زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین مارک لیزر خانگی؛ معرفی پنج برند پرفروش بازار

wordcamp
2,432
10 دقیقه
بهترین مارک لیزر خانگی؛ معرفی پنج برند پرفروش بازار

رفع موهای بدن، برای بسیاری از افراد چالش است. راه‌های موقتی و دائمی زیادی وجود دارد اما یکی از محبوب‌ترین روش‌های از بین بردن موهای زائد لیزر است. این روش دائمی بوده و بعد از چند جلسه، رویش موهای بدن متوقف می‌شود. هرچند هیچ روشی بی‌عیب و نقص نیست. لیزر مطمئناً موهای بدن را کم و رویش آن را متوقف می‌کند اما پرهزینه است. پس چاره چیست؟ آیا می‌توان لیزر انجام داد و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد؟ پاسخ مثبت است. در سال‌های اخیر برندهای مختلف زیبایی، دستگاه لیزر خانگی را به عنوان جایگزینی به صرفه روانه بازار کرده‌اند. اما خرید دستگاه لیزر به شروطی وابسته است که رعایت آن، تجربه شما از لیزر خانگی را لذت‌بخش خواهد کرد. بهترین مارک لیزر خانگی، باید از کیفیت بالا، اعتبار و قیمت مناسب برخوردار باشد. تیم مجله زیبایی موتن‌رو، با در نظر گرفتن همه‌ی این موارد، برترین برند‌های لیزر خانگی را گلچین کرده است. اگر قصد خرید لیزر خانگی را دارید، با ما همراه باشید.

انجام لیزر بدن در کلینیک زیبایی
شما می‌توانید در خانه با استفاده از دستگاه لیزر خانگی، مثل حرفه‌ای‌ها موهای بدن را لیزر کنید.

پنج مارک برتر لیزر خانگی

دستگاه لیزر خانگی مدل A110

 طراحی ارگونومیک و زیبا از خصوصیات بارز این دستگاه است. این لیزر دارای 600000 شات بوده و هم برای مصارف خانگی و هم آرایشگاهی قابل استفاده است. رویش موهای زائد در هر نقطه‌ی بدن، با استفاده از این لیزر کاهش می‌یابد. لیزر خانگی مدل A110 مناسب همه‌ی افراد با رنگ پوست‌های متفاوت است. هرچند به سیاهپوستان یا افرادی با رنگ پوست تیره پیشنهاد نمی‌شود؛ چون ممکن است دچار سوختگی شوند.

دستگاه لیزر خانگی مدل A110
استفاده از دستگاه لیزر خانگی A110، بسیار آسان و لذت‌بخش است.

دستگاه لیزر خانگی مک استایلر مدل MC-77000

 برند مک استایلر نخستین بار در سال 2010، شروع به کار کرد. به طور کلی این برند، معروف به تولید محصولاتی مقرون به صرفه با کیفیت بالا است. برند مک استایلر از معدود برندهای خارجی است که همچنان در ایران نمایندگی دارد. اگر از محصولی که خریداری کردید ناراضی هستید، به راحتی می‌توانید از خدمات مشتریان بهره بگیرید. یکی از محصولات خوش‌قیمت و خوبی که تاکنون از سوی این برند عرضه شده، دستگاه لیزر بدن مک استایلر است. به جرات می‌توان گفت با خرید این دستگاه از هر آرایشگاه و کلینیکی بی‌نیاز می‌شوید. این لیزر قابلیت تنظیم قدرت در پنج سطح را دارد؛ در نتیجه مناسب‌ترین انتخاب برای افراد مبتدی است. دستگاه لیزر مک استایلر دارای دو سری مجزا برای لیزر صورت و بدن است. شما می‌توانید حساس‌‎ترین نقاط بدن را با روشی امن لیزر کنید و نگران سوختگی نباشید. خلاصه کلام دستگاه مک استایلر، تمام ویژگی‌های بهترین مارک لیزر خانگی را دارد.

خرید دستگاه لیزر بدن مک استایلر مدل MC-77000

قیمت مناسب و کیفیت بالا از ویژگی‌های این دستگاه است. برای خرید و اطلاعات بیش‌تر روی عکس کلیک کنید.

دستگاه لیزر بدن همدیکس مدل IPL-HH190-EU

گمان نمی‌کنیم برند خوش‌نام همدیکس نیازی به معرفی داشته باشد. این برند همیشه، پیشرو در عرضه محصولات برتر سلامت خانگی است. تصور کنید لیزر خانگی شما، هم از برند معتبری باشد و هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد؛ همه‌ی این خصوصیات معرف بهترین مارک لیزر خانگی است. دستگاه لیزر بدن تولید شده از این برند، راهی مطمئن و بدون درد برای توقف رویش موهای زائد بدن است. این دستگاه با استفاده از نور پالس شدید (  (IPLفولیکول‌ موهای بدن را از بین می‌برد. عملکرد IPL به گونه‌ای است که با قدرت بالا و کنترل تک لمسی، موهای ضخیم زیربغل یا بیکینی را در طولانی مدت ضعیف می‌کند. اینگونه از رویش مجدد آن‌ها جلوگیری می‌کند. مزیت این دستگاه در تشخیص نوع پوست شما به صورت خودکار است؛ در نتیجه احتمال آسیب و سوختگی در صورت نداشتن مهارت کافی به صفر می‌رسد. برای خلاصی از موهای زیربغل کافی است 2 دقیقه و برای موهای پا 15 دقیقه زمان بگذارید. بعد از مدتی نتایج شگفت‌انگیزی خواهید دید.

خرید دستگاه لیزر خانگی هومدیکس

هومدیکس یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید محصولات زیبایی است. بعد از چند جلسه استفاده از دستگاه لیزر خانگی هومدیکس، نتایج باور نکردنی را مشاهده می‌کنید.

لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G973PE

بابیلیس از برندهای مطرح تولید لوازم برقی آرایشی است. فعالیت این برند از سال 1961 آغاز شد و برای نخستین بار اتوی مو را به بازار عرضه کرد. دستگاه لیزر بدن بابیلیس، یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های زمان خود است که قابلیت از بین بردن موهای زائد تا 90 درصد را دارد. در تولید این دستگاه از فناوری پالس نوری بهره برده‌اند و با کمک آن پیاز مو را غیر فعال و رویش مجدد آن را متوقف می‌کنند. این دستگاه هم برای افرادی با پوست روشن و هم تیره مناسب است و شما با توجه به نوع پوستتان، عملکرد لیزر را روی یکی از پنج سطح نور آن تنظیم می‌کنید. از آنجا که نور لیزر بابلیس فاقد اشعه UV است ، آسیبی به سطح پوستتان وارد نمی‌کند. این دستگاه دارای دو حالت استفاده دستی و اتوماتیک است که شما متناسب با مهارتتان آن را انتخاب می‌کنید.

دستگاه لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G973PE
دستگاه لیزر خانگی بابیلیس دارای فیلتر مخصوص صورت و نقاط حساس است.

ست لیزر بدن و موزن فیلیپس مدل BRI921

برند فیلیپس از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای تولید محصولات الکترونیکی است. این برند در سال 1891 توسط جرارد فیلیپس تاسیس شد. ست لیزر بدن و موزن فیلیپس، شامل یک دستگاه لیزر مدل SC1997 و یک تریمر (ماشین اصلاح) مدل HP6388، برای اصلاح دقیق‌تر موهای صورت است. در تولید دستگاه لیزر این ست، از فناوری IPL کمک گرفته‌اند. برای تنظیم سطح انرژی دستگاه متناسب با نقاط مختلف بدن، پنج حالت در نظر گرفته شده که به راحتی بتوانید موهای زائد شکم، دست، پا، ناحیه بیکینی و زیر بغل و حتی صورت را لیزر کنید. لیزر بدن فیلیپس شامل یک سری بزرگ مخصوص بدن و سری مجهز به فیلتر اضافی، مخصوص لیزر صورت است. برای استفاده از این دستگاه نیاز است آن را به برق وصل کنید. از تریمر این ست هم می‌توانید برای اصلاح موهای صورت یا ابروها استفاده کنید.

ست لیزر بدن و موزن فیلیپس
ست لیزر بدن و موزن فیلیپس، شما را از خرید هرگونه لوازم اصلاح بی‌نیاز می‌کند.

لیزر بدن فیلیپس مدل SC2007

این دستگاه با استفاده از آداپتور برق قابل شارژ است و بعد از شارژ کامل قابلیت پرتاب 370 عدد فلش را دارد. در تولید این مدل لیزر هم از فناوری IPL  استفاده شده . با دو سری، یکی مخصوص صورت و دیگری مخصوص بدن موهای زائد را از بین می‌برد. ولتاژ مورد نیاز برای استفاده از این محصول 110 تا 240 ولت است؛ در نتیجه آن را برای استفاده در هر کشوری با استانداردهای ولتاژ مختلف، مناسب می‌سازد. از دیگر ویژگی‌های برتر این دستگاه، قابلیت پرتاب بیش از 250000 فلش و امکان تنظیم سطح انرژی آن در پنج حالت مختلف است. جهت جلوگیری از هرگونه آسیب، پیشنهاد می‌کنیم از این دستگاه برای خانم‌های باردار، افراد دیابتی، افراد زیر 18 سال و کسانی که از بیمارهای عفونی و پوستی رنج می‌برند اجتناب کنید. هم‌چنین استفاده از لیزر برای موهای ضخیم صورت آقایان، نقاط حساس، پوست تیره یا پوست آسیب دیده ممنوع است.

دستگاه لیزر موهای زائد فیلیپس
لیزر بدن فیلیپس SC2007 علاوه بر سری لیزر بدن، یک سری مخصوص برای لیزر صورت دارد.

لیزر بدن فیلیپس مدل Lumea BRI953

این دستگاه لیزر از برند فیلیپس، دارای سه سری مخصوص صورت، بدن و نواحی حساس است. این محصول قابلت تشخیص رنگ پوست شما را دارد و با مجهز بودن به فیلتر UV از آسیب رساندن به پوست شما جلوگیری می‌کند. عمر این دستگاه 250000 فلش است و مدت زمان استفاده از از آن برای پاها 8.5 دقیقه، بیکینی 2 دقیقه، زیر بغل 2.5 دقیقه و صورت فقط 1.5 است.

تا اینجای مطلب بهترین مارک لیزر خانگی را معرفی کردیم و از پیشینه‌ی برندها و قابلیت هر دستگاه گفتیم؛ اما نکات استفاده از دستگاه لیزر خانگی چیست؟ امکان آسیب به بدن وجود دارد؟ قبل از پاسخ به هر کدام از این سوالات، بهتر است با عملکرد لیزر در رفع موهای زائد آشنا شویم.

دستگاه لیزر بدن فیلیپس مدل Lumea BRI953
دستگاه لیزر بدن فیلیپس مدل Lumea BRI953 با دارا بودن فیلتر اشعه‌ی UV از آسیب به پوست شما جلوگیری می‌کند.

حالا که با برندهای مختلف دستگاه لیزر خانگی آشنا شدید، بهتر است کاملا به شرایط و نحوه‌ی لیزر بدن در خانه مسلط باشید. در این صورت به شکلی حرفه موهای زائد را از بین می‌برید و از آسیب به پوست جلوگیری می‌کنید. بدین منظور مطالعه مقاله (لیزر بدن در خانه؛ چرا و چگونه) را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نکات استفاده از دستگاه لیزر خانگی

موهای بدن از از ریشه‌ای که به فولیکول‌های زیر پوست متصل است، رشد می‌کند. دستگاه لیزر، با تمرکز نور شدید و تولید گرما در این ریشه‌ها، سبب آسیب به فولیکول آن و توقف رشد مو می‌شود. اگر برای مدت زمان طولانی، نور دستگاه لیزر به یک بخش از بدن بتابد، احتمال آسیب و سوختگی در آن قسمت زیاد است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از استفاده از دستگاه لیزر خانگی، دفترچه راهنمای آن را با دقت بخوانید. دستگاه لیزر خانگی علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، راه حلی دائمی در رفع موهای زائد است؛ اما به این معنا نیست که شما اجازه دارید هر هفته بدنتان را لیزر کنید. در هر صورت تابش زیاد نور لیزر و اشعه آن به بدن، به پوست شما آسیب وارد می‌کند. سعی کنید هر دو تا سه هفته یکبار، از دستگاه لیزر استفاده کنید. تعداد جلساتی که به لیزر نیاز دارید، به ضخامت و رشد موهای بدن بستگی دارد. به طور معمول بین سه تا هشت جلسه، نتایج لیزر موهای زائد را مشاهده خواهید کرد. بعد از اتمام لیزر می‌توانید از کمپرس یخ یا کرم لوسیون برای کاهش التهاب استفاده کنید.

در مقاله (نکات مهم لیزر موهای زائد و مراقبت‌ها) به شکلی جامع‌تر از نکات مهم لیزر، مراقبت‌ها و بایدها و نبایدهای بعد از انجام آن گفتیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر ماهانه لیزر می‌کنید یا قصد شروع آن را دارید، این مقاله را مطالعه کنید.

جمع‌بندی

برای خرید دستگاه لیزر خانگی، علاوه بر قیمت مناسب، برند معتبر و کیفیت بالا، باید به کارایی دستگاه هم توجه شود. شما با اطلاع از قابلیت هر دستگاه، گزینه‌ی مناسب نیاز خود را خریداری می‌کنید. بهترین مارک لیزر خانگی، علاوه بر همه‌ی این ویژگی‌ها باید پاسخ‌گوی نیاز شما باشد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، از قدرت، نحوه‌ی استفاده از دستگاه و مدت زمان مورد نیاز برای لیزر هر بخش از بدن را اطلاع داشته باشید. خرید از سایت‌های معتبر هم این امکان را به شما می‌دهد که در صورت خرابی یا ایجاد مشکل بتوانید از گارانتی محصول یا خدمات مشتریان استفاده کنید. 

سوالات متداول

در خرید دستگاه لیزر بدن خانگی، به چه نکاتی باید توجه کرد؟

کیفیت بالا، قیمت مناسب و پیشینه برند محصول همه از نکاتی است که در خرید دستگاه لیزر خانگی باید به آن توجه شود.

امکان آسیب به پوست، در استفاده از دستگاه لیزر خانگی وجود دارد؟

نحوه‌ی استفاده از دستگاه‌های لیزر خانگی بسیار ساده است. با مطالعه دفترچه راهنمای محصول و دنبال کردن دستورات آن، احتمال آسیب به صفر می‌رسد.

در حال حاضر کدام مارک لیزر خانگی علاوه بر قینت مناسب، کیفیت بالایی هم دارد؟

دستگاه لیزر خانگی مک استایلر هم مقرون به صرفه است و هم کیفیت بالایی دارد. لیزر خانگی همدیکس هم علاوه بر قیمت مناسب، پیشینه‌ی خوبی در تولید محصولات زیبایی مقاوم دارد.