زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

عطر جذب کننده خانم ها؛ راهنمای خرید و معرفی بهترین محصولات

wordcamp
705
9 دقیقه
عطر جذب کننده خانم ها؛ راهنمای خرید و معرفی بهترین محصولات

خوش‌بو بودن یک ویژگی بسیار مثبت است. تهیه یک عطر خوب، کار سختی نیست. اگرچه باید در انتخاب عطر، سلیقه‌های مختلف را مد نظر قرار داد. دلیل این امر هم این است که خیلی‌ها از عطر برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران استفاده می‌کنند. توصیه می‌شود برای رویدادها و ملاقات‌های مختلف از عطرهایی متفاوت استفاده کنید. ممکن است عطری که خوشایند دوست یا همکار شما باشد، برای یک ملاقات عاشقانه به کار نیاید. استفاده از یک عطر جذاب، می‌تواند کلید تجربه کردن یک قرار عاشقانه موفق باشد. پس اگر می‌خواهید به یک قرار ملاقات عاشقانه بروید، بهتر است از عطری استفاده کنید که بوی خوش آن، طرف مقابل‌تان را تحت تاثیر قرار دهد. پیش‌تر به بررسی انواع عطر جذب‌کننده مردان پرداختیم و در این مطلب قصد داریم نگاهی داشته باشیم به انواع عطر جذب کننده خانم ها.

عطر جذب کننده خانم ها چه ویژگی‌هایی دارد؟

همان‌طور که گفته شد، خوش‌بو بودن و استفاده از عطر مناسب می‌تواند در ارتباط با جنس مخالف، بسیار کارآمد باشد. از این رو بهره بردن از یک عطر محبوب و خوب، می‌تواند به کیفیت رابطه‌تان کمک مهمی کند. برای خیلی از مردان، سوال پیش آمده که چه عطرهایی مورد پسند خانم‌ها هستند؟ باید گفت عطر جذب کننده خانم ها، یک عنوان خیلی کلی محسوب می‌شود چون سلیقه افراد متفاوت است. با این حال برخی از ادکلن‌ها و عطرها نزد خانم‌ها محبوبیت بالایی دارند. اگر با سلیقه شخص مورد نظرتان آشنا هستید، می‌توانید انتخاب راحت‌تر و بهینه‌تری داشته باشید. با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده در وب‌سایت Fragrantica دانش‌نامه معروف عطر، قصد داریم به معرفی بهترین انواع عطر مردانه مورد پسند خانم ها بپردازیم.

معرفی انواع عطر جذب کننده خانم ها

در این بخش از مطلب، به معرفی نه عطر مردانه می‌پردازیم که برای خانم‌ها بسیار محبوب هستند. پیش از شروع به بررسی اجمالی تعاریف پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت و ادکلن می‌پردازیم که در زیر به آن‌ها اشاره شده است. پرفیوم غلظت بالایی دارد و قیمت آن نیز به نسبت سایر انواع عطر بالاتر است. ادوپرفیوم تقریبا هم‌سطح پرفیوم است اما قیمت پایین‌تری دارد. ادوتویلت‌ها غلظت کم‌تری دارند و میزان غلظت آن‌ها بین 5 تا 15 درصد است. این یعنی ادوتویلت‌ها قیمت کم‌تری دارند و ماندگاری‌شان پایین‌تر است. ادکلن هم به نسبت بقیه عطرها غلظت پایین‌تری دارد (حدودا بین 2 تا 4 درصد) و قیمت آن بسیار پایین‌تر است.

ادوتویلت لالیک، سری Encre Noire

این ادوتویلت، خانم‌ها را حسابی مجذوب می‌کند و این چیزی است که خودشان به آن واقف هستند. اگر به دنبال یک عطر متفاوت و باکلاس هستید که می‌خواهید همه را تحت تاثیر قرار دهد، باید لالیک سری Encre Noire را امتحان کنید. برخی از افراد، این عطر را «جوهر در جنگل بارانی» می‌نامند چرا که با استفاده از این عطر، بوی جوهر و پوسته خیس درختان را به مشام می‌رسد. شدت بو و ماندگاری ادوتویلت لالیک بسیار بالا است. رایحه چوب و مشک، ترکیبات تشکیل‌دهنده اصلی این عطر است.

خرید ادوتویلت لالیک، سری Encre Noire

پرفیوم میسون فرانسیس، مدل Gentle Fluidity Silver

این پرفیوم بسیار معطر و تند است که بوی چوب را به خوبی می‌توانید در آن حس کنید. اگر به دنبال یک عطر بسیار خوش‌بو هستید که تاکنون نظیرش را حس نکرده‌اید، میسون فرانسیس مدل Gentle Fluidity Silver انتخاب مناسبی است. این عطر بسیار باکلاس است و حس شادابی را به افراد می‌دهد. می‌توانید به صورت روزانه از این عطر استفاده کنید، بدون این‌که از آن خسته شوید. شدت بوی این عطر بسیار بالا و ماندگاری‌اش نیز بالا ارزیابی می‌شود. با ترکیبات اصلی چون چوب و مشک، می‌توانید بوی سرو کوهی تازه را از آن حس کنید.

عطر جذب کننده خانم ها - ادکلن میسون فرانسیس
ادکلن میسون فرانسیس، مدل Gentle Fluidity Silver

ادوپرفیوم تنباکو و وانیل تام فورد

این ادوپرفیوم خیلی معروف است و خیلی بعید است کسانی که دنبال‌کننده عطرها باشند، اسم این عطر را نشنیده باشند. این عطر فوق‌العاده می‌تواند توجه هرکسی را جلب کند. مردان مشهور و ثروت‌مند معمولا از چنین عطری استفاده می‌کنند. شدت بو و ماندگاری ادوپرفیوم تنباکو و وانیل تام فورد بسیار قوی است. البته باید گفت این عطر جذب کننده خانم ها نسبتا گران است. اگر می‌خواهید عطری ارزان قیمت با بوی تنباکو و وانیل خریداری کنید، عطر تنباکوی فرانک بوکلت انتخاب مناسبی است.

عطر جذب کننده خانم ها - عطر تنباکو
ادوپرفیوم تام فورد، با بوی تنباکو و وانیل

پرفیوم کرید اونتوس

پرفیوم کرید اونتوس فارغ از جنسیت و سن، خوشایند همه افراد است. ممکن است این برند را بارها در لیست‌ بهترین عطرها دیده باشید. اگر به دنبال استفاده از یک عطر جذب کننده خانم ها هستید، کرید اونتوس یک عطر مناسب خواهد بود. ویژگی بارز این پرفیوم، بوی آناناس خوشایند آن است. رایحه همه پسند و محبوب کرید اونتوس، باعث شده خیلی‌ها همه جا از آن استفاده کنند. حتی در مترو و یا دفتر کار نیز ممکن است بوی شیرین و میوه‌ای کرید اونتوس را حس کنید. این عطر ماندگاری و شدت بوی بالایی دارد. در ابتدا بوی آناناس و در انتها بوی پوست درخت باران خورده را می‌توانید از کرید اونتوس استشمام کنید.

عطر جذب کننده خانم ها - کرید اونتوس
پرفیوم کرید اونتوس، با بوی آناناس و چوب

ادوتویلت دیور، مدل Dior Homme

ادوتویلت دیور مدل Dior Homme یک عطر خوب برای فصل‌های پاییز، زمستان و بهار است. اگر به دنبال استفاده از یک عطر شیک و محبوب با طبع گرم هستید، ادوتویلت مردانه دیور مدل Dior Homme کاملا مناسب شما خواهد بود. این ادوتویلت همواره به یک عطر جذب کننده خانم ها معروف بوده و برای استایل رسمی کت و شلوار نیز بسیار عالی است. این عطر مخصوص کسانی است که به شیک‌پوشی و استایل خود اهمیت می‌دهند. ماندگاری این عطر بالا و شدت بوی آن متعادل است. گل زنبق، چرم، کاکائو، ترنج و گیاه پاتچولی از جمله بوهای این ادوتویلت هستند.

عطر جذب کننده خانم ها - Dior Homme
خرید ادوتویلت مردانه دیور، مدل Dior Homme

ادوتویلت والنتینو اوئومو

عطر والنتینو اوئومو محصولی از اولیویه پولژ، عطرساز مشهور فرانسوی است. والنتینو اوئومو هم بین زنان و هم مردان، محبوبیت بالایی دارد و یک عطر مردانه مورد پسند خانم ها است. رایحه چوب، آجیل، شکلات، قهوه و چرم، یک شاهکار وسوسه‌کننده را خلق کرده است. بوی ادوتویلت والنتینو اوئومو تقریبا مشابه بوی عطر دیور، مدل Dior Homme است؛ با این تفاوت که رایحه زنبق در آن به کار نرفته است. طبع گرم این محصول برای استفاده در فصول پاییز و زمستان عالی است. ماندگاری و شدت بوی این عطر، متوسط است.

عطر جذب کننده خانم ها - والنتینو اوئومو
ادوتویلت والنتینو اوئومو

ادوپرفیوم بولگاری مدل Aqva Pour Homme

اگر می‌خواهید در فصل گرما از یک عطر جذب کننده خانم‌ها بهره ببرید، ادوپرفیوم بولگاری مدل Aqva Pour Homme یک انتخاب عالی است. این عطر با طبع خنکی که دارد، برای روزهای گرم تابستان بسیار کاربردی است. رایحه این ادوپرفیوم، حال و هوای استشمام بوی اقیانوس را برای شما به ارمغان می‌آورد. این عطر، رایحه مرکبات و گیاهان دریایی معطر را در خود دارد. ماندگاری این عطر بسیار بالا است و شدت بوی متعادلی دارد.

ادو پرفیوم با بوی اقیانوس
خرید ادوپرفیوم بولگاری، مدل Aqva Pour Homme

ادوتویلت شنل، مدل Egosite Platinum

بالاتر به نام اولیویه پولژ اشاره کردیم که یک عطرساز سرشناس است اما پدر او هم یک عطرساز افسانه‌ای بوده است. ژاک پولژ سال‌ها در زمینه ارتقای برند شنل به کوشش پرداخت و در سال 1993 از ادو تویلت شنل، مدل Egosite Platinum رونمایی کرد. استفاده از این عطر برای مردان میان‌سال (35 تا 55 ساله) در روزهای بهار و تابستان بسیار عالی است. عصاره گیاهان، رایحه‌های اصلی این ادو تویلت را تشکیل می‌دهد. اسطوخودوس، گل شمعدانی و رزماری از جمله رایحه‌های این عطر هستند که باعث می‌شود بوی یک باغ سرسبز را از آن حس کنید. شدت بوی ادوتویلت شنل Egosite Platinum نسبتا قوی و ماندگاری آن طولانی مدت است.

ادو پرفیوم شنل با بوی باغ سرسبز
ادوتویلت شنل، مدل Egosite Platinum

ادوپرفیوم تام فورد، مدل نوا

برای اواخر پاییز، استفاده از ادوپرفیوم تام فورد مدل نوا می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این ادو پرفیوم یک عطر مردانه مورد پسند خانم ها محسوب می‌شود. بوی تلخ ادو پرفیوم تام فورد مدل نوا، از رایحه‌های پاتچولی، عنبر و وانیل نشات گرفته است. طبع آن نیز کاملا متعادل است؛ نه گرم است و نه سرد. شدت بوی این عطر نسبتا قوی و ماندگاری آن بسیار بالا است.

ادو پرفیوم با بوی تلخ
ادوپرفیوم تام فورد، مدل نوا

جمع بندی مطلب عطر جذب کننده خانم ها

استفاده از عطر مناسب برای آقایان می‌تواند کلید یک قرار ملاقات عاشقانه موفق باشد و به تحکیم روابط شما کمک کند. از این رو بهتر است از عطری که استفاده می‌کنید، یک عطر جذب کننده خانم ها باشد. سلیقه افراد متفاوت است اما بهتر است با توجه به فصل، طبع خودتان و سلیقه شخص مورد نظرتان، عطر انتخاب کنید. فهرست راهنمای خریدی که در اختیار شما قرار گرفت، بهترین محصولات موجود در بازار است اما تمام این عطرها، محصولات جای‌گزین متنوعی دارند.

سوالات متداول عطر جذب کننده خانم ها

حال که بهترین انواع عطر جذب کننده خانم ها را بررسی کردیم، سوالات متداول و پرتکراری که در این رابطه مطرح می‌شود را مرور می‌کنیم.

برای جذب خانم‌ها از چه عطری استفاده کنیم؟

تمامی نمونه‌هایی که بالا اشاره شد، این خاصیت را دارند. بهتر است انتخاب خود را با توجه به فصل و طبع عطر انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید.

عطرهای تحریک‌کننده‌ زنان چه ویژگی‌هایی دارد؟

رایحه‌هایی خاص که در هر عطری موجود نباشند، تفاوت‌ها را رقم می‌زنند. بهتر است از عطرهایی استفاده کنید که رایحه‌هایی متفاوت با شدت بوی بالا داشته باشند.

آیا عطر خنک هم در جذب خانم‌ها تاثیر دارد؟

بله. در فصل تابستان می‌توانید از عطرهایی بهره ببرید که طبع خنکی داشته باشند و در عین حال ماندگاری‌شان نیز بالا باشد. بولگاری مدل Aqva Pour Homme یکی از این محصولات است.