زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین انتخاب برای تو از بین 10 برند برتر آرایشی کدام است؟

تیم تحریریه مو تن رو
7,127
9 دقیقه
بهترین انتخاب برای تو از بین 10 برند برتر آرایشی کدام است؟

 توجه کنید که این مقاله کاملا کاربردی تهیه شده و حتی میتواند جنبه راهنمای خرید را نیز برای شما ایفا کند. قصد داریم برای علاقمندان آرایش،به معرفی معروف ترین و بهترین برند های لوازم آرایشی خارجی و ایرانی بپردازیم که محصولاتشان در بازار ایران یافت میشود. در اینجا صرفا بهترین کیفیت در نظر گرفته نشده و مواردی از قبیل قیمت، در دسترس بودن و همینطور تنوع لوازم آرایش نیز در نظر گرفته شده تا به راحتی اقدام به انتخاب لوازم آرایش مناسب خود نمایید. در ادامه 10 برند برتر آرایشی را به سه دسته اقتصادی(ارزان ولی با کیفیت)، میان رده(قیمت مناسب و کیفیت خوب) و پرچمدار(بالاترین کیفیت) تقسیم کرده ایم. توصیه میکنیم از مصرف لوازم آرایش متفرقه و غیر اورجینال پرهیز کنید، از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید و این مطلب را تا آخر بخوانید. برای خرید کرم مرطوب کننده و آبرسان مراجعه کنید.


پیشنهاد نویسنده: تاریخچه لوازم آرایشی بورژوا 


بهترین برندهای آرایشی اقتصادی

در این بخش به معرفی برندهای آرایشی در سه رده مختلف، که در بالا ذکر کرده ایم، می پردازیم.

10. کنویس و کنویس هارمونیک

رتبه دهم از میان 10 برند برتر آرایشی، برندی ایرانی محصول کارخانه بزرگ فروغ آریا گستر است. این برند مخصوص آرایش صورت است. انواع رژلب، کرم‌پودر، رژگونه و پنکیک با  این نام تولید می‌شود. همین طور برای انواع لوازم آرایش چشم نیز کنویس می تواند با انواع پالت های سایه و چشم و ابرو و خط چشم تمام نیاز های شما را برطرف کند. این برند از لحاظ قیمتی نیز بسیار اقتصادی است و با آن که از مواد اولیه فرانسوی تهیه می شود با حداقل قیمت بهترین ست لوازم آرایش اقتصادی به شما ارائه می دهد.

کنویس هارمونیک یکی دیگر از بهترین برندهای آرایشی است. این برند هم توسط کارخانه فروغ آریا گستر در ایران تولید می شود. کنویس هارمونیک مانند همتای خود کنویس از مواد اولیه مرغوب فرانسوی تولید شده است و نسبت به کنویس، از نظر کارکرد، پوشانندگی و دوام آرایش، چند برابر بیشتر است، اما باید توجه داشته باشید که کنویس هارمونیک تنها مقداری از کنویس گران تر است. پس اگر کیفیت آرایش شما براتان مهم است، حتما در انتخاب خود، نام کنویس هارمونیک را بگنجانید.

کنویس هارمونیک

خرید محصولات کنویس هارمونیک

9. سینره و این لی (inlay)

دو برند سینره و «این لی» هم از تولیدات صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی ایران هستند که در بین  10 برند برتر آرایشی قرار گرفته اند. این لی و سینره همیشه به دنبال این هستند که محصولات آرایشی را با پایه طبیعی تولید کنند و از همین رو است که اسم شرکت تولید کننده این لی و سینره طبیعت زنده است. محصولات سینره، محصولات بهداشتی با کیفیت و متنوعی را به بازار عرضه کرده است که کمتر خانمی را می‌توان یافت که نام سنیره را نشنیده باشد. این لی هم یکی از شیک‌ترین محصولات آرایشی را برای شما تدارک دیده است و خلاصه ای از زیبایی را می توان در این دو برند بسیار مشهور ایرانی به دست آورید.

محصولات این لی

خرید محصولات این لی

8. دوماسی

یکی دیگر از برگزیده ها در میان 10 برند برتر آرایشی، دوماسی است که یکی از برندهای زیرمجموعه کارخانجات سبز گلسار است.این کارخانجات به تولید انواع محصولات خوراکی و آرایشی در ایران می پردازند که دوماسی بیش از آن که محصولات آرایشی داشته باشد به محصولات مراقبت از پوست و مو پرداخته است. اما دو محصول آرایشی آن توانایی های بسیار بالایی در زیبا تر کردن مو و صورت دارند. رژلب های دوماسی با رنگ بندی‌های بسیار متنوع و رنگ موی دوماسی که شاهکاری از رنگ‌های گرم و با دوام برای موهای شماست؛ دو محصول پرفروش و با کیفیت نیز می باشند. با دوماسی می‌توانید زیبایی خود را با دوام بیشتری حفظ کنید، زیرا محصولات مراقبتی دوماسی مانند سرم روغن آرگان و اسپری دوفاز ضد وز دوماسی، توانایی بالا بردن دوام زیبایی را دارند و برای احیای زیبایی مو مناسب می باشند.

10 برند برتر آرایشی

خرید محصولات دوماسی

7. مارال

یکی از بهترین برندهای آرایشی از نظر اقتصادی، برند مارال است. برندی بسیار گسترده که انتخاب حرفه‌ای‌های میکاپ و گریم بوده و مدت هاست صدر جدول محصولات آرایشی خوش قیمت را به خود اختصاص داده و از این رو، آنرا جز 10 برند برتر آرایشی قرار داده ایم. مارال همه چیز برای زیبایی پوست و مو را تولید می کند و گل سر سبد کارخانجات سبز گلسار است. انواع رژلب های ویتامینه و با دوام و حجم دهنده مارال همراهی همیشگی برای شما در کیف لوازم آرایش است؛ همین طور رنگ موی بسیار مرغوب مارال که چه برای آقایان و چه برای خانم ها اوج زیبایی موها را به جلوه در می‌آورد.

10 برند برتر آرایشی

خرید محصولات مارال


پیشنهاد نویسنده: ژل ابرو چیست


6. زد.وان Z.ONE

Z.ONE یکی دیگر از برندهایی است که جز بهترین ها در بین 10 برند برتر آرایشی محسوب شده است. زد.وان یکی از آن برندهایی است که باید به معنی کامل کلمه، آن را کار راه انداز دانست. به این معنی که تمام ملزوماتی که شما نیاز دارید تا از مواد آرایشی به صورت بهینه استفاده کنید، در برند زد.وان موجود است. براش‌ها و انواع پد‌های زدوان و ابزارهای آرایش ناخن مهم‌ترین تولیدات این برند کره‌ای تولید ابزار آرایشی است. قیمت‌های بسیار خوب z.one آن را در رده محصولات اقتصادی قرار می‌دهد.

بهترین برندهای آرایشی میان رده

5. لاکورت(Lacvert)

برند لاکورت یکی از محصولاتی است که از بابت قیمت آن را باید در زمره محصولات میان رده جای داد. محصولاتی متنوع برای پایه و مرحله نهایی میکاپ که می تواند نتیجه بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. لاکورت در میانه بهترین برند‌های آرایشی جایی ویژه دارد و می تواند یک برند میان رده خوب به حساب آید و از این رو آن را در 10 برند برتر آرایشی قرار دادیم. مهم این است که انتخاب شما چه باشد، کافی است یک بار لاکورت اصل را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید.

برای مشاهده محصولات آرایشی لاکورت و قیمت آنها اینجا کلیک کنید

لوازم آرایش لاکورت lacvert

خرید محصولات لاکورت

4. میبلین (Maybelin)

نام کامل میبلین، میبلین نیورک نام دارد و در فرانسه، توسط غول تولید لوازم آرایش یعنی لورآل تولید می‌شود. یکی از تخصصی‌ترین برند های لوازم آرایش را می توان در میبلین جستجو کرد. رژلب و کرم‌پودر های بسیار مرغوب این برند از آن دسته محصولاتی است که  هنرمندان میکاپ به سادگی از آن نمی گذرند و حتما از انتخاب های اصلی آنان در 10 برند برتر آرایشی خواهد بود. شاید جالب باشد بدانید که ریمل یا ماسکارای مژه،از اختراع میبلین است که در حدود 100 سال پیش تولید شده  است و این برند با تولید ریمل پایه گذاری شده و کماکان انواع ریمل های فوق‌العاده مرغوب در این برند تولید می‌شود.

ریمل میبلین، ریمل نوت، ریمل لورال و ریمل لانکم از بهترین برندهای موجود در این بازار هستند. با کلیک روی نام هرکدام می‌توانید با محصولات متنوع این برندها آشنا شوید.

لوازم آرایش میبلین

خرید محصولات میبلین

3. لورآل(اورآل L’oreal)

در صدر لیست میان رده‌ی  10 برند برتر آرایشی، می توان لورآل را جای داد. برندی که نامی عظیم در دنیای لوازم آرایش است. لورآل الگوی بسیاری از برندهای دیگر در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است و این برند به تنهایی خود مالک بسیاری از برندهای دیگر تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. لورآل یک حرف برای تمام محصولات خود دارد و آن هم بهترین در هر جای جهان است. لورآل برای تمام مشتریان خود یک شعار دارد و آن هم جمله مشهور “چون شما لایق آن هستید” است. کیفیتی که در همه جای جهان یکسان است و از لورآل یک برند جهانی ساخته است.

لوازم آرایش لورآل لورال اورآل

خرید محصولات لورال

بهترین برندهای پرچمدار لوازم آرایشی

از بهترین برندهای پرچمدار لوازم آرایشی می توان به مک و لانکوم اشاره کرد که در ادامه آن ها را معرفی می نماییم.

2. مک MAC

مک یکی از بهترین های گریم و میکاپ در سر تا سر جهان است. هر روز فیلم ها و سریال های تلویزیونی بیشتری در دنیا جلوی دوربین می روند، در حالی که  گریم بازیگران آن را محصولات مک ساخته است. اگر از آرایشگران ایران بخواهید یک گزینه را در میان 10 برند برتر آرایشی به شما معرفی کنند که بهترین نتیجه را برای یک میکاپ یا گریم حرفه‌ای و البته بادوام به شما بدهد حتما در دو اسم اول یادی از برند پرچمدار مک به میان می آید. برندی که محصول کشور آمریکا و کاناداست و تمام نیاز های میکاپ و گریم یک هنرمند را تأمین می کند.

لوازم آرایش مک

خرید محصولات مک

1. لانکوم

لانکوم را پادشاه 10 برند برتر آرایشی و بهداشتی می توان دانست. کر‌م‌پودر و ریمل و رژلب لانکوم لوازم آرایشی هستند که می توان آنها را در بیشتر مراسم های مهم اروپا مانند عروسی های سلطنتی و فشن شوهای و هفته های مد بزرگ اروپا و آمریکا بر روی صورت خانم های اروپایی دید. با لانکوم شما زیبا می شوید و زیبا می‌مانید زیرا لوازم آرایشی لانکوم علاوه بر زیبایی، درمان پوست را هم با خود به همراه دارند و از آن سود می برند. با انتخاب لوازم آرایش لانکوم یکی از بهترین های جهان را برای خود فراهم آورده اید. چیزی فراتر از 10 برند برتر آرایشی ایران.

لوازم آرایش لانکوم

خرید محصولات لانکوم

مسلما برندهای معروف و بزرگ دیگری هم در بازار لوازم آرایشی حضور دارند. اما به دلایل مختللف مانند حضور نه چندان پر رنگ در ایران و یا تنوع پایین محصولات آرایشی، از آوردن نام آنان در لیست 10 برند برتر آرایشی خودداری شده است.

نظر خودتان را به ما بگویید. از نظر شما کدام برند لایق حضور بین  10 برند برتر آرایشی است؟