زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین برندهای شامپو در سال 2021 + معرفی محصولات سه برند برتر

wordcamp
368
7 دقیقه
بهترین برندهای شامپو در سال 2021 + معرفی محصولات سه برند برتر

استفاده از شامپوی موی سر مناسب، اهمیت ویژه‌ای در بهداشت شخصی دارد. یک شامپوی خوب، می‌تواند ضمن خوش حالت کردن موها، مراقبت لازم را از آن‌ها به عمل آورد. از این رو، افراد زیادی همراه با دقت و وسواس، شامپوی موی سر خود را انتخاب می‌کنند. بعضی‌ها هم هستند که به برند شامپو و خوش‌نام بودن آن اهمیت می‌دهند. در این مطلب، می‌خواهیم بهترین برند های شامپو 2021 از نگاه موتن‌رو را معرفی کنیم و به مرور محصولات برتر این برندها بپردازیم. اگر به دنبال خرید بهترین شامپوی مو با قیمت مناسب هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

چرا انتخاب شامپو مهم است؟

پیش از انتخاب و خرید شامپو، باید ابتدا نوع موهای خود را بشناسید. اگر موهای شما چرب است، باید شامپویی مخصوص نوع موهای خودتان استفاده کنید و در این صورت، شامپوی موهای معمولی مناسب شما نخواهد بود. بعد از تشخیص نوع موی خود، باید به دنبال ویژگی مخصوص موهای خود و شامپوی مدنظر باشید. مثلا اگر موهای شما رنگ شده و یا آسیب دیده است، باید از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده یا آسیب دیده استفاده کنید. اگر سر شما شوره می‌زند و یا مشکل ریزش مو دارید، باید شامپوهایی برای کنترل یا رفع این مشکلات انتخاب کنید. برای تقویت موهای سر خود نیز می‌توانید از شامپوهای ویتامینه، تقویت‌کننده و آب‌رسان استفاده کنید. اگرهم حالت، درخشندگی و لطافت موهای‌تان مهم است، می‌توانید شامپوهایی با خاصیت نرم‌کنندگی و حالت‌دهندگی بهره ببرید.

دسته‌بندی انواع مو به شرح زیر است:

  • موهای معمولی
  • موهای چرب
  • موهای رنگ شده
  • موهای آسیب دیده
  • موهای وز و موج‌دار
  • موهای ضعیف و دارای تارهای نازک

شامپو فولیکا، از برترین برندهای شامپو در سال 2021

برند فولیکا یکی از بهترین برند های شامپو در سال 2021 است. فولیکا، یک برند تخصصی ایرانی در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو است که در سال 1386 تاسیس شده است. فولیکا در ساخت محصولاتش از فرمولاسیون‌های پیشرفته، عصاره‌های گیاهی و ویتامین‌ها بهره می‌گیرد. در ساخت محصولات تخصصی و درمانی فولیکا، هیچ‌گونه مواد شیمیایی مضر و سرطان‌زا به کار گرفته نمی‌شود. با شامپوهای فولیکا، عمده مشکلات مربوط به موهای سر را می‌توانید برطرف کنید. شامپوی تقویت‌کننده و شامپو ضدشوره فولیکا از محصولات برتر و پرفروش این برند ایرانی هستند که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

شامپوی تقویت‌کننده و ضدریزش فولیکا

شامپوی تقویت‌کننده و ضدریزش موی فولیکا، برای موهای آسیب‌دیده مناسب است. در تولید این محصول از عصاره کافئین و گیاه آرنیکا استفاده شده است و دارای ویتامین‌های B7 و B6 هستند. این شامپو با تقویت ریشه و پیاز مو، باعث توقف ریزش مو شده و به رشد مجدد مو کمک می‌کند. این محصول با حجم 200 میل، برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است.

شامپو تقویت کننده فولیکا، بهترین برند شامپو 2021
خرید شامپوی تقویت‌کننده و ضد ریزش فولیکا، مخصوص موهای آسیب‌دید

شامپو ضد شوره فولیکا

اگر به دنبال بهترین شامپوی ایرانی جهت رفع شوره سر هستید، شامپو ضد شوره فولیکا، انتخاب مناسبی است. این شامپو با حجم 200 میل، ضمن رفع خشکی پوست سر باعث رفع التهاب و خارش پوست سر می‌شود. این شامپو که حاوی عصاره گل لادن است، خاصیت ضد قارچی دارد و مناسب پوست سر است.

شامپو ضد شوره فولیکا
شامپو ضد شوره فولیکا، مخصوص شوره و پوست سر خشک

شامپو استم سل؛ یکی از بهترین مارک های شامپو در سال 2021

اگر به دنبال خرید یک شامپوی باکیفیت و قیمتی مناسب هستید، شامپو استم سل یک انتخاب محبوب است. شامپوهای استم سل معمولا فاقد سولفات و پارابن هستند که می‌توانند به خوبی باعث کنترل ریزش مو و تقویت موهای سر شوند. اگر به دنبال ترمیم موی سر خود هستید و یا نوع خاصی از مو دارید، استفاده از شامپو استم سل که یکی از بهترین برند های شامپو در سال 2021 است، توصیه می‌شود.

آیا می‌داند برند ایپک یکی از پرفروش‌ ترین برندهای موتن‌رو در زمینه شامپو است.

شامپو استم سل مخصوص موهای چرب

اگر موهایی چرب دارید و در مراقبت از آن‌ها به مشکل خورده‌اید، استفاده از شامپو استم سل مخصوص موهای چرب توصیه می‌شود. این محصول با حجم 250 میل، عاری از سولفات و پارابن است و ضمن از بین بردن چربی‌های اضافه موجود در مو، موها را نرم و ملایم می‌کنند. این شامپو جهت استفاده روزانه مناسب است. اگر موهای شما به خوبی حالت نمی‌گیرد و چربی زیادی دارد، این شامپو انتخاب مناسبی خواهد بود.

شامپو استم سل مخصوص موهای چرب
شامپو استم سل مناسب موهای چرب

شامپو ضدشوره استم سل، سری PRO

اگر موهای شما پر از سفیدک و شوره است و راه چاره‌ای نیافته‌اید، می‌توانید شامپو ضدشوره استم سل سری PRO را امتحان کنید. این شامپو با حجم 250 میل برای انواع مو مناسب بوده و فاقد سولفات است. این شامپو علاوه بر ضدشوره بودن، خواص دیگری چون جلوگیری از ریزش‌ مو، کاهش چربی موی سر و آب‌رسانی نیز دارد. اگر به دنبال خرید بهترین برند شامپو 2021 با خاصیت ضدشوره هستید، خرید این محصول را توصیه می‌کنیم.

شامپو ضدشوره استم سل، بهترین برند شامپو 2021
خرید شامپو ضدشوره استم سل سری PRO

شامپوهای دیپ سنس، از بهترین برند های شامپو در سال 2021

دیپ سنس یکی از برندهای ایرانی برتر در زمینه تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست و مو است. این برند برای تولید محصولاتش، تمام استانداردهای بین‌المللی را به کار می‌گیرد و محصولاتی متناسب با سلیقه مشتریانش تولید می‌کند. محصولات دیپ سنس، فرمولاسیونی خاص با روغن آملا دارند که با این فرمولاسیون ویژه، دیپ سنس توانسته محصولاتی اثربخش و متمایز تولید کند. بسته‌بندی شیک و زیبای محصولات دیپ سنس یکی دیگر از وجوه تمایز این برند با سایر برندهای بازار است. استفاده از عصاره‌ گیاهان طبیعی و رایحه‌های منحصر به فرد باعث شده دیپ سنس یکی از بهترین شامپوهای ایرانی لقب گیرد.

شامپو دیپ سنس مناسب موهای معمولی

اگر به دنبال یک شامپوی خوب جهت استفاده روزانه برای موهای معمولی می‌گردید، شامپو روزانه دیپ سنس با حجم 200 میل انتخابی ارزان و باکیفیت است. این شامپو به شکلی ملایم موها را پاک می‌کند و باعث بهبود حالت‌پذیری و شانه‌پذیری موها می‌شود. افزایش درخشندگی موها و حفظ حالت مو از دیگر نکات مثبت این شامپو به شمار می‌رود.

شامپو دیپ سنس مخصوص موهای معمولی
خرید شامپو روزانه دیپ سنس مناسب موهای معمولی

شامپو حجم‌دهنده دیپ سنس

اگر موهای شما دارای ریزش است و حجم نمی‌گیرد، استفاده از شامپو حجم دهنده دیپ سنس، انتخاب مناسبی خواهد بود. این شامپو باعث افزایش حجم موها شده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند. خاصیت شویندگی این شامپوی 200 میلی، ملایم است.

شامپو تقویت کننده دیپ سنس
شامپو تقویت کننده و حجم دهنده دیپ سنس

سخن پایانی

برای انتخاب شامپوی موی سر، ابتدا از نوع موهای خود و وضعیت موی سرتان کاملا باخبر شوید. اگر موهایی پر از شوره یا آسیب دیده و پر از ریزش دارید، باید محصولاتی جهت رفع این مشکلات تهیه کنید. فولیکا، دیپ سنس و استم سل با فرمولاسیون ویژه و خاصیت‌هایی که در زمینه ترمیم موهای آسیب دیده دارند، در زمره بهترین برند شامپو در سال 2021 قرار می‌گیرند. همچنین می توانید شامپو آلپسین را هم که از نظر کیفیت جزو بهترین شامپوهای موجود در بازار است استفاده کنید.

سوالات متداول

بهترین برندهای شامپو در سال 2021 کدام برندها هستند؟

برندهای فولیکا، استم سل و دیپ سنس محبوب و پرفروش هستند.

چه برندهایی در زمینه تقویت موی سر مناسب هستند؟

فولیکا و استم سل با تولید محصولات غیرشیمیایی و غیرمضر، به تقویت موهای سر کمک می‌کنند.

بهترین برندهای ایرانی شامپو که در زمینه تقویت مو و ترمیم آسیب‌ها تولید می‌شوند، کدام هستند؟

فولیکا و دیپ سنس با فرمولاسیون ویژه‌ای دارند، در زمینه تقویت موی سر و آسیب دیدگی موها کاربردی و موثر واقع می‌شوند.