زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی 10 بهترین مدل سشوار پرومکس

تیم تحریریه مو تن رو
5,654
6 دقیقه
معرفی 10 بهترین مدل سشوار پرومکس

برای انجام یک براشینگ حرفه ای به ابزار حرفه ای نیاز دارید. مهم ترین ابزار براشینگ سشوار است. سال های طولانی است که از سشوار برای خشک کردن و حالت دادن به مو استفاده می شود. در واقع بسیاری از آرایش های جذاب مو بدون استفاده از دستگاه  ممکن نخواهد بود. چون این سشوار است که با تولید حرارت مناسب و پخش کردن آن روی ساقه مو باعث ایجاد حالت های زیبا و یکدست در مو می شود.

اما انتخاب یک سشوار مناسب هم بسیارمهم است. سشوارها به دو دسته حرفه ای و خانگی تقسیم می شوند. باید بدانید چه انتظاری از یک سشوار دارید و نوع کاربرد خود را مشخص کنید. مسلم است که سالن های آرایش فقط باید از دستگاه های حرفه ای استفاده کنند. اما استفاده از سشوارهای حرفه ای در خانه هم بسیار متداول است. در واقع افرادی که زیاد از  این دستگاه برای حالت دادن به موی خود استفاده می کنند باید از نوع سشوارهای حرفه ای در خانه استفاده کنند. سشوارهای خانگی معمولا قدرتی پایین تر از 2000 وات دارند در حالی که سشوارهای حرفه ای معمولا بالای 2000 وات توان دارند.

بهترین مدل سشوار پرومکس

بهترین مدل سشوار پرومکس کدام است؟

برای کمک به انتخاب شما قصد داریم در اینجا انواع سشوار پرومکس را معرفی کنیم. این معرفی شامل 3 سشوار خانگی و 7 سشوار حرفه ای خواهد بود. با توجه به اینکه برند پرومکس در بازار ایران یکی از برترین برندها در زمینه ابزارهای آرایشی است و از مزیت های بسیارخوبی همچون اصالت محصول و قیمت مناسب برخوردار است، هر ده محصول معرفی شده از بهترین سشوار های پرومکس انتخاب شده است.

ممکن است مطالب دیگر مجله مو تن رو هم برای شما جالب توجه باشد

 براشینگ مو را کامل بشناسید

مراقبت از موهای فر

10.  پرومکس خانگی مدل 1500F

1500F یک دستگاه  خوب مسافرتی است. دسته تا شونده این سشوار باعث می شود فضای بسیار کمی را اشغال کند که بسیار مناسب برای داخل کیف سفری و کشوهای کوچک و کم جاست. قدرت این سشوار 1500 وات DC است که برای یک دستگاه خانگی مناسب به نظر می رسد. نکته قابل توجه در این سشوار زیبایی آن است که در دو رنگ طلائی و آبی عرضه شده است.

انواع سشوار پرومکس

  1. پرومکس  خانگی مدل Lx1600

Lx1600 مانند 1500F دارای دسته تاشو و وزنی سبک است که برای مصارف خانگی و مسافرت مناسب است. قدرت این سشوار 1600 وات است که کمی بیشتر از 1500F خواهد بود. طراحی کلید کنترلی این دستگاه بسیار جالب است. پرومکس در این سشوار از یک کلید چهار حالته برای روشن، خاموش و تنطیم قدرت سشوار استفاده کرده است. مکان قرار گیری این کلید هم بسیار مناسب انتخاب شده است، یعنی دقیقا پشت دسته سشوار که دسترسی به آن به وسیله انگشت شست بسیار آسان خواهد بود.

  1. پرومکس خانگی مدل 6220D

با توجه به قدرت 2200 وات این سشوار می توان گفت، 6220D در دسته سشوارهای نیمه حرفه ای قرار می گیرد. چون قدرت 2200 وات فراتر از قدرت سشوارهای خانگی است. این دستگاه به جز یک متمرکز کننده حرات به یک دیسپانسر نیز مجهز شده است که می تواند انگیزه بیشتری برای انتخاب ایجاد کند.  پرومکس مدل 6220D به دکمه باد سرد لحظه ای هم مجهز شده است که در بیشتر سشوارهای حرفه ای وجود داشته و برای تثبیت بخشی از آرایش مو به کار برده می شود.

بهترین مدل سشوار پرومکس کدام است

  1.   پرومکس حرفه ای مدل 7200

قدرت این  این دستگاه 2000 وات است. شاید بگویید این توان برای  یک دستگاه خانگی زیاد است، اما باید توجه داشته باشید که در سشوارهای حرفه ای از نوع موتر AC استفاده می شود و در مدل خانگی از نوع موتور DC. توان موتورهای AC بسیار بالاتر بوده و برای استفاده های طولانی مدت  طراحی شده اند. پس به عبارتی دیگر قدرت  پرومکس حرفه ای مدل 7200 برابر با 2000 وات AC است. که برای یک سشوار حرفه ای مناسب خواهد بود. این سشوار دارای سه متمرکز کننده حرارتی و مجهز به ژنراتور تولید یون منفی است که مانع از ایجاد الکتریسیته ساکن روی مو می شود. این سشوار دارای دو فیلتر هوا، دو حالت سرعت و سه حالت حرارت است.

  1.  سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7433

سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7433 با موتور 2300 وات طراحی ارگونومیکی داشته و در استفاده از آن احساس راحتی خواهد داشت. با توجه به قدرت موتوری که دارد بسیار سبک تر به نظر خواهد رسید. سیم بلد 3 متری، دو متمرکز کننده حرارت و موتور پر قدرت از مزیت های این دستگاه است.

معرفی انواع سشوار پرومکس

  1.    پرومکس حرفه ای مدل 7230R

سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7230R مجهز به یک موتور پر قدرت 2300 واتی از نوع AC است که سرعت خشک شدن وحالت دادن به موها را افزایش می دهد. طول سیم  پرومکس مدل 7230R سه متر است که بسیار مناسب استفاده های سالنی است. 7230R دارای فناوری تولید یون است و به سه متمرکز کننده هوا مجهز شده است.

  1.  پرومکس حرفه ای مدل 7240

7240 مجهز به یک موتور پر قدرت 2400 واتی از نوع AC شده است که 100 وات بیشتر از 7230R قدرت خواهد داشت.  پرومکس حرفه ای مدل 7240 هم دارای ژنراتور تولید یون است که همانطور که گفته شد برای جلوگیری از وز شدن مو و ایجاد الکتریسیته بسیار موثر است. این سشوار نیز دارای سه سری متمرکز کننده حرارت، دو حالت سرعت و سه حالت حرارت است.

  1.  پرومکس حرفه ای مدل 7842

سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7842 با قدرت 2000 وات AC شاید در نگاه اول کم قدرت به نظر برسد اما ژنراتور تولید یون منفی، سیم بلند، و بدنه بسیار مقاوم آن قدرت نسبتا پایین موتور را بخوبی جبران کرده است.بهترین سشوار پرومکس

  1.  پرومکس حرفه ای مدل 7865

رنگ متفاوت و بسیار زیبای مدل حرفه ای پرومکس مدل 7865 آن را به یک انتخاب هیجان انگیز تبدیل کرده است. اما بشنوید از قدرت موتور این دستگاه که 2500 وات و از نوع AC است که این دستگاه  را به یک دستگاه  واقعا حرفه ای تبدیل کرده است.  پرومکس مدل 7865 برای یک براشینگ حرفه ای طراحی و تولید شده است.

بهترین مدل سشوار پرومکس

  1.  سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7878K

و اینک پرچمدار پرومکس. پرومکس مدل 7878K با پوشش تورمالین که روی المنت خود دارد ژنراتور تولید یون خود را به حداکثر قدرت رسانده است. پس می توان انتظار داشت بعد از استفاده از  پرومکس مدل 7878K موهای کاملا صاف، یکدست، درخشان و خوش حالت خواهید داشت. توان موتور پرومکس مدل 7878K  یکی از بالا ترین قدرت های سشوار های تولید پرومکس ایتالیاست و به  2400 وات می رسد.