان خسته شود، پس باید به اندازه و وزن برس حتما دقت کنید. نکته مهم در انتخاب اندازه برس حرارتی این است که سایز برس باید متناسب با حجم موهایتان باشد؛ مثلا اگر موهای پرپشت و حجیمی دارید از برس‌های حرارتی بزرگ‌تر استفاده کنید تا برس بتواند بخوبی همه حجم موهایتان را پوشش دهد و نتیجه راضی کننده‌ای برای شما داشته باشد.

5- توجه داشته باشید که سطح گرمای برس حرارتی قابل تنظیم باشد.

سطح گرمای برس حرارتی برای جلوگیری از آسیب رساندن به مو، باید قابل کنترل باشد. یعنی شما بتوانید درجه حرارت برس را کم و زیاد کنید.

برای افرادی که موهای ضخیم‌ دارند باید از درجه حرارت بالاتر برس استفاده کرد تا نتیجه رضایت بخشی حاصل شود اما برای کسانی که موهای نازک‌تری دارند بهتر است از درجه حرارت پایین تر استفاده کرد. چون موهای نازک با درجه حرارت بالای برس ممکن است آسیب ببینند.

ویژگی‌های بهترین برس حرارتی

  • برس حرارتی باید صفحه نمایش داشته باشد تا میزان حرارت و دمای دستگاه روی آن قابل مشاهده باشد.
  • برس برقی باید در کمترین زمان ممکن داغ شود و در کمترین زمان بهترین نتیجه را ارائه دهد.
  • این وسیله باید قابلیت تنظیم دما داشته باشد.
  • برس حرارتی مو باید بتواند حرارت را به میزان مساوی در همه قسمت‌های شانه پخش کند تا موها آسیب نبینند.
  • برس موی برقی باید بتواند برای هر نوع و جنس مویی کارایی داشته باشد. یعنی بتواند هر نوع مویی را به خوبی صاف کند.
  • خاموش شدن خودکار یکی از ویژگی‌های مهمی است که برس حرارتی و هر وسیله آرایشی برقی باید داشته باشد.
  • طول سیم برس استاندارد باشد.
  • سیم برس حرارتی باید قابلیت چرخش 360 درجه داشته باشد که استفاده از آن برای هر فردی و در هر جایی راحت باشد.
بهترین برس حرارتی مو
بهترین برس حرارتی مو

برس حرارتی چه مارکی خوبه؟

از جمله بهترین برس حرارتی هایی که مدل‌های معروفی هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برس حرارتی جیمی
  • برس حرارتی بابلیس
  • برس حرارتی پرومکس

در صورتی که قصد خرید برس حرارتی دارید، می‌توانید بهترین برندها را با مناسب‌ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری کنید.