زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

10 محصول برتر برند بورژوا

2
wordcamp
1,324
7 دقیقه
10 محصول برتر برند بورژوا

برند بورژوا جزء برند های محبوب در ایران و سراسر دنیا می باشد. لوازم آرایشی بورژوا، از یک برند فرانسوی محبوب است که محصولاتی با کیفیت، با ماندگاری بالا و قیمت مناسب تولید می کند. شما می توانید محصولات بورژوا اورجینال را در ایران از فروشگاه اینترنتی یا بازار تهیه فرمایید. در این مقاله می خواهیم 10 محصول برتر برند بورژوا را که قطعاً ارزش خرید دارند را به شما معرفی کنیم.


پیشنهاد نویسنده: تاریخچه محصولات بورژوا


کرم پودر بورژوا Healthy Mix

این کرم پودر جزء یکی از بهترین محصولات بورژوا برای انواع پوست به خصوص پوست خشک می باشد. قیمت مناسب کرم پودر healthy mix بورژوا آن را از سایر کرم پودر ها جدا می سازد. این کرم پودر بدون این که بافتی ضخیم و سنگین داشته باشد یک پوشش عالی و شفاف برای پوست ایجاد می کند.

بافت فوق العاده یک‌دست این کرم پودر کار را برای شما آسان می کند تا به پوشش دلخواه و کاور مورد نظر روی صورتتان دست پیدا کنید. این کرم پودر با ویتامین های C،E و B5 فرمول سازی شده است که ظاهر خسته پوست را از بین می برد و به آن درخشندگی می بخشد.

طبق مجله معروف انگلیسی “Mirror” کرم پودر بورژوا healthy mix، جزو برترین کرم پودر های سال 2019 برای انواع پوست شناخته شده است و رتبه 4 را دارد.


پیشنهاد نویسنده: 10 برند آرایشی که هر خانمی باید بشناسد


کرم پودر بورژوا

کانسیلر بورژوا Healthy Mix

کانسیلر بورژوا Healthy Mix برای ایجاد درخشندگی آنی زیر چشم، با مروارید غنی سازی شده است. این کانسیلر نیز از دسته محصولات بورژوا است که با انواع ویتامین ها غنی سازی شده است تا تیرگی و پف زیر چشم را به خوبی بپوشاند. هم چنین بافت سبک این کانسیلر باعث می شود تا ظاهری بسیار طبیعی و غیر قابل تشخیص ایجاد کند. اپلیکاتور این کانسیلر، اعمال آن روی پوست را آسان تر کرده است.


پیشنهاد نویسنده: 10 مورد از رایج ترین اشتباهات آرایشی


کانسیلر بورژوا-محصولات بورژوا

خط چشم مایع بورژوا Clubbing

استفاده از این خط چشم و اعمال آن بسیار آسان است. خط چشم بورژوا clubbing یک خط چشم بسیار مشکی است که به شما کمک می کند تا زیبایی و جذابیت چشمانتان دو چندان شود. در این خط چشم از پیگمنت های معدنی سیاه برای ماکزیمم شدت رنگ ان استفاده شده است. خط چشم بورژوا کلابینگ یک خط چشم با دوام نسبتاً بالا است که حدود 8 ساعت بدون هیچ گونه تغییری روی چشمتان می ماند. این خط چشم 100% ضد اشک و ضد عرق است، همین امر این خط چشم را به یک خط چشم مناسب برای مهمانی ها تبدیل کرده است.

خط چشم مایع بورژوا

رژلب مات بورژوا Edition Velvet

معمولاً نکته حايز اهمیت برای رژلب های مات با ماندگاری بالا راحتی آن است یعنی وقتی رژ می زنید، احساس سنگینی روی لبتان نداشته باشید. رژلب بورژوا Edition velvet جزو معروف ترین محصولات بورژوا است که به راحتی روی لب سر می خورد و به محض این که خشک شود پیگمنت های آن دیگر تکان نمی خورد. بافت مخملی آن به خوبی روی لب می نشیند و بسیار سبک است انگار که اصلاً چیزی روی لبتان نیست.


پیشنهاد نویسنده: 10 رژلب برتر که همه به آنها عشق می ورزند


رژلب مات بورژوا-محصولات بورژوا

ریمل حجم دهنده بورژوا clubbing ultra black

در ریمل حجم دهنده بورژوا clubbing نیز همانند خط چشم بورژوا clubbing از پیگمنت های معدنی سیاه استفاده شده تا دوام ان را بیش تر کند. برس ریمل بورژوا دو طرفه است و دارای حجم زیادی مو های انعطلف پذیر است که یک کاور فوق العاده برای مژه هایتان ایجاد می کند بدون این که مژه ها به هم بچسبند. این ریمل فوق العاده حجم دهنده و بلند کننده است و یک انتخاب عالی برای مهمانی ها و مناسبت های خاص است. به علاوه این ریمل بورژوا از دسته محصولات بورژوا، 100٪ ضد اشک و ضد عرق است. این ریمل در مجله اینترنتی “The Sun” به عنوان ریملی که ماندگاری بالایی دارد معرفی شده است؛ همچنین در سایت “Cosmopolitan” جزو 10 ریمل اولی است که روی چشم امتحان شده و با عکس نمایش داده شده است.

ریمل بورژوا

پودر برنزر بورژوا Delice de Poudre

این برنز بورژوا جزو 10 برنزر برتر در مجله معروف “vogue” معرفی شده است. این برنزر معروف از برند بورژوا، نه تنها ظاهری شبیه به جعبه شکلات دارد بلکه بوی ان هم شبیه بوی شکلات است. از پودر برنزه کننده بورژوا می توانید به عنوان کانتور نیز استفاده کنید. این پودر برنزه کننده، جزو دسته محصولات بورژوا می باشد ظاهری طبیعی و ماندگاری بالایی دارد.

پودر برنزر بورژوا

مداد لب بورژوا Edition

به نظر شما راز ظاهر زیبا و بی عیب و نقص لب چیست؟ البته که مداد لب! خط لب بورژوا Countour Edition با کره شیا shea butter و روغن دانه انگور فرمول سازی شده است بنابراین بافت نسبتاْ نرمی دارد و به راحتی روی لب کشیده می شود. با خط لب بورزوا مدل contour edition می توانید لبان خود را به خوبی کانتور کنید و یک خط غیرقابل تشخیص بکشید و بدون این که مشخص باشد لبان خود را بزرگتر کنید. ماندگاری این خط لب تا 12 ساعت می باشد و تنوع در رنگ آنرا به یک خط لب محبوب تبدیل کرده است.

مداد لب بورژوا


پیشنهاد نویسنده: اکسیژن درمانی و جوانسازی پوست


رژگونه بورژوا Rose

رژگونه بورژوا Rose جزو دسته محصولات بورژوا هست که از قدیم تا امروز محبوبیت خاصی دارد. تکنولوژی منحصر به فرد این رژگونه در سال 1863 به وجوذ آمد و این رژگونه کوچک دوست داشتنی را روانه بازار کرد. در فرمول این رژگونه‌ی سبک و ابریشمی مانند، از مروارید “mother-of-pearl” استفاده شده تا یک برق طبیعی به آن اضافه کند. همچنین، این رژگونه برای دارای آینه و یک براش کاربردی است و سایز آن مناسب برای گذاشتن داخل کیف می باشد بنابراین به راحتی و در هر جایی برای تجدید آرایش خود می توانید از آن استفاده کنید.

رژگونه بورژوا

مداد چشم بورژا  Clubbing

 یکی از راه ها برای زیباتر جلوه دادن چشمانتان، استفاده از مداد چشم بورژوا clubbing است. این محصول حاوی روغن جوجوبا است که باعث پیشگیری از چین و چروک در اطراف چشمان شما می شود. این محصول از ماندگاری طولانی برخوردار است. مداد چشم بورژوا clubbing مخصوص استفاده در شب بوده و مانع از ریزش آرایش و باعث زیبایی و اثربخشی فوق العاده ای در چهره شما دارد. همچنین این مداد ضد آب است و با توجه به مواد تشکیل دهنده آن باعث ماندگاری طولانی آرایش بر روی صورت شما می شود.

مداد چشم بورژوا

مداد ابرو بورژوا Sourcils Precision

یکی دیگر از بهترین محصولات بورژوا، قطعاً مداد ابرو precision است که توسط سلبریتی ها و میکاپ آرتیست های معروف پیشنهاد شده است. مداد ابرو بورژوا بالای 16 ساعت ماندگاری دارد و کاملاً ضد عرق است بنابراین یک انتخاب فوق العاده برای مواقعی است که می خواهید به مهمانی بروید. مواظب باشید که این مداد ابرو را خیلی با فشار نکشید چراکه پیگمنت های آن قوی است و با کمی فشار می توانید به راحتی به ابروی خود فرم دهید. مداد ابروی بورژوا جزو 10 مداد ابروی برتر زیر 10 پوند در مجله معروف “Elle” معرفی شده است. هم چنین در مجله “glamourmagazine” جزو بهترین مداد ابروهای معرفی شده توسط سلبریتی ها است.

مداد ابرو بورژوا/ محصولات بورژوا